Inderdaad, beter dan dat hysterische gedoe achteraf steeds. Hoop wel dat Arthur binnenkort ook eens echt in actie komt, in plaats van alleen maar creepy overal op te komen dagen ineens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef apenkutkop het volgende:
ik begin ronja toch meer te waarderen nu, en goed dat ze eens haar mond opendoet tegen die arthur en niet weer als een bang stil muisje wegrent voor die vent
Die kloothommel zit maar tegen die Martijn uit te varen, terwijl diezelfde Martijn wel mooi zijn leven heeft gered.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Dizer het volgende:
Die Dex... irritante vent. Weg ermee!!!
Heeft alleen zin als ze eens minstens een seizoen of 5 bij elkaar blijven, zoals Robert en Laura (seizoen 3 t/m 9).quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Niet weer de 44e hereniging van Ludo en Janine he
ja, zodat er weer eens iets opwindens gebeurdquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef verleiding het volgende:
[..]
Inderdaad, beter dan dat hysterische gedoe achteraf steeds. Hoop wel dat Arthur binnenkort ook eens echt in actie komt, in plaats van alleen maar creepy overal op te komen dagen ineens.
ja precies, iedere normale ouder red toch eerst zijn eigen kind. het zou juist triest zijn als hij zijn eigen zoon tot het laatste zou laten liggen. en in die hele verhaallijn wat nu komt, waarin ludo en maxime wraak nemen op martijn omdat hij de toekomst niet kon verspellen, heb ik echt geen zin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die kloothommel zit maar tegen die Martijn uit te varen, terwijl diezelfde Martijn wel mooi zijn leven heeft gered.![]()
Ik vind het sowieso het slapste dat ze ooit bedacht hebben, Martijn die zogenaamd verkeerd heeft gehandeld door eerst Dex en daarna Nina te redden [ afbeelding ]
De echte Ludo zou zijn waardigheid bewaren en zeggen dat Martijn zijn best gedaan heeft en verder gaan met zaken doen. Ook zoiets typisch aan Ludo, hij mengt tegenwoordig zakelijke en persoonlijke kwesties (lees: de vrouwen), iets wat ie daarvoor nooit deed. Bijvoorbeeld hij wilt wraak op Jack omdat hij iets met Janine had, nu gebruikt hij dit Nina-gedoe weer om zogenaamd legitiem Irene van Martijn te winnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja precies, iedere normale ouder red toch eerst zijn eigen kind. het zou juist triest zijn als hij zijn eigen zoon tot het laatste zou laten liggen. en in die hele verhaallijn wat nu komt, waarin ludo en maxime wraak nemen op martijn omdat hij de toekomst niet kon verspellen, heb ik echt geen zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef TheVulture het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Dat denk ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dex wilt gewoon zelf verlamd zijn ofzo denk ik. Tegen zijn vader uitvallen over hoe hij nobel eerst Nina moest redden, maar zelf wilt hij niet zo handelen door in te grijpen bij die twee jongens. Hij is gewoon een grote pussy, vandaar dat zijn coach aan hem zatquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die kloothommel zit maar tegen die Martijn uit te varen, terwijl diezelfde Martijn wel mooi zijn leven heeft gered.![]()
Ik vind het sowieso het slapste dat ze ooit bedacht hebben, Martijn die zogenaamd verkeerd heeft gehandeld door eerst Dex en daarna Nina te redden [ afbeelding ]
Skylarquote:Op maandag 4 januari 2010 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze hebben recht op hun mening uiteraard, maar jaloezie, wie zal het zeggen? Enkelen konden ook behoorlijk vinnig zijn over Skylar viel me op. Ik persoonlijk vind Lorena niet bijzonder, maar heb er ook niks tegen.![]()
Maar mocht je Lorena op Skylar superstrak vinden, dan moet je dat kunnen zeggen, de dames hier zullen dat weliswaar onbegrijpelijk vinden, maar dat vond ik ook toen ze Dennis 'zo ongelooflijk lekker noemden'
Ze gaat ook steeds beter acteren valt me opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:07 schreef Guglilminpietro het volgende:
En what about nina? Ze wordt toch wel steeds mooier naarmate haar leeftijd vordert? Of zie ik dat verkeerd
Nou, nou, het is maar wat je wilt zien,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze gaat ook steeds beter acteren valt me op
Ik weet niet, ik stoor me vooral aan die gezichten die ze af en toe trekt. Maar verder valt ze wel mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:30 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nou, nou, het is maar wat je wilt zien,
vreselijk kind en domme gans.
Ik heb nooit iemand gezien die beter dan zij een gezicht als een oorwurm kan trekken. Dat doet ze helemaal geweldig, valt niks aan te verbeteren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik stoor me vooral aan die gezichten die ze af en toe trekt. Maar verder valt ze wel mee.
ach alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:14 schreef Sk00p het volgende:
Janine![]()
Dex![]()
Waarom is het zo'n idioot soms..
Lucas![]()
![]()
![]()
Dat gelebber
![]()
Maar Paul/Seth is wel leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |