waar blijft die van jou in de MD?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ja waar blijft die foto dan he?nou?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja zeg, waar was jij een anderhalfjaar geleden? Toen ik sip&single was? Toen ik een sterkte, stoere vent met een brede borstkas en fatsoen wel kon gebruiken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
braamyo mijn foto's staan in mn fotoboek
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef Braamyo het volgende:
Toen was ik sip en single aan het zijn omdat m'n toemalige vriendin met glade huid, sprankel oogjes en een everidig grote borst(kas) het met mij had uit gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef m niet hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
NEEN
Nu niet allemaal vechten om Braamyo.
NEEN
Zo jagen jullie hem weg. Die denkt: wat zijn dat voor vrouwen hier, die meteen met scherp schieten?![]()
NEEN zeg ik.
NEEN NEEN NEEN
HOU'A!
`quote:
Deze is van MeMo http://fotoboek.fok.nl/user/148903quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:36 schreef Braamyo het volgende:
waar vind ik jou foto boek? (sorry ik blijf een heerlijke forum held)
ps: na een foto van man tot vrouw is het altijd gebruikelijk om te roddelen/opmerking te maken over de looks
jamaarjamaar mannen in uniform :G memo is het wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
NEEN
Nu niet allemaal vechten om Braamyo.
NEEN
Zo jagen jullie hem weg. Die denkt: wat zijn dat voor vrouwen hier, die meteen met scherp schieten?![]()
NEEN zeg ik.
NEEN NEEN NEEN
HOU'A!
dan weten we ook weer hoe de foto is bevallenquote:
Steer is een man, den_haag is een man, golfer is een man, borisz is een man, kaasplankje is een man, pdehoog is een man.... Moet ik nog doorgaan mop?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:39 schreef Braamyo het volgende:
Sorry hoor *zeevanliefde* maar ik ben zo'n heerlijke forum Nub, uitleg over hoe ik een foto in een PM verstuur, of ben ik nu echt scheef aan het kijken![]()
@dude, ik ben 40 schreeuwende stoerdere stuiterende peletonsgenoten gewend, ik vind dit aangenamer (want jah vrouwen) en helemaal niet erg
houd me bezig
het is niet eens alleen de foto!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dan weten we ook weer hoe de foto is bevallen![]()
En jah ik klikte, maargoed ik klik zowiezo op alles wat los en vast zit
heb vrijdag tijd, heb jij dat nog een gaatje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die MDs bewaar ik wel voor mn toelatingsexamen
haha ouche hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is niet eens alleen de foto!
Ik ben sinds 30 oktober afgestudeerd, woon vlakbij Leiden (studeerde daar ook), heb een relatie en mijn naam schrijf je met een EI, niet met een IJquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:42 schreef Braamyo het volgende:
memo niet zo boos kijken of foto's dan zie je er veel leuker uit
lijntje, je ziet er oprecht leuk uit
waar studeer je trouwens? zeg eindhove !
Djiezus DH, niet zo apért!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb vrijdag tijd, heb jij dat nog een gaatje?
Schrijfe is niet zijn specialiteid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben sinds 30 oktober afgestudeerd, woon vlakbij Leiden (studeerde daar ook), heb een relatie en mijn naam schrijf je met een EI, niet met een IJ
Ik wijt het aan dyslectiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben sinds 30 oktober afgestudeerd, woon vlakbij Leiden (studeerde daar ook), heb een relatie en mijn naam schrijf je met een EI, niet met een IJ
Liefje, tis met een EI en niet met een IJ. Ik vind alles best, behalve Lein met een IJquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
haha ouche haha
@ lijntje, maakt me vrij wening uit of het manne of vrouwen zijn, allebei stik gezzelig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |