ik wel iigquote:
ik had al hoi gezegdquote:
voor de koffie in te schenkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom heeft ie me dan aangenomen als ie nog alles zelf moet uitzoeken?
neeeeheee daarvoor heb JIJ me aangenomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de koffie in te schenken
Jij altijd tochquote:
JFquote:
meestalquote:
dan geef maar aan mijquote:
Sloffenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meestal
of ik moet mn nike air of sloffen ofzo aanhebben
[..]
dan geef maar aan mij
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neeeeheee daarvoor heb JIJ me aangenomen
* goldfinger1963 geeft zijn ijsje door aan LLquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meestal
of ik moet mn nike air of sloffen ofzo aanhebben
[..]
dan geef maar aan mij
Ow, dan komt het wel goed. Kleine stapjes nemen en je voeten zo laag mogelijk houden bij het lopenquote:
wel lekker warmquote:
Ik heb een koude vloerquote:
nee, HIJ heeft me wel voor mn brein aangenomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en dat heeft hij niet gedaan![]()
een schande hij laat je nog werken ook
Oh lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft zijn ijsje door aan LL
schuifelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan komt het wel goed. Kleine stapjes nemen en je voeten zo laag mogelijk houden bij het lopen
gewoon 2 latjes eronder kitten en je hebt ski'squote:
en ik niet danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, HIJ heeft me wel voor mn brein aangenomen![]()
graag gedaanquote:[..]
Oh lekkerthanx
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon 2 latjes eronder kitten en je hebt ski's
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon 2 latjes eronder kitten en je hebt ski's
Jij voor mn glimlach en spontaniteitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik niet dan![]()
[..]
graag gedaan
of ski's aandoenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan komt het wel goed. Kleine stapjes nemen en je voeten zo laag mogelijk houden bij het lopen
Ik zou het nog doen ookquote:
GMTAquote:
en voor je kontquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij voor mn glimlach en spontaniteit![]()
oh nee, je dacht dat ik HORECA ervaring had
Ja, maar 1 manier om daar achter te komen he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
jij vroeg nietsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en voor je kont![]()
je had ook niet gezegd dat het je eerste baantje achter de bar zou zijn
als er nou nog een hak onder zat, kon je je hak als spies gebruikenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, maar 1 manier om daar achter te komen he?
Het enige nadeel van deze schoenen is dus dat ze geen profiel hebben aan de onderkant waardoor je niet bijzonder veel grip hebt.
een taxi bellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, maar 1 manier om daar achter te komen he?
Het enige nadeel van deze schoenen is dus dat ze geen profiel hebben aan de onderkant waardoor je niet bijzonder veel grip hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |