Cool....ik ben een manquote:
Tis al goed heur. Maar een EI spreek je ook uit als IJ, schrijf je dan ook IJ als je zo'n ding uit de kont van een kip wil hebben?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:51 schreef Braamyo het volgende:
Ik wijt het aan dyslectieschrijven zoals je het uitspreekt, neen excuus lEIntje voor het verkeerdspellen van je naam
voor jou altijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb vrijdag tijd, heb jij dat nog een gaatje?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef Braamyo het volgende:
stuur je email maar ff door, dan stuur ik jou een foto, om beroepstechnische redenen ben ik niet instaat foto's op random forum's te plaatsen zodat iedereen het kan zien, naar een paar mensen in het bijzonder een foto sturen kan wel
nope maar dat komt omdat je bij woorden die je vaker gebruikt automatische/makkelijker de link lecht naar correcte spelling, omdat je ze vaker gebruikt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis al goed heur. Maar een EI spreek je ook uit als IJ, schrijf je dan ook IJ als je zo'n ding uit een kip wil hebben?
jah klopt, zoals ik al zij, twee fora vroegen nagenoeg tegelijk om een beschrijving van mijzelf, logische dat ik dan ook op twee fora om foto's gevraagd word, en dus ook twee maal dezelfde boodschap achter laat.quote:
Tsssk pffft, we kennen elkaar echt nét, en je zoekt het nu al buiten de deur?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef Braamyo het volgende:
jah klopt, zoals ik al zij, twee fora vroegen nagenoeg tegelijk om een beschrijving van mijzelf, logische dat ik dan ook op twee fora om foto's gevraagd word, en dus ook twee maal dezelfde boodschap achter laat.
Ik doe gewoon journalistiek onderzoek naar de jongen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De SHO roddeltante komt naar boven drijven
Geilquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Tijd: when hell freezes over
Adres: the freezing depths of Hell, right on top of Satan's throne
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsssk pffft, we kennen elkaar echt nét, en je zoekt het nu al buiten de deur?
Ehm eigenlijk zat ik eerst op het andere forum, maar jullie zijn veel gezzeliger dus ben ik hier naartoe gehoptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsssk pffft, we kennen elkaar echt nét, en je zoekt het nu al buiten de deur?
Gek genoeg was de CUL SC anderhalf jaar geleden een betere plek om een scharrel te scoren dan de SEX SC. En natuurlijk zijn wij leuker, wat is er nou beter, de hele dag koken of de hele dag neuken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:00 schreef Braamyo het volgende:
Ehm eigenlijk zat ik eerst op het andere forum, maar jullie zijn veel gezzeliger dus ben ik hier naartoe gehoptcheck post tijden maar dude, je hebt het nu toch al gelezen XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ben ik eigenlijk via een andere poster uit relatie&liefdes uit gekomen,quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zij tog al dat hei dezelfde berigten posteDe SC van sex had je btw wel snel gevonden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |