SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik ga het ook vaker zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
goed he. Ik doe aan mental projection (of hoe je die onzin ook noemt). Als ik maar vaak genoeg zeg dat het gaat gebeuren dan gebeurt het ook echt
![]()
![]()
![]()
![]()
+1quote:
das wel extreem jaquote:Maar 45 en dan al dement...Das 2 jaar ouder dan mijn zus!
dat is niet helemaal wat ik bedoel, maar het effect is ongeveer het zelfde jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef golfer het volgende:
Self fullfilling prophesy ofzo, noem je dat.
de hele dag?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, we hebben bij de buren champagne zitten zuipen
Wel online, maar ik probeer te balanceren tussen ventrilo, een of andere puinhoop in wow (we gaan 'iets' doen), een vriendje dat om aandacht vraagt. nieuws lezen en fokquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz of Isa, zijn jullie nog online?
ik ben wel onlinequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz of Isa, zijn jullie nog online?
oh, had wat vraagjes voor een project van Nyenrodequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel online, maar ik probeer te balanceren tussen ventrilo, een of andere puinhoop in wow (we gaan 'iets' doen), een vriendje dat om aandacht vraagt. nieuws lezen en fok
quote:
maar zij hebben de medische ervaring die ik even nodig heb om te sparrenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ja jij wil alleen isa of bluezz![]()
Moest even opzoeken om wie het ging maar jeetje wat een heftig verhaal. Op je 47e al euthanasie plegen..quote:
Nu moet je wat over jezelf vertellen en met DH naar bed.quote:
mehehequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nu moet je wat over jezelf vertellen en met DH naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |