abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:16:29 #101
225540 Pugg
Friends forever
pi_76427788
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja dat is 'm.... ik wist dat ik hem ergens van kende.... maar ik hoop maar dat het een afleidingsmanoeuvre is om Noud uiteindelijk voor Lucas te laten vallen...
ik blijf het vermoeden houden dat Dex die "eer " te beurt gaat vallen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:22:27 #102
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76427881
tvp
pi_76431609
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:16 schreef Pugg het volgende:

[..]

ik blijf het vermoeden houden dat Dex die "eer " te beurt gaat vallen.
De schrijvers hebben vanaf moment 1 toch wel aangestuurd op een Noud/Lucas-love story... ik denk niet dat ze dat zomaar los laten en niks meer met dat idee doen... wat heeft het voor zin om Lucas verliefd te laten worden en er vervolgens niks meer mee te doen... daar zit nog wel een climax achter vermoed ik... en de acteurs hebben bovendien een erg leuke chemie met elkaar...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:02:04 #104
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76432375
Wel leuk dat Morris (Joris Putman) weer terugkomt.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:06:00 #105
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76434652
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Marrije het volgende:
Wel leuk dat Morris (Joris Putman) weer terugkomt.
Ja,ik ook wel.Zal best wel weer wat spanning teweeg brengen omtrent Nina,volgens mij was ze nooit echt over Morris heen.Wat ik wel vreemd vind altijd is dat personen die de soap verlaten,dat daar nooit meer over wordt gesproken.Nooit hoor je Barbara/Charlie zeggen dat ze op bezoek gaan bij Morris.Nooit hoor je Laura over Robert of Dennis.Nooit hoor je meer iemand over Fos,Fay en Florien.Zelfs Nina,die samen ging studeren met Florien hoor je nooit zeggen dat ze een mail/telefoontje van Florien heeft gehad
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_76435192
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja,ik ook wel.Zal best wel weer wat spanning teweeg brengen omtrent Nina,volgens mij was ze nooit echt over Morris heen.Wat ik wel vreemd vind altijd is dat personen die de soap verlaten,dat daar nooit meer over wordt gesproken.Nooit hoor je Barbara/Charlie zeggen dat ze op bezoek gaan bij Morris.Nooit hoor je Laura over Robert of Dennis.Nooit hoor je meer iemand over Fos,Fay en Florien.Zelfs Nina,die samen ging studeren met Florien hoor je nooit zeggen dat ze een mail/telefoontje van Florien heeft gehad
Ben met je eens! Ik vroeg mezelf ook al af..
pi_76436445
Mijn theorie: Lucas en de verpleger een relatie... Noud merkt dat dit toch meer met hem doet dan gedacht... Noud verklaart Lucas zijn liefde en we zijn alsnog waar we wezen moeten.... de schrijvers zullen de verpleger gebruiken om Noud enigszins verklaarbaar te transformeren naar een homo/biseksueel karakter
pi_76437638
Wat een gezeik over die homoverhaallijn zeg Je hoort homo's toch ook niet zeiken over al die tot in de treure uitgekauwde heteroverhaallijnen?! Niet zeiken en gewoon een geile scene in dat ziekenhuisbed, bitte
pi_76437766
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Oidale het volgende:
Wat een gezeik over die homoverhaallijn zeg Je hoort homo's toch ook niet zeiken over al die tot in de treure uitgekauwde heteroverhaallijnen?! Niet zeiken en gewoon een geile scene in dat ziekenhuisbed, bitte
Maar dan wel met Noud en Lucas
pi_76437966
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 03:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp de serie echt niet meer. Na Martijn ondergaan nu ook Ludo, Sjors en Lorena een metamorfose.
Ludo zou nooit wraak nemen om zo een reden als deze, hij zou zelfs nogsteeds dankbaar zijn, we weten dat de scriptschrijvers aan Maxime's kant staan maar dit gaat erg ver. Toen Rene écht zijn dochter had gepakt deed hij helemaal niets. Hoe kan zoiets toch.
Een heer met stijl
pi_76441075
quote:

[..]

Dat is wel zo, maar dat is in een soap gewoon geen doen denk ik. Je kunt niet eeuwig terugverwijzen. Er zijn ook nieuwe generaties die weer gaan kijken. Die weten nu echt niet wie Morris bijv. is. Vergeet niet dat niet alles in een soap mogelijk is om het zo echt mogelijk te lijken.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:31:45 #112
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_76442876
Honderd procent dat Morris heel eng zo wel met Nina als Lucas gaat.
Dat is ongeveer net zo vies als fout als het personage Dennis die zo wat elke vrouw van zijn eigen familie heeft geneukt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_76443404
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Honderd procent dat Morris heel eng zo wel met Nina als Lucas gaat.
Dat is ongeveer net zo vies als fout als het personage Dennis die zo wat elke vrouw van zijn eigen familie heeft geneukt.
Ik denk dat Morris eerder terugkomt voor Nina dan voor Lucas
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:25:47 #114
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76445175
Joris Putman, afgrijselijk acteurtje. Toen hij doordraaide, had hij altijd van dat natte lange haar, en slikte hij overdreven na iedere zin *walg*. Geert Hoes was 10x beter in die rol.

Als er iemand terug mag komen, is het Fos wel. Naja als Morris Dex en Martijn het leven zuur maakt, vind ik het ook best.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:28:17 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76445276
quote:

[..]

Klopt, alleen Stefano komt heel af en toe nog ter sprake en kwam zelfs nog even terug voor de begrafenis van Anita.

Zelfs Valentijn wordt hele weken niet genoemd, laat staan in beeld gebracht

En Nick, ik wil Nick terug
pi_76445310
Zodra Morris zijn eerste stap weer zet, kijk ik officieel NOOIT meer!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:29:19 #117
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76445329
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:25 schreef Perico het volgende:
Joris Putman, afgrijselijk acteurtje. Toen hij doordraaide, had hij altijd van dat natte lange haar, en slikte hij overdreven na iedere zin *walg*. Geert Hoes was 10x beter in die rol.

Als er iemand terug mag komen, is het Fos wel. Naja als Morris Dex en Martijn het leven zuur maakt, vind ik het ook best.
Ik vond Geert Hoes ook beter dan Joris Putman, maar ik blijf positief.

Fos mag van mij ook wle terug, vond ik ook wel een leuk personage en leuk neergezet.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:30:12 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76445367
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar dat is in een soap gewoon geen doen denk ik. Je kunt niet eeuwig terugverwijzen. Er zijn ook nieuwe generaties die weer gaan kijken. Die weten nu echt niet wie Morris bijv. is. Vergeet niet dat niet alles in een soap mogelijk is om het zo echt mogelijk te lijken.
Sjors had het laatst toevallig nog over haar moeder, Martine
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:31:27 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76445424
En Maxime, die voegt niks meer toe.
Graag Nick morgen terug en het eerste wat we van hem zien is dat ie Maxime dood schiet
pi_76445458
De acteur die Fos speelde speelt tegenwoordig een homo in Spangas dus het zou iets voor Lucas kunnen zijn
pi_76445497
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

Sjors had het laatst toevallig nog over haar moeder, Martine
Ja, het kan wel. Maar het is een zeldzaamheid eigenlijk.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:46:35 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76446010
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, het kan wel. Maar het is een zeldzaamheid eigenlijk.
Ja dat gaf ik hierboven ergens ook al aan. Daarom wel een vermelding waard
pi_76446458
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 07:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Volgens mij zitten er nog wel wat jaartjes bij die erger zijn geweest. Maar de schrijvers hebben inderdaad geen idee waar ze mee bezig zijn. Lijkt wel alsof iedere aflevering door iemand anders wordt geschreven en er gewoon totaal geen rekening gehouden wordt met de achtergronden van de personages.

Als je morgen bij RTL binnen loopt en tegen de schrijvers zegt dat Lorena een oude negerin uit Afrika is dan geloven ze het ook en heeft Lorena ineens een Afrikaanse achtergrond de volgende aflevering .

Oh en ze stelen dingen van Samson!

Samson en Gert: Hallo, ik moest kloppen want de bel doet het niet.

GTST: Hallo, Rosa heeft me binnen gelaten.
haha ja, die rosa laat ook echt iedereen binnen.

''hallo ik kom maxime verdrinken''.
rosa: ''komt u binnen meneer''
pi_76446569
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De schrijvers hebben vanaf moment 1 toch wel aangestuurd op een Noud/Lucas-love story... ik denk niet dat ze dat zomaar los laten en niks meer met dat idee doen... wat heeft het voor zin om Lucas verliefd te laten worden en er vervolgens niks meer mee te doen... daar zit nog wel een climax achter vermoed ik... en de acteurs hebben bovendien een erg leuke chemie met elkaar...
ik denk toch niet dat noud en lucas iets met elkaar gaan krijgen hoor. noud is toch echt geen homo, en als hij dat ineens wel word zou dat gewoon echt onzin zijn. net alsof hij ineens ook gay wordt omdat z'n beste vriend dat is
pi_76446637
quote:

[..]

die florien zit op de toneelacedemie in maastricht volgens mij. m'n nicht had haar zien fietsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')