beetje ver vanuit Barendrechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
!!! Dude, pluishaar? Ik zweer bij John Frieda shampoo en conditioner! Frizz ease, 9 euro per fles maar het wérkt. En als mijn haar in model geknipt is (niet zoals nu dus) krult het geweldig door de krullen-lijn van
John
Als je niet overgevoelig bent voor allerlei dingies (zoals Isa) moet je t gewoon proberen
En nu ga ik weer even verder teruglezen
DH luie donder, fietsen naar de gym hoor
klootzakkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
beetje ver vanuit Barendrecht
Leuk, iemand vond het nodig om met O&N een lading vuurwerk in mijn brievenbus te gooien. We hebben geluk gehad dat er geen echte brand is ontstaan.![]()
Ohh dat is leuk! Jammer dat we in NL niet de BBC-uitzending gemist kunnen kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef DarkElf het volgende:
op bbc2 nu; hairy bikers, mums know best (ouderwets familierecepten die niet verloren mogen gaan) vandaag schotland
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
Leuk, iemand vond het nodig om met O&N een lading vuurwerk in mijn brievenbus te gooien. We hebben geluk gehad dat er geen echte brand is ontstaan.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Tezz het volgende:
Oef, bij het programma 71 graden Noord moesten ze net ijszwemmen. Echt vet stoer dat ze het allemaal deden! Het water was 2 graden, pfff.... En ik was aan het klagen dat ik het koud had.........
Ik ben nu warme choco aan het maken, om op te warmen....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat heb ik ook net zitten kijken. Heb nu ijskoude voeten ondanks mijn super sloffen. Zou het daardoor komen?
![]()
Ik neem een glas wijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben nu warme choco aan het maken, om op te warmen....
precies op tijd met al die lekkere cakejesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik neem een glas wijnEn ik ben overgestapt op de Hairy Bikers
![]()
quote:
geen idee. had zelf vroeger ook wel wat geintjes uitgehaald met vuurwerk maar nooit het bij iemand door de bus gegooid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef DarkElf het volgende:
wat een eikels DH, dat mensen zo gevaarlijk doen he?
Als wij later in Schotland wonen, dat klinkt nicequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn! Nou! En wat een geweldige keuken!![]()
Als wij later in schotland wonen hebben we ook zo'n keuken, met een grote AGAWel iets moderner maar nog steeds een klassieke woonkeuken.
Ik wil ik wil ik wil!!![]()
ik zei net al tegen de mr, leuk die oude recepten maar tegenwoordig koken we veel lichter iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
dat eten...Ik hou van die heerlijk rijke keuken.. niet goed voor de dijen, maar zoooo smaakvol
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als wij later in Schotland wonen, dat klinkt nice
quote:En ik had nog nooit van het panorama van mesdag gehoord
Erg jong, 47 jaar.quote:
owwww echt he..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zei net al tegen de mr, leuk die oude recepten maar tegenwoordig koken we veel lichter idd![]()
die cakejes net en dat tableten pies
Zondag ga ik echt die rund-guinnesspie maken uit de delicious denk ik
Ik heb een alibiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |