ja en de echte junks............ die all meerdere overdosis hebben gehad en nog steeds levenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of het moet van het balkon op hun kop zijn gevallen
Jep, maar het blijven wel mensen. En ja ook zij staan bijvoorbeeld wel eens met een kater achter de operatietafelquote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ik denk dat die gasten niet voor niks jaren studeren.......
dan is het een dierenartsquote:Op maandag 4 januari 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep, maar het blijven wel mensen. En ja ook zij staan bijvoorbeeld wel eens met een kater achter de operatietafel...
*proest*quote:
dan kun je maar beter thuis blijven, want met oversteken kun je ook doodgereden worden, nu ligt er sneeuw kun je ook een dwarslesie riskeren. nja zo kan ik nog wel uren doorgaan.........quote:Op maandag 4 januari 2010 23:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus wacht je tot het fout gaat ipv in het begin gewoon al voorzichtig te zijn?
We hadden het over medicatiequote:Op maandag 4 januari 2010 23:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan kun je maar beter thuis blijven, want met oversteken kun je ook doodgereden worden, nu ligt er sneeuw kun je ook een dwarslesie riskeren. nja zo kan ik nog wel uren doorgaan.........
ik quote mezelf ff want hier word waarschijnlijk overheen gelezenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:40 schreef john-frusciante het volgende:
fles krijgt 4000 mg, 10 tot 15 gram kan leverschade ontstaan, bij 20 to 25 gram kan fataal zijn, dus leverschade lijkt me onwaarschijnlijk
Niet door mij in ieder gevalquote:Op maandag 4 januari 2010 23:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik quote mezelf ff want hier word waarschijnlijk overheen gelezen
ik had het gezienquote:Op maandag 4 januari 2010 23:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik quote mezelf ff want hier word waarschijnlijk overheen gelezen
van 4000 mg paracetamol krijg je het niet aan je lever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
van voorzichtigheid is ook nog nooit iemand dood gegaan. Medicatie is niet gezond. Voorzichtigheid kan echt geen kwaad hoor. Als Fles het ook red met 3000mg dan is dat heel erg mooi meegenomen. !!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
van 4000 mg paracetamol krijg je het niet aan je lever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben jij een doktor????quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
van voorzichtigheid is ook nog nooit iemand dood gegaan. Medicatie is niet gezond. Voorzichtigheid kan echt geen kwaad hoor. Als Fles het ook red met 3000mg dan is dat heel erg mooi meegenomen. !!!!!!!!!!!!!
Ben jij op je achterhoofd gevallen dat je denkt dat medicatie vet goed voor je lijf is en je er dus zo veel mogelijk van moet nemen? Mijn hemel..quote:
daar ben ik het helemaal met je eensquote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
van voorzichtigheid is ook nog nooit iemand dood gegaan. Medicatie is niet gezond. Voorzichtigheid kan echt geen kwaad hoor. Als Fles het ook red met 3000mg dan is dat heel erg mooi meegenomen. !!!!!!!!!!!!!
Zeg nooit nooit....quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
van 4000 mg paracetamol krijg je het niet aan je lever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Achterlijk ben je ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ken zelfs mensen die nog nooit gerookt hebben maar aan longkanker overleden zijn.
Daar gaat het niet om.
Er vanuit gaan dat een arts al faalt voordat hij begonnen is met de behandeling is sowieso niet goed. Ook ik ken het falen van de medische wetenschap maar al te goed, ben op mijn 18e daardoor zelfs mijn vader verloren. Leer mij niets over medisch falen... Ik kan een boek erover schrijven.
Het enige dat ik probeer duidelijk te maken is dat de dosis die Flash op dit moment krijgt, noodzakelijk is voor zijn behandeling en echt wel veilig (zie mijn qoute) voor hem op dit moment is. Ik neem aan dat zijn artsen weten wat ze doen. Dat andere mensen meteen aannemen dat die medicatie niet juist is, kan ik niet veranderen, maar ik hoop dat mijn mening wel gerespecteerd wordt
Achterlijk ben ik niet.
excuus aanvaardquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Achterlijk ben je ook nietexcuses.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik er van uit ga dat de artsen van Fles niet weten wat ze doen. Ik zeg alleen dat ik het helemaal niet een verkeerde beslissing van Fles vind om minder medicatie te nemen als hij het daarmee ook red.
hij krijgt overigens 4 gramquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
excuus aanvaard
ik vind dat je een beetje "je keutel intrekt" maar goed, met die mening ben ik het wel eens.
Het is alleen niet zo dat Fles van zijn huidige dosis meteen (binnen een week of 2) leverschade oploopt omdat hij maar 0,4g krijgt en vanaf 10g schade kan veroorzaakt worden.
Dat is het enige dat ik wilde zegen.
maar inderdaad als hij het met minder kan doen moet hij het zeker doen
Ik heb mezelf gequote voor aan te geven wat ik bedoelde, maar toen was ik achterlijk
Slaap lekkerquote:
nja dan zit ik nog 6 tot 11 gr onder de hoeveelheid waarbij schade kan ontstaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
hij krijgt overigens 4 gram. Maar ik denk dat we nu wel redelijk op een lijn zitten
.
[..]
Slaap lekker
trusten Fhaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:16 schreef Fha het volgende:
Ik duik mijn bed in anders komt het niet meer goed deze nacht.Slaap lekker allemaal straks
slaap ze Symquote:
Mja, dat punt ga ik iets te vlot over, omdat ik het meer vanuit de kant van het menselijk lichaam bekijk. De dosis die schadelijk kan zijn, verschilt van mens tot mens. In die zin geef ik dus aan dat ik vind: hoe minder, hoe beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja dan zit ik nog 6 tot 11 gr onder de hoeveelheid waarbij schade kan ontstaan
Het ging mij niet om flash maar om de werking van paracetamol maar daar werd overheengelezen.
maar dan ben ik achterlijk
slaap ze MPGquote:
werken krengquote:
quote:Top 100 van maandag 4 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 247 goldfinger1963
20. 145 indahnesia.com
58. 085 Ladylike
76. 076 DjRex89
82. 073 Symphonic
98. 064 Fha
en natuurlijk geen een wat als spam kan worden afgedaanquote:
zal eens wat post versturen vandaag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hier de Top 100 van de maandag waar we kijken wat eraan koffie werd gedronken door de KSCers![]()
[..]
pak eerst maar een bak koffiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps. Aan de slag maar weer.
op Fokquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal eens wat post versturen vandaag.
werd al stomend afgeleverd enkele seconden geleden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pak eerst maar een bak koffie
zegt wie ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:48 schreef indahnesia.com het volgende:
De crisis is voorbij!
Aantal passagiers Schiphol ongekend gedaald
Postkantoor he, moet toch iets doen om ergens bovenaan te staan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op Fok![]()
of ga je weer naar het postkantoor
dat is beterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
werd al stomend afgeleverd enkele seconden geleden.
dan kijk maar niet naar de cijfers van KSC zelfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Postkantoor he, moet toch iets doen om ergens bovenaan te staan.
Daarom moet ik hem nog tonen als een normaal pasje ipv ervan gebruik makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de bekende roepers... hetzelfde als dat er geen problemen zijn met de OV-chipkaart.
die roepersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de bekende roepers... hetzelfde als dat er geen problemen zijn met de OV-chipkaart.
vandaag al problemen ermee gehad CGM?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom moet ik hem nog tonen als een normaal pasje ipv ervan gebruik maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |