En Barbara mag natuurlijk ook blijvenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk moet gewoon iedereen eruit behalve Laura en Jef.
Die zoen is dus ook al geweest, al droomde Lucas het alleen maar...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Die dokter wordt dus het nieuwe vriendje van Lucas volgens Boulevard..... Noud vs Lucas kunnen we dus vergeten lijkt me...
waar slaat dat nou weer op? het gaat toch over morris? en die is homo en het is een kut-personage.quote:
Welke dokter ik heb gtst al een tijdje niet meer gekekenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Die dokter wordt dus het nieuwe vriendje van Lucas volgens Boulevard..... Noud vs Lucas kunnen we dus vergeten lijkt me...
Die vanavond in beeld komtquote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke dokter ik heb gtst al een tijdje niet meer gekeken
quote:
oh oke dank je welquote:
Martijnquote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke dokter ik heb gtst al een tijdje niet meer gekeken
Nietusquote:
Nope... good old Joris Putmanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:38 schreef Anonymousz het volgende:
Morris![]()
Zeker een nieuwe acteur die Morris gaat spelen?
Nou helemaal een reden om niet meer te kijken Joris Putman driedubbel yukquote:
Wie had je dan terug willen zien dan Morris? Florien, Morris, Fos mogen terug komen en alle andere behalve Dennis..quote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef Hogendoorn het volgende:
O God, Morris... wat een vreselijk personage was dat zeg.![]()
En nou gaat die zich zeker weer bemoeien met Nina/Dex en eventueel Lucas/Noud. Net nu ik de 'jeugd' wel zag zitten moet het weer overladen gaan worden, zeker als die Florien ook nog terugkomt (als dat al waar is). Liever niet allemaal.![]()
Bovendien; weer een Fischer terug... Net nu het eindelijk rustig begon te worden met depri-Barbara en een tijdelijk normale Charlie (voor zover mogelijk).![]()
Ik had zoveel andere personages liever zien terugkomen dan Morris...
Waar slaat dit nou weer op? En waarschijnlijk bedoelde hij hem kennende oudere personages, die hier vergeten zijn, maar nooit irritant waren en boeiender dan ooit.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wie had je dan terug willen zien dan Morris? Florien, Morris, Fos mogen terug komen en alle andere behalve Dennis..Lorena mag ook opzouten!!
ik zou zeker wel doen!! Klootzak!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Die Arthur zou ik ook een klap verkopen denk ik
dies vandaar jarigquote:
quote:Laten we trouwens in deze hectiek vooral niet vergeten dat Peter Post vandaag jarig is. Hieperdepiep... hoera! about 3 hours ago from web
Florien komt niet terug.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef Hogendoorn het volgende:
O God, Morris... wat een vreselijk personage was dat zeg.![]()
En nou gaat die zich zeker weer bemoeien met Nina/Dex en eventueel Lucas/Noud. Net nu ik de 'jeugd' wel zag zitten moet het weer overladen gaan worden, zeker als die Florien ook nog terugkomt (als dat al waar is). Liever niet allemaal.![]()
Bovendien; weer een Fischer terug... Net nu het eindelijk rustig begon te worden met depri-Barbara en een tijdelijk normale Charlie (voor zover mogelijk).![]()
Ik had zoveel andere personages liever zien terugkomen dan Morris...
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lucas zorgt er nu voor dat Irene binnenkort ook weer even wat te doen heeft
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef summer29 het volgende:
Lorena mag zelf naar de hel... Alsof zij zo heilig is.. Rot op Lorena...
Zal zeker goed zijn voor de kijkcijfersquote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Lorena en Sjors eens een one-nightstand moeten hebben, een portie stevige goedmaakseks voor alle voorvallen tussen die twee
Daar zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:40 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Zal zeker goed zijn voor de kijkcijfers
Wij kerels zitten niet te wachten op flikkertjes als Lucas en nu ook weer Morris, maar die zijn er wel, gun ons ook eens een keer een lolletje zegquote:Op maandag 4 januari 2010 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op te wachten.Dan zap ik weg.
zwanger kunnen ze dan in ieder geval niet worden dus dat gezeur hebben we dan nietquote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Lorena en Sjors eens een one-nightstand moeten hebben, een portie stevige goedmaakseks voor alle voorvallen tussen die twee
Ook dat, maar wat ik al eerder zei, als ze zonodig bij willen dragen aan de homo emancipatie, dan mag er ook best een stel lesbo's in. Beter om naar te kijken, ooit zat Sjors bij Lorena achterop d'r scooter. Zag er best okee uit hoor, die 2 zo dicht in elkaars persoonlijke ruimtequote:Op maandag 4 januari 2010 20:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zwanger kunnen ze dan in ieder geval niet worden dus dat gezeur hebben we dan niet
Eens en wil iedereen met een anti Lorena reactie haar mond gaan spoelen met zeep.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze hebben recht op hun mening uiteraard, maar jaloezie, wie zal het zeggen? Enkelen konden ook behoorlijk vinnig zijn over Skylar viel me op. Ik persoonlijk vind Lorena niet bijzonder, maar heb er ook niks tegen.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens en wil iedereen met een anti Lorena reactie haar mond gaan spoelen met zeep.
Het valt me op hoe alleen vrouwen anti Lorena zijn.
Jaloezie ?
Ik doelde inderdaad op oudere personages, maar dan word ik wellicht beschuldigd van het blijven hangen in het verleden. Laat ik het dan zo zeggen: mening Meerdijker was beter geweest dan Morris, zeker vanuit de cast voor het jaar 2000.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? En waarschijnlijk bedoelde hij hem kennende oudere personages, die hier vergeten zijn, maar nooit irritant waren en boeiender dan ooit.
Mooi gezegd Herman.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op oudere personages, maar dan word ik wellicht beschuldigd van het blijven hangen in het verleden. Laat ik het dan zo zeggen: mening Meerdijker was beter geweest dan Morris, zeker vanuit de cast voor het jaar 2000.
Jij bent vrolijk vanavond werkt de drank nog ?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu Mike Tuinstra nog even aan het woord en we zijn weer compleet, nietwaar rest-van-de-users?
Tuinstra, Hogendoorn en Bartolhoven.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu Mike Tuinstra nog even aan het woord en we zijn weer compleet, nietwaar rest-van-de-users?
Ik heb doorgaans geen drank nodig om vrolijk te zijn, ik word er echter niet minder vrolijk door indien ik het drinkquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent vrolijk vanavond werkt de drank nog ?
En vergeet jezelf nietquote:
Roman van Idols 2quote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef Michellee het volgende:
Die dokter komt mij ook bekend voor :S
Deze reactie had ik al voorzien en mijn reactie daarop is dan ook als volgt, de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, zo een label is namelijk zo subjectief als het maar zijn kan. Ik vind mezelf een echte kerel zoals ik ben. Het kijken van een soap veranderd dat zelfbeeld niet (het zou nogal treurig zijn als dat wel zo was overigens).quote:Op maandag 4 januari 2010 21:31 schreef RogerS het volgende:
"Wij echte kerels", zeg je dan ook nog. "Echter kerels" kijken doorgaans geen soaps zoals GTST, dus die vlieger gaat niet op.En ben je wel een "echte kerel"...... dan val je niet in de doelgroep. Jammer.
Al eerder opgemerkt, volledig mee eens.quote:Hoe dan ook, leuke aflevering vandaag. Lorena doet het goed, ze speelt het steeds beter. Ik irriteer me alleen wel vreselijk aan het typische soapgedrag van Danny. Overdreven vrolijk ineens, niks doorhebben en steeds Sjors in de rede vallen. Zeer irritant.
Dat gedoe met die gays boeit me nou echt geen pepernoot (<--- om synoniemen van het woord 'achterwerk' maar te vermijden)quote:Ik vind de acteur die Lucas speelt het trouwens echt heel goed doen.
Zag overigens dat interview met die acteur bij Boulevard. Hij zei daar dat ie het 'moeilijk' vond om met een jongen te zoenen. Ik dacht altijd dat die acteur, Ferry heet ie in het echt geloof ik, bi was of zo? Raar, dan.
Ik wel en wat je zegt, het is geweest, maar nooit zolang als dit gay gedoe nu al duurt, altijd heel terloops en oppervlakkig, dus nooit heel erg op de voorgrond.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Ach, er zijn toch genoeg lesbische affaires geweest in GTST. Charlie/Isabella/Yasmin in een soort driehoeksverhouding als ik het me goed herinner. En Laura heeft toch ook wel eens een lesbisch uitstapje gemaakt of niet? Niet dat mannen daar op zitten te wachten maargoed.
quote:Ik vind Lorena wel leuk
Het is sowieso jammer hoe ze Robert en Laura in ouwelui hebben laten veranderen. Bij the Bold bijvoorbeeld zijn Eric en Stephanie ook wel ouder geworden, maar ze komen wat mij betreft nog lang niet over als een stel afgeschreven bejaarden. Ze krijgen ook nog gewoon grote verhaallijnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Laura en Maria !
Als ze dan een statement willen maken moeten ze dat gebruiken.
Bejaarde oma's die opeens lesbisch worden
Je zegt dat de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, maar je spreekt over "wij echte kerels". Dan moet je natuurlijk ook niet in meervoud praten, want dan kan iedereen voor zichzelf wel bepalen of die volgens hem een 'echte kerel' is. In dat geval kan je vrijwel alles wel zo draaien in de vorm van "ik vat het zo op".quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deze reactie had ik al voorzien en mijn reactie daarop is dan ook als volgt, de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, zo een label is namelijk zo subjectief als het maar zijn kan. Ik vind mezelf een echte kerel zoals ik ben. Het kijken van een soap veranderd dat zelfbeeld niet (het zou nogal treurig zijn als dat wel zo was overigens).
Maar neem het omgekeerde, je kent ze wel, een kneusje die er bij wilt horen. Hij doet alles wat 'hip' en 'cool' is, maar qua gedrag merk je gewoon dat ie tekort schiet en een beetje overkomt als "Sid" van Ice AgeVolgens jouw definitie is dat dan dus wel een echte kerel? Ik ben blij dat ik wat dit betreft slechts aan mijn eigen gestelde doelen hoef te voldoen
![]()
Dank u zeer!quote:
The good ol' boys, haha. Maar daar hoor jij inderdaad terdege bij met al die posts.quote:
Het is alleen maar goed dat er verschillende users zijn die het verleden aanhalen. Daar is dit topic ook voor bedoelt. Ik vind het prima om de visie op nu te horen en lees met genoegen de reacties van elke persoon op dit forum, maar ik kan het niet laten om, net als enkele van de hierboven genoemden, een vergelijking met het verleden te maken. En wij weten dat daar niets mis mee is.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat gedoe met die gays boeit me nou echt geen pepernoot (<--- om synoniemen van het woord 'achterwerk' maar te vermijden)
Met dat 'wij' bedoel ik de kerels die in mijn gemengde vriendengroep zitten. Die zijn daar niet vies van namelijk. (Bovendien vind ik dat ik zo een grootse persoonlijkheid heb, dat enkelvoud daarvoor tekort schiet.)quote:Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef RogerS het volgende:
[..]
Je zegt dat de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, maar je spreekt over "wij echte kerels". Dan moet je natuurlijk ook niet in meervoud praten, want dan kan iedereen voor zichzelf wel bepalen of die volgens hem een 'echte kerel' is.
Ik verwoord dit soort dingen zoals ik ze opvat. Maar soms typ je even kort 'hee dat is mooi' ipv 'ik vind het mooi'. Ik let er al scherp op bij mezelf, maar soms vergeet je het in het vuur van een gesprek.quote:In dat geval kan je vrijwel alles wel zo draaien in de vorm van "ik vat het zo op".![]()
Tuurlijk, de een vindt iemand een echte kerel als ie elke zondag voetbal kijkt, een ander als ie een x aantal meters bier naar achteren knikkert, weer een ander vindt zichzelf een hele kerel als ie een bushokje in elkaar trapt, maargoed we dwalen af. Zoals ik al zei, ik ken een aantal mensen die toevalligerwijs (nou ja het zijn vrienden, dus zo toevallig is het niet) dezelfde mening is toegedaan, dus ik haalde hun aan en daarom gebruikte ik meervoud.quote:Overigens geef ik nog nergens een goede definitie van een "echte kerel", maar hang ik een algemeen aanvaard labeltje aan die term. Dat is toegestaan, voor zo ver ik weet. En volgens jouw definitie - nogmaals - verschilt een 'echte kerel' per persoon zeg je?
Okeequote:Prima, maar dan is in jouw genoemde voorbeeld zo'n "kneusje" geen "echte kerel" volgens mijn definitie. Nee dus, op je vraag.
Niet kijken is iets wat ik meestal doe, maar heel soms heb ik in mijn drukke leven even tijd om televisie te kijken en dan zie ik de serie voorbij komen en heb ik de stille hoop dat ze een stukje terugkeren naar het oorspronkelijke niveau. Het is jezelf voor de gek houden, ik weet het, maar ik blijf het min of meer toch doenquote:Verder; dat gaygebeuren boeit je niet zeg je, maar GTST gaat de komende maanden nog veel meer op die voet verder als ik het zo bekijk. Alweer een reden voor je om niet te kijken, al naar ik aanneem dan.
Dit is niet de man van de tijd van Pavese, Bowien, Dian (Chris Jolles), enz inderdaadquote:Ik ben het overigens wél volledig met je eens dat Ludo echt totaal debiel aan het doen is met zijn wraak op Martijn. Wat een onzin zeg.Het is geen puber, maar zo gedraagt ie zich wel de laatste tijd.
Een geniaal moment inderdaad, ik hoopte het toen al de hele tijd weet ik nog, Irene en Martijn zijn toch een aanfluiting bij deze 2 man (althans, dat vind ik)quote:Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef Frey het volgende:
Robert en Laura voor het eerst weer bij elkaar.![]()
En die muziek ook.
terwijl Bing ook vreemdging! dat vergeet ze even voor het gemak ofzoquote:Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef alors het volgende:
Lorena, wat een baas'Liegen én vreemdgaan, niet erg christelijk van je'
![]()
SUPERquote:Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef alors het volgende:
Lorena, wat een baas'Liegen én vreemdgaan, niet erg christelijk van je'
![]()
Oh ja!!! Thanks! Toen voor Men2B!!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Roman van Idols 2![]()
En Popstars the Rivals, hij werd zevende geloof ik.
[ afbeelding ]
Ja dat is 'm.... ik wist dat ik hem ergens van kende.... maar ik hoop maar dat het een afleidingsmanoeuvre is om Noud uiteindelijk voor Lucas te laten vallen...quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh ja!!! Thanks! Toen voor Men2B!!
Ook fijn om weer van jou te horen. Uiteraard weer eens met wat je zegt.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:34 schreef MikeTuinstra het volgende:
Het jammere is dat de criminele elementen, de harde zakenwereld, en de balans dat een realistische weerspiegeling van de samenleving oplevert; aldus het spanningsgehalte dat voor velen interessant maakt zo goed als van de serie is verwijdert. Hetgeen waar ik voor keek. Nou waar is die DVD box van seizoen 3???
Inderdaad, leuk om jou en Tuinstra weer eens hier te zienquote:Op maandag 4 januari 2010 22:57 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ook fijn om weer van jou te horen. Uiteraard weer eens met wat je zegt.
En goed punt: waar blijft seizoen 3? Dat is een seizoen waar de spanning van af slaat. Frits vs. Martine vs. Herman. Let the battle continue!
En de dood van Rien Hogendoorn, plus de aanslag op Trix (de moeder van Jack). Ik kan niet wachten!
Dank je!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk om jou en Tuinstra weer eens hier te zien![]()
Ik kan niet wachten op seizoen 3 en 4. De seizoen daarna mogen, maar hoeven voor mij niet zonodig. In seizoen 4 wordt de basis gelegd voor de succesformule van het gtst van de jaren '90 en worden heleboel verhaallijnen van eerdere seizoenen afgerond.
Oke ik weet genoeg bedanktquote:
Na 6 had de serie door de 'dood' van Arnie al iets van zijn oorspronkelijke glans verloren, toen begon het tweede termijn, dat inderdaad een goed vervolg wasquote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dank je!
Seizoen 6 is een hoogtepunt voor mij: einde Frits en Herman, begin Ludo.
En ik wil graag seizoen 5, 6 en 7 zien om de ontwikkelingen rondom Wassenaar.
Daarna wordt het minder, met enkele hoogtepunten (Ludo vs. maffia en Bowien en Dian. Pete Jenssens, etc.)
Ik wil tot en met seizoen 10 hebben, daarna is het matig.
Klopt wat je zegt: vandaar dat ik het ook als 'laatste seizoen' zie. De cliffhanger vind ik daarentegen legendarisch, met Bowien aan de rots. En wat was de muziek in die seizoenen nog goed met de pianoversie van de Ludo theme.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na 6 had de serie door de 'dood' van Arnie al iets van zijn oorspronkelijke glans verloren, toen begon het tweede termijn, dat inderdaad een goed vervolg was![]()
Seizoen 10 zou ik eigenlijk niet meer willen zien, de teloorgang van Robert en Laura, de teloorgang van AA&F, Daniël, Arthur, Kim, Julian en Jessica zijn plotseling binnen enkele maanden helemaal vergeten. De Fischers doen hun intrede en transformeren de pittige en welbespraakte zakenman Jef Alberts langzaamaan in een sulletje.
Het Huize Alberts decor gaat op de schop, net zoals het restant van Huize Dekker (woning van Janine en Daniël).
Ik dacht dat ik de enige was die hem ontzettend irritant vondquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Die Arthur zou ik ook een klap verkopen denk ik
Nog even hierover, Bartolhoven slaat de spijker op zijn kop naar mijn mening. Wie zich laat leiden door definities is wat mij betreft nep. Ik heb GTST jarenlang gevolgd en zal me daar niet voor schamen. Ik zal kijken wat me interesseert, ongeacht het cool, hip of "in" is.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deze reactie had ik al voorzien en mijn reactie daarop is dan ook als volgt, de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, zo een label is namelijk zo subjectief als het maar zijn kan. Ik vind mezelf een echte kerel zoals ik ben. Het kijken van een soap veranderd dat zelfbeeld niet (het zou nogal treurig zijn als dat wel zo was overigens).
Maar neem het omgekeerde, je kent ze wel, een kneusje die er bij wilt horen. Hij doet alles wat 'hip' en 'cool' is, maar qua gedrag merk je gewoon dat ie tekort schiet en een beetje overkomt als "Sid" van Ice AgeVolgens jouw definitie is dat dan dus wel een echte kerel? Ik ben blij dat ik wat dit betreft slechts aan mijn eigen gestelde doelen hoef te voldoen
![]()
Doe maar gewoon tot seizoen 10 inderdaad, ik denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden. Krijgen we die verhaallijnen ook in zijn geheel te zien. Het is veelal 50/50 op het einde, en ik geloof dat Barbara en co komen in 1999? Maar Ludo zijn beginjaren met Bowien en Dian, met Stefano en de maffia, en psychopaat Pete Jensens die zich uitgeeft voor John Alberts zijn nog de moeite waard. Daarna ist eigenlijk alleen Ludo vs. Martine en het allereerste begin van de terugkeer van Frits, intrede van Jack dat me interesseert.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dank je!
Seizoen 6 is een hoogtepunt voor mij: einde Frits en Herman, begin Ludo.
En ik wil graag seizoen 5, 6 en 7 zien om de ontwikkelingen rondom Wassenaar.
Daarna wordt het minder, met enkele hoogtepunten (Ludo vs. maffia en Bowien en Dian. Pete Jenssens, etc.)
Ik wil tot en met seizoen 10 hebben, daarna is het matig.
Barbara kwam er inderdaad in eind seizoen 9, maar had toen maar een ultra klein rolletje. Na seizoen 10 vind ik de geschiedenis omtrent Sophia, Maximiliaan, Stefano en Marcus wel interressant. Gewoon het feit dat Ludo Sanders ook nog een vader had, vond ik buiten gewoon verfrissend. Nadat Sophia was ingerekend door de politie, was deze lijn voor mij ten einde. Daarna werd ie blind, kregen we nog een hoogtepuntje met de Schilderijenroof, maar daarna was het mysterie Ludo op, ontrafelt en uitgekauwd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Doe maar gewoon tot seizoen 10 inderdaad, ik denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden. Krijgen we die verhaallijnen ook in zijn geheel te zien. Het is veelal 50/50 op het einde, en ik geloof dat Barbara en co komen in 1999? Maar Ludo zijn beginjaren met Bowien en Dian, met Stefano en de maffia, en psychopaat Pete Jensens die zich uitgeeft voor John Alberts zijn nog de moeite waard. Daarna ist eigenlijk alleen Ludo vs. Martine en het allereerste begin van de terugkeer van Frits, intrede van Jack dat me interesseert.
Volgens mij zitten er nog wel wat jaartjes bij die erger zijn geweest. Maar de schrijvers hebben inderdaad geen idee waar ze mee bezig zijn. Lijkt wel alsof iedere aflevering door iemand anders wordt geschreven en er gewoon totaal geen rekening gehouden wordt met de achtergronden van de personages.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:22 schreef Shreyas het volgende:
Om even de hele boel samen te vatten: ik denk dat we in het slechtste GTST seizoen allertijden zitten, wat jullie?
ik blijf het vermoeden houden dat Dex die "eer " te beurt gaat vallen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is 'm.... ik wist dat ik hem ergens van kende.... maar ik hoop maar dat het een afleidingsmanoeuvre is om Noud uiteindelijk voor Lucas te laten vallen...
De schrijvers hebben vanaf moment 1 toch wel aangestuurd op een Noud/Lucas-love story... ik denk niet dat ze dat zomaar los laten en niks meer met dat idee doen... wat heeft het voor zin om Lucas verliefd te laten worden en er vervolgens niks meer mee te doen... daar zit nog wel een climax achter vermoed ik... en de acteurs hebben bovendien een erg leuke chemie met elkaar...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:16 schreef Pugg het volgende:
[..]
ik blijf het vermoeden houden dat Dex die "eer " te beurt gaat vallen.
Ja,ik ook wel.Zal best wel weer wat spanning teweeg brengen omtrent Nina,volgens mij was ze nooit echt over Morris heen.Wat ik wel vreemd vind altijd is dat personen die de soap verlaten,dat daar nooit meer over wordt gesproken.Nooit hoor je Barbara/Charlie zeggen dat ze op bezoek gaan bij Morris.Nooit hoor je Laura over Robert of Dennis.Nooit hoor je meer iemand over Fos,Fay en Florien.Zelfs Nina,die samen ging studeren met Florien hoor je nooit zeggen dat ze een mail/telefoontje van Florien heeft gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Marrije het volgende:
Wel leuk dat Morris (Joris Putman) weer terugkomt.
Ben met je eens! Ik vroeg mezelf ook al af..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja,ik ook wel.Zal best wel weer wat spanning teweeg brengen omtrent Nina,volgens mij was ze nooit echt over Morris heen.Wat ik wel vreemd vind altijd is dat personen die de soap verlaten,dat daar nooit meer over wordt gesproken.Nooit hoor je Barbara/Charlie zeggen dat ze op bezoek gaan bij Morris.Nooit hoor je Laura over Robert of Dennis.Nooit hoor je meer iemand over Fos,Fay en Florien.Zelfs Nina,die samen ging studeren met Florien hoor je nooit zeggen dat ze een mail/telefoontje van Florien heeft gehad
Maar dan wel met Noud en Lucasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Oidale het volgende:
Wat een gezeik over die homoverhaallijn zegJe hoort homo's toch ook niet zeiken over al die tot in de treure uitgekauwde heteroverhaallijnen?!
Niet zeiken en gewoon een geile scene in dat ziekenhuisbed, bitte
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp de serie echt niet meer. Na Martijn ondergaan nu ook Ludo, Sjors en Lorena een metamorfose.
Ludo zou nooit wraak nemen om zo een reden als deze, hij zou zelfs nogsteeds dankbaar zijn, we weten dat de scriptschrijvers aan Maxime's kant staan maar dit gaat erg ver. Toen Rene écht zijn dochter had gepakt deed hij helemaal niets. Hoe kan zoiets toch.
Dat is wel zo, maar dat is in een soap gewoon geen doen denk ik. Je kunt niet eeuwig terugverwijzen. Er zijn ook nieuwe generaties die weer gaan kijken. Die weten nu echt niet wie Morris bijv. is. Vergeet niet dat niet alles in een soap mogelijk is om het zo echt mogelijk te lijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja,ik ook wel.Zal best wel weer wat spanning teweeg brengen omtrent Nina,volgens mij was ze nooit echt over Morris heen.Wat ik wel vreemd vind altijd is dat personen die de soap verlaten,dat daar nooit meer over wordt gesproken.Nooit hoor je Barbara/Charlie zeggen dat ze op bezoek gaan bij Morris.Nooit hoor je Laura over Robert of Dennis.Nooit hoor je meer iemand over Fos,Fay en Florien.Zelfs Nina,die samen ging studeren met Florien hoor je nooit zeggen dat ze een mail/telefoontje van Florien heeft gehad
Ik denk dat Morris eerder terugkomt voor Nina dan voor Lucasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Honderd procent dat Morris heel eng zo wel met Nina als Lucas gaat.
Dat is ongeveer net zo vies als fout als het personage Dennis die zo wat elke vrouw van zijn eigen familie heeft geneukt.
Klopt, alleen Stefano komt heel af en toe nog ter sprake en kwam zelfs nog even terugquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vond Geert Hoes ook beter dan Joris Putman, maar ik blijf positief.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:25 schreef Perico het volgende:
Joris Putman, afgrijselijk acteurtje. Toen hij doordraaide, had hij altijd van dat natte lange haar, en slikte hij overdreven na iedere zin *walg*. Geert Hoes was 10x beter in die rol.
Als er iemand terug mag komen, is het Fos wel. Naja als Morris Dex en Martijn het leven zuur maakt, vind ik het ook best.
Sjors had het laatst toevallig nog over haar moeder, Martinequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dat is in een soap gewoon geen doen denk ik. Je kunt niet eeuwig terugverwijzen. Er zijn ook nieuwe generaties die weer gaan kijken. Die weten nu echt niet wie Morris bijv. is. Vergeet niet dat niet alles in een soap mogelijk is om het zo echt mogelijk te lijken.
Ja, het kan wel. Maar het is een zeldzaamheid eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sjors had het laatst toevallig nog over haar moeder, Martine
Ja dat gaf ik hierboven ergens ook al aan. Daarom wel een vermelding waardquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het kan wel. Maar het is een zeldzaamheid eigenlijk.
haha ja, die rosa laat ook echt iedereen binnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nog wel wat jaartjes bij die erger zijn geweest. Maar de schrijvers hebben inderdaad geen idee waar ze mee bezig zijn. Lijkt wel alsof iedere aflevering door iemand anders wordt geschreven en er gewoon totaal geen rekening gehouden wordt met de achtergronden van de personages.
Als je morgen bij RTL binnen loopt en tegen de schrijvers zegt dat Lorena een oude negerin uit Afrika is dan geloven ze het ook en heeft Lorena ineens een Afrikaanse achtergrond de volgende aflevering.
Oh en ze stelen dingen van Samson!
Samson en Gert: Hallo, ik moest kloppen want de bel doet het niet.
GTST: Hallo, Rosa heeft me binnen gelaten.
ik denk toch niet dat noud en lucas iets met elkaar gaan krijgen hoor. noud is toch echt geen homo, en als hij dat ineens wel word zou dat gewoon echt onzin zijn. net alsof hij ineens ook gay wordt omdat z'n beste vriend dat isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De schrijvers hebben vanaf moment 1 toch wel aangestuurd op een Noud/Lucas-love story... ik denk niet dat ze dat zomaar los laten en niks meer met dat idee doen... wat heeft het voor zin om Lucas verliefd te laten worden en er vervolgens niks meer mee te doen... daar zit nog wel een climax achter vermoed ik... en de acteurs hebben bovendien een erg leuke chemie met elkaar...
die florien zit op de toneelacedemie in maastricht volgens mij. m'n nicht had haar zien fietsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik echt te simpel allemaal. overal waar lucas komt is ineens iedereen homoseksueel. in het hotel, in de kroeg, in het ziekenhuis, hij vist ze er altijd uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Oidale het volgende:
Wat een gezeik over die homoverhaallijn zegJe hoort homo's toch ook niet zeiken over al die tot in de treure uitgekauwde heteroverhaallijnen?!
Niet zeiken en gewoon een geile scene in dat ziekenhuisbed, bitte
In eerste instantie ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Morris eerder terugkomt voor Nina dan voor Lucas
Klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:06 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik echt te simpel allemaal. overal waar lucas komt is ineens iedereen homoseksueel. in het hotel, in de kroeg, in het ziekenhuis, hij vist ze er altijd uit
ja precies. alles wat betreft lucas heeft te maken met zijn homo zijn, los daarvan gebeurt er rondom hem vrij weinig tot niks. hij is gaan werken in dat bedrijf van ludo en voor de verdere rest is het ik ben homo, ik ben homo, ik ben homoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt.
In Spangas doen ze dat veel beter.
Daar speelt ook een homo in maar het komt nooit speciaal terspraake tenzij het voor het verhaal nodig is.
Bij Lucas is het homo dit homo dat.
Dan zou iedereen haar binnen laten toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
haha ja, die rosa laat ook echt iedereen binnen.
''hallo ik kom maxime verdrinken''.
rosa: ''komt u binnen meneer''![]()
Is dit je coming out?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik ben homo, ik ben homo, ik ben homo
haha, ja daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou iedereen haar binnen laten toch?
Dat klopt wel ja.... ik wou dat ik zo'n gaydar hadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja precies. alles wat betreft lucas heeft te maken met zijn homo zijn, los daarvan gebeurt er rondom hem vrij weinig tot niks. hij is gaan werken in dat bedrijf van ludo en voor de verdere rest is het ik ben homo, ik ben homo, ik ben homo
Er bestaat ook nog zoiets als biseksualiteit he... en het je aangetrokken kunnen voelen tot een bepaalde persoon... dat komt echt wel vaker voorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:01 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik denk toch niet dat noud en lucas iets met elkaar gaan krijgen hoor. noud is toch echt geen homo, en als hij dat ineens wel word zou dat gewoon echt onzin zijn. net alsof hij ineens ook gay wordt omdat z'n beste vriend dat is
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef alors het volgende:
Morris had toch een eigen reclamebedrijfje? Maar dat weten de huidige schrijvers niet en daarom zal hij nu wel in de kapsalon komen te werken
Of samen met Rickquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef Tirza het volgende:
Charlie's kapsalon en sapjesbar draaien ook als een tierelier. Ze heeft al 2 man personeel, maar toch woont ze nog in een soort studentenhuis met haar zoontje. Als ze personeel in dienst kan nemen kan ze vast ook wel een leuk huisje kopen
Ja, waar is het kantoor van Ludo gebleven?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja... want Jef heeft al Jan en alleman in dienst voor een kleine kroeg (opmerkelijk).. Jack heeft geen kantoor meer.. en Ludo is de aartsvijand. Alhoewel, er is eens nooit iemand met een uitkering in GTST.. Morris dan maar?
Het zou me niet verbazen als dat decor geschrapt is ten faveure van charliesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waar is het kantoor van Ludo gebleven?
Hij zat toch nog in zijn kantoor toen Irene hem vertelde dat ze voor haar relatie wilde gaan? Of hebben jullie het over een ander kantoor, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dat decor geschrapt is ten faveure van charlies![]()
Want kijkers willen graag beppende kapsters zien ipv sluwe zakenmannen...
Je kan je die mail toch wel herrineren die ik een tijd geleden van de schrijvers heb ontvangen? Het zakenleven speelt voor hen geen rol van belang meer, ze wilden dit alleen nog ter ondersteuning van liefdeslijntjes, het zou me niks verbazen dat ze nog verder gaan afbouwen op dat gebiedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waar is het kantoor van Ludo gebleven?
ja idd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Al barste ik wel in lachen uit toen hij vandaag Bing's appartement binnen kwam lopen. Het gezicht wat hij toen trok was echt uber hilarisch!
En dan nog:quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind het altijd zo mooi om te zien hoe Charlie een eigen zaakje geopend heeft, personeel in dienst heeft en zelf gewoon geen ruk doet. Hoe vaak zie je haar zelf hard aan het werk in die tent?
Waarom kijk ik dit toch?
Volgens mij heeft Nick haar een lening gegeven voor de zaak...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Heeft zij ooit niet dat geld geërft van iemand?
Waar ze volgens mij nooit achter is gekomen, weer zo'n briljant uitgewerkte lijn van gtstquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nick haar een lening gegeven voor de zaak...
Nee, dat was Dian met die ouwe scheepsmagnaat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Heeft zij ooit niet dat geld geërft van iemand?
GTST dicht de gaten in de begroting net als DSB.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:24 schreef alors het volgende:
[..]
Waar ze volgens mij nooit achter is gekomen, weer zo'n briljant uitgewerkte lijn van gtst
Volgens mij is haar dat verteld toen Nick eenmaal opgesloten zat, maar ik kan me ook vergissen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:24 schreef alors het volgende:
[..]
Waar ze volgens mij nooit achter is gekomen, weer zo'n briljant uitgewerkte lijn van gtst
En anders zijn de schrijvers en Charlie het allang vergetenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij is haar dat verteld toen Nick eenmaal opgesloten zat, maar ik kan me ook vergissen...
Dat is volgens mij wel bekend geworden destijds....quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef alors het volgende:
Net als Jef nog steeds niet weet dat Dorothea is vermoord door René....
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef Frey het volgende:
Robert en Laura voor het eerst weer bij elkaar.![]()
En die muziek ook.
Werkelijk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:26 schreef sherezade het volgende:
valt het jullie op dat maxime alleen maar rode en zwarte kleding draagt in gtst
Nu al?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef Annie1980 het volgende:
Die Danny begint inderdaad een beetje op mijn zenuwen te werken jah... het wordt een beetje een lulletje zo. Maar die Sjors die blijft ook maar jammeren zeg. Allemachtig...
Hoertje uit de opera dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Dizer het volgende:
Die actrice van Maxima, dat was vroeger toch een hoer of zo?
Maxima Zorreguita?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Dizer het volgende:
Je bedoelt Martine Hafkamp, die ooit begon als hoerenmadam, en o.a. Suzanne Balk als werknemer had.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Dizer het volgende:
Danny is afschuwelijk. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat slappe zakkengedrag en zijn quasi-blije hoofd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef Ticootje het volgende:
Die Danny is echt tenenkromend. Vreselijk blij ei hoofd met lui oog playmobiel.
Serieus, als je twijfelt van zo'n figuur zwanger te zijn zou ik geen risico willen lopen hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:57 schreef Countess het volgende:
[..]
Danny is afschuwelijk. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat slappe zakkengedrag en zijn quasi-blije hoofd.
Ik zou niet blij worden van zo´n hoofd.
Dat ik in het begin heel even dacht dat-ie misschien leuk zou zijnschaamteloos!
ja zeker kan dat. maar noud is gewoon echt zo'n hetero die gewoon duidelijk is in zijn seksualiteit en echt niet ineens toch homoseksuele gevoelens ontdekt terwijl hij er eerder juist afkeer van zou hebben, de gedachte om iets met een man te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als biseksualiteit he... en het je aangetrokken kunnen voelen tot een bepaalde persoon... dat komt echt wel vaker voor
Nee de actrice zelf. Maar dat was meer vanwege de naaktfoto's of zo die ooit van haar gepubliceerd werden of zo. Heel vee; gedoe vroegah!quote:
Ja, toen Daphne in het ziekenhuis lag en ze stiekem een realtie had met FRank.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee de actrice zelf. Maar dat was meer vanwege de naaktfoto's of zo die ooit van haar gepubliceerd werden of zo. Heel vee; gedoe vroegah!
En nou weet ik ook al weer waar ik haar van ken... zijn was de eerste actrice die de rol van Joyce Couwenberg vertolkte in Onderweg Naar Morgen
ja maar daar heeft gtst geen geld voor, om een nieuw decor op te laten bouwen, daarvoor zijn de kijkcijfers zijn te slechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef Tirza het volgende:
Charlie's kapsalon en sapjesbar draaien ook als een tierelier. Ze heeft al 2 man personeel, maar toch woont ze nog in een soort studentenhuis met haar zoontje. Als ze personeel in dienst kan nemen kan ze vast ook wel een leuk huisje kopen
ja die baan van charlie wil iedereen wel volgens mij. een eigen zaak hebben en andere alles voor je laten doen, en dan heeft het bedrijf ook nog jouw naamquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind het altijd zo mooi om te zien hoe Charlie een eigen zaakje geopend heeft, personeel in dienst heeft en zelf gewoon geen ruk doet. Hoe vaak zie je haar zelf hard aan het werk in die tent?
En wanneer is die kapsalon uitgebreid naar sapjesbar? Dat was er ook spontaan ineens uit het niets. Ineens was 'De Juicebar' de hete plek in Meerdijk. Klapper was trouwens nog dat Charlie een telefoontje krijgt van Rik's moeder dat er allemaal klanten zijn maar geen personeel. Hoe kan de zaak open zijn als er geen personeel is?!
En jezus wat is die Danny een mongool. Als je 2 maanden een relatie met iemand hebt dan reageert geen ENKELE man op die manier. NIEMAND! En die idiote grijns van hem iedere keer, om ziek van te worden. Al barste ik wel in lachen uit toen hij vandaag Bing's appartement binnen kwam lopen. Het gezicht wat hij toen trok was echt uber hilarisch!
Waarom kijk ik dit toch?
Bestaan die dan nogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef Tirza het volgende:
Ze speelde in Vrouwenvleugel, de gevangenisserie van RTL4 (beter bekend als Slettennor).quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Dizer het volgende:
Jaren geleden toen Aukje van Ginneke nog Charlie speelde had zij een baan in de kapsalon die volgens mij een deel van de rozenboom was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Breaking news: Charlie heeft een fohn in haar handen
Waar en wanneer heeft zij precies geleerd voor kapster?
Hopelijk gaat hij niet op zijn broertje lijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Rick heeft er trouwens ook wel eens strakker uitgezien moet ik zeggen... dat haar gaat met de dag droeviger hangen
die zit idd in een ontiegelijk lastig pakket hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Haha die Barbaar, wat zou ze doen.
ja gister ook al (Dex, Lucas en Nina). Liepen ook met jas open en alquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef MaLo het volgende:
Vorige week was het nog Nieuwjaar, nu lopen Ludo en Maxime in een straat met herfstbladeren aan de bomen
Doe eens normaal.quote:
De kapsalon van Benjaminquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:19 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Jaren geleden toen Aukje van Ginneke nog Charlie speelde had zij een baan in de kapsalon die volgens mij een deel van de rozenboom was.
Hij is zo´n ontzettend saaie doos...en dan dachten de schrijvers dat beeld even te verbeteren door hem met playmobil te laten spelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus, als je twijfelt van zo'n figuur zwanger te zijn zou ik geen risico willen lopen hoor.
Benjamin was toen heel even haar pooierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
arme barbera? nou, ik vind et echt een stom loeder. ze hoeft dit niet te doen. ze had al meteen kunnen zeggen tegen martijn in het begin dat het een vergissing was en klaar. maar nee, zei ziet er meteen wel een optie in om die man weer aan haar te binden, en uiteindelijk zit ze diep in de nesten. eigen schuld dikke bult. de hele stad zal haar wel haten als het uitkomt!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:31 schreef Countess het volgende:
[..]
Benjamin was toen heel even haar pooierOhja!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benjamin was ooit Badjamin.
![]()
Ik geloof dat hij ooit foto´s van Charlie heeft laten maken en haar heeft laten ontvoeren? En dat Anita slachtoffer werd van zijn smokkel, en Micky Hoogendijk iets met spycams had?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja!!Benjamin was ooit Badjamin.
![]()
´Hij verdiende zijn geld met de meeste smerige zaakjes.... Zo was hij bijvoorbeeld kapper.´quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/benjamin.xml
Geen woord over Bebe
Dat is wel heel bizar omschreven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:48 schreef Countess het volgende:
[..]
´Hij verdiende zijn geld met de meeste smerige zaakjes.... Zo was hij bijvoorbeeld kapper.´
binnenkort een heksenjacht op barbera, waarin ze haar verdrijven met fakkels en hooivorkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:36 schreef Countess het volgende:
Barbara wordt misschien ooit, ooit Meerdijk uit gebasht, zoals wenselijk![]()
Of ze moet heel lang in de ban daar in Kartonstad.
Ze weet ook wel welke mannen ze aantrekt. Er is er niet één die het met haar uitgehouden heeft
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
binnenkort een heksenjacht op barbera, waarin ze haar verdrijven met fakkels en hooivorken
[ afbeelding ]
beter voor haar rent ze snel, want anders...
[ afbeelding ]
haar ware aard staat op het punt ontmaskerd te worden
[ afbeelding ]
Die mogen ze ook wel op de brandstapel gooien, samen met Martijn, Dex, Joke, Danny en Ronja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:53 schreef summer29 het volgende:
[..]
! Arme Charlie en Morris! Zij moeten zeker toekijken.
Are you seriousquote:
Waar is Vincenza als je haar nodig hebt? Die weet wel raad met brandstapels!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
binnenkort een heksenjacht op barbera, waarin ze haar verdrijven met fakkels en hooivorken
[ afbeelding ]
beter voor haar rent ze snel, want anders...
[ afbeelding ]
haar ware aard staat op het punt ontmaskerd te worden
[ afbeelding ]
quote:
Hij meent het echt, Dizer heeft haar altijd leuk gevonden, vraag me niet waarom, maar het is zo. Hij mag het vindenquote:
OMGGGGquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Hij meent het echt, Dizer heeft haar altijd leuk gevonden, vraag me niet waarom, maar het is zo. Hij mag het vinden![]()
Maar misschien kan dit je overtuigen mijn waarde Dizer:
GTST #265
quote:
Dat mag, maar toch denk ik dat dat komt doordat je die Barbara nog voor je hebt van toen ze pas de serie in kwam, met lang haar, als lieve moeder en gelijkwaardige echtgenote voor Jef. Ze is al seizoenen lang helemaal verbitchedquote:
En neem haar vervolgens weer mee uit Meerdijk, elke Barbara minder is welkomquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:07 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zoek haar op in meerdijk. ze is zo hopeloos, iedere man is welkom
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En neem haar vervolgens weer mee uit Meerdijk, elke Barbara minder is welkom
Dat heb ik nooit gekeken, ik vind dat de hele cast behalve Rik, Jef, Janine, Ludo en Laura op een ruimtesonde het heelal in mogen worden geschoten. Vervolgens moeten ze worden aangevuld met de cast uit seizoen 6 en ook met de schrijvers van toen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het op dit moment jammer dat ONM stopt en niet gtst eigenlijk.
Vind ONM de laatste tijd veel spannender.
Misschien kunnen we wat met de overgebleven ONM crew dan voor gtst.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekeken, ik vind dat de hele cast behalve Rik, Jef, Janine, Ludo en Laura op een ruimtesonde het heelal in mogen worden geschoten. Vervolgens moeten ze worden aangevuld met de cast uit seizoen 6 en ook met de schrijvers van toen.
Ik heb niks met ONM, maar achteraf zouden crossing overs wel leuk geweest zijn. Tussen the Bold & the Beautifull en The Young en the Restless schijnt dit weleens te gebeuren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wat met de overgebleven ONM crew dan voor gtst.
Marnix Junior Youseff Bettina alle vier geniale rollen voor een goed draaiend gtst niet voor dit gtst.
Ik zou soms willen dat ik het zelf zou kunnen schrijven.
Met ideeën en hulp van sommige op dit forum.
http://theyoungandtherest(...)Beautiful+Crossoversquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb niks met ONM, maar achteraf zouden crossing overs wel leuk geweest zijn. Tussen the Bold & the Beautifull en The Young en the Restless schijnt dit weleens te gebeuren.
Daarom was de smoes tegen de "de hond" ook zo geloofwaardig.quote:
En Days of our lives.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb niks met ONM, maar achteraf zouden crossing overs wel leuk geweest zijn. Tussen the Bold & the Beautifull en The Young en the Restless schijnt dit weleens te gebeuren.
Wel nee joh, gewoon sensatie zucht, en dat bedoel ik gewoon zoals ik het zeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Overigens grappig dat ik gisteren toevalligerwijs een forum tegenkwam waarop allerlei homoseksuele verhaallijnen in diverse soaps worden gevolgd door mensen uit allerlei landen... de Noud/Lucas-verhaallijn is daar ook opgepikt en iedereen is erg lovend over de manier waarop zowel Ferry als Ruud dit spelen en de dialogen tussen beiden... de schrijvers doen dus blijkbaar wel iets goed
ze zijn daar gewoon niks gewendquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Overigens grappig dat ik gisteren toevalligerwijs een forum tegenkwam waarop allerlei homoseksuele verhaallijnen in diverse soaps worden gevolgd door mensen uit allerlei landen... de Noud/Lucas-verhaallijn is daar ook opgepikt en iedereen is erg lovend over de manier waarop zowel Ferry als Ruud dit spelen en de dialogen tussen beiden... de schrijvers doen dus blijkbaar wel iets goed
Die formule is inderdaad ook zwaar achterhaald en nep, de tegenspeler van degene met een geheim gedraagt zich ook enkel en alleen zo overdreven doortastend als er een geheim in het spel isquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:58 schreef Perico het volgende:
Het wordt mega irritant... eerder al Sjors die Danny iets 5x wilde vertellen, maar PlaymoDan die haar telkens de mond snoerde.
Wie is dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:38 schreef verleiding het volgende:
Vanavond komt Seth Kamphuijs erin. Ben benieuwd.
Bekend geworden bij MTV, paar rollen in films gehad en daarna geloof iknog wat programma's gepresenteerd. Hij speelt de nieuwe date van Ronja.quote:
Een tijdelijke rol dus of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef verleiding het volgende:
[..]
Bekend geworden bij MTV, paar rollen in films gehad en daarna geloof iknog wat programma's gepresenteerd. Hij speelt de nieuwe date van Ronja.
In eerste instantie wel, maar een vaste rol werd niet uitgesloten. Kan het bericht zo gauw niet vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een tijdelijke rol dus of niet?
Ik hoop het niet, weer een zogenaamd mooi(voor de dames dan) maar inhoudsloos smoeltje erbijquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:27 schreef verleiding het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, maar een vaste rol werd niet uitgesloten. Kan het bericht zo gauw niet vinden.
Oftewel gewoon een tweede Dannyquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, weer een zogenaamd mooi(voor de dames dan) maar inhoudsloos smoeltje erbij
En ze zegt dat zelf tegen Ludo dat hij dat doet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef James1988 het volgende:
Gawd, Janine maakt zich echt belachelijk zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg... 10 seconden Janine in beeld en ik heb al 'lieverd' en 'schatje' gehoord![]()
Geen kwaad woord overquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Die Seth Kamphuijs net bij Boulevard.... hij leek wel onder invloed
Gewoon lekker wezen, acteren kunnen ze toch bijna allemaal niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:18 schreef Dizer het volgende:
En wat moet Seth nou opeens in GTST. Wat een slechte acteur!
Ik vond hem er vroeger beter uitzien... en toen kon ie volgens mij ook beter acterenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:20 schreef Oidale het volgende:
[..]
Gewoon lekker wezen, acteren kunnen ze toch bijna allemaal niet.
Prima zo
Je puberhormonen beïnvloedden je oordeelquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem er vroeger beter uitzien... en toen kon ie volgens mij ook beter acteren
Ik werk in die wereld, maar geloof me, zo zijn ze niet, was het maar zo een feestquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef James1988 het volgende:
Paul/Seth doet mij aan een verzekeringsagent denken. 't Zou me niet verbazen als hij zometeen ineens over een uitvaartverzekering begint.
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef Oidale het volgende:
[..]
Je puberhormonen beïnvloedden je oordeel
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef James1988 het volgende:
Paul/Seth doet mij aan een verzekeringsagent denken. 't Zou me niet verbazen als hij zometeen ineens over een uitvaartverzekering begint.
Al geef ik toe, als 'ie niet zo lekker was geweest dan vond ik hem rete-irritant, want bijzonder acteren doet 'ie niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ik werk in die wereld, maar geloof me, zo zijn ze niet, was het maar zo een feest
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Niet weer de 44e hereniging van Ludo en Janine he
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef James1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...
een echte moeder heeft geen favorietquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:33 schreef James1988 het volgende:
"Je wordt weer ooommmaaaaaaa!!!! Dit keer van je favoriete zoon!"
Inderdaad, beter dan dat hysterische gedoe achteraf steeds. Hoop wel dat Arthur binnenkort ook eens echt in actie komt, in plaats van alleen maar creepy overal op te komen dagen ineens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef apenkutkop het volgende:
ik begin ronja toch meer te waarderen nu, en goed dat ze eens haar mond opendoet tegen die arthur en niet weer als een bang stil muisje wegrent voor die vent
Die kloothommel zit maar tegen die Martijn uit te varen, terwijl diezelfde Martijn wel mooi zijn leven heeft gered.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Dizer het volgende:
Die Dex... irritante vent. Weg ermee!!!
Heeft alleen zin als ze eens minstens een seizoen of 5 bij elkaar blijven, zoals Robert en Laura (seizoen 3 t/m 9).quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Niet weer de 44e hereniging van Ludo en Janine he
ja, zodat er weer eens iets opwindens gebeurdquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef verleiding het volgende:
[..]
Inderdaad, beter dan dat hysterische gedoe achteraf steeds. Hoop wel dat Arthur binnenkort ook eens echt in actie komt, in plaats van alleen maar creepy overal op te komen dagen ineens.
ja precies, iedere normale ouder red toch eerst zijn eigen kind. het zou juist triest zijn als hij zijn eigen zoon tot het laatste zou laten liggen. en in die hele verhaallijn wat nu komt, waarin ludo en maxime wraak nemen op martijn omdat hij de toekomst niet kon verspellen, heb ik echt geen zin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die kloothommel zit maar tegen die Martijn uit te varen, terwijl diezelfde Martijn wel mooi zijn leven heeft gered.![]()
Ik vind het sowieso het slapste dat ze ooit bedacht hebben, Martijn die zogenaamd verkeerd heeft gehandeld door eerst Dex en daarna Nina te redden [ afbeelding ]
De echte Ludo zou zijn waardigheid bewaren en zeggen dat Martijn zijn best gedaan heeft en verder gaan met zaken doen. Ook zoiets typisch aan Ludo, hij mengt tegenwoordig zakelijke en persoonlijke kwesties (lees: de vrouwen), iets wat ie daarvoor nooit deed. Bijvoorbeeld hij wilt wraak op Jack omdat hij iets met Janine had, nu gebruikt hij dit Nina-gedoe weer om zogenaamd legitiem Irene van Martijn te winnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja precies, iedere normale ouder red toch eerst zijn eigen kind. het zou juist triest zijn als hij zijn eigen zoon tot het laatste zou laten liggen. en in die hele verhaallijn wat nu komt, waarin ludo en maxime wraak nemen op martijn omdat hij de toekomst niet kon verspellen, heb ik echt geen zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef TheVulture het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Dat denk ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dex wilt gewoon zelf verlamd zijn ofzo denk ik. Tegen zijn vader uitvallen over hoe hij nobel eerst Nina moest redden, maar zelf wilt hij niet zo handelen door in te grijpen bij die twee jongens. Hij is gewoon een grote pussy, vandaar dat zijn coach aan hem zatquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die kloothommel zit maar tegen die Martijn uit te varen, terwijl diezelfde Martijn wel mooi zijn leven heeft gered.![]()
Ik vind het sowieso het slapste dat ze ooit bedacht hebben, Martijn die zogenaamd verkeerd heeft gehandeld door eerst Dex en daarna Nina te redden [ afbeelding ]
Skylarquote:Op maandag 4 januari 2010 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze hebben recht op hun mening uiteraard, maar jaloezie, wie zal het zeggen? Enkelen konden ook behoorlijk vinnig zijn over Skylar viel me op. Ik persoonlijk vind Lorena niet bijzonder, maar heb er ook niks tegen.![]()
Maar mocht je Lorena op Skylar superstrak vinden, dan moet je dat kunnen zeggen, de dames hier zullen dat weliswaar onbegrijpelijk vinden, maar dat vond ik ook toen ze Dennis 'zo ongelooflijk lekker noemden'
Ze gaat ook steeds beter acteren valt me opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:07 schreef Guglilminpietro het volgende:
En what about nina? Ze wordt toch wel steeds mooier naarmate haar leeftijd vordert? Of zie ik dat verkeerd
Nou, nou, het is maar wat je wilt zien,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze gaat ook steeds beter acteren valt me op
Ik weet niet, ik stoor me vooral aan die gezichten die ze af en toe trekt. Maar verder valt ze wel mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:30 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nou, nou, het is maar wat je wilt zien,
vreselijk kind en domme gans.
Ik heb nooit iemand gezien die beter dan zij een gezicht als een oorwurm kan trekken. Dat doet ze helemaal geweldig, valt niks aan te verbeteren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik stoor me vooral aan die gezichten die ze af en toe trekt. Maar verder valt ze wel mee.
ach alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:14 schreef Sk00p het volgende:
Janine![]()
Dex![]()
Waarom is het zo'n idioot soms..
Lucas![]()
![]()
![]()
Dat gelebber
![]()
Maar Paul/Seth is wel leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |