Waar?quote:
Checkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
we trekken er wel nieuwe mensen mee aan dat dan weer wel
ben 10 kilo afgevallen maar ze zijn weinig tot niets minder geworden... gelukkigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef Tezz het volgende:
Leuke bh's vinden in maatje meloen valt niet meer in ieder geval. Ik moet eigenlijk altijd wel naar een speciaalzaak. Ik zou ook zo graag eens een aanbiedinkje op de markt willen kopen!!
Afvallen is een optie, maar de kans dat tieten transformeren naar theezakjes is aanwezig. Dus goede reden om niet af te vallen, toch!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben 10 kilo afgevallen maar ze zijn weinig tot niets minder geworden... gelukkigGewoon heel langzaam afvallen dan heeft je lichaam tijd om t bij te benen
ik was er ook bang voor hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Die smoes kan ik dus niet meer gebruiken.
lopen is beter dan wrs ja, succesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef Tezz het volgende:
Zo, ik ga met gevaar voor eigen leven kind van school halen. Ik moet namelijk fietsen met haar achterop, pffff.... Ik denk dat ik maar ga lopen!
het is net waar je je fijn in voelt inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:02 schreef DarkElf het volgende:
nice, vooral die derde.
Ik heb er maar eentje van haar, de rest is niets voor mij, dit oa. is meer me nu
Kipsate met rijst en sambalboontjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Succes Tezz
en lwat moet ik vanavond eens eten mensen?
nou waar heb je zin in/wat heb je nog in huis?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Succes Tezz
en lwat moet ik vanavond eens eten mensen?
Maak je risotto, net als ik. Wou eigenlijk quiche, maar ik kan voorlopig nog niet bij kantoor vandaan, dus geen tijd om deeg te maken..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb niks in huisen ik weet gewoon niks dus dacht misschien kunnen jullie me inspireren
risotto van minilot klinkt lekker .. met kastanjechamoignons, een sjalotje, wat wijn en parmezaanse kaasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb niks in huisen ik weet gewoon niks dus dacht misschien kunnen jullie me inspireren
De vrouwelijke cyclus, die snap ik pas sinds een paar jaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
ik snap weer niets van de vrouwelijke cyclusOp dat gebied ben ik echt een nepvrouw... heb het natuurlijk ook nooit hoeven gebruiken, gedoe met vruchtbare dagen enzo
![]()
Ik ga eens de kou in, basilicum halen voor mijn: ratatouille
Is ook logisch! Want A, B, C of D heeft eigenlijk niks met de grootte te maken maar met de verhouding tussen je borsten en je borst.. zeg maarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
Dat jullie je BH-maat weten! Daar heb ik nou nooit iets van begrepen (maar ik snap ook niet hoe anticonceptie nou werkt enzo, dus ik mis allerlei kennis van het vrouwenlichaam, op de één of andere manier).
Als ik ondergoed koop en ik laat me opmeten, dan is het elke keer weer wat anders. Jarenlang had ik cup B, dan weer C en na tien kilo afvallen D.Met kleinere tieten! Maar dat was logisch, zei die juffrouw.
En omdat ik meteen de flupjes eruit knip, weet ik nooit welke maat ik nou recentelijk had, want dat soort dingen beklijven niet in mijn brein.
* Sjucht *
Nu pasta.
Oh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is ook logisch! Want A, B, C of D heeft eigenlijk niks met de grootte te maken maar met de verhouding tussen je borsten en je borst.. zeg maar
ik heb iig mooie tietjes, staan nog recht vooruitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is ook logisch! Want A, B, C of D heeft eigenlijk niks met de grootte te maken maar met de verhouding tussen je borsten en je borst.. zeg maar
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
deze en deze en deze en deze heb ik![]()
en voltige dus maar daar kan ik geen goede foto van vinden
je klinkt een beetje als Marijke Helwegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb iig mooie tietjes, staan nog recht vooruitEn ik ben al 34
Ik wist het ook niet precies en ze zaten ook meestal klote. Eh tiete.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:29 schreef Duderella het volgende:
Oh.
Volgens mij weten heel veel mannen dit ook niet!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
je klinkt een beetje als Marijke Helwegen.
Bij mij hadden ze vanaf mijn 9e zoveel haast om te groeien dat ik deze fase (net als kruipen) gewoon overgeslagen hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb iig mooie tietjes, staan nog recht vooruitEn ik ben al 34
Voordeel is wel dat je meteen kwaliteit koopt. Bij de gemiddelde HEMA bh schiet bij mij na een maand of 3 de beugel er uit en dat is best pijnlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Laat dat nou net tussen wal en schip vallen bij de gewone zaken, dus dat moet ook weer bij een echte wijvenwinkel gekocht worden ipv een veilige hema of zo![]()
*meldt*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet precies en ze zaten ook meestal klote. Eh tiete.
Dus toen heeft golfer ooit muh maotuh gemetuh en zie daar 95 D.
Laat dat nou net tussen wal en schip vallen bij de gewone zaken, dus dat moet ook weer bij een echte wijvenwinkel gekocht worden ipv een veilige hema of zo![]()
Lukt het kruipen inmiddels wel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze vanaf mijn 9e zoveel haast om te groeien dat ik deze fase (net als kruipen) gewoon overgeslagen heb
Het is wel de ideaalste winkel voor mij tot nu toe. Dus ik ben gewaarschuwdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
En hunkemoller doet kennelijk niet meer aan leuke bh's met pasvorm in mijn maat. Prutsers.
quote:
Ik klikte per ongeluk.quote:
Dat zegt het onderwerp van het vak al borisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef borisz het volgende:
Pittig leesvoer dat wetenschapsleer toch altijd.
Ik vind het niet eens zo lelijk met alle roestvrijstalen apparaten vloer en muur zoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Ik klikte per ongeluk.![]()
Ja hoor, mooi! Ik herinner me nog de witte greepjes, op foto's, en dit is gewoon fris en strak. Kleine moeite, groot plezier, zijn dat soort opknaptrucjes altijd!
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef borisz het volgende:
Pittig leesvoer dat wetenschapsleer toch altijd.
Zie hier de gevarieerde samenstelling van onze CUL SC-populatie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef Duderella het volgende:
Pluizig springhaar sun?
Dat doet het bij mij.
Heb ik eindelijk eens 'volume', staat het zowat rechtop te suikerspinnen.
Ik vind het serieus hip! Lijkt wat op onze keuken, alleen is dat van ons hoogglansquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo lelijk met alle roestvrijstalen apparaten vloer en muur zo
Ik zat ook al 'arme mannen' te mompelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
Dat je het volhoudt met ons borisz, met al dat gezeik over BH-beugels, menstruatiecycli en pluishaar!![]()
Misschien heeft Boris ook wel pluishaar en hoopt hij een goede tip mee te pikkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
Dat je het volhoudt met ons borisz, met al dat gezeik over BH-beugels, menstruatiecycli en pluishaar!![]()
quote:
Je was en stijlt het elke dag? Niet meer doen, ik was het tegenwoordig eens in de 3 dagen, wel elke dag lekker spoelen met niks onder de douche. Dan gewoon droog föhen zonder borstel of iets en verdomd ik heb meer volume, geen pluis of dooie hap.quote:@ Dude: nee het is juist heel erg slap.. normaal heb ik meer volume. Ook wel pluizig en statisch, maar verder slappe hap, dooie boel
Ik dacht ik knal er een ander onderwerp inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
Zie hier de gevarieerde samenstelling van onze CUL SC-populatie.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien heeft Boris ook wel pluishaar en hoopt hij een goede tip mee te pikken![]()
Nope, om de dag (ivm vette hoofdhuid) wassen en stijlen al helemaal niet. Ik fohn in principe ook niet omdat het dan nog pluiziger wordt, alleen als ik ga werken even half-droog omdat ik anders helemaal met nat haar op mijn werk kom. Verder gebruik ik een leave-in conditioner ook ivm slapte en zo. Heb anti-pluisspul maar dat lijkt niet zo erg te werken.quote:
Ja, ik was ook ooit eens sceptisch. Maar toen verkondigde de Kapper het Woord en sindsdien ben ik helemaal om! Halleluja! Ik doe trouwens al minstens 3 maanden met mijn John Frieda haarspulliesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha! Het hoefde helemaal niet in de oven!! Staat nu lekker te pruttelen.. ruikt jummie
Maar John Frieda dus Lein? Ik heb simpele Andrelon shampoo, hier voor altijd Fructis.. Merk er geen verschil in. Misschien toch eens zo'n dure proberen al gaat het helemaal tegen mijn gevoel in..![]()
Oeh, waar koop ik de beste man? (zijn producten)?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
!!! Dude, pluishaar? Ik zweer bij John Frieda shampoo en conditioner! Frizz ease, 9 euro per fles maar het wérkt. En als mijn haar in model geknipt is (niet zoals nu dus) krult het geweldig door de krullen-lijn van
John
Als je niet overgevoelig bent voor allerlei dingies (zoals Isa) moet je t gewoon proberen
En nu ga ik weer even verder teruglezen
DH luie donder, fietsen naar de gym hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de drogist! Kruidvat, Etos, DA, anywherequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:39 schreef Duderella het volgende:
Oeh, waar koop ik de beste man? (zijn producten)?
En Lein, je screenshot is heel wazig bij mij? Kan er niks van lezen!
Begin 50.. Iets jonger dan mijn moeder..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Shit sun, ze klinkt als iemand van mijn leeftijd![]()
Angstaanjagend jongquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Begin 50.. Iets jonger dan mijn moeder..
Sterkte Sunquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Begin 50.. Iets jonger dan mijn moeder..
Alzheimer of Korzakov?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een nieuwe bewoner erbij. De term 'oudje' past niet. Ze is 56
Jup.. Ze heeft toen haar dochter nog klein was voor het eerst borstkanker gekregen.. Daar was ze vanaf. Tot het dus op andere plekken terug kwam, en nog een keer terug kwam.. en nu is het op..quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Eng is dat heh? Ik heb een nieuwe bewoner erbij. De term 'oudje' past niet. Ze is 56
Alzheimer. Pre-seniel dus... Ze is jonger dan mijn teamhoofdquote:
Nu ik er over nadenk, in mn psychiatrie stage had ik ook een vrouw van rond de 45 die problemen had op allerlei vlakken. Uitgebreid onderzoek alter moest het vroege dementie of late schizofrenie zijn. Brrrr.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik had ook ooit een mevrouw van begin 50, ze had vanaf haar 45e problemen op haar werk, met familie, ruzie met haar man... achteraf allemaal terug te voeren op de dementie
Al die grote ketens trouwens ook de hunkemuller enzo hebben klote matenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*meldt*
ik heb ongeveer hetzelfde.
maaaarrr; hema heeft KUT bh's. de maten kloppen daar van geen kant.
beetje ver vanuit Barendrechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
!!! Dude, pluishaar? Ik zweer bij John Frieda shampoo en conditioner! Frizz ease, 9 euro per fles maar het wérkt. En als mijn haar in model geknipt is (niet zoals nu dus) krult het geweldig door de krullen-lijn van
John
Als je niet overgevoelig bent voor allerlei dingies (zoals Isa) moet je t gewoon proberen
En nu ga ik weer even verder teruglezen
DH luie donder, fietsen naar de gym hoor
klootzakkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
beetje ver vanuit Barendrecht
Leuk, iemand vond het nodig om met O&N een lading vuurwerk in mijn brievenbus te gooien. We hebben geluk gehad dat er geen echte brand is ontstaan.![]()
Ohh dat is leuk! Jammer dat we in NL niet de BBC-uitzending gemist kunnen kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef DarkElf het volgende:
op bbc2 nu; hairy bikers, mums know best (ouderwets familierecepten die niet verloren mogen gaan) vandaag schotland
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
Leuk, iemand vond het nodig om met O&N een lading vuurwerk in mijn brievenbus te gooien. We hebben geluk gehad dat er geen echte brand is ontstaan.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Tezz het volgende:
Oef, bij het programma 71 graden Noord moesten ze net ijszwemmen. Echt vet stoer dat ze het allemaal deden! Het water was 2 graden, pfff.... En ik was aan het klagen dat ik het koud had.........
Ik ben nu warme choco aan het maken, om op te warmen....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat heb ik ook net zitten kijken. Heb nu ijskoude voeten ondanks mijn super sloffen. Zou het daardoor komen?
![]()
Ik neem een glas wijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben nu warme choco aan het maken, om op te warmen....
precies op tijd met al die lekkere cakejesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik neem een glas wijnEn ik ben overgestapt op de Hairy Bikers
![]()
quote:
geen idee. had zelf vroeger ook wel wat geintjes uitgehaald met vuurwerk maar nooit het bij iemand door de bus gegooid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef DarkElf het volgende:
wat een eikels DH, dat mensen zo gevaarlijk doen he?
Als wij later in Schotland wonen, dat klinkt nicequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn! Nou! En wat een geweldige keuken!![]()
Als wij later in schotland wonen hebben we ook zo'n keuken, met een grote AGAWel iets moderner maar nog steeds een klassieke woonkeuken.
Ik wil ik wil ik wil!!![]()
ik zei net al tegen de mr, leuk die oude recepten maar tegenwoordig koken we veel lichter iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
dat eten...Ik hou van die heerlijk rijke keuken.. niet goed voor de dijen, maar zoooo smaakvol
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als wij later in Schotland wonen, dat klinkt nice
quote:En ik had nog nooit van het panorama van mesdag gehoord
Erg jong, 47 jaar.quote:
owwww echt he..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zei net al tegen de mr, leuk die oude recepten maar tegenwoordig koken we veel lichter idd![]()
die cakejes net en dat tableten pies
Zondag ga ik echt die rund-guinnesspie maken uit de delicious denk ik
Ik heb een alibiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik ga het ook vaker zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
goed he. Ik doe aan mental projection (of hoe je die onzin ook noemt). Als ik maar vaak genoeg zeg dat het gaat gebeuren dan gebeurt het ook echt
![]()
![]()
![]()
![]()
+1quote:
das wel extreem jaquote:Maar 45 en dan al dement...Das 2 jaar ouder dan mijn zus!
dat is niet helemaal wat ik bedoel, maar het effect is ongeveer het zelfde jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef golfer het volgende:
Self fullfilling prophesy ofzo, noem je dat.
de hele dag?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, we hebben bij de buren champagne zitten zuipen
Wel online, maar ik probeer te balanceren tussen ventrilo, een of andere puinhoop in wow (we gaan 'iets' doen), een vriendje dat om aandacht vraagt. nieuws lezen en fokquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz of Isa, zijn jullie nog online?
ik ben wel onlinequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz of Isa, zijn jullie nog online?
oh, had wat vraagjes voor een project van Nyenrodequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel online, maar ik probeer te balanceren tussen ventrilo, een of andere puinhoop in wow (we gaan 'iets' doen), een vriendje dat om aandacht vraagt. nieuws lezen en fok
quote:
maar zij hebben de medische ervaring die ik even nodig heb om te sparrenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ja jij wil alleen isa of bluezz![]()
Moest even opzoeken om wie het ging maar jeetje wat een heftig verhaal. Op je 47e al euthanasie plegen..quote:
Nu moet je wat over jezelf vertellen en met DH naar bed.quote:
mehehequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nu moet je wat over jezelf vertellen en met DH naar bed.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
heb jij dat dan ook gedaan? ik heb dat examen niet hoeven doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat hangt er compleet vanaf hoe DH er uit ziet en hoe zij er over denkt *evil grin*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
ik ookal nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb jij dat dan ook gedaan? ik heb dat examen niet hoeven doen
dit weekend klussen/sleutelen en schaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
oeh oeh ook dit weekend de upside down cranberrie pie maken denk ik
Nee, ik ook niet. Ik heb de 35+Toelatingstoets gedaan, met multiple choice vragen:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb jij dat dan ook gedaan? ik heb dat examen niet hoeven doen
Wat je zoal kóókt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat hangt er compleet vanaf hoe DH er uit ziet en hoe zij er over denkt *evil grin*
maar dat eerste kun je van me krijgen
iets over mezelf hmmm
ik ben 1,78 lang, normaal postuur bruin haar, kort, bruine ogen waar je volgend mijn ex heerlijk in kon verdwalen
Ik ben 22 Jaar oud, word in Juli 23, heerlijk zo'n verjaarsdag in de zomer.
Ik ben vaak vrolijk, spontaan, tikkie gemeen qua humor, heel erg bergipvol/respectvol naar bijna iedereen.
Ik woon sinds 9 maanden doordeweeks op de kazerne in oirschot, jawel soldaat, chauffeur op een tank.
In het weekend en vakanties zit ik lekker in middelburg, en vaak met vrienden op het strand.
Mijn faforiets biermerk is hertog jan, en tijdens het stappen in middelburg ga ik graag naar de stijlvolle bruine kroegen (niet die ouwe lullen tenten)
nu is mijn vraag aan jullie...... wat willen je nog meer weten, exclusief naam, en adress
Oeh oeh oeh!! Die is echt zooooooo lekkur!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
oeh oeh ook dit weekend de upside down cranberrie pie maken denk ik
foto natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat hangt er compleet vanaf hoe DH er uit ziet en hoe zij er over denkt *evil grin*
maar dat eerste kun je van me krijgen
iets over mezelf hmmm
ik ben 1,78 lang, normaal postuur bruin haar, kort, bruine ogen waar je volgend mijn ex heerlijk in kon verdwalen
Ik ben 22 Jaar oud, word in Juli 23, heerlijk zo'n verjaarsdag in de zomer.
Ik ben vaak vrolijk, spontaan, tikkie gemeen qua humor, heel erg bergipvol/respectvol naar bijna iedereen.
Ik woon sinds 9 maanden doordeweeks op de kazerne in oirschot, jawel soldaat, chauffeur op een tank.
In het weekend en vakanties zit ik lekker in middelburg, en vaak met vrienden op het strand.
Mijn faforiets biermerk is hertog jan, en tijdens het stappen in middelburg ga ik graag naar de stijlvolle bruine kroegen (niet die ouwe lullen tenten)
nu is mijn vraag aan jullie...... wat willen je nog meer weten, exclusief naam, en adress
Kijk, dan pas je er goed tussen hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
quote:
Je bent niet op msnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
DH iek bien onlien
Braaam, je bent een jongen![]()
laat het jong lekker dit is zijn standaardpost in meerdere topicsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat je zoal kóókt!
Dit is de culinaire slowchat van FOK!
Ik heb hem net naar bedje gebrachtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij hebben jullie braamyo weggejaagd
Ik heb hem op facebookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en dude ik was het bestaan van euc bijna vergeten, bedankt he
ohquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
laat het jong lekker dit is zijn standaardpost in meerdere topics
Ik eet nog liever Eucs sokken op, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je toelatingsexamen dan maar doen?
echt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat je ogen hebt om in te verdwalen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij kan ze vast lekker klaarmakenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik eet nog liever Eucs sokken op, maar bedankt voor het aanbod.
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
Ik eet nog liever Eucs sokken op, maar bedankt voor het aanbod.
Hij stopt ze in een ijsbak van de Albert Heijn Pistache Fantasie (met echte stukjes noot!) en vriest ze in, waarschijnlijk. Jummie!quote:
jij vuige editsletquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat je ogen hebt om in te verdwalen?Edit: ik lees niet goed, never mind.
O ik bedoelde niet Braamyo weg te jagen trouwens.![]()
Nee echt! Ik las dat dat gewoon een standaard openingspost is, of iets dergelijks. Daar was ik nogal verbaasd over. Ik heb dat namelijk nooit gepost.quote:
Welke meet? En foto's maken is altijd tofquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom je ook op de meet? En ga je dan je prachtige foto's maken?
Hai P
Trustequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:05 schreef DarkElf het volgende:
goedenacht beste CUL-lers, ik duik , met de mr natuurlijk, mijn waterbedje in
Nou, wie weet. Ik heb al in geen teiden een dessert op!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Braamyo het volgende:
haha nee hoor, toevallig vroegen een paar mensen in een andere topic inderdaad net ook of ik wat over mezelf wilde vertellen en daarna jullie, dus ik vond het wel een mooie combinatie, ben nu ff jullie gepost bij aan het lezen, terwijl ik iemand uitleg geef over wie ik ben over de verzonden foto.....
reactie op alle vragen volgen hieronder in edits....
@ duderella, wat ik aan eten kook? Ik ben er echt 1 van de hollandse pot, vlees aarapels groent. En in die volgorde, maar dan allemaal heerlijk en met liefde bereid ipv die halfbakke troep die vele mensen deze dagen eten noemen BLEH !
Fruit desserts zijn mijn specialiteid en ik nodig je ook van harte uit om die van de zomer in het zonnige zeeland maar eens te komen proberen![]()
NEEEEEEEEEEE! ERÓP! Eróp duiken! Niet erin!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:05 schreef DarkElf het volgende:
goedenacht beste CUL-lers, ik duik , met de mr natuurlijk, mijn waterbedje in
: D Mijn boek komt vanavond niet meer uit geloof ik hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij stopt ze in een ijsbak van de Albert Heijn Pistache Fantasie (met echte stukjes noot!) en vriest ze in, waarschijnlijk. Jummie!
OMG.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Braamyo het volgende:
@ bluezz, jij vroeg of ik een jonge was, NEEN
Ik ben een echt man, HOE'A, uit de tijd dat schepen nog van hout waren en mannen van staal.
'echte mannen' hadden we die hier al eigenlijk??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
OMG.![]()
Zie je nou wel dat je leuke mensen ontmoet door zo'n meettopic.![]()
Een huis is nooit af, waerde vrind!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
OMG.![]()
je bent serieus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Braamyo het volgende:
@ bluezz, jij vroeg of ik een jonge was, NEEN
Ik ben een echt man, HOE'A, uit de tijd dat schepen nog van hout waren en mannen van staal.
Dealquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een huis is nooit af, waerde vrind!
Maar het kan er al lang mee door hoor! Je moet eens kijken komen!
Maak ik een stoofpot voor je, in blommenjurk!
Vertel? Speelgoedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik moet morgen nog een nieuw objectief kopen![]()
Speelgoed!!
*Gromquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef Duderella het volgende:
OMG.![]()
Mhua serieus als in, ja ik ben een jonge/man, maar ik prefereer de benaming man, omdat ik graag mijn verantwoording neem, respect toon naar andere en een enorme bikkel ben tevelden.quote:
24-70 f2.8quote:
doe mij ook maar een foto danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef Braamyo het volgende:
@ memento mori,
Ik heb momenteel alleen foto's van mij in beroepskleding op mijn pc staan, als je wil kan ik er 1 doosturen naar je, maar het is etische niet verantwoord deze op een forum te posten omdat je nooit weet wie er meekijkt.
dus als je jou mailadress ff door pm't zie je mij zo op foto
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
'echte mannen' hadden we die hier al eigenlijk??
Hoewel mijn username anders doet vermoeden, ben ik persoonlijk een vrouw.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
of ik leuk ben daar moet je nog maar achter komenkan nog een leuke verassing worden
![]()
ben jij trouwens een man of een vrouw? duderella?
Wat is er met mijn blauwe jurk?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Kut dude, ik las je eerdere post niet eens over stoofpotten, heb je soms je blauwe jurk weer aan
ik meet jullie wel als jullie hier om de hoek bij zoonlief zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een heerlijk scheldwoord
En wat jammer dat je niet komt/kan meeten.
En ik dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
maar zij hebben de medische ervaring die ik even nodig heb om te sparren
Ja ga ik zo doen.. Wim de Bie leidt af..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef Duderella het volgende:
Sunneke, lekker slapen en morgen gewoon teruglezen.![]()
Te piepquote:
Jij móet Croupouque zijn, please!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua serieus als in, ja ik ben een jonge/man, maar ik prefereer de benaming man, omdat ik graag mijn verantwoording neem, respect toon naar andere en een enorme bikkel ben tevelden.
dat HOE'A is meer een geintje wat van de kazerne uit er in is geslopen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
wie is lous hagendijk?
ehm, niet van echte manne houd?
Een echte man is in mijn ogen iemand die spieren heeft maar er niet over opschept.
Iemand die nog ouderwets de deur voor je open houd en oude omaatjes helpt als het glad is.
Die eerlijk oprecht, respectvol, open en aardig overkomt.
Die voor de verandering nog wel eens op zijn taalgebruik let en niet alleen maar met ziektes en vrouwelijke geslachtsdelen gooit.
Iemand die nog wel een degelijke set normen en waarde heeft en desondanks toch als een razende roeland tekeer kan gaan als de situatie daar om vraagt....
hoe kan je nou doorgaans niet van zulke mensen houden.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeah, tried that, friend zoned.
HOE'A is t nieuwe woord hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoewel mijn username anders doet vermoeden, ben ik persoonlijk een vrouw.
NEEN een oude vrouw, mag ik wel zeggen. Van toen Lous Haasdijk nog in Babbelonië zat! HOE'A!
Subtiel! Dat is de beste en meest slinkse wijze ooit om een e-mail adres van een chickie te hosselen in de geschiedenis van de CUL SC! Resoectquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef Braamyo het volgende:
@ memento mori,
Ik heb momenteel alleen foto's van mij in beroepskleding op mijn pc staan, als je wil kan ik er 1 doosturen naar je, maar het is etische niet verantwoord deze op een forum te posten omdat je nooit weet wie er meekijkt.
dus als je jou mailadress ff door pm't zie je mij zo op foto
Neuke? Meeten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
wie is lous hagendijk?
Een echte man is in mijn ogen iemand die spieren heeft maar er niet over opschept.
Iemand die nog ouderwets de deur voor je open houd en oude omaatjes helpt als het glad is.
Die voor de verandering nog wel eens op zijn taalgebruik let en niet alleen maar met ziektes en vrouwelijke geslachtsdelen gooit.
Iemand die nog wel een degelijke set normen en waarde heeft en desondanks toch als een razende roeland tekeer kan gaan als de situatie daar om vraagt....
wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
wie is lous hagendijk?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen! HOE'A!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
Echte mannen pissen hun portret op de vloer en maken dáár een foto van! HOE'A!
Oh oh oh hou óp, ik pies in mn broek hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Echte HOE'Aen weten dat mannen maar één ding willen!!!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij stopt ze in een ijsbak van de Albert Heijn Pistache Fantasie (met echte stukjes noot!) en vriest ze in, waarschijnlijk. Jummie!
Da's een heel tof lensjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
24-70 f2.8Is erg scherp geprijsd momenteel bij Rabbithill. En laat Den Ham nu hier om de hoek zijn
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Echte HOE'Aen weten dat mannen maar één ding willen!!!
Ja zeg, waar was jij een anderhalfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
Ja ik wilde je nat maken daar maar niet op deze manier!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh oh oh hou óp, ik pies in mn broek hier
*proest*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
waar blijft die van jou in de MD?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ja waar blijft die foto dan he?nou?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja zeg, waar was jij een anderhalfjaar geleden? Toen ik sip&single was? Toen ik een sterkte, stoere vent met een brede borstkas en fatsoen wel kon gebruiken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
braamyo mijn foto's staan in mn fotoboek
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef Braamyo het volgende:
Toen was ik sip en single aan het zijn omdat m'n toemalige vriendin met glade huid, sprankel oogjes en een everidig grote borst(kas) het met mij had uit gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef m niet hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
NEEN
Nu niet allemaal vechten om Braamyo.
NEEN
Zo jagen jullie hem weg. Die denkt: wat zijn dat voor vrouwen hier, die meteen met scherp schieten?![]()
NEEN zeg ik.
NEEN NEEN NEEN
HOU'A!
`quote:
Deze is van MeMo http://fotoboek.fok.nl/user/148903quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:36 schreef Braamyo het volgende:
waar vind ik jou foto boek? (sorry ik blijf een heerlijke forum held)
ps: na een foto van man tot vrouw is het altijd gebruikelijk om te roddelen/opmerking te maken over de looks
jamaarjamaar mannen in uniform :G memo is het wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
NEEN
Nu niet allemaal vechten om Braamyo.
NEEN
Zo jagen jullie hem weg. Die denkt: wat zijn dat voor vrouwen hier, die meteen met scherp schieten?![]()
NEEN zeg ik.
NEEN NEEN NEEN
HOU'A!
dan weten we ook weer hoe de foto is bevallenquote:
Steer is een man, den_haag is een man, golfer is een man, borisz is een man, kaasplankje is een man, pdehoog is een man.... Moet ik nog doorgaan mop?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:39 schreef Braamyo het volgende:
Sorry hoor *zeevanliefde* maar ik ben zo'n heerlijke forum Nub, uitleg over hoe ik een foto in een PM verstuur, of ben ik nu echt scheef aan het kijken![]()
@dude, ik ben 40 schreeuwende stoerdere stuiterende peletonsgenoten gewend, ik vind dit aangenamer (want jah vrouwen) en helemaal niet erg
houd me bezig
het is niet eens alleen de foto!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dan weten we ook weer hoe de foto is bevallen![]()
En jah ik klikte, maargoed ik klik zowiezo op alles wat los en vast zit
heb vrijdag tijd, heb jij dat nog een gaatje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die MDs bewaar ik wel voor mn toelatingsexamen
haha ouche hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is niet eens alleen de foto!
Ik ben sinds 30 oktober afgestudeerd, woon vlakbij Leiden (studeerde daar ook), heb een relatie en mijn naam schrijf je met een EI, niet met een IJquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:42 schreef Braamyo het volgende:
memo niet zo boos kijken of foto's dan zie je er veel leuker uit
lijntje, je ziet er oprecht leuk uit
waar studeer je trouwens? zeg eindhove !
Djiezus DH, niet zo apért!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb vrijdag tijd, heb jij dat nog een gaatje?
Schrijfe is niet zijn specialiteid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben sinds 30 oktober afgestudeerd, woon vlakbij Leiden (studeerde daar ook), heb een relatie en mijn naam schrijf je met een EI, niet met een IJ
Ik wijt het aan dyslectiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben sinds 30 oktober afgestudeerd, woon vlakbij Leiden (studeerde daar ook), heb een relatie en mijn naam schrijf je met een EI, niet met een IJ
Liefje, tis met een EI en niet met een IJ. Ik vind alles best, behalve Lein met een IJquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
haha ouche haha
@ lijntje, maakt me vrij wening uit of het manne of vrouwen zijn, allebei stik gezzelig
Cool....ik ben een manquote:
Tis al goed heur. Maar een EI spreek je ook uit als IJ, schrijf je dan ook IJ als je zo'n ding uit de kont van een kip wil hebben?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:51 schreef Braamyo het volgende:
Ik wijt het aan dyslectieschrijven zoals je het uitspreekt, neen excuus lEIntje voor het verkeerdspellen van je naam
voor jou altijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb vrijdag tijd, heb jij dat nog een gaatje?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef Braamyo het volgende:
stuur je email maar ff door, dan stuur ik jou een foto, om beroepstechnische redenen ben ik niet instaat foto's op random forum's te plaatsen zodat iedereen het kan zien, naar een paar mensen in het bijzonder een foto sturen kan wel
nope maar dat komt omdat je bij woorden die je vaker gebruikt automatische/makkelijker de link lecht naar correcte spelling, omdat je ze vaker gebruikt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis al goed heur. Maar een EI spreek je ook uit als IJ, schrijf je dan ook IJ als je zo'n ding uit een kip wil hebben?
jah klopt, zoals ik al zij, twee fora vroegen nagenoeg tegelijk om een beschrijving van mijzelf, logische dat ik dan ook op twee fora om foto's gevraagd word, en dus ook twee maal dezelfde boodschap achter laat.quote:
Tsssk pffft, we kennen elkaar echt nét, en je zoekt het nu al buiten de deur?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef Braamyo het volgende:
jah klopt, zoals ik al zij, twee fora vroegen nagenoeg tegelijk om een beschrijving van mijzelf, logische dat ik dan ook op twee fora om foto's gevraagd word, en dus ook twee maal dezelfde boodschap achter laat.
Ik doe gewoon journalistiek onderzoek naar de jongen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De SHO roddeltante komt naar boven drijven
Geilquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Tijd: when hell freezes over
Adres: the freezing depths of Hell, right on top of Satan's throne
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsssk pffft, we kennen elkaar echt nét, en je zoekt het nu al buiten de deur?
Ehm eigenlijk zat ik eerst op het andere forum, maar jullie zijn veel gezzeliger dus ben ik hier naartoe gehoptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsssk pffft, we kennen elkaar echt nét, en je zoekt het nu al buiten de deur?
Gek genoeg was de CUL SC anderhalf jaar geleden een betere plek om een scharrel te scoren dan de SEX SC. En natuurlijk zijn wij leuker, wat is er nou beter, de hele dag koken of de hele dag neuken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:00 schreef Braamyo het volgende:
Ehm eigenlijk zat ik eerst op het andere forum, maar jullie zijn veel gezzeliger dus ben ik hier naartoe gehoptcheck post tijden maar dude, je hebt het nu toch al gelezen XD
daar ben ik eigenlijk via een andere poster uit relatie&liefdes uit gekomen,quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zij tog al dat hei dezelfde berigten posteDe SC van sex had je btw wel snel gevonden!
oh heb je nog in dubai stage gelopen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
daar ben ik eigenlijk via een andere poster uit relatie&liefdes uit gekomen,
anyways ook ik ben richting bed ! moet er weer om 06:30 uit dus kijken of ik nog wat slaap kan pakken
heb niet voor niets eerst 3 jaar horeca school gedaan, en gastronomische met andere lettervolgorde is ook nog steeds orgastonomische, ken de *keuken* al wat langer dan vandaag haha
Truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |