beetje ver vanuit Barendrechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
!!! Dude, pluishaar? Ik zweer bij John Frieda shampoo en conditioner! Frizz ease, 9 euro per fles maar het wérkt. En als mijn haar in model geknipt is (niet zoals nu dus) krult het geweldig door de krullen-lijn van
John
Als je niet overgevoelig bent voor allerlei dingies (zoals Isa) moet je t gewoon proberen
En nu ga ik weer even verder teruglezen
DH luie donder, fietsen naar de gym hoor
klootzakkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
beetje ver vanuit Barendrecht
Leuk, iemand vond het nodig om met O&N een lading vuurwerk in mijn brievenbus te gooien. We hebben geluk gehad dat er geen echte brand is ontstaan.![]()
Ohh dat is leuk! Jammer dat we in NL niet de BBC-uitzending gemist kunnen kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef DarkElf het volgende:
op bbc2 nu; hairy bikers, mums know best (ouderwets familierecepten die niet verloren mogen gaan) vandaag schotland
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
Leuk, iemand vond het nodig om met O&N een lading vuurwerk in mijn brievenbus te gooien. We hebben geluk gehad dat er geen echte brand is ontstaan.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Tezz het volgende:
Oef, bij het programma 71 graden Noord moesten ze net ijszwemmen. Echt vet stoer dat ze het allemaal deden! Het water was 2 graden, pfff.... En ik was aan het klagen dat ik het koud had.........
Ik ben nu warme choco aan het maken, om op te warmen....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat heb ik ook net zitten kijken. Heb nu ijskoude voeten ondanks mijn super sloffen. Zou het daardoor komen?
![]()
Ik neem een glas wijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben nu warme choco aan het maken, om op te warmen....
precies op tijd met al die lekkere cakejesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik neem een glas wijnEn ik ben overgestapt op de Hairy Bikers
![]()
quote:
geen idee. had zelf vroeger ook wel wat geintjes uitgehaald met vuurwerk maar nooit het bij iemand door de bus gegooid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef DarkElf het volgende:
wat een eikels DH, dat mensen zo gevaarlijk doen he?
Als wij later in Schotland wonen, dat klinkt nicequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn! Nou! En wat een geweldige keuken!![]()
Als wij later in schotland wonen hebben we ook zo'n keuken, met een grote AGAWel iets moderner maar nog steeds een klassieke woonkeuken.
Ik wil ik wil ik wil!!![]()
ik zei net al tegen de mr, leuk die oude recepten maar tegenwoordig koken we veel lichter iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
dat eten...Ik hou van die heerlijk rijke keuken.. niet goed voor de dijen, maar zoooo smaakvol
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als wij later in Schotland wonen, dat klinkt nice
quote:En ik had nog nooit van het panorama van mesdag gehoord
Erg jong, 47 jaar.quote:
owwww echt he..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zei net al tegen de mr, leuk die oude recepten maar tegenwoordig koken we veel lichter idd![]()
die cakejes net en dat tableten pies
Zondag ga ik echt die rund-guinnesspie maken uit de delicious denk ik
Ik heb een alibiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik ga het ook vaker zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
goed he. Ik doe aan mental projection (of hoe je die onzin ook noemt). Als ik maar vaak genoeg zeg dat het gaat gebeuren dan gebeurt het ook echt
![]()
![]()
![]()
![]()
+1quote:
das wel extreem jaquote:Maar 45 en dan al dement...Das 2 jaar ouder dan mijn zus!
dat is niet helemaal wat ik bedoel, maar het effect is ongeveer het zelfde jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef golfer het volgende:
Self fullfilling prophesy ofzo, noem je dat.
de hele dag?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, we hebben bij de buren champagne zitten zuipen
Wel online, maar ik probeer te balanceren tussen ventrilo, een of andere puinhoop in wow (we gaan 'iets' doen), een vriendje dat om aandacht vraagt. nieuws lezen en fokquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz of Isa, zijn jullie nog online?
ik ben wel onlinequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz of Isa, zijn jullie nog online?
oh, had wat vraagjes voor een project van Nyenrodequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel online, maar ik probeer te balanceren tussen ventrilo, een of andere puinhoop in wow (we gaan 'iets' doen), een vriendje dat om aandacht vraagt. nieuws lezen en fok
quote:
maar zij hebben de medische ervaring die ik even nodig heb om te sparrenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ja jij wil alleen isa of bluezz![]()
Moest even opzoeken om wie het ging maar jeetje wat een heftig verhaal. Op je 47e al euthanasie plegen..quote:
Nu moet je wat over jezelf vertellen en met DH naar bed.quote:
mehehequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nu moet je wat over jezelf vertellen en met DH naar bed.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
heb jij dat dan ook gedaan? ik heb dat examen niet hoeven doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat hangt er compleet vanaf hoe DH er uit ziet en hoe zij er over denkt *evil grin*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
ik ookal nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb jij dat dan ook gedaan? ik heb dat examen niet hoeven doen
dit weekend klussen/sleutelen en schaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
oeh oeh ook dit weekend de upside down cranberrie pie maken denk ik
Nee, ik ook niet. Ik heb de 35+Toelatingstoets gedaan, met multiple choice vragen:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb jij dat dan ook gedaan? ik heb dat examen niet hoeven doen
Wat je zoal kóókt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat hangt er compleet vanaf hoe DH er uit ziet en hoe zij er over denkt *evil grin*
maar dat eerste kun je van me krijgen
iets over mezelf hmmm
ik ben 1,78 lang, normaal postuur bruin haar, kort, bruine ogen waar je volgend mijn ex heerlijk in kon verdwalen
Ik ben 22 Jaar oud, word in Juli 23, heerlijk zo'n verjaarsdag in de zomer.
Ik ben vaak vrolijk, spontaan, tikkie gemeen qua humor, heel erg bergipvol/respectvol naar bijna iedereen.
Ik woon sinds 9 maanden doordeweeks op de kazerne in oirschot, jawel soldaat, chauffeur op een tank.
In het weekend en vakanties zit ik lekker in middelburg, en vaak met vrienden op het strand.
Mijn faforiets biermerk is hertog jan, en tijdens het stappen in middelburg ga ik graag naar de stijlvolle bruine kroegen (niet die ouwe lullen tenten)
nu is mijn vraag aan jullie...... wat willen je nog meer weten, exclusief naam, en adress
Oeh oeh oeh!! Die is echt zooooooo lekkur!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
oeh oeh ook dit weekend de upside down cranberrie pie maken denk ik
foto natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat hangt er compleet vanaf hoe DH er uit ziet en hoe zij er over denkt *evil grin*
maar dat eerste kun je van me krijgen
iets over mezelf hmmm
ik ben 1,78 lang, normaal postuur bruin haar, kort, bruine ogen waar je volgend mijn ex heerlijk in kon verdwalen
Ik ben 22 Jaar oud, word in Juli 23, heerlijk zo'n verjaarsdag in de zomer.
Ik ben vaak vrolijk, spontaan, tikkie gemeen qua humor, heel erg bergipvol/respectvol naar bijna iedereen.
Ik woon sinds 9 maanden doordeweeks op de kazerne in oirschot, jawel soldaat, chauffeur op een tank.
In het weekend en vakanties zit ik lekker in middelburg, en vaak met vrienden op het strand.
Mijn faforiets biermerk is hertog jan, en tijdens het stappen in middelburg ga ik graag naar de stijlvolle bruine kroegen (niet die ouwe lullen tenten)
nu is mijn vraag aan jullie...... wat willen je nog meer weten, exclusief naam, en adress
Kijk, dan pas je er goed tussen hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
quote:
Je bent niet op msnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
DH iek bien onlien
Braaam, je bent een jongen![]()
laat het jong lekker dit is zijn standaardpost in meerdere topicsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat je zoal kóókt!
Dit is de culinaire slowchat van FOK!
Ik heb hem net naar bedje gebrachtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij hebben jullie braamyo weggejaagd
Ik heb hem op facebookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en dude ik was het bestaan van euc bijna vergeten, bedankt he
ohquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
laat het jong lekker dit is zijn standaardpost in meerdere topics
Ik eet nog liever Eucs sokken op, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je toelatingsexamen dan maar doen?
echt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat je ogen hebt om in te verdwalen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij kan ze vast lekker klaarmakenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik eet nog liever Eucs sokken op, maar bedankt voor het aanbod.
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
Ik eet nog liever Eucs sokken op, maar bedankt voor het aanbod.
Hij stopt ze in een ijsbak van de Albert Heijn Pistache Fantasie (met echte stukjes noot!) en vriest ze in, waarschijnlijk. Jummie!quote:
jij vuige editsletquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat je ogen hebt om in te verdwalen?Edit: ik lees niet goed, never mind.
O ik bedoelde niet Braamyo weg te jagen trouwens.![]()
Nee echt! Ik las dat dat gewoon een standaard openingspost is, of iets dergelijks. Daar was ik nogal verbaasd over. Ik heb dat namelijk nooit gepost.quote:
Welke meet? En foto's maken is altijd tofquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom je ook op de meet? En ga je dan je prachtige foto's maken?
Hai P
Trustequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:05 schreef DarkElf het volgende:
goedenacht beste CUL-lers, ik duik , met de mr natuurlijk, mijn waterbedje in
Nou, wie weet. Ik heb al in geen teiden een dessert op!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Braamyo het volgende:
haha nee hoor, toevallig vroegen een paar mensen in een andere topic inderdaad net ook of ik wat over mezelf wilde vertellen en daarna jullie, dus ik vond het wel een mooie combinatie, ben nu ff jullie gepost bij aan het lezen, terwijl ik iemand uitleg geef over wie ik ben over de verzonden foto.....
reactie op alle vragen volgen hieronder in edits....
@ duderella, wat ik aan eten kook? Ik ben er echt 1 van de hollandse pot, vlees aarapels groent. En in die volgorde, maar dan allemaal heerlijk en met liefde bereid ipv die halfbakke troep die vele mensen deze dagen eten noemen BLEH !
Fruit desserts zijn mijn specialiteid en ik nodig je ook van harte uit om die van de zomer in het zonnige zeeland maar eens te komen proberen![]()
NEEEEEEEEEEE! ERÓP! Eróp duiken! Niet erin!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:05 schreef DarkElf het volgende:
goedenacht beste CUL-lers, ik duik , met de mr natuurlijk, mijn waterbedje in
: D Mijn boek komt vanavond niet meer uit geloof ik hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij stopt ze in een ijsbak van de Albert Heijn Pistache Fantasie (met echte stukjes noot!) en vriest ze in, waarschijnlijk. Jummie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |