Jij móet Croupouque zijn, please!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua serieus als in, ja ik ben een jonge/man, maar ik prefereer de benaming man, omdat ik graag mijn verantwoording neem, respect toon naar andere en een enorme bikkel ben tevelden.
dat HOE'A is meer een geintje wat van de kazerne uit er in is geslopen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
wie is lous hagendijk?
ehm, niet van echte manne houd?
Een echte man is in mijn ogen iemand die spieren heeft maar er niet over opschept.
Iemand die nog ouderwets de deur voor je open houd en oude omaatjes helpt als het glad is.
Die eerlijk oprecht, respectvol, open en aardig overkomt.
Die voor de verandering nog wel eens op zijn taalgebruik let en niet alleen maar met ziektes en vrouwelijke geslachtsdelen gooit.
Iemand die nog wel een degelijke set normen en waarde heeft en desondanks toch als een razende roeland tekeer kan gaan als de situatie daar om vraagt....
hoe kan je nou doorgaans niet van zulke mensen houden.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeah, tried that, friend zoned.
HOE'A is t nieuwe woord hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoewel mijn username anders doet vermoeden, ben ik persoonlijk een vrouw.
NEEN een oude vrouw, mag ik wel zeggen. Van toen Lous Haasdijk nog in Babbelonië zat! HOE'A!
Subtiel! Dat is de beste en meest slinkse wijze ooit om een e-mail adres van een chickie te hosselen in de geschiedenis van de CUL SC! Resoectquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef Braamyo het volgende:
@ memento mori,
Ik heb momenteel alleen foto's van mij in beroepskleding op mijn pc staan, als je wil kan ik er 1 doosturen naar je, maar het is etische niet verantwoord deze op een forum te posten omdat je nooit weet wie er meekijkt.
dus als je jou mailadress ff door pm't zie je mij zo op foto
Neuke? Meeten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
wie is lous hagendijk?
Een echte man is in mijn ogen iemand die spieren heeft maar er niet over opschept.
Iemand die nog ouderwets de deur voor je open houd en oude omaatjes helpt als het glad is.
Die voor de verandering nog wel eens op zijn taalgebruik let en niet alleen maar met ziektes en vrouwelijke geslachtsdelen gooit.
Iemand die nog wel een degelijke set normen en waarde heeft en desondanks toch als een razende roeland tekeer kan gaan als de situatie daar om vraagt....
wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
wie is lous hagendijk?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen! HOE'A!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
Echte mannen pissen hun portret op de vloer en maken dáár een foto van! HOE'A!
Oh oh oh hou óp, ik pies in mn broek hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Echte HOE'Aen weten dat mannen maar één ding willen!!!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij stopt ze in een ijsbak van de Albert Heijn Pistache Fantasie (met echte stukjes noot!) en vriest ze in, waarschijnlijk. Jummie!
Da's een heel tof lensjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
24-70 f2.8Is erg scherp geprijsd momenteel bij Rabbithill. En laat Den Ham nu hier om de hoek zijn
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Echte HOE'Aen weten dat mannen maar één ding willen!!!
Ja zeg, waar was jij een anderhalfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
Ja ik wilde je nat maken daar maar niet op deze manier!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh oh oh hou óp, ik pies in mn broek hier
*proest*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
Hij stopt ze in een ijsbak van de Albert Heijn Pistache Fantasie (met echte stukjes noot!) en vriest ze in, waarschijnlijk. Jummie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |