Waar?quote:
Checkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
we trekken er wel nieuwe mensen mee aan dat dan weer wel
ben 10 kilo afgevallen maar ze zijn weinig tot niets minder geworden... gelukkigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef Tezz het volgende:
Leuke bh's vinden in maatje meloen valt niet meer in ieder geval. Ik moet eigenlijk altijd wel naar een speciaalzaak. Ik zou ook zo graag eens een aanbiedinkje op de markt willen kopen!!
Afvallen is een optie, maar de kans dat tieten transformeren naar theezakjes is aanwezig. Dus goede reden om niet af te vallen, toch!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben 10 kilo afgevallen maar ze zijn weinig tot niets minder geworden... gelukkigGewoon heel langzaam afvallen dan heeft je lichaam tijd om t bij te benen
ik was er ook bang voor hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Die smoes kan ik dus niet meer gebruiken.
lopen is beter dan wrs ja, succesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef Tezz het volgende:
Zo, ik ga met gevaar voor eigen leven kind van school halen. Ik moet namelijk fietsen met haar achterop, pffff.... Ik denk dat ik maar ga lopen!
het is net waar je je fijn in voelt inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:02 schreef DarkElf het volgende:
nice, vooral die derde.
Ik heb er maar eentje van haar, de rest is niets voor mij, dit oa. is meer me nu
Kipsate met rijst en sambalboontjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Succes Tezz
en lwat moet ik vanavond eens eten mensen?
nou waar heb je zin in/wat heb je nog in huis?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Succes Tezz
en lwat moet ik vanavond eens eten mensen?
Maak je risotto, net als ik. Wou eigenlijk quiche, maar ik kan voorlopig nog niet bij kantoor vandaan, dus geen tijd om deeg te maken..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb niks in huisen ik weet gewoon niks dus dacht misschien kunnen jullie me inspireren
risotto van minilot klinkt lekker .. met kastanjechamoignons, een sjalotje, wat wijn en parmezaanse kaasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb niks in huisen ik weet gewoon niks dus dacht misschien kunnen jullie me inspireren
De vrouwelijke cyclus, die snap ik pas sinds een paar jaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
ik snap weer niets van de vrouwelijke cyclusOp dat gebied ben ik echt een nepvrouw... heb het natuurlijk ook nooit hoeven gebruiken, gedoe met vruchtbare dagen enzo
![]()
Ik ga eens de kou in, basilicum halen voor mijn: ratatouille
Is ook logisch! Want A, B, C of D heeft eigenlijk niks met de grootte te maken maar met de verhouding tussen je borsten en je borst.. zeg maarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
Dat jullie je BH-maat weten! Daar heb ik nou nooit iets van begrepen (maar ik snap ook niet hoe anticonceptie nou werkt enzo, dus ik mis allerlei kennis van het vrouwenlichaam, op de één of andere manier).
Als ik ondergoed koop en ik laat me opmeten, dan is het elke keer weer wat anders. Jarenlang had ik cup B, dan weer C en na tien kilo afvallen D.Met kleinere tieten! Maar dat was logisch, zei die juffrouw.
En omdat ik meteen de flupjes eruit knip, weet ik nooit welke maat ik nou recentelijk had, want dat soort dingen beklijven niet in mijn brein.
* Sjucht *
Nu pasta.
Oh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is ook logisch! Want A, B, C of D heeft eigenlijk niks met de grootte te maken maar met de verhouding tussen je borsten en je borst.. zeg maar
ik heb iig mooie tietjes, staan nog recht vooruitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is ook logisch! Want A, B, C of D heeft eigenlijk niks met de grootte te maken maar met de verhouding tussen je borsten en je borst.. zeg maar
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
deze en deze en deze en deze heb ik![]()
en voltige dus maar daar kan ik geen goede foto van vinden
je klinkt een beetje als Marijke Helwegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb iig mooie tietjes, staan nog recht vooruitEn ik ben al 34
Ik wist het ook niet precies en ze zaten ook meestal klote. Eh tiete.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:29 schreef Duderella het volgende:
Oh.
Volgens mij weten heel veel mannen dit ook niet!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
je klinkt een beetje als Marijke Helwegen.
Bij mij hadden ze vanaf mijn 9e zoveel haast om te groeien dat ik deze fase (net als kruipen) gewoon overgeslagen hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb iig mooie tietjes, staan nog recht vooruitEn ik ben al 34
Voordeel is wel dat je meteen kwaliteit koopt. Bij de gemiddelde HEMA bh schiet bij mij na een maand of 3 de beugel er uit en dat is best pijnlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Laat dat nou net tussen wal en schip vallen bij de gewone zaken, dus dat moet ook weer bij een echte wijvenwinkel gekocht worden ipv een veilige hema of zo![]()
*meldt*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet precies en ze zaten ook meestal klote. Eh tiete.
Dus toen heeft golfer ooit muh maotuh gemetuh en zie daar 95 D.
Laat dat nou net tussen wal en schip vallen bij de gewone zaken, dus dat moet ook weer bij een echte wijvenwinkel gekocht worden ipv een veilige hema of zo![]()
Lukt het kruipen inmiddels wel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze vanaf mijn 9e zoveel haast om te groeien dat ik deze fase (net als kruipen) gewoon overgeslagen heb
Het is wel de ideaalste winkel voor mij tot nu toe. Dus ik ben gewaarschuwdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
En hunkemoller doet kennelijk niet meer aan leuke bh's met pasvorm in mijn maat. Prutsers.
quote:
Ik klikte per ongeluk.quote:
Dat zegt het onderwerp van het vak al borisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef borisz het volgende:
Pittig leesvoer dat wetenschapsleer toch altijd.
Ik vind het niet eens zo lelijk met alle roestvrijstalen apparaten vloer en muur zoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef Duderella het volgende:
Ik klikte per ongeluk.![]()
Ja hoor, mooi! Ik herinner me nog de witte greepjes, op foto's, en dit is gewoon fris en strak. Kleine moeite, groot plezier, zijn dat soort opknaptrucjes altijd!
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef borisz het volgende:
Pittig leesvoer dat wetenschapsleer toch altijd.
Zie hier de gevarieerde samenstelling van onze CUL SC-populatie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef Duderella het volgende:
Pluizig springhaar sun?
Dat doet het bij mij.
Heb ik eindelijk eens 'volume', staat het zowat rechtop te suikerspinnen.
Ik vind het serieus hip! Lijkt wat op onze keuken, alleen is dat van ons hoogglansquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo lelijk met alle roestvrijstalen apparaten vloer en muur zo
Ik zat ook al 'arme mannen' te mompelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
Dat je het volhoudt met ons borisz, met al dat gezeik over BH-beugels, menstruatiecycli en pluishaar!![]()
Misschien heeft Boris ook wel pluishaar en hoopt hij een goede tip mee te pikkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
Dat je het volhoudt met ons borisz, met al dat gezeik over BH-beugels, menstruatiecycli en pluishaar!![]()
quote:
Je was en stijlt het elke dag? Niet meer doen, ik was het tegenwoordig eens in de 3 dagen, wel elke dag lekker spoelen met niks onder de douche. Dan gewoon droog föhen zonder borstel of iets en verdomd ik heb meer volume, geen pluis of dooie hap.quote:@ Dude: nee het is juist heel erg slap.. normaal heb ik meer volume. Ook wel pluizig en statisch, maar verder slappe hap, dooie boel
Ik dacht ik knal er een ander onderwerp inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
Zie hier de gevarieerde samenstelling van onze CUL SC-populatie.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien heeft Boris ook wel pluishaar en hoopt hij een goede tip mee te pikken![]()
Nope, om de dag (ivm vette hoofdhuid) wassen en stijlen al helemaal niet. Ik fohn in principe ook niet omdat het dan nog pluiziger wordt, alleen als ik ga werken even half-droog omdat ik anders helemaal met nat haar op mijn werk kom. Verder gebruik ik een leave-in conditioner ook ivm slapte en zo. Heb anti-pluisspul maar dat lijkt niet zo erg te werken.quote:
Ja, ik was ook ooit eens sceptisch. Maar toen verkondigde de Kapper het Woord en sindsdien ben ik helemaal om! Halleluja! Ik doe trouwens al minstens 3 maanden met mijn John Frieda haarspulliesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha! Het hoefde helemaal niet in de oven!! Staat nu lekker te pruttelen.. ruikt jummie
Maar John Frieda dus Lein? Ik heb simpele Andrelon shampoo, hier voor altijd Fructis.. Merk er geen verschil in. Misschien toch eens zo'n dure proberen al gaat het helemaal tegen mijn gevoel in..![]()
Oeh, waar koop ik de beste man? (zijn producten)?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
!!! Dude, pluishaar? Ik zweer bij John Frieda shampoo en conditioner! Frizz ease, 9 euro per fles maar het wérkt. En als mijn haar in model geknipt is (niet zoals nu dus) krult het geweldig door de krullen-lijn van
John
Als je niet overgevoelig bent voor allerlei dingies (zoals Isa) moet je t gewoon proberen
En nu ga ik weer even verder teruglezen
DH luie donder, fietsen naar de gym hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de drogist! Kruidvat, Etos, DA, anywherequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:39 schreef Duderella het volgende:
Oeh, waar koop ik de beste man? (zijn producten)?
En Lein, je screenshot is heel wazig bij mij? Kan er niks van lezen!
Begin 50.. Iets jonger dan mijn moeder..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Shit sun, ze klinkt als iemand van mijn leeftijd![]()
Angstaanjagend jongquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Begin 50.. Iets jonger dan mijn moeder..
Sterkte Sunquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Begin 50.. Iets jonger dan mijn moeder..
Alzheimer of Korzakov?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een nieuwe bewoner erbij. De term 'oudje' past niet. Ze is 56
Jup.. Ze heeft toen haar dochter nog klein was voor het eerst borstkanker gekregen.. Daar was ze vanaf. Tot het dus op andere plekken terug kwam, en nog een keer terug kwam.. en nu is het op..quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Eng is dat heh? Ik heb een nieuwe bewoner erbij. De term 'oudje' past niet. Ze is 56
Alzheimer. Pre-seniel dus... Ze is jonger dan mijn teamhoofdquote:
Nu ik er over nadenk, in mn psychiatrie stage had ik ook een vrouw van rond de 45 die problemen had op allerlei vlakken. Uitgebreid onderzoek alter moest het vroege dementie of late schizofrenie zijn. Brrrr.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik had ook ooit een mevrouw van begin 50, ze had vanaf haar 45e problemen op haar werk, met familie, ruzie met haar man... achteraf allemaal terug te voeren op de dementie
Al die grote ketens trouwens ook de hunkemuller enzo hebben klote matenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*meldt*
ik heb ongeveer hetzelfde.
maaaarrr; hema heeft KUT bh's. de maten kloppen daar van geen kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |