Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kijk maar niet naar de cijfers van KSC zelf
Dan doe je het vast verkeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom moet ik hem nog tonen als een normaal pasje ipv ervan gebruik maken
als je daar naar kijkt dan blijf je op het postkantoor wonenquote:
hoiquote:
dus op tijd klaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Het zijn wel eenvoudiger emails dan gisteren.
welkom againquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:03 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ook ooit eerder in deze reeks gepost hoor.
hoe lang geleden?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:03 schreef Neleos het volgende:
vandaag zal ik je niet zoveel afleidenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, gisteren kostte het wel erg veel tijd
daar lag het niet aan hoor. Als ik eenmaal bezig ben, dan ben ik ook echt bezig. Tenzij ik weinig zin heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag zal ik je niet zoveel afleiden![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:47 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.nl/index.php?blog=17
Zo een stukje geschreven.![]()
Gelukkig nieuwjaar indah beetje laat maar beter laat dan nooit
over platspuiten gesproken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:08 schreef Dr_Flash het volgende:
okee, uur geleden opnieuw 1000 mg pijnstiller gehad, ik weet nu echt niet meer hoe ik nog moet gaan liggen om iets draaglijks over te houden, dus ik kom maar ff hier kijken
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 110 indahnesia.com
03. 055 Ladylike
04. 047 marcb1974
05. 044 wel.o.k
06. 043 Fha
07. 028 Symphonic
08. 022 john-frusciante
09. 017 DaMart
10. 016 Klonk
11. 016 MPG
12. 012 Dr_Flash
13. 008 --Tweety--
14. 008 Muck
15. 007 friemelaar
16. 006 DjRex89
17. 005 MaleDuck
18. 005 JortK
19. 005 Lenny_Leonard
20. 004 Sjowhan
Reeks-statistieken!
Waar haal je de energie vandaan op dat tijdstip...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:48 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
kattenbakken gedaan, sneeuw geveegd, bammetjes voor Klonkette gesmeerd en een sinasappeltje voor haar gepeld
hahahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 04:36 schreef indahnesia.com het volgende:
CGM; boek een ticket naar Indonesie, kom lekker langs en ik zal je laten zien hoe Indonesische vrouwen zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan doe je het vast verkeerd.
* meldt, hier exact hetzelfdequote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat ik thuis werk vandaag. De straat ziet er nog steeds uit als een ijsbaan en nu zijn er ook al problemen op mijn gebruikelijke spoortraject.
GF?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:32 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh, binnen 3 minuten een spammer van mijn forum af getrapt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat ik thuis werk vandaag. De straat ziet er nog steeds uit als een ijsbaan en nu zijn er ook al problemen op mijn gebruikelijke spoortraject.
het ziet er niet alleen glad uit, het is ook glad.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:12 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens![]()
Ik ga zo maar eens een bus zoeken. Fietsen is toch een wat minder goed plan vandaag vrees ik
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:25 schreef Bengeltje het volgende:
Heerlijk geslapen vannacht, met hoofpijn wakker worden is wat minder.
Verder is het leven mooi mooi mooi wit.
Goedemorgen koffie/theedrinkers.
quote:
quote:
quote:
Mensen kiezen hier ook massal de straat om op te lopen, ipv de stoepquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
het ziet er niet alleen glad uit, het is ook glad.![]()
of het zorgt samen met de vorst vanacht voor een mooie glade ijslaag, kunnen we weer eens schaatsen op straatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen kiezen hier ook massal de straat om op te lopen, ipv de stoep.
Maar goed, het zou hier vandaag zo'n 3 graden gaan dooien. Hopelijk zorgt dat voor wat verlichting van de gladheid.
Daar ben ik ook bang voor, jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of het zorgt samen met de vorst vanacht voor een mooie glade ijslaag, kunnen we weer eens schaatsen op straat
Huppakee, allemaal een boete! Op de stoep lopen zullen zequote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen kiezen hier ook massal de straat om op te lopen, ipv de stoep.
Maar goed, het zou hier vandaag zo'n 3 graden gaan dooien. Hopelijk zorgt dat voor wat verlichting van de gladheid.
ik moet zo wegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:10 schreef DaMart het volgende:
Alles komt wel goed hoor...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moet zo wegnaar school toe. vraag me af wat de OV rotzooi me dit keer meebrengt
.
ze zijn er ook zoooo duidelijk over ;p gisteren nog een plaatje gezien dat we de OV als een ansichtkaart moeten gebruiken. Word er zooo onzeker van.
Tot laterz![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
En een goedemorgen aan de binnenkomers.
Er ligt wel sneeuw maar het sneeuwt nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, gaat prima hier.
Sneeuw daar?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
En een goedemorgen aan de binnenkomers.
WOKquote:
LLquote:
Heyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
LL
Hoe deed de brommert het vanochtend?
quote:
Indahquote:
strok?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
sodeju wat een rukwind... strok er zelfs van
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik weet niet hoe het in Utrecht en andere steden zit, maar hier zit in elke bus zo'n oplaadpunt. Kon vanochtend gewoon dat ding er insteken en m'n product ophalen. Prima te doen
niet van die vieze bekentenissen doen op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik weet niet hoe het in Utrecht en andere steden zit, maar hier zit in elke bus zo'n oplaadpunt. Kon vanochtend gewoon dat ding er insteken en m'n product ophalen. Prima te doen
Als dat gebeurt ga ik naakt naar buitenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt tijd dat het warm water gaat regenen
Hier regende het net al. En ook daarvoor zag ik al plassen ontstaan boven het ijs. Hopelijk zet dat even doorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt tijd dat het warm water gaat regenen
Je bent geen ochtend mens?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet van die vieze bekentenissen doen op de vroege ochtend
schrok op zijn Indonesischquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
Goed, heb de rem voor de zekerheid maar een paar keer ingeknepen om te zien of hij niet vastgevroren was
[..]
Inderdaad
[..]
Indah
[..]
strok?
en dan vannacht weer vorst eroverheen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier regende het net al. En ook daarvoor zag ik al plassen ontstaan boven het ijs. Hopelijk zet dat even door.
ja, waar is goudvinger?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent geen ochtend mens?
Morgenstond heeft...
Bomen staan weer stil? Geen rondvliegende dakpannen??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
pfft. de meeste wind is weer gaan liggen. Dat was even heftig zeg.
Goedevraag, heeft hij moeten werken? Dan zal hij nu wel slapen?quote:
Marc.quote:
Kom maar hier erbij zitten dan. Lijkt wel een sauna hier.quote:
Nog niet echt, maar het is al iets beter.. wacht wel tot het gaat regenen, dan zal het wel wat rustiger worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bomen staan weer stil? Geen rondvliegende dakpannen??
Hier ook eerder vandaagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom maar hier erbij zitten dan. Lijkt wel een sauna hier.
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan vannacht weer vorst eroverheen.
Een nieuw toetsenbord kopen, want de oude is kapotgespamdquote:
Heeft nog lang geduurd..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
[..]
Een nieuw toetsenbord kopen, want de oude is kapotgespamd![]()
.
En dus morgen weer een ijsbaanquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Het positieve is dat ik nu wel wat droge plekken zie verschijnen op straat én stoep. Dus het zal een soort hinkelbaan worden om het ijs te vermijdenquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
[..]
.
ik heb er 3 reserve liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
zegt de eeuwige nummer 2quote:
Symquote:
GFquote:
u riepquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:34 schreef DaMart het volgende:
Alsof je het over de duivel hebt...
Het is weer gedaan met de rust.
wokquote:
DJquote:
dat dan weer welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en KSC-post-verstuur nummer 1
MPGquote:
dan zal je dadelijk wel weer geen internet hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Het lijken wel bergen die hierheen komen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
heb jij vandaag geen storingsdienst ?
meer af dan toequote:
Wees niet bang hoor, hier is dezelfde crisisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen!
Goede TT.
Hier in Engeland is er weer een andere crisis. Het sneeuwt.
De mensen hier zijn niet gewend aan sneeuw en schieten daardoor nu al een beetje in de stress.
De wegen zijn in een half uur tijd helemaal wit gesneeuwd.
Het enige nadeel wat ik heb is dat ik vanmiddag waarschijnlijk naar huis moet lopen. En ik heb vandaag natuurlijk besloten mn leuke schoenen aan te trekken waar je geen uur op kan lopen.
dat lijkt idd of het bergen zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
dat donkere onder het afdak rechts en links van het huis is GEEN berg, maar donkere wolken. Het is al bewolkt hier, dus ook niet echt optisch bedrog van de zon.
[ afbeelding ]
een beetje wit wordt als crisis bestempeld.. tja.. dan gaat het wel hard natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang hoor, hier is dezelfde crisis
zelden zo'n contrast gezien op het moment dat de zon al verscholen is achter wolken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat lijkt idd of het bergen zijn
tweetyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen!
Goede TT.
De mensen hier zijn niet gewend aan sneeuw en schieten daardoor nu al een beetje in de stress.
Het enige nadeel wat ik heb is dat ik vanmiddag waarschijnlijk naar huis moet lopen. En ik heb vandaag natuurlijk besloten mn leuke schoenen aan te trekken waar je geen uur op kan lopen.
Blote voeten of plastic zakken om de voetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen!
Goede TT.
een beetje wit zal ik niet zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een beetje wit wordt als crisis bestempeld.. tja.. dan gaat het wel hard natuurlijk.
whehe, vandaag weer aan de slag dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een beetje wit zal ik niet zeggen![]()
kijk net buiten het werk van gister heeft weinig nut gehad
als het dadelijk gaat sneeuwen zou leuker zijnquote:
Tweetyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen!
Goede TT.
dan heb je idd hard gewerktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik werk echt te hard
heb gewoon al bijna alle achterstand van eind 2009 ingehaald
Ha, nee net die ene keer dat ik denk van ik ga voor leuke ipv practische schoenen heb je dit!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Blote voeten of plastic zakken om de voeten
je werk zo hard dat je een achterstand hebt? Da's niet hard genoeg he...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik werk echt te hard
ben nu met de echte probleemgevallen bezigquote:
DM!!!!! Hoi.quote:
ik kijk wel wat erover blijft als het dooi resultaat zich goed laat zienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe, vandaag weer aan de slag dus.
ik moest het laten liggen van mn baasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je werk zo hard dat je een achterstand hebt? Da's niet hard genoeg he...
moet je toch maar eens met MPG pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ha, nee net die ene keer dat ik denk van ik ga voor leuke ipv practische schoenen heb je dit!
Maar de plastic zakken om de schoenen lijkt me de beste oplossing, hoewel je dan natuurlijk wel meer kans tot op je bek gaan hebt. Maargoed, daar word je hard van (en heel heel koud).
zo jij bent goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik werk echt te hard
gewoon aan je baas geven en zeggen dat je er niet uitkomtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben nu met de echte probleemgevallen bezig
wat een uitzoekwerk
maar ik kom er wel
hellow darlinkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zo jij bent goed![]()
al jij geen contract verdiend weet ik het niet meer
Je hebt hoge hakken aan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ha, nee net die ene keer dat ik denk van ik ga voor leuke ipv practische schoenen heb je dit!
Maar de plastic zakken om de schoenen lijkt me de beste oplossing, hoewel je dan natuurlijk wel meer kans tot op je bek gaan hebt. Maargoed, daar word je hard van (en heel heel koud).
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon aan je baas geven en zeggen dat je er niet uitkomt
ik wel iigquote:
ik had al hoi gezegdquote:
voor de koffie in te schenkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom heeft ie me dan aangenomen als ie nog alles zelf moet uitzoeken?
neeeeheee daarvoor heb JIJ me aangenomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de koffie in te schenken
JFquote:
meestalquote:
dan geef maar aan mijquote:
Sloffenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meestal
of ik moet mn nike air of sloffen ofzo aanhebben
[..]
dan geef maar aan mij
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neeeeheee daarvoor heb JIJ me aangenomen
* goldfinger1963 geeft zijn ijsje door aan LLquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meestal
of ik moet mn nike air of sloffen ofzo aanhebben
[..]
dan geef maar aan mij
Ow, dan komt het wel goed. Kleine stapjes nemen en je voeten zo laag mogelijk houden bij het lopenquote:
wel lekker warmquote:
Ik heb een koude vloerquote:
nee, HIJ heeft me wel voor mn brein aangenomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en dat heeft hij niet gedaan![]()
een schande hij laat je nog werken ook
Oh lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft zijn ijsje door aan LL
schuifelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan komt het wel goed. Kleine stapjes nemen en je voeten zo laag mogelijk houden bij het lopen
gewoon 2 latjes eronder kitten en je hebt ski'squote:
en ik niet danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, HIJ heeft me wel voor mn brein aangenomen![]()
graag gedaanquote:[..]
Oh lekkerthanx
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon 2 latjes eronder kitten en je hebt ski's
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon 2 latjes eronder kitten en je hebt ski's
Jij voor mn glimlach en spontaniteitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik niet dan![]()
[..]
graag gedaan
of ski's aandoenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan komt het wel goed. Kleine stapjes nemen en je voeten zo laag mogelijk houden bij het lopen
Ik zou het nog doen ookquote:
GMTAquote:
en voor je kontquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij voor mn glimlach en spontaniteit![]()
oh nee, je dacht dat ik HORECA ervaring had
Ja, maar 1 manier om daar achter te komen he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
jij vroeg nietsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en voor je kont![]()
je had ook niet gezegd dat het je eerste baantje achter de bar zou zijn
als er nou nog een hak onder zat, kon je je hak als spies gebruikenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, maar 1 manier om daar achter te komen he?
Het enige nadeel van deze schoenen is dus dat ze geen profiel hebben aan de onderkant waardoor je niet bijzonder veel grip hebt.
een taxi bellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het enige nadeel van deze schoenen is dus dat ze geen profiel hebben aan de onderkant waardoor je niet bijzonder veel grip hebt.
die zijn duuuuuuurquote:
pas maar op anders krijg je dadelijk nog een factuur van MPGquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of ski's aandoen
edit: shit je was me voor![]()
dat wordt dus schuifelen of LL d'r idee gebruikenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
jij solliciteerde voor barwerkquote:
quote:
quote:
Jullie hadden snel een vervanger nodig en waren al lang bij dat er IEMAND kwam helpenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij solliciteerde voor barwerk
dat is waarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jullie hadden snel een vervanger nodig en waren al lang bij dat er IEMAND kwam helpen
trouwens, tis goed gekomen
blijkbaar ben ik zelfs beter dan de mensen MET ervaring
die ik nu dus zelf ook wel heb
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:54 schreef --Tweety-- het volgende:
Hmm ik ben weer ff weg, net een interne email dat we zo min mogelijk internet moeten gebruiken en dat hierop gecontroleerd gaat worden.
Blijkbaar kunnen de mensen die thuis werken anders niet op het netwerk komen ofzow.
Doei!!
doei tweetyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:54 schreef --Tweety-- het volgende:
Hmm ik ben weer ff weg, net een interne email dat we zo min mogelijk internet moeten gebruiken en dat hierop gecontroleerd gaat worden.
Blijkbaar kunnen de mensen die thuis werken anders niet op het netwerk komen ofzow.
Doei!!
smakelijk WOKquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
wat gaan jullie hard, bijna een pagina gemist.
lunch
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo maar eens een bus zoeken. Fietsen is toch een wat minder goed plan vandaag vrees ik
Ik wilde al niet reageren op de opmerking dat je van vallen hard wordtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uitstekend plan. Voor mij was één ritje genoeg om tot na het gladheidsseizoen daartegen beschermd te zijnSucces!
Daar waar ik hard wil zijn (quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde al niet reageren op de opmerking dat je van vallen hard wordt
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uitstekend plan. Voor mij was één ritje genoeg om tot na het gladheidsseizoen daartegen beschermd te zijnSucces!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarschuwing voor de provincie Utrecht: Fles komt binnenkort weer de baan op met de REO 1 Speedwagoneen gepimpde versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je er ook licht metalen velgen erop liggen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hoi Friemelquote:
doei friemelquote:
ik ging al helemaal niet met de busquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik durf morgen bijna niet meer met de bus te gaan
Ik bel morgen naar het werk " Ja ik kan niet komen, met dit weer is de bus veel te gevaarlijk..."quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ging al helemaal niet met de bus![]()
en nou helemaal niet meer
en je mailt het verhaal van Flash naar ze toe en ze zijn je dan nog dankbaar ook dat je niet komt werkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik bel morgen naar het werk " Ja ik kan niet komen, met dit weer is de bus veel te gevaarlijk..."
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
een gepimpde versie![]()
heb je er ook licht metalen velgen erop liggen
platte banden zeker, heppie ook lambodeurenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaen spinners. En neonbuizen. En hij is verlaagd
En natuurlijk omgebouwd tot lowriderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie bende gij dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:03 schreef Neleos het volgende:
quote:
hoi en doeiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:54 schreef --Tweety-- het volgende:
Doei!!
Breek me de bek niet open, het was weer glijden naar het station vanmorgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG.
Hoe is het met de ijsbaan in jouw omgeving?
Valt wel mee hoor, met die visie. Op je bek gaan is het probleem niet, dat gat in de kin erna welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je toch maar eens met MPG praten![]()
die heeft een andere visie
klinkt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en jagenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef john-frusciante het volgende:
of deze als ie wilt offroaden
[ afbeelding ]
quote:
Goed idee. Staat op de todo-listquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas maar op anders krijg je dadelijk nog een factuur van MPG
Hier ook voor veel mensen. En hier in de straat werd iemand onderuit getrokken door zijn hond, die probeerde te rennenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, het was weer glijden naar het station vanmorgen...
die maakt hem speciaalquote:
Gooi maar broodjes naar hun hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Komen klanten vragen waar de broodjes blijven...
ik zeg dus: die zijn besteld en komen eraan..
reactie van klant: Oh die moeten jullie bestellen?
nee man, buiten ladderwagens maken wij ook broodjes
tuurlijk moet ik die bestellen
tsssssk jullie zijn ook niet multifunctioneelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Gooi maar broodjes naar hun hoofd![]()
![]()
helluh
Fhaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:11 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
helluh
dat valt me tegenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Fhaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:11 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
helluh
of zorgen dat ze niet zoveel storingen krijgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
man wat is het druk, kunnen ze niet gewoon met wintersport gaan of zo?
ik werk altijd thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:26 schreef Symphonic het volgende:
Mijn werk gaat als een trein vandaag.
Ik ga vaker thuis werken
Wel regelmatig de lakens verschonen dan hoorquote:
*proestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Fha het volgende:
MPG![]()
GF![]()
[..]
Wel regelmatig de lakens verschonen dan hoor
tja, servers migrerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of zorgen dat ze niet zoveel storingen krijgen
dat is de oplossingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, servers migreren![]()
gelukkig kan ik die allemaal doorschuiven naar de verantwoordelijke![]()
en die sukkels die na een lang weekend hun wachtwoord vergeten zijn
Kut. Verkeerde accountquote:
Klonkquote:
failquote:
quote:
Veel vertraging en uitval van productiviteit?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:26 schreef Symphonic het volgende:
Mijn werk gaat als een trein vandaag.
Ik begreep gisteren toch dat dat theoretisch gesproken niet helemaal waar isquote:
hij wordt geschorst omdat hij te behulpzaam isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel vertraging en uitval van productiviteit?
Ruilen voor mijn ranzige overheerlijke weight gain shake?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik begreep gisteren toch dat dat theoretisch gesproken niet helemaal waar is
JAquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn ranzige overheerlijke weight gain shake?
wat zit daar allemaal inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn ranzige overheerlijke weight gain shake?
dat zal hem leren behulpzaam zijn bij de NSquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij wordt geschorst omdat hij te behulpzaam is
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
JA.
weight gain shake? vertel, wasda, wakostda en waarkoopjeda?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef Fha het volgende:
[..]je bent gek!! Das vies, dat koop je bij bijvoorbeeld "de tuinen", dat soort winkels. Dakost 70 euro per pot van 2 kilo. Dan moet je ranzig poeder mengen met melk en dat dan dus naar binnen werken. Juk
Nee, ik ben te magerquote:
maar dit gaat me dan weer te ver.quote:Das vies, dat koop je bij bijvoorbeeld "de tuinen", dat soort winkels. Dakost 70 euro per pot van 2 kilo. Dan moet je ranzig poeder mengen met melk en dat dan dus naar binnen werken. Juk
Moet toch watquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ben te mager.
[..]
maar dit gaat me dan weer te ver.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk jij bij de NSquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee daar zou ik voor op mijn werk moeten zitten
als bolle het niet lust is het echt rotzooiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet toch watBottums up
![]()
(zelfs bolle moet het niet, zegt genoeg)
Zal ik het even van de pot overtypen?quote:
Dan is het ook niet eetbaar. Als een kat die zelfs cd's eet het al niet ....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet toch watBottums up
![]()
(zelfs bolle moet het niet, zegt genoeg)
ik werk niet bij de NS, maar ik loop op mijn werk altijd enorm veel vertaging en verlies aan productiviteit op door die fijne telefoon die me bestookt met onbenullige vragen.quote:
Dan moet je die telefoon de deur uit doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werk niet bij de NS, maar ik loop op mijn werk altijd enorm veel vertaging en verlies aan productiviteit op door die fijne telefoon die me bestookt met onbenullige vragen.
zwanger?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Zal ik het even van de pot overtypen?![]()
Vurchtensuiker, magere melkpoeder, calciumcaseinaat, maltodextrine, smaakstoffen (daar mogen er wel wat meer in van mij hahaha), vitamine en mineralencombinatie, dicalciumfosfaat, kaliumchloride, megnesiumoxide, vitamine C (als ascorbinezuur), ijzerorthofodfaat, vitamine e (als dl-alfa tocoferol), biotine, nicacine (als nicainamide), kaliumjodide, zinkoxide, kopergluconaat, vitamine a plamitaat, pantotheenzuur (als d-Calciumpantothenaat), vitamine d, foliumzuur, chromiumpicolinaat, vitamine b6 (als Pyridoxinehydrochloride), Thiaminehydrochloride, (vitamine b1), roboflavine (vitamine b2), vitamine b12 (als cyanocobalamine), emulgator (soja lecithine), tarwe zemelen, soja vezels, vulmiddelen (Hypodroxypropylmethylcellulose, guar gum)
Dus dat. Amen.
typfauten onder voorbehoud trouwens
dat vind ik een supergoed idee, alleen denkt mijn baas daar helaas heeeel anders over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je die telefoon de deur uit doen.
neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zwanger?
echt alles wat maar gezond lijkt zit er in.
dat moet smerig zijn, kan niet anders.
Kwestie van overtuigingskrachtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik een supergoed idee, alleen denkt mijn baas daar helaas heeeel anders over.
Dan gaan ze hem bestoken met e-mailsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je die telefoon de deur uit doen.
na de eerste zin ben ik maar gestopt met lezenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Zal ik het even van de pot overtypen?![]()
Vurchtensuiker, magere melkpoeder, calciumcaseinaat, maltodextrine, smaakstoffen (daar mogen er wel wat meer in van mij hahaha), vitamine en mineralencombinatie, dicalciumfosfaat, kaliumchloride, megnesiumoxide, vitamine C (als ascorbinezuur), ijzerorthofodfaat, vitamine e (als dl-alfa tocoferol), biotine, nicacine (als nicainamide), kaliumjodide, zinkoxide, kopergluconaat, vitamine a plamitaat, pantotheenzuur (als d-Calciumpantothenaat), vitamine d, foliumzuur, chromiumpicolinaat, vitamine b6 (als Pyridoxinehydrochloride), Thiaminehydrochloride, (vitamine b1), roboflavine (vitamine b2), vitamine b12 (als cyanocobalamine), emulgator (soja lecithine), tarwe zemelen, soja vezels, vulmiddelen (Hypodroxypropylmethylcellulose, guar gum)
Dus dat. Amen.
typfauten onder voorbehoud trouwens
dat maakt minder herrie en met shift delete is dat zo opgelost.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gaan ze hem bestoken met e-mails.
beter nog, extra - regels en waarschuwingen - nieuwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat maakt minder herrie en met shift delete is dat zo opgelost.
daar wil ik het nog niet eens over hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gaan ze hem bestoken met e-mails.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na de eerste zin ben ik maar gestopt met lezen
de stekker eruit trekkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik een supergoed idee, alleen denkt mijn baas daar helaas heeeel anders over.
heb ik gisteren gedaan, maar dan komen ze gewoon langs op kantoor, dus dat is ook niet echt effectief.quote:
dat is niet leukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:45 schreef Fha het volgende:
O. de huur is weer omhoog. Wat fijn dat ze dat ook even melden
plus ze nemen nog meer tijd van je in beslagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik gisteren gedaan, maar dan komen ze gewoon langs op kantoor, dus dat is ook niet echt effectief.
Een huurverhoging moet minimaal 2 maanden voordat hij ingaat schriftelijk worden aangekondigd, anders is hij niet geldig!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:45 schreef Fha het volgende:
O. de huur is weer omhoog. Wat fijn dat ze dat ook even melden
Ohw tjill. Nou dan bel ik ze vanmiddag wel even dat ze het heen en weer kunnen krijgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een huurverhoging moet minimaal 2 maanden voordat hij ingaat schriftelijk worden aangekondigd, anders is hij niet geldig!
Dus als je verhuurder het niet voor 1 november 2009 schriftelijk heeft aangekondigd, blijft je oude huurprijs gewoon van kracht.
in belgie hoeft dat dus nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een huurverhoging moet minimaal 2 maanden voordat hij ingaat schriftelijk worden aangekondigd, anders is hij niet geldig!
Dus als je verhuurder het niet voor 1 november 2009 schriftelijk heeft aangekondigd, blijft je oude huurprijs gewoon van kracht.
dat klopt niet helemaal, de verhogingen gaan in op 1 juli dus de verhuurder is ruim op tijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bedrag is net afgeschreven, hoger dan vorige maand en het is januari. Dus blijkbaar gaat die 1 juli gedoe hier ook niet opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat klopt niet helemaal, de verhogingen gaan in op 1 juli dus de verhuurder is ruim op tijd
ik dacht dat het aan je contract lag wanneer dat is begonnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat klopt niet helemaal, de verhogingen gaan in op 1 juli dus de verhuurder is ruim op tijd
heb je niet ineens extra kosten als: servicekosten, glasverzekering en zo'n dingen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Het bedrag is net afgeschreven, hoger dan vorige maand en het is januari. Dus blijkbaar gaat die 1 juli gedoe hier ook niet op
die van ons jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt altijd nog een bezwaarschrift indienen, waar je je motivaties inzet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Het bedrag is net afgeschreven, hoger dan vorige maand en het is januari. Dus blijkbaar gaat die 1 juli gedoe hier ook niet op
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je niet ineens extra kosten als: servicekosten, glasverzekering en zo'n dingen?
Daaromquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt altijd nog een bezwaarschrift indienen, waar je je motivaties inzet.
Niet geschoten is altijd mis
je hebt weer eens helemaal gelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=38949
Ik heb die glasverzekering maar genomen met al die kindjes in mn straatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeServicekosten zitten bij de huur in en glasverzekering, ik weet niet eens of ik dat wel heb haha
kijk eens bij die link die ik geplaats hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je niet ineens extra kosten als: servicekosten, glasverzekering en zo'n dingen?
[..]
die van ons ja
Ow trouwens de brief van de deurwaarder aan mijn baas dat hij minder aan hem en meer aan mij moet overmaken lag al voor nieuwjaar hier in de bus dus dat is ook al geregeld
Ja ik waan me veilig omdat ik op half hoog zitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb die glasverzekering maar genomen met al die kindjes in mn straat
zijn de servicekosten niet verhoogd?
trouwens wat lul ik, daar zou je sowieso bericht van gehad moeten hebben
gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kijk eens bij die link die ik geplaats heb
Niet als je in de vrije sector huurt., volgens mij hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
fail -o-quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kijk eens bij die link die ik geplaats heb
met spanning wacht ik op antwoord, is dat antwoord ja, dan gaat het niet meer op (nja iig de hoogte van de stijging niet)quote:
quote:Is een huurovereenkomst geliberaliseerd dan gelden minder regels. In dat geval geldt geen maximale huurverhoging. Of een huurovereenkomst geliberaliseerd is, hangt af van de aanvangshuurprijs (de eerste huurprijs) van de huurovereenkomst. Alleen zelfstandige woningen kunnen een geliberaliseerde huurovereenkomst hebben.
Zie voor een overzicht van de liberalisatiegrenzen het dossier Huurovereenkomst. De liberalisatiegrens vanaf 1 juli 2009 is 647,53 euro per maand.
Neequote:
Daar ging ik ook van uit bij mijn antwoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met spanning wacht ik op antwoord, is dat antwoord ja, dan gaat het niet meer op (nja iig de hoogte van de stijging niet)
[..]
nou dan mogen ze het pas vanaf 1 juli.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeBij een groot gemeen bureau met sagerijnige mensen achter de balie
en dan nog, is de hoogte niet bepaald, maar volgens mij wel de ingangsdatum?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ging ik ook van uit bij mijn antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |