Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kijk maar niet naar de cijfers van KSC zelf
Dan doe je het vast verkeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom moet ik hem nog tonen als een normaal pasje ipv ervan gebruik maken
als je daar naar kijkt dan blijf je op het postkantoor wonenquote:
hoiquote:
dus op tijd klaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Het zijn wel eenvoudiger emails dan gisteren.
welkom againquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:03 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ook ooit eerder in deze reeks gepost hoor.
hoe lang geleden?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:03 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ook ooit eerder in deze reeks gepost hoor.
vandaag zal ik je niet zoveel afleidenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, gisteren kostte het wel erg veel tijd
daar lag het niet aan hoor. Als ik eenmaal bezig ben, dan ben ik ook echt bezig. Tenzij ik weinig zin heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag zal ik je niet zoveel afleiden![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:47 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.nl/index.php?blog=17
Zo een stukje geschreven.![]()
Gelukkig nieuwjaar indah beetje laat maar beter laat dan nooit
over platspuiten gesproken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:08 schreef Dr_Flash het volgende:
okee, uur geleden opnieuw 1000 mg pijnstiller gehad, ik weet nu echt niet meer hoe ik nog moet gaan liggen om iets draaglijks over te houden, dus ik kom maar ff hier kijken
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 110 indahnesia.com
03. 055 Ladylike
04. 047 marcb1974
05. 044 wel.o.k
06. 043 Fha
07. 028 Symphonic
08. 022 john-frusciante
09. 017 DaMart
10. 016 Klonk
11. 016 MPG
12. 012 Dr_Flash
13. 008 --Tweety--
14. 008 Muck
15. 007 friemelaar
16. 006 DjRex89
17. 005 MaleDuck
18. 005 JortK
19. 005 Lenny_Leonard
20. 004 Sjowhan
Reeks-statistieken!
Waar haal je de energie vandaan op dat tijdstip...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:48 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
kattenbakken gedaan, sneeuw geveegd, bammetjes voor Klonkette gesmeerd en een sinasappeltje voor haar gepeld
hahahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 04:36 schreef indahnesia.com het volgende:
CGM; boek een ticket naar Indonesie, kom lekker langs en ik zal je laten zien hoe Indonesische vrouwen zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan doe je het vast verkeerd.
* meldt, hier exact hetzelfdequote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat ik thuis werk vandaag. De straat ziet er nog steeds uit als een ijsbaan en nu zijn er ook al problemen op mijn gebruikelijke spoortraject.
GF?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:32 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh, binnen 3 minuten een spammer van mijn forum af getrapt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat ik thuis werk vandaag. De straat ziet er nog steeds uit als een ijsbaan en nu zijn er ook al problemen op mijn gebruikelijke spoortraject.
het ziet er niet alleen glad uit, het is ook glad.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:12 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens![]()
Ik ga zo maar eens een bus zoeken. Fietsen is toch een wat minder goed plan vandaag vrees ik
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:25 schreef Bengeltje het volgende:
Heerlijk geslapen vannacht, met hoofpijn wakker worden is wat minder.
Verder is het leven mooi mooi mooi wit.
Goedemorgen koffie/theedrinkers.
quote:
quote:
quote:
Mensen kiezen hier ook massal de straat om op te lopen, ipv de stoepquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
het ziet er niet alleen glad uit, het is ook glad.![]()
of het zorgt samen met de vorst vanacht voor een mooie glade ijslaag, kunnen we weer eens schaatsen op straatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen kiezen hier ook massal de straat om op te lopen, ipv de stoep.
Maar goed, het zou hier vandaag zo'n 3 graden gaan dooien. Hopelijk zorgt dat voor wat verlichting van de gladheid.
Daar ben ik ook bang voor, jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of het zorgt samen met de vorst vanacht voor een mooie glade ijslaag, kunnen we weer eens schaatsen op straat
Huppakee, allemaal een boete! Op de stoep lopen zullen zequote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen kiezen hier ook massal de straat om op te lopen, ipv de stoep.
Maar goed, het zou hier vandaag zo'n 3 graden gaan dooien. Hopelijk zorgt dat voor wat verlichting van de gladheid.
ik moet zo wegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:10 schreef DaMart het volgende:
Alles komt wel goed hoor...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moet zo wegnaar school toe. vraag me af wat de OV rotzooi me dit keer meebrengt
.
ze zijn er ook zoooo duidelijk over ;p gisteren nog een plaatje gezien dat we de OV als een ansichtkaart moeten gebruiken. Word er zooo onzeker van.
Tot laterz![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
En een goedemorgen aan de binnenkomers.
Er ligt wel sneeuw maar het sneeuwt nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, gaat prima hier.
Sneeuw daar?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
En een goedemorgen aan de binnenkomers.
WOKquote:
LLquote:
Heyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
LL
Hoe deed de brommert het vanochtend?
quote:
Indahquote:
strok?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
sodeju wat een rukwind... strok er zelfs van
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik weet niet hoe het in Utrecht en andere steden zit, maar hier zit in elke bus zo'n oplaadpunt. Kon vanochtend gewoon dat ding er insteken en m'n product ophalen. Prima te doen
niet van die vieze bekentenissen doen op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik weet niet hoe het in Utrecht en andere steden zit, maar hier zit in elke bus zo'n oplaadpunt. Kon vanochtend gewoon dat ding er insteken en m'n product ophalen. Prima te doen
Als dat gebeurt ga ik naakt naar buitenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt tijd dat het warm water gaat regenen
Hier regende het net al. En ook daarvoor zag ik al plassen ontstaan boven het ijs. Hopelijk zet dat even doorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt tijd dat het warm water gaat regenen
Je bent geen ochtend mens?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet van die vieze bekentenissen doen op de vroege ochtend
schrok op zijn Indonesischquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
Goed, heb de rem voor de zekerheid maar een paar keer ingeknepen om te zien of hij niet vastgevroren was
[..]
Inderdaad
[..]
Indah
[..]
strok?
en dan vannacht weer vorst eroverheen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier regende het net al. En ook daarvoor zag ik al plassen ontstaan boven het ijs. Hopelijk zet dat even door.
ja, waar is goudvinger?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent geen ochtend mens?
Morgenstond heeft...
Bomen staan weer stil? Geen rondvliegende dakpannen??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
pfft. de meeste wind is weer gaan liggen. Dat was even heftig zeg.
Goedevraag, heeft hij moeten werken? Dan zal hij nu wel slapen?quote:
Marc.quote:
Kom maar hier erbij zitten dan. Lijkt wel een sauna hier.quote:
Nog niet echt, maar het is al iets beter.. wacht wel tot het gaat regenen, dan zal het wel wat rustiger worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bomen staan weer stil? Geen rondvliegende dakpannen??
Hier ook eerder vandaagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom maar hier erbij zitten dan. Lijkt wel een sauna hier.
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan vannacht weer vorst eroverheen.
Een nieuw toetsenbord kopen, want de oude is kapotgespamdquote:
Heeft nog lang geduurd..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
[..]
Een nieuw toetsenbord kopen, want de oude is kapotgespamd![]()
.
En dus morgen weer een ijsbaanquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een nieuw toetsenbord kopen, want de oude is kapotgespamd![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |