platte banden zeker, heppie ook lambodeurenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaen spinners. En neonbuizen. En hij is verlaagd
En natuurlijk omgebouwd tot lowriderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie bende gij dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:03 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ook ooit eerder in deze reeks gepost hoor.
quote:
hoi en doeiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:54 schreef --Tweety-- het volgende:
Hmm ik ben weer ff weg, net een interne email dat we zo min mogelijk internet moeten gebruiken en dat hierop gecontroleerd gaat worden.
Blijkbaar kunnen de mensen die thuis werken anders niet op het netwerk komen ofzow.
Doei!!
Breek me de bek niet open, het was weer glijden naar het station vanmorgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG.
Hoe is het met de ijsbaan in jouw omgeving?
Valt wel mee hoor, met die visie. Op je bek gaan is het probleem niet, dat gat in de kin erna welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je toch maar eens met MPG praten![]()
die heeft een andere visie
Das wel wat voor Flesch jaquote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en jagenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef john-frusciante het volgende:
of deze als ie wilt offroaden
[ afbeelding ]
quote:
Goed idee. Staat op de todo-listquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas maar op anders krijg je dadelijk nog een factuur van MPG
Hier ook voor veel mensen. En hier in de straat werd iemand onderuit getrokken door zijn hond, die probeerde te rennenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, het was weer glijden naar het station vanmorgen...
die maakt hem speciaalquote:
Gooi maar broodjes naar hun hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Komen klanten vragen waar de broodjes blijven...
ik zeg dus: die zijn besteld en komen eraan..
reactie van klant: Oh die moeten jullie bestellen?
nee man, buiten ladderwagens maken wij ook broodjes
tuurlijk moet ik die bestellen
tsssssk jullie zijn ook niet multifunctioneelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Komen klanten vragen waar de broodjes blijven...
ik zeg dus: die zijn besteld en komen eraan..
reactie van klant: Oh die moeten jullie bestellen?
nee man, buiten ladderwagens maken wij ook broodjes
tuurlijk moet ik die bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |