dat lijkt idd of het bergen zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
dat donkere onder het afdak rechts en links van het huis is GEEN berg, maar donkere wolken. Het is al bewolkt hier, dus ook niet echt optisch bedrog van de zon.
[ afbeelding ]
een beetje wit wordt als crisis bestempeld.. tja.. dan gaat het wel hard natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang hoor, hier is dezelfde crisis
zelden zo'n contrast gezien op het moment dat de zon al verscholen is achter wolken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat lijkt idd of het bergen zijn
tweetyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen!
Goede TT.
Hier in Engeland is er weer een andere crisis. Het sneeuwt.
De mensen hier zijn niet gewend aan sneeuw en schieten daardoor nu al een beetje in de stress.
De wegen zijn in een half uur tijd helemaal wit gesneeuwd.
Het enige nadeel wat ik heb is dat ik vanmiddag waarschijnlijk naar huis moet lopen. En ik heb vandaag natuurlijk besloten mn leuke schoenen aan te trekken waar je geen uur op kan lopen.
Blote voeten of plastic zakken om de voetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen!
Goede TT.
De mensen hier zijn niet gewend aan sneeuw en schieten daardoor nu al een beetje in de stress.
Het enige nadeel wat ik heb is dat ik vanmiddag waarschijnlijk naar huis moet lopen. En ik heb vandaag natuurlijk besloten mn leuke schoenen aan te trekken waar je geen uur op kan lopen.
een beetje wit zal ik niet zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een beetje wit wordt als crisis bestempeld.. tja.. dan gaat het wel hard natuurlijk.
whehe, vandaag weer aan de slag dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een beetje wit zal ik niet zeggen![]()
kijk net buiten het werk van gister heeft weinig nut gehad
als het dadelijk gaat sneeuwen zou leuker zijnquote:
Tweetyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!
Goedemorgen!
Goede TT.
dan heb je idd hard gewerktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik werk echt te hard
heb gewoon al bijna alle achterstand van eind 2009 ingehaald
Ha, nee net die ene keer dat ik denk van ik ga voor leuke ipv practische schoenen heb je dit!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Blote voeten of plastic zakken om de voeten
je werk zo hard dat je een achterstand hebt? Da's niet hard genoeg he...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik werk echt te hard
ben nu met de echte probleemgevallen bezigquote:
DM!!!!! Hoi.quote:
ik kijk wel wat erover blijft als het dooi resultaat zich goed laat zienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe, vandaag weer aan de slag dus.
ik moest het laten liggen van mn baasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je werk zo hard dat je een achterstand hebt? Da's niet hard genoeg he...
moet je toch maar eens met MPG pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ha, nee net die ene keer dat ik denk van ik ga voor leuke ipv practische schoenen heb je dit!
Maar de plastic zakken om de schoenen lijkt me de beste oplossing, hoewel je dan natuurlijk wel meer kans tot op je bek gaan hebt. Maargoed, daar word je hard van (en heel heel koud).
zo jij bent goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik werk echt te hard
gewoon aan je baas geven en zeggen dat je er niet uitkomtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben nu met de echte probleemgevallen bezig
wat een uitzoekwerk
maar ik kom er wel
hellow darlinkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zo jij bent goed![]()
al jij geen contract verdiend weet ik het niet meer
Je hebt hoge hakken aan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ha, nee net die ene keer dat ik denk van ik ga voor leuke ipv practische schoenen heb je dit!
Maar de plastic zakken om de schoenen lijkt me de beste oplossing, hoewel je dan natuurlijk wel meer kans tot op je bek gaan hebt. Maargoed, daar word je hard van (en heel heel koud).
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon aan je baas geven en zeggen dat je er niet uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |