http://theyoungandtherest(...)Beautiful+Crossoversquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb niks met ONM, maar achteraf zouden crossing overs wel leuk geweest zijn. Tussen the Bold & the Beautifull en The Young en the Restless schijnt dit weleens te gebeuren.
Daarom was de smoes tegen de "de hond" ook zo geloofwaardig.quote:
En Days of our lives.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb niks met ONM, maar achteraf zouden crossing overs wel leuk geweest zijn. Tussen the Bold & the Beautifull en The Young en the Restless schijnt dit weleens te gebeuren.
Wel nee joh, gewoon sensatie zucht, en dat bedoel ik gewoon zoals ik het zeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Overigens grappig dat ik gisteren toevalligerwijs een forum tegenkwam waarop allerlei homoseksuele verhaallijnen in diverse soaps worden gevolgd door mensen uit allerlei landen... de Noud/Lucas-verhaallijn is daar ook opgepikt en iedereen is erg lovend over de manier waarop zowel Ferry als Ruud dit spelen en de dialogen tussen beiden... de schrijvers doen dus blijkbaar wel iets goed
ze zijn daar gewoon niks gewendquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Overigens grappig dat ik gisteren toevalligerwijs een forum tegenkwam waarop allerlei homoseksuele verhaallijnen in diverse soaps worden gevolgd door mensen uit allerlei landen... de Noud/Lucas-verhaallijn is daar ook opgepikt en iedereen is erg lovend over de manier waarop zowel Ferry als Ruud dit spelen en de dialogen tussen beiden... de schrijvers doen dus blijkbaar wel iets goed
Die formule is inderdaad ook zwaar achterhaald en nep, de tegenspeler van degene met een geheim gedraagt zich ook enkel en alleen zo overdreven doortastend als er een geheim in het spel isquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:58 schreef Perico het volgende:
Het wordt mega irritant... eerder al Sjors die Danny iets 5x wilde vertellen, maar PlaymoDan die haar telkens de mond snoerde.
Wie is dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:38 schreef verleiding het volgende:
Vanavond komt Seth Kamphuijs erin. Ben benieuwd.
Bekend geworden bij MTV, paar rollen in films gehad en daarna geloof iknog wat programma's gepresenteerd. Hij speelt de nieuwe date van Ronja.quote:
Een tijdelijke rol dus of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef verleiding het volgende:
[..]
Bekend geworden bij MTV, paar rollen in films gehad en daarna geloof iknog wat programma's gepresenteerd. Hij speelt de nieuwe date van Ronja.
In eerste instantie wel, maar een vaste rol werd niet uitgesloten. Kan het bericht zo gauw niet vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een tijdelijke rol dus of niet?
Ik hoop het niet, weer een zogenaamd mooi(voor de dames dan) maar inhoudsloos smoeltje erbijquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:27 schreef verleiding het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, maar een vaste rol werd niet uitgesloten. Kan het bericht zo gauw niet vinden.
Oftewel gewoon een tweede Dannyquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, weer een zogenaamd mooi(voor de dames dan) maar inhoudsloos smoeltje erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |