ik blijf het vermoeden houden dat Dex die "eer " te beurt gaat vallen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is 'm.... ik wist dat ik hem ergens van kende.... maar ik hoop maar dat het een afleidingsmanoeuvre is om Noud uiteindelijk voor Lucas te laten vallen...
De schrijvers hebben vanaf moment 1 toch wel aangestuurd op een Noud/Lucas-love story... ik denk niet dat ze dat zomaar los laten en niks meer met dat idee doen... wat heeft het voor zin om Lucas verliefd te laten worden en er vervolgens niks meer mee te doen... daar zit nog wel een climax achter vermoed ik... en de acteurs hebben bovendien een erg leuke chemie met elkaar...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:16 schreef Pugg het volgende:
[..]
ik blijf het vermoeden houden dat Dex die "eer " te beurt gaat vallen.
Ja,ik ook wel.Zal best wel weer wat spanning teweeg brengen omtrent Nina,volgens mij was ze nooit echt over Morris heen.Wat ik wel vreemd vind altijd is dat personen die de soap verlaten,dat daar nooit meer over wordt gesproken.Nooit hoor je Barbara/Charlie zeggen dat ze op bezoek gaan bij Morris.Nooit hoor je Laura over Robert of Dennis.Nooit hoor je meer iemand over Fos,Fay en Florien.Zelfs Nina,die samen ging studeren met Florien hoor je nooit zeggen dat ze een mail/telefoontje van Florien heeft gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Marrije het volgende:
Wel leuk dat Morris (Joris Putman) weer terugkomt.
Ben met je eens! Ik vroeg mezelf ook al af..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja,ik ook wel.Zal best wel weer wat spanning teweeg brengen omtrent Nina,volgens mij was ze nooit echt over Morris heen.Wat ik wel vreemd vind altijd is dat personen die de soap verlaten,dat daar nooit meer over wordt gesproken.Nooit hoor je Barbara/Charlie zeggen dat ze op bezoek gaan bij Morris.Nooit hoor je Laura over Robert of Dennis.Nooit hoor je meer iemand over Fos,Fay en Florien.Zelfs Nina,die samen ging studeren met Florien hoor je nooit zeggen dat ze een mail/telefoontje van Florien heeft gehad
Maar dan wel met Noud en Lucasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Oidale het volgende:
Wat een gezeik over die homoverhaallijn zegJe hoort homo's toch ook niet zeiken over al die tot in de treure uitgekauwde heteroverhaallijnen?!
Niet zeiken en gewoon een geile scene in dat ziekenhuisbed, bitte
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp de serie echt niet meer. Na Martijn ondergaan nu ook Ludo, Sjors en Lorena een metamorfose.
Ludo zou nooit wraak nemen om zo een reden als deze, hij zou zelfs nogsteeds dankbaar zijn, we weten dat de scriptschrijvers aan Maxime's kant staan maar dit gaat erg ver. Toen Rene écht zijn dochter had gepakt deed hij helemaal niets. Hoe kan zoiets toch.
Dat is wel zo, maar dat is in een soap gewoon geen doen denk ik. Je kunt niet eeuwig terugverwijzen. Er zijn ook nieuwe generaties die weer gaan kijken. Die weten nu echt niet wie Morris bijv. is. Vergeet niet dat niet alles in een soap mogelijk is om het zo echt mogelijk te lijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja,ik ook wel.Zal best wel weer wat spanning teweeg brengen omtrent Nina,volgens mij was ze nooit echt over Morris heen.Wat ik wel vreemd vind altijd is dat personen die de soap verlaten,dat daar nooit meer over wordt gesproken.Nooit hoor je Barbara/Charlie zeggen dat ze op bezoek gaan bij Morris.Nooit hoor je Laura over Robert of Dennis.Nooit hoor je meer iemand over Fos,Fay en Florien.Zelfs Nina,die samen ging studeren met Florien hoor je nooit zeggen dat ze een mail/telefoontje van Florien heeft gehad
Ik denk dat Morris eerder terugkomt voor Nina dan voor Lucasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Honderd procent dat Morris heel eng zo wel met Nina als Lucas gaat.
Dat is ongeveer net zo vies als fout als het personage Dennis die zo wat elke vrouw van zijn eigen familie heeft geneukt.
Klopt, alleen Stefano komt heel af en toe nog ter sprake en kwam zelfs nog even terugquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vond Geert Hoes ook beter dan Joris Putman, maar ik blijf positief.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:25 schreef Perico het volgende:
Joris Putman, afgrijselijk acteurtje. Toen hij doordraaide, had hij altijd van dat natte lange haar, en slikte hij overdreven na iedere zin *walg*. Geert Hoes was 10x beter in die rol.
Als er iemand terug mag komen, is het Fos wel. Naja als Morris Dex en Martijn het leven zuur maakt, vind ik het ook best.
Sjors had het laatst toevallig nog over haar moeder, Martinequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dat is in een soap gewoon geen doen denk ik. Je kunt niet eeuwig terugverwijzen. Er zijn ook nieuwe generaties die weer gaan kijken. Die weten nu echt niet wie Morris bijv. is. Vergeet niet dat niet alles in een soap mogelijk is om het zo echt mogelijk te lijken.
Ja, het kan wel. Maar het is een zeldzaamheid eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sjors had het laatst toevallig nog over haar moeder, Martine
Ja dat gaf ik hierboven ergens ook al aan. Daarom wel een vermelding waardquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het kan wel. Maar het is een zeldzaamheid eigenlijk.
haha ja, die rosa laat ook echt iedereen binnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nog wel wat jaartjes bij die erger zijn geweest. Maar de schrijvers hebben inderdaad geen idee waar ze mee bezig zijn. Lijkt wel alsof iedere aflevering door iemand anders wordt geschreven en er gewoon totaal geen rekening gehouden wordt met de achtergronden van de personages.
Als je morgen bij RTL binnen loopt en tegen de schrijvers zegt dat Lorena een oude negerin uit Afrika is dan geloven ze het ook en heeft Lorena ineens een Afrikaanse achtergrond de volgende aflevering.
Oh en ze stelen dingen van Samson!
Samson en Gert: Hallo, ik moest kloppen want de bel doet het niet.
GTST: Hallo, Rosa heeft me binnen gelaten.
ik denk toch niet dat noud en lucas iets met elkaar gaan krijgen hoor. noud is toch echt geen homo, en als hij dat ineens wel word zou dat gewoon echt onzin zijn. net alsof hij ineens ook gay wordt omdat z'n beste vriend dat isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De schrijvers hebben vanaf moment 1 toch wel aangestuurd op een Noud/Lucas-love story... ik denk niet dat ze dat zomaar los laten en niks meer met dat idee doen... wat heeft het voor zin om Lucas verliefd te laten worden en er vervolgens niks meer mee te doen... daar zit nog wel een climax achter vermoed ik... en de acteurs hebben bovendien een erg leuke chemie met elkaar...
die florien zit op de toneelacedemie in maastricht volgens mij. m'n nicht had haar zien fietsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik echt te simpel allemaal. overal waar lucas komt is ineens iedereen homoseksueel. in het hotel, in de kroeg, in het ziekenhuis, hij vist ze er altijd uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Oidale het volgende:
Wat een gezeik over die homoverhaallijn zegJe hoort homo's toch ook niet zeiken over al die tot in de treure uitgekauwde heteroverhaallijnen?!
Niet zeiken en gewoon een geile scene in dat ziekenhuisbed, bitte
In eerste instantie ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Morris eerder terugkomt voor Nina dan voor Lucas
Klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:06 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik echt te simpel allemaal. overal waar lucas komt is ineens iedereen homoseksueel. in het hotel, in de kroeg, in het ziekenhuis, hij vist ze er altijd uit
ja precies. alles wat betreft lucas heeft te maken met zijn homo zijn, los daarvan gebeurt er rondom hem vrij weinig tot niks. hij is gaan werken in dat bedrijf van ludo en voor de verdere rest is het ik ben homo, ik ben homo, ik ben homoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt.
In Spangas doen ze dat veel beter.
Daar speelt ook een homo in maar het komt nooit speciaal terspraake tenzij het voor het verhaal nodig is.
Bij Lucas is het homo dit homo dat.
Dan zou iedereen haar binnen laten toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
haha ja, die rosa laat ook echt iedereen binnen.
''hallo ik kom maxime verdrinken''.
rosa: ''komt u binnen meneer''![]()
Is dit je coming out?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik ben homo, ik ben homo, ik ben homo
haha, ja daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou iedereen haar binnen laten toch?
Dat klopt wel ja.... ik wou dat ik zo'n gaydar hadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja precies. alles wat betreft lucas heeft te maken met zijn homo zijn, los daarvan gebeurt er rondom hem vrij weinig tot niks. hij is gaan werken in dat bedrijf van ludo en voor de verdere rest is het ik ben homo, ik ben homo, ik ben homo
Er bestaat ook nog zoiets als biseksualiteit he... en het je aangetrokken kunnen voelen tot een bepaalde persoon... dat komt echt wel vaker voorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:01 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik denk toch niet dat noud en lucas iets met elkaar gaan krijgen hoor. noud is toch echt geen homo, en als hij dat ineens wel word zou dat gewoon echt onzin zijn. net alsof hij ineens ook gay wordt omdat z'n beste vriend dat is
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef alors het volgende:
Morris had toch een eigen reclamebedrijfje? Maar dat weten de huidige schrijvers niet en daarom zal hij nu wel in de kapsalon komen te werken
Of samen met Rickquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef Tirza het volgende:
Charlie's kapsalon en sapjesbar draaien ook als een tierelier. Ze heeft al 2 man personeel, maar toch woont ze nog in een soort studentenhuis met haar zoontje. Als ze personeel in dienst kan nemen kan ze vast ook wel een leuk huisje kopen
Ja, waar is het kantoor van Ludo gebleven?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja... want Jef heeft al Jan en alleman in dienst voor een kleine kroeg (opmerkelijk).. Jack heeft geen kantoor meer.. en Ludo is de aartsvijand. Alhoewel, er is eens nooit iemand met een uitkering in GTST.. Morris dan maar?
Het zou me niet verbazen als dat decor geschrapt is ten faveure van charliesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waar is het kantoor van Ludo gebleven?
Hij zat toch nog in zijn kantoor toen Irene hem vertelde dat ze voor haar relatie wilde gaan? Of hebben jullie het over een ander kantoor, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dat decor geschrapt is ten faveure van charlies![]()
Want kijkers willen graag beppende kapsters zien ipv sluwe zakenmannen...
Je kan je die mail toch wel herrineren die ik een tijd geleden van de schrijvers heb ontvangen? Het zakenleven speelt voor hen geen rol van belang meer, ze wilden dit alleen nog ter ondersteuning van liefdeslijntjes, het zou me niks verbazen dat ze nog verder gaan afbouwen op dat gebiedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waar is het kantoor van Ludo gebleven?
ja idd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Al barste ik wel in lachen uit toen hij vandaag Bing's appartement binnen kwam lopen. Het gezicht wat hij toen trok was echt uber hilarisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |