abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 20:39:38 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_76413181
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_76413213
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Lorena en Sjors eens een one-nightstand moeten hebben, een portie stevige goedmaakseks voor alle voorvallen tussen die twee
Zal zeker goed zijn voor de kijkcijfers
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 4 januari 2010 @ 20:46:02 #53
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76413486
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:40 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Zal zeker goed zijn voor de kijkcijfers
Daar zit ik niet op te wachten. Dan zap ik weg.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_76413645
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Daar zit ik niet op te wachten. Dan zap ik weg.
Wij kerels zitten niet te wachten op flikkertjes als Lucas en nu ook weer Morris, maar die zijn er wel, gun ons ook eens een keer een lolletje zeg
Een heer met stijl
pi_76413754
quote:
Ik vind dat Lorena en Sjors eens een one-nightstand moeten hebben, een portie stevige goedmaakseks voor alle voorvallen tussen die twee
zwanger kunnen ze dan in ieder geval niet worden dus dat gezeur hebben we dan niet
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_76413886
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:50 schreef Apotheose het volgende:

[..]

zwanger kunnen ze dan in ieder geval niet worden dus dat gezeur hebben we dan niet
Ook dat, maar wat ik al eerder zei, als ze zonodig bij willen dragen aan de homo emancipatie, dan mag er ook best een stel lesbo's in. Beter om naar te kijken, ooit zat Sjors bij Lorena achterop d'r scooter. Zag er best okee uit hoor, die 2 zo dicht in elkaars persoonlijke ruimte
Een heer met stijl
  maandag 4 januari 2010 @ 20:54:29 #57
268260 Dr.Mikey
pi_76413938
quote:
Eens en wil iedereen met een anti Lorena reactie haar mond gaan spoelen met zeep.
Het valt me op hoe alleen vrouwen anti Lorena zijn.
Jaloezie ?
R.I.P DTS.
pi_76414358
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Eens en wil iedereen met een anti Lorena reactie haar mond gaan spoelen met zeep.
Het valt me op hoe alleen vrouwen anti Lorena zijn.
Jaloezie ?
Ze hebben recht op hun mening uiteraard, maar jaloezie, wie zal het zeggen? Enkelen konden ook behoorlijk vinnig zijn over Skylar viel me op. Ik persoonlijk vind Lorena niet bijzonder, maar heb er ook niks tegen.

Maar mocht je Lorena op Skylar superstrak vinden, dan moet je dat kunnen zeggen, de dames hier zullen dat weliswaar onbegrijpelijk vinden, maar dat vond ik ook toen ze Dennis 'zo ongelooflijk lekker noemden'
Een heer met stijl
pi_76415087
seth kamphuijs word de nieuwe lover van Ronja
  maandag 4 januari 2010 @ 21:19:53 #60
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_76415165
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op? En waarschijnlijk bedoelde hij hem kennende oudere personages, die hier vergeten zijn, maar nooit irritant waren en boeiender dan ooit.
Ik doelde inderdaad op oudere personages, maar dan word ik wellicht beschuldigd van het blijven hangen in het verleden. Laat ik het dan zo zeggen: mening Meerdijker was beter geweest dan Morris, zeker vanuit de cast voor het jaar 2000.
"U hoort nog van me!"
  maandag 4 januari 2010 @ 21:22:32 #61
268260 Dr.Mikey
pi_76415312
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ik doelde inderdaad op oudere personages, maar dan word ik wellicht beschuldigd van het blijven hangen in het verleden. Laat ik het dan zo zeggen: mening Meerdijker was beter geweest dan Morris, zeker vanuit de cast voor het jaar 2000.
Mooi gezegd Herman.
Mooi gezegd
R.I.P DTS.
pi_76415434
Morris terug vind ik wel tof Als die Joke kleptetter maar ophoert!
know'm sayin?
word? word.
pi_76415447
Nu Mike Tuinstra nog even aan het woord en we zijn weer compleet, nietwaar rest-van-de-users?
Een heer met stijl
  maandag 4 januari 2010 @ 21:26:46 #64
268260 Dr.Mikey
pi_76415517
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu Mike Tuinstra nog even aan het woord en we zijn weer compleet, nietwaar rest-van-de-users?
Jij bent vrolijk vanavond werkt de drank nog ?
R.I.P DTS.
  maandag 4 januari 2010 @ 21:27:12 #65
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_76415544
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tuinstra, Hogendoorn en Bartolhoven.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_76415737
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jij bent vrolijk vanavond werkt de drank nog ?
Ik heb doorgaans geen drank nodig om vrolijk te zijn, ik word er echter niet minder vrolijk door indien ik het drink
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:27 schreef Frey het volgende:

[..]

Tuinstra, Hogendoorn en Bartolhoven.
En vergeet jezelf niet
Ik las overigens dat Ludo niet langer je favoriete personage was, toen ik dat voorstukje zag van 'Martijn moet bloeden' kon ik daar geheel inkomen overigens. Die man dat was Ludo niet meer namelijk.
Een heer met stijl
pi_76415796
"Wij echte kerels", zeg je dan ook nog. "Echter kerels" kijken doorgaans geen soaps zoals GTST, dus die vlieger gaat niet op. En ben je wel een "echte kerel"...... dan val je niet in de doelgroep. Jammer.

Hoe dan ook, leuke aflevering vandaag. Lorena doet het goed, ze speelt het steeds beter. Ik irriteer me alleen wel vreselijk aan het typische soapgedrag van Danny. Overdreven vrolijk ineens, niks doorhebben en steeds Sjors in de rede vallen. Zeer irritant. Ik vind de acteur die Lucas speelt het trouwens echt heel goed doen.

Zag overigens dat interview met die acteur bij Boulevard. Hij zei daar dat ie het 'moeilijk' vond om met een jongen te zoenen. Ik dacht altijd dat die acteur, Ferry heet ie in het echt geloof ik, bi was of zo? Raar, dan.
pi_76415840
Ach, er zijn toch genoeg lesbische affaires geweest in GTST. Charlie/Isabella/Yasmin in een soort driehoeksverhouding als ik het me goed herinner. En Laura heeft toch ook wel eens een lesbisch uitstapje gemaakt of niet? Niet dat mannen daar op zitten te wachten maargoed . Ik vind Lorena wel leuk
  maandag 4 januari 2010 @ 21:34:37 #69
268260 Dr.Mikey
pi_76415930
Haha Laura en Maria !
Als ze dan een statement willen maken moeten ze dat gebruiken.
Bejaarde oma's die opeens lesbisch worden
R.I.P DTS.
pi_76416168
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef Michellee het volgende:
Die dokter komt mij ook bekend voor :S
Roman van Idols 2
En Popstars the Rivals, hij werd zevende geloof ik.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2010 21:43:36 ]
pi_76416189
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:31 schreef RogerS het volgende:
"Wij echte kerels", zeg je dan ook nog. "Echter kerels" kijken doorgaans geen soaps zoals GTST, dus die vlieger gaat niet op. En ben je wel een "echte kerel"...... dan val je niet in de doelgroep. Jammer.
Deze reactie had ik al voorzien en mijn reactie daarop is dan ook als volgt, de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, zo een label is namelijk zo subjectief als het maar zijn kan. Ik vind mezelf een echte kerel zoals ik ben. Het kijken van een soap veranderd dat zelfbeeld niet (het zou nogal treurig zijn als dat wel zo was overigens).

Maar neem het omgekeerde, je kent ze wel, een kneusje die er bij wilt horen. Hij doet alles wat 'hip' en 'cool' is, maar qua gedrag merk je gewoon dat ie tekort schiet en een beetje overkomt als "Sid" van Ice Age Volgens jouw definitie is dat dan dus wel een echte kerel? Ik ben blij dat ik wat dit betreft slechts aan mijn eigen gestelde doelen hoef te voldoen
quote:
Hoe dan ook, leuke aflevering vandaag. Lorena doet het goed, ze speelt het steeds beter. Ik irriteer me alleen wel vreselijk aan het typische soapgedrag van Danny. Overdreven vrolijk ineens, niks doorhebben en steeds Sjors in de rede vallen. Zeer irritant.
Al eerder opgemerkt, volledig mee eens.
quote:
Ik vind de acteur die Lucas speelt het trouwens echt heel goed doen.

Zag overigens dat interview met die acteur bij Boulevard. Hij zei daar dat ie het 'moeilijk' vond om met een jongen te zoenen. Ik dacht altijd dat die acteur, Ferry heet ie in het echt geloof ik, bi was of zo? Raar, dan.
Dat gedoe met die gays boeit me nou echt geen pepernoot (<--- om synoniemen van het woord 'achterwerk' maar te vermijden)
Een heer met stijl
pi_76416293
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Ach, er zijn toch genoeg lesbische affaires geweest in GTST. Charlie/Isabella/Yasmin in een soort driehoeksverhouding als ik het me goed herinner. En Laura heeft toch ook wel eens een lesbisch uitstapje gemaakt of niet? Niet dat mannen daar op zitten te wachten maargoed .
Ik wel en wat je zegt, het is geweest, maar nooit zolang als dit gay gedoe nu al duurt, altijd heel terloops en oppervlakkig, dus nooit heel erg op de voorgrond.
quote:
Ik vind Lorena wel leuk
Een heer met stijl
pi_76416496
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Laura en Maria !
Als ze dan een statement willen maken moeten ze dat gebruiken.
Bejaarde oma's die opeens lesbisch worden
Het is sowieso jammer hoe ze Robert en Laura in ouwelui hebben laten veranderen. Bij the Bold bijvoorbeeld zijn Eric en Stephanie ook wel ouder geworden, maar ze komen wat mij betreft nog lang niet over als een stel afgeschreven bejaarden. Ze krijgen ook nog gewoon grote verhaallijnen.
Een heer met stijl
pi_76416925
Hahah dat homo gedoe werkt echt ontzettend op mijn lachspieren
know'm sayin?
word? word.
pi_76416997
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deze reactie had ik al voorzien en mijn reactie daarop is dan ook als volgt, de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, zo een label is namelijk zo subjectief als het maar zijn kan. Ik vind mezelf een echte kerel zoals ik ben. Het kijken van een soap veranderd dat zelfbeeld niet (het zou nogal treurig zijn als dat wel zo was overigens).

Maar neem het omgekeerde, je kent ze wel, een kneusje die er bij wilt horen. Hij doet alles wat 'hip' en 'cool' is, maar qua gedrag merk je gewoon dat ie tekort schiet en een beetje overkomt als "Sid" van Ice Age Volgens jouw definitie is dat dan dus wel een echte kerel? Ik ben blij dat ik wat dit betreft slechts aan mijn eigen gestelde doelen hoef te voldoen
Je zegt dat de definitie van een 'echte kerel' verschilt per persoon, maar je spreekt over "wij echte kerels". Dan moet je natuurlijk ook niet in meervoud praten, want dan kan iedereen voor zichzelf wel bepalen of die volgens hem een 'echte kerel' is. In dat geval kan je vrijwel alles wel zo draaien in de vorm van "ik vat het zo op". Overigens geef ik nog nergens een goede definitie van een "echte kerel", maar hang ik een algemeen aanvaard labeltje aan die term. Dat is toegestaan, voor zo ver ik weet. En volgens jouw definitie - nogmaals - verschilt een 'echte kerel' per persoon zeg je? Prima, maar dan is in jouw genoemde voorbeeld zo'n "kneusje" geen "echte kerel" volgens mijn definitie. Nee dus, op je vraag.

Verder; dat gaygebeuren boeit je niet zeg je, maar GTST gaat de komende maanden nog veel meer op die voet verder als ik het zo bekijk. Alweer een reden voor je om niet te kijken, al naar ik aanneem dan.

Ik ben het overigens wél volledig met je eens dat Ludo echt totaal debiel aan het doen is met zijn wraak op Martijn. Wat een onzin zeg. Het is geen puber, maar zo gedraagt ie zich wel de laatste tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')