En Barbara mag natuurlijk ook blijvenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk moet gewoon iedereen eruit behalve Laura en Jef.
Die zoen is dus ook al geweest, al droomde Lucas het alleen maar...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Die dokter wordt dus het nieuwe vriendje van Lucas volgens Boulevard..... Noud vs Lucas kunnen we dus vergeten lijkt me...
waar slaat dat nou weer op? het gaat toch over morris? en die is homo en het is een kut-personage.quote:
Welke dokter ik heb gtst al een tijdje niet meer gekekenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Die dokter wordt dus het nieuwe vriendje van Lucas volgens Boulevard..... Noud vs Lucas kunnen we dus vergeten lijkt me...
Die vanavond in beeld komtquote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke dokter ik heb gtst al een tijdje niet meer gekeken
quote:
oh oke dank je welquote:
Martijnquote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke dokter ik heb gtst al een tijdje niet meer gekeken
Nietusquote:
Nope... good old Joris Putmanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:38 schreef Anonymousz het volgende:
Morris![]()
Zeker een nieuwe acteur die Morris gaat spelen?
Nou helemaal een reden om niet meer te kijken Joris Putman driedubbel yukquote:
Wie had je dan terug willen zien dan Morris? Florien, Morris, Fos mogen terug komen en alle andere behalve Dennis..quote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef Hogendoorn het volgende:
O God, Morris... wat een vreselijk personage was dat zeg.![]()
En nou gaat die zich zeker weer bemoeien met Nina/Dex en eventueel Lucas/Noud. Net nu ik de 'jeugd' wel zag zitten moet het weer overladen gaan worden, zeker als die Florien ook nog terugkomt (als dat al waar is). Liever niet allemaal.![]()
Bovendien; weer een Fischer terug... Net nu het eindelijk rustig begon te worden met depri-Barbara en een tijdelijk normale Charlie (voor zover mogelijk).![]()
Ik had zoveel andere personages liever zien terugkomen dan Morris...
Waar slaat dit nou weer op? En waarschijnlijk bedoelde hij hem kennende oudere personages, die hier vergeten zijn, maar nooit irritant waren en boeiender dan ooit.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wie had je dan terug willen zien dan Morris? Florien, Morris, Fos mogen terug komen en alle andere behalve Dennis..Lorena mag ook opzouten!!
ik zou zeker wel doen!! Klootzak!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Die Arthur zou ik ook een klap verkopen denk ik
dies vandaar jarigquote:
quote:Laten we trouwens in deze hectiek vooral niet vergeten dat Peter Post vandaag jarig is. Hieperdepiep... hoera! about 3 hours ago from web
Florien komt niet terug.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef Hogendoorn het volgende:
O God, Morris... wat een vreselijk personage was dat zeg.![]()
En nou gaat die zich zeker weer bemoeien met Nina/Dex en eventueel Lucas/Noud. Net nu ik de 'jeugd' wel zag zitten moet het weer overladen gaan worden, zeker als die Florien ook nog terugkomt (als dat al waar is). Liever niet allemaal.![]()
Bovendien; weer een Fischer terug... Net nu het eindelijk rustig begon te worden met depri-Barbara en een tijdelijk normale Charlie (voor zover mogelijk).![]()
Ik had zoveel andere personages liever zien terugkomen dan Morris...
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lucas zorgt er nu voor dat Irene binnenkort ook weer even wat te doen heeft
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef summer29 het volgende:
Lorena mag zelf naar de hel... Alsof zij zo heilig is.. Rot op Lorena...
Zal zeker goed zijn voor de kijkcijfersquote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Lorena en Sjors eens een one-nightstand moeten hebben, een portie stevige goedmaakseks voor alle voorvallen tussen die twee
Daar zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:40 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Zal zeker goed zijn voor de kijkcijfers
Wij kerels zitten niet te wachten op flikkertjes als Lucas en nu ook weer Morris, maar die zijn er wel, gun ons ook eens een keer een lolletje zegquote:Op maandag 4 januari 2010 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op te wachten.Dan zap ik weg.
zwanger kunnen ze dan in ieder geval niet worden dus dat gezeur hebben we dan nietquote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Lorena en Sjors eens een one-nightstand moeten hebben, een portie stevige goedmaakseks voor alle voorvallen tussen die twee
Ook dat, maar wat ik al eerder zei, als ze zonodig bij willen dragen aan de homo emancipatie, dan mag er ook best een stel lesbo's in. Beter om naar te kijken, ooit zat Sjors bij Lorena achterop d'r scooter. Zag er best okee uit hoor, die 2 zo dicht in elkaars persoonlijke ruimtequote:Op maandag 4 januari 2010 20:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zwanger kunnen ze dan in ieder geval niet worden dus dat gezeur hebben we dan niet
Eens en wil iedereen met een anti Lorena reactie haar mond gaan spoelen met zeep.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze hebben recht op hun mening uiteraard, maar jaloezie, wie zal het zeggen? Enkelen konden ook behoorlijk vinnig zijn over Skylar viel me op. Ik persoonlijk vind Lorena niet bijzonder, maar heb er ook niks tegen.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens en wil iedereen met een anti Lorena reactie haar mond gaan spoelen met zeep.
Het valt me op hoe alleen vrouwen anti Lorena zijn.
Jaloezie ?
Ik doelde inderdaad op oudere personages, maar dan word ik wellicht beschuldigd van het blijven hangen in het verleden. Laat ik het dan zo zeggen: mening Meerdijker was beter geweest dan Morris, zeker vanuit de cast voor het jaar 2000.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? En waarschijnlijk bedoelde hij hem kennende oudere personages, die hier vergeten zijn, maar nooit irritant waren en boeiender dan ooit.
Mooi gezegd Herman.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op oudere personages, maar dan word ik wellicht beschuldigd van het blijven hangen in het verleden. Laat ik het dan zo zeggen: mening Meerdijker was beter geweest dan Morris, zeker vanuit de cast voor het jaar 2000.
Jij bent vrolijk vanavond werkt de drank nog ?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu Mike Tuinstra nog even aan het woord en we zijn weer compleet, nietwaar rest-van-de-users?
Tuinstra, Hogendoorn en Bartolhoven.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu Mike Tuinstra nog even aan het woord en we zijn weer compleet, nietwaar rest-van-de-users?
Ik heb doorgaans geen drank nodig om vrolijk te zijn, ik word er echter niet minder vrolijk door indien ik het drinkquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent vrolijk vanavond werkt de drank nog ?
En vergeet jezelf nietquote:
Roman van Idols 2quote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef Michellee het volgende:
Die dokter komt mij ook bekend voor :S
Deze reactie had ik al voorzien en mijn reactie daarop is dan ook als volgt, de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, zo een label is namelijk zo subjectief als het maar zijn kan. Ik vind mezelf een echte kerel zoals ik ben. Het kijken van een soap veranderd dat zelfbeeld niet (het zou nogal treurig zijn als dat wel zo was overigens).quote:Op maandag 4 januari 2010 21:31 schreef RogerS het volgende:
"Wij echte kerels", zeg je dan ook nog. "Echter kerels" kijken doorgaans geen soaps zoals GTST, dus die vlieger gaat niet op.En ben je wel een "echte kerel"...... dan val je niet in de doelgroep. Jammer.
Al eerder opgemerkt, volledig mee eens.quote:Hoe dan ook, leuke aflevering vandaag. Lorena doet het goed, ze speelt het steeds beter. Ik irriteer me alleen wel vreselijk aan het typische soapgedrag van Danny. Overdreven vrolijk ineens, niks doorhebben en steeds Sjors in de rede vallen. Zeer irritant.
Dat gedoe met die gays boeit me nou echt geen pepernoot (<--- om synoniemen van het woord 'achterwerk' maar te vermijden)quote:Ik vind de acteur die Lucas speelt het trouwens echt heel goed doen.
Zag overigens dat interview met die acteur bij Boulevard. Hij zei daar dat ie het 'moeilijk' vond om met een jongen te zoenen. Ik dacht altijd dat die acteur, Ferry heet ie in het echt geloof ik, bi was of zo? Raar, dan.
Ik wel en wat je zegt, het is geweest, maar nooit zolang als dit gay gedoe nu al duurt, altijd heel terloops en oppervlakkig, dus nooit heel erg op de voorgrond.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Ach, er zijn toch genoeg lesbische affaires geweest in GTST. Charlie/Isabella/Yasmin in een soort driehoeksverhouding als ik het me goed herinner. En Laura heeft toch ook wel eens een lesbisch uitstapje gemaakt of niet? Niet dat mannen daar op zitten te wachten maargoed.
quote:Ik vind Lorena wel leuk
Het is sowieso jammer hoe ze Robert en Laura in ouwelui hebben laten veranderen. Bij the Bold bijvoorbeeld zijn Eric en Stephanie ook wel ouder geworden, maar ze komen wat mij betreft nog lang niet over als een stel afgeschreven bejaarden. Ze krijgen ook nog gewoon grote verhaallijnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Laura en Maria !
Als ze dan een statement willen maken moeten ze dat gebruiken.
Bejaarde oma's die opeens lesbisch worden
Je zegt dat de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, maar je spreekt over "wij echte kerels". Dan moet je natuurlijk ook niet in meervoud praten, want dan kan iedereen voor zichzelf wel bepalen of die volgens hem een 'echte kerel' is. In dat geval kan je vrijwel alles wel zo draaien in de vorm van "ik vat het zo op".quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deze reactie had ik al voorzien en mijn reactie daarop is dan ook als volgt, de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, zo een label is namelijk zo subjectief als het maar zijn kan. Ik vind mezelf een echte kerel zoals ik ben. Het kijken van een soap veranderd dat zelfbeeld niet (het zou nogal treurig zijn als dat wel zo was overigens).
Maar neem het omgekeerde, je kent ze wel, een kneusje die er bij wilt horen. Hij doet alles wat 'hip' en 'cool' is, maar qua gedrag merk je gewoon dat ie tekort schiet en een beetje overkomt als "Sid" van Ice AgeVolgens jouw definitie is dat dan dus wel een echte kerel? Ik ben blij dat ik wat dit betreft slechts aan mijn eigen gestelde doelen hoef te voldoen
![]()
Dank u zeer!quote:
The good ol' boys, haha. Maar daar hoor jij inderdaad terdege bij met al die posts.quote:
Het is alleen maar goed dat er verschillende users zijn die het verleden aanhalen. Daar is dit topic ook voor bedoelt. Ik vind het prima om de visie op nu te horen en lees met genoegen de reacties van elke persoon op dit forum, maar ik kan het niet laten om, net als enkele van de hierboven genoemden, een vergelijking met het verleden te maken. En wij weten dat daar niets mis mee is.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat gedoe met die gays boeit me nou echt geen pepernoot (<--- om synoniemen van het woord 'achterwerk' maar te vermijden)
Met dat 'wij' bedoel ik de kerels die in mijn gemengde vriendengroep zitten. Die zijn daar niet vies van namelijk. (Bovendien vind ik dat ik zo een grootse persoonlijkheid heb, dat enkelvoud daarvoor tekort schiet.)quote:Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef RogerS het volgende:
[..]
Je zegt dat de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, maar je spreekt over "wij echte kerels". Dan moet je natuurlijk ook niet in meervoud praten, want dan kan iedereen voor zichzelf wel bepalen of die volgens hem een 'echte kerel' is.
Ik verwoord dit soort dingen zoals ik ze opvat. Maar soms typ je even kort 'hee dat is mooi' ipv 'ik vind het mooi'. Ik let er al scherp op bij mezelf, maar soms vergeet je het in het vuur van een gesprek.quote:In dat geval kan je vrijwel alles wel zo draaien in de vorm van "ik vat het zo op".![]()
Tuurlijk, de een vindt iemand een echte kerel als ie elke zondag voetbal kijkt, een ander als ie een x aantal meters bier naar achteren knikkert, weer een ander vindt zichzelf een hele kerel als ie een bushokje in elkaar trapt, maargoed we dwalen af. Zoals ik al zei, ik ken een aantal mensen die toevalligerwijs (nou ja het zijn vrienden, dus zo toevallig is het niet) dezelfde mening is toegedaan, dus ik haalde hun aan en daarom gebruikte ik meervoud.quote:Overigens geef ik nog nergens een goede definitie van een "echte kerel", maar hang ik een algemeen aanvaard labeltje aan die term. Dat is toegestaan, voor zo ver ik weet. En volgens jouw definitie - nogmaals - verschilt een 'echte kerel' per persoon zeg je?
Okeequote:Prima, maar dan is in jouw genoemde voorbeeld zo'n "kneusje" geen "echte kerel" volgens mijn definitie. Nee dus, op je vraag.
Niet kijken is iets wat ik meestal doe, maar heel soms heb ik in mijn drukke leven even tijd om televisie te kijken en dan zie ik de serie voorbij komen en heb ik de stille hoop dat ze een stukje terugkeren naar het oorspronkelijke niveau. Het is jezelf voor de gek houden, ik weet het, maar ik blijf het min of meer toch doenquote:Verder; dat gaygebeuren boeit je niet zeg je, maar GTST gaat de komende maanden nog veel meer op die voet verder als ik het zo bekijk. Alweer een reden voor je om niet te kijken, al naar ik aanneem dan.
Dit is niet de man van de tijd van Pavese, Bowien, Dian (Chris Jolles), enz inderdaadquote:Ik ben het overigens wél volledig met je eens dat Ludo echt totaal debiel aan het doen is met zijn wraak op Martijn. Wat een onzin zeg.Het is geen puber, maar zo gedraagt ie zich wel de laatste tijd.
Een geniaal moment inderdaad, ik hoopte het toen al de hele tijd weet ik nog, Irene en Martijn zijn toch een aanfluiting bij deze 2 man (althans, dat vind ik)quote:Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef Frey het volgende:
Robert en Laura voor het eerst weer bij elkaar.![]()
En die muziek ook.
terwijl Bing ook vreemdging! dat vergeet ze even voor het gemak ofzoquote:Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef alors het volgende:
Lorena, wat een baas'Liegen én vreemdgaan, niet erg christelijk van je'
![]()
SUPERquote:Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef alors het volgende:
Lorena, wat een baas'Liegen én vreemdgaan, niet erg christelijk van je'
![]()
Oh ja!!! Thanks! Toen voor Men2B!!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Roman van Idols 2![]()
En Popstars the Rivals, hij werd zevende geloof ik.
[ afbeelding ]
Ja dat is 'm.... ik wist dat ik hem ergens van kende.... maar ik hoop maar dat het een afleidingsmanoeuvre is om Noud uiteindelijk voor Lucas te laten vallen...quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh ja!!! Thanks! Toen voor Men2B!!
Ook fijn om weer van jou te horen. Uiteraard weer eens met wat je zegt.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:34 schreef MikeTuinstra het volgende:
Het jammere is dat de criminele elementen, de harde zakenwereld, en de balans dat een realistische weerspiegeling van de samenleving oplevert; aldus het spanningsgehalte dat voor velen interessant maakt zo goed als van de serie is verwijdert. Hetgeen waar ik voor keek. Nou waar is die DVD box van seizoen 3???
Inderdaad, leuk om jou en Tuinstra weer eens hier te zienquote:Op maandag 4 januari 2010 22:57 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ook fijn om weer van jou te horen. Uiteraard weer eens met wat je zegt.
En goed punt: waar blijft seizoen 3? Dat is een seizoen waar de spanning van af slaat. Frits vs. Martine vs. Herman. Let the battle continue!
En de dood van Rien Hogendoorn, plus de aanslag op Trix (de moeder van Jack). Ik kan niet wachten!
Dank je!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk om jou en Tuinstra weer eens hier te zien![]()
Ik kan niet wachten op seizoen 3 en 4. De seizoen daarna mogen, maar hoeven voor mij niet zonodig. In seizoen 4 wordt de basis gelegd voor de succesformule van het gtst van de jaren '90 en worden heleboel verhaallijnen van eerdere seizoenen afgerond.
Oke ik weet genoeg bedanktquote:
Na 6 had de serie door de 'dood' van Arnie al iets van zijn oorspronkelijke glans verloren, toen begon het tweede termijn, dat inderdaad een goed vervolg wasquote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dank je!
Seizoen 6 is een hoogtepunt voor mij: einde Frits en Herman, begin Ludo.
En ik wil graag seizoen 5, 6 en 7 zien om de ontwikkelingen rondom Wassenaar.
Daarna wordt het minder, met enkele hoogtepunten (Ludo vs. maffia en Bowien en Dian. Pete Jenssens, etc.)
Ik wil tot en met seizoen 10 hebben, daarna is het matig.
Klopt wat je zegt: vandaar dat ik het ook als 'laatste seizoen' zie. De cliffhanger vind ik daarentegen legendarisch, met Bowien aan de rots. En wat was de muziek in die seizoenen nog goed met de pianoversie van de Ludo theme.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na 6 had de serie door de 'dood' van Arnie al iets van zijn oorspronkelijke glans verloren, toen begon het tweede termijn, dat inderdaad een goed vervolg was![]()
Seizoen 10 zou ik eigenlijk niet meer willen zien, de teloorgang van Robert en Laura, de teloorgang van AA&F, Daniël, Arthur, Kim, Julian en Jessica zijn plotseling binnen enkele maanden helemaal vergeten. De Fischers doen hun intrede en transformeren de pittige en welbespraakte zakenman Jef Alberts langzaamaan in een sulletje.
Het Huize Alberts decor gaat op de schop, net zoals het restant van Huize Dekker (woning van Janine en Daniël).
Ik dacht dat ik de enige was die hem ontzettend irritant vondquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Die Arthur zou ik ook een klap verkopen denk ik
Nog even hierover, Bartolhoven slaat de spijker op zijn kop naar mijn mening. Wie zich laat leiden door definities is wat mij betreft nep. Ik heb GTST jarenlang gevolgd en zal me daar niet voor schamen. Ik zal kijken wat me interesseert, ongeacht het cool, hip of "in" is.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deze reactie had ik al voorzien en mijn reactie daarop is dan ook als volgt, de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, zo een label is namelijk zo subjectief als het maar zijn kan. Ik vind mezelf een echte kerel zoals ik ben. Het kijken van een soap veranderd dat zelfbeeld niet (het zou nogal treurig zijn als dat wel zo was overigens).
Maar neem het omgekeerde, je kent ze wel, een kneusje die er bij wilt horen. Hij doet alles wat 'hip' en 'cool' is, maar qua gedrag merk je gewoon dat ie tekort schiet en een beetje overkomt als "Sid" van Ice AgeVolgens jouw definitie is dat dan dus wel een echte kerel? Ik ben blij dat ik wat dit betreft slechts aan mijn eigen gestelde doelen hoef te voldoen
![]()
Doe maar gewoon tot seizoen 10 inderdaad, ik denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden. Krijgen we die verhaallijnen ook in zijn geheel te zien. Het is veelal 50/50 op het einde, en ik geloof dat Barbara en co komen in 1999? Maar Ludo zijn beginjaren met Bowien en Dian, met Stefano en de maffia, en psychopaat Pete Jensens die zich uitgeeft voor John Alberts zijn nog de moeite waard. Daarna ist eigenlijk alleen Ludo vs. Martine en het allereerste begin van de terugkeer van Frits, intrede van Jack dat me interesseert.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dank je!
Seizoen 6 is een hoogtepunt voor mij: einde Frits en Herman, begin Ludo.
En ik wil graag seizoen 5, 6 en 7 zien om de ontwikkelingen rondom Wassenaar.
Daarna wordt het minder, met enkele hoogtepunten (Ludo vs. maffia en Bowien en Dian. Pete Jenssens, etc.)
Ik wil tot en met seizoen 10 hebben, daarna is het matig.
Barbara kwam er inderdaad in eind seizoen 9, maar had toen maar een ultra klein rolletje. Na seizoen 10 vind ik de geschiedenis omtrent Sophia, Maximiliaan, Stefano en Marcus wel interressant. Gewoon het feit dat Ludo Sanders ook nog een vader had, vond ik buiten gewoon verfrissend. Nadat Sophia was ingerekend door de politie, was deze lijn voor mij ten einde. Daarna werd ie blind, kregen we nog een hoogtepuntje met de Schilderijenroof, maar daarna was het mysterie Ludo op, ontrafelt en uitgekauwd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Doe maar gewoon tot seizoen 10 inderdaad, ik denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden. Krijgen we die verhaallijnen ook in zijn geheel te zien. Het is veelal 50/50 op het einde, en ik geloof dat Barbara en co komen in 1999? Maar Ludo zijn beginjaren met Bowien en Dian, met Stefano en de maffia, en psychopaat Pete Jensens die zich uitgeeft voor John Alberts zijn nog de moeite waard. Daarna ist eigenlijk alleen Ludo vs. Martine en het allereerste begin van de terugkeer van Frits, intrede van Jack dat me interesseert.
Volgens mij zitten er nog wel wat jaartjes bij die erger zijn geweest. Maar de schrijvers hebben inderdaad geen idee waar ze mee bezig zijn. Lijkt wel alsof iedere aflevering door iemand anders wordt geschreven en er gewoon totaal geen rekening gehouden wordt met de achtergronden van de personages.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:22 schreef Shreyas het volgende:
Om even de hele boel samen te vatten: ik denk dat we in het slechtste GTST seizoen allertijden zitten, wat jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |