Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat dusquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:59 schreef Ladylike het volgende:
wat een TT fouten maakt die GF in zijn snelheid zeg
dat kloptquote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou....
maar zat. iig wel
netjes braaf geweest toen je mn rug wastte
Mja, anders had je aanwezigheid in de doucheruimte overbodig geweest
quote:
ik vergeet iig niet KSC in de TTquote:
heb ik je rug afgedroogtquote:Op maandag 4 januari 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga jij mee om hitsige mannen te weren en dan val je me zelf aan.. zou echt onlogisch zijn
Maar vond het trouwens wel lief dat je mn rug ook afdroogde
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik je rug afgedroogt![]()
dat weet ik dus al niet meer
glittersquote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel ff toch... nawee van het schrobben denk ik
ben trouwens wel van alle glitters af
(die liggen volgens mij in jouw douche en toilet)
ja man, had mn hele lijf vol glitters en een glitter "bikini" aan (en een heel kort kanten rokje)quote:Op maandag 4 januari 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glitters![]()
[fok!-mode]
pics or it didn't happen
[/fok!-mode]
ik wist er zo snel geen te verzinnen ik had de lapo niet verwachtquote:
whehehehequote:
dat zal het zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel ff toch... nawee van het schrobben denk ik
ben trouwens wel van alle glitters af
(die liggen volgens mij in jouw douche en toilet)
en dat zag er jammie uitquote:Op maandag 4 januari 2010 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man, had mn hele lijf vol glitters en een glitter "bikini" aan (en een heel kort kanten rokje)
whehehequote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef john-frusciante het volgende:
tis toch niet te geloven![]()
http://www.carnavalvieren.nl/cursus-carnaval.php
oh mijn god..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef john-frusciante het volgende:
vond ik ookquote:
alleen de glitters mag je de volgende keer wel weg latenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vond ik ook
vandaar dat ik het ook aan wilde doen
ik wilde jou poetswerk gevenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de glitters mag je de volgende keer wel weg laten
quote:
er zal een rede voor zijn dat het minder wordt.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef john-frusciante het volgende:
heb je nog wat te doen als de parkeerplaats schoon isquote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de glitters mag je de volgende keer wel weg laten
Uh, dit is het iig niet wat ik nu doen, dus kijk langzaam verder. Maar met mijn opleidingen kijk ik wel wat er wel en niet mee kan.quote:wil je weer van baan gaan veranderen?
of is het gewoon extra pluspunten voor deze job?
vaker komenquote:
ervoor, anders krijg je de kans niet meerquote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt bter klaarkomen als klaar zijn
scherp +1quote:Op maandag 4 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ervoor, anders krijg je de kans niet meer
valt wel meequote:
dat is wel makkelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 15:37 schreef john-frusciante het volgende:
ik pak net een 7 up fles van buiten ik maak die open, en had direct crushed ice
binnen is alles al gepoetstquote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je nog wat te doen als de parkeerplaats schoon is
en dat houd in dat je morgen langer moet werken?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
nog 20 minuten voor ik weg ga![]()
komt de planner binnen lopen: eeh wok, we hebben een probleem.![]()
morgen storingsdienst![]()
![]()
![]()
quote:
eigenlijk wel, maar vanaf deze week mogen we nog maar 36 uur.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat houd in dat je morgen langer moet werken?
quote:
daar kan wokkin niets aan doenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
dat kan niet!
ik ga met je baas praten
heb je weer mzzlquote:Op maandag 4 januari 2010 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar vanaf deze week mogen we nog maar 36 uur.
en overwerken mocht ook al niet meer.
geluukig wil een collega het laatste deel van de dag wel doen.
of juist veelquote:
had je maar in de beschaafde wereld moeten gaan wonenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
tuurlijk, ik wil naar huis.
http://www.nu.nl/binnenla(...)roblemen-sneeuw.html
Ik ga iig met mn brommer over de weg ipv het fietspadquote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
daar woon ik ook, randstad je weetzquote:Op maandag 4 januari 2010 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je maar in de beschaafde wereld moeten gaan wonen
we hadden het over beschaafd niet beestachtigquote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar woon ik ook, randstad je weetz
hier geen carnaval dus beschaafd volkquote:Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hadden het over beschaafd niet beestachtig
whehehequote:Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hadden het over beschaafd niet beestachtig
als je maar verzichtig bent!!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga iig met mn brommer over de weg ipv het fietspad
wolk zequote:Op maandag 4 januari 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
16:02![]()
operatie stofsneeuwwolk uitvoeren
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga iig met mn brommer over de weg ipv het fietspad
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je maar verzichtig bent!!
Weet je nog met die meid die de alfa van onderen wilde bekijken
vandaar dat ik ook over de weg ga, op het stukje fietspad in het industrieterrein hier was ik al bijna 3 keer uitgegledenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je maar verzichtig bent!!
Weet je nog met die meid die de alfa van onderen wilde bekijken
Dat geld voor mij ook geloof ik, ik vind het nog best ingewikkeld om te werken en ondertussen de KSC bij te houden. af en toe denk ik van FF lezen, en dan moet ik dus alle eerdere posts lezen omdat ik het anders niet snap.quote:
Ja dat is echt een geweldig topicquote:Op maandag 4 januari 2010 16:07 schreef Ladylike het volgende:
soms ...
Waarom drinken mensen koffie in de zomer
Nee joh, gewoon reageren op een post. Je merkt vanzelf of het onzin is of niet. Werk echt goed, zo doe ik het ookquote:Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat geld voor mij ook geloof ik, ik vind het nog best ingewikkeld om te werken en ondertussen de KSC bij te houden. af en toe denk ik van FF lezen, en dan moet ik dus alle eerdere posts lezen omdat ik het anders niet snap.
vooral als er dat soort reacties gegeven worden, bedoeld om TS af te zeiken maar met als resultaat dat ze zichzelf belachelijk makenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is echt een geweldig topic
en dat werktquote:Op maandag 4 januari 2010 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon reageren op een post. Je merkt vanzelf of het onzin is of niet. Werk echt goed, zo doe ik het ook
hier is de sneeuw vandaag grotenddels weggeregend.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
Dank je!quote:
Ik had je wel doorquote:
Aah zo doe je dat dus, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon reageren op een post. Je merkt vanzelf of het onzin is of niet. Werk echt goed, zo doe ik het ook
Blij toe. Een kutjaar, in stijl afgesloten. Bah.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blij toe. Een kutjaar, in stijl afgesloten. Bah.
wat een topicquote:Op maandag 4 januari 2010 16:07 schreef Ladylike het volgende:
soms ...
Waarom drinken mensen koffie in de zomer
Hoiquote:
Hahaha ja dat dacht ik alquote:Op maandag 4 januari 2010 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
Zoen jij mij trouwens maar, ik lig toch hulpeloos nergens heen te kunnen
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blij toe. Een kutjaar, in stijl afgesloten. Bah.
quote:
hoiquote:
Die is inderdaad wel ernstig...quote:
Hier ookquote:Op maandag 4 januari 2010 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel ernstig
Maar mijn kloondetektor gaat als een razende tekeer
Hmmmpfquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Fha het volgende:
Haha ja dat dacht ik alIk zet Bolle wel even op je buik, dan kun je hem aaien
symquote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef Symphonic het volgende:
Shitm is het al zo laat.
Ik ga ook afsluiten hier.
MPGquote:
LLquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoi
zo, ik ga hier afsluiten, plassen, mn rem loshameren en dan eens voorzichtig naar huis
Lekker warmquote:
Hoiquote:
Iets lekkers, met pastaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:50 schreef Fha het volgende:
Marc![]()
![]()
Eigenlijk heb ik nog boerenkool, maar ik denk dat ik toch maar iets anders ga maken vandaag
OAquote:
planning is woensdagquote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker warm![]()
Weet je al wanneer je naar huis mag? Of blijf je toch maar hangen bij de verpleegsters?
dan zwaai ik nou alquote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Ik ga over 10 minuten ook maar richting trein.
TVP dus.
Dat gaat hem niet worden want ik heb niks in huisquote:
Goed zoquote:
Daarom ruim ik dus gewoon niet opquote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
^%^&%$#%*()*&%![]()
ben ik te ijverig geweest met paieren op te ruimen krijg ik die teingzooi niet meer gevonden
had ik ook beter kunnen doenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had ik ook beter kunnen doen
bij mij is het ergerquote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik weet precies waar alles ligt
al is het nu wel relatief opgeruimd haha
Sambalvis?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden want ik heb niks in huisDus dan maar sambalvis met rijst en groente
[..]
vis ingesmeerd met sambalquote:
whehehehequote:
Dat is het ook inderdaadquote:
Ik weet ook altijd waar alles ligt.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik weet precies waar alles ligt
al is het nu wel relatief opgeruimd haha
je laat bolle tegenwoordig je eten vangenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het ook inderdaad
Maar de vis was al deaudvermoord door Bolle hoor Marc, dus hij heeft niks gevoeld
Papierquote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet ook altijd waar alles ligt.
GFquote:
Ik neem iets ruimere reistijden met deze gladheid. Ik wil niet nog een keer *BAF* op mijn muil gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Ik ga over 10 minuten ook maar richting trein.
TVP dus.
Het is hier nu 1 graad en het regent, kom maar op met die vorstquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eindelijk thuis. En dan mag het nu 10 graden gaan dooien de komende week, want het is nu niet leuk meer buiten... daar waar niet gestrooid is, is het een grote ijsbaan.
Je mag die zooi zo hebben van mequote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier nu 1 graad en het regent, kom maar op met die vorst
Ja, pas mar op, het glibberen en glijen op de weg...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij GF kun je gratis parkeren op een schone parkingquote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag die zooi zo hebben van me.
Maar op het perron lag degene die voor mij de trein uitstapte al op zijn gat....
En ik heb er 10 minuten over gedaan om mijn auto te bereiken... moest toch een stuk ijsbaan oversteken op de parkeerplaats... ik snap ook niet waarom je moet betalen om daar te mogen staan, want de parkeerplaats nog een beetje begaanbaar houden, dat doen ze niet... en dan durven ze ook nog eens de tarieven te verhogen....
Jij woonde toch in Leiden of omgeving? Bussen reden niet tot nauwelijks, althans niet naar mijn woonplaats.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eindelijk thuis. En dan mag het nu 10 graden gaan dooien de komende week, want het is nu niet leuk meer buiten... daar waar niet gestrooid is, is het een grote ijsbaan.
Het leek wel een ijsbaanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, pas mar op, het glibberen en glijen op de weg...
Dat was hier dus het geval. Ook op mijn giecheltje gedonderd, 200 meter voor de ingang van de flat (en dus mijn thuisquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, pas mar op, het glibberen en glijen op de weg...
Maar dan moet ik eerst spijkerbanden kopen om daar veiig te kunnen komenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij GF kun je gratis parkeren op een schone parking.
Nee, Zandvoort. Maar ik stap wel over op Leiden, en vandaar neem ik de trein naar Heemstede-Aerdenhout. Maar als het woensdag weer dit soort weer wordt, dan probeer ik wel met de fiets station Zandvoort te bereiken, en dan ben ik maar een half uur later op mijn werkquote:Op maandag 4 januari 2010 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Leiden of omgeving? Bussen reden niet tot nauwelijks, althans niet naar mijn woonplaats.
Voordeel was wel dat de snelbus, die eigenlijk normaal maar bij 1 halte stopte, bijna langs alle haltes heeft gereden. Dus hoefde minder ver te lopen voordat ik thuis was
Opzadelen en erop gaan zittenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Symphonic het volgende:
ik ga naar mijn paard. Even een knuffel geven en kijken hoe ik haar weer thuis krijg.
Volgende keer proberen zo te mikken dat je giecheltje dan op je kussen landtquote:Op maandag 4 januari 2010 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was hier dus het geval. Ook op mijn giecheltje gedonderd, 200 meter voor de ingang van de flat (en dus mijn thuis)
In onderdelen?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Symphonic het volgende:
ik ga naar mijn paard. Even een knuffel geven en kijken hoe ik haar weer thuis krijg.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
Oke. Bolle ligt in de braadpan te slapenGreat, nou zit hij straks dus onder de sambal.
Waar ze nu staat is het een enorme ijsbaan, lijkt me niet zo'n goed ideequote:
Dat is een ideequote:
hij probeert de smaken op te nemen ofzo denk ikquote:
En laten staan is ook geen optie?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar ze nu staat is het een enorme ijsbaan, lijkt me niet zo'n goed ideeMijn auto trekt de trailer nu niet met die gladdigheid...
[..]
Dat is een idee
Wat een maf beest is het toch ookquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
Oke. Bolle ligt in de braadpan te slapenGreat, nou zit hij straks dus onder de sambal.
Mja, das ook weer zoquote:Op maandag 4 januari 2010 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst spijkerbanden kopen om daar veiig te kunnen komen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer proberen zo te mikken dat je giecheltje dan op je kussen landt
Niets dooien.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik ben toch wel op tijd thuis, zeg. Nu wordt het naast glad nog mistig ook buiten.
Maar MPG, ik vind nu dat je wel gelijk hebt: laat het maar flink dooien. Genoeg winter gehad, tijd voor de lente.
Met elke achterlijke actie van hem word ik meer verliefd oppum hahahaquote:
Ik wil ook een bollequote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Met elke achterlijke actie van hem word ik meer verliefd oppum hahaha
Hij heeft denk ik wel heel veel baby's gemaakt in de twee jaar dat hij zwerver wasquote:
En zielig trouwensquote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Fha gaat net koken.
Dus dat wordt SamBolle eten.
Ho ho!! Helemaal niet!!!!quote:
Bolle met sambalquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
coolquote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik wel heel veel baby's gemaakt in de twee jaar dat hij zwerver wasDus goed zoeken, in de polder
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Muck het volgende:
[..]
cool
Maar ik woon voorlopig met Jaws en Wollie in een studentenhuis
Hoe bevalt je nieuwe kamer?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Muck het volgende:
[..]
cool
Maar ik woon voorlopig met Jaws en Wollie in een studentenhuis
Die vindt Bolle vast lekker, vissenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]foto!! Zijn het vissen?
Tenminste, Jaws, wollie is het schaap toch?
Jaws woonde tot voor kort in zijn aquarium met Willy, maar Willy wilde niet mee naar Arnhemquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]foto!! Zijn het vissen?
Tenminste, Jaws, wollie is het schaap toch?
tot nu to primaquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vindt Bolle vast lekker, vissen
Bolle heeft gister de staarwedstrijd met de vis verloren. Het was een beste klap voor zijn ego. Vis heeft vandaag een rustige bolle-vrije dag gehadquote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vindt Bolle vast lekker, vissen
Oeh, spannendquote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Muck het volgende:
tot nu to prima
vanavond mijn eerste nacht daar
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle heeft gister de staarwedstrijd met de vis verloren. Het was een beste klap voor zijn ego. Vis heeft vandaag een rustige bolle-vrije dag gehad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]Ow, wat rot voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
werkenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
GF
Had je feest met oud&nieuw of was je vrij?
ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer thuis komen glibberen...
Het wordt tijd dat het warm water gaat regenen
je hebt nou toch al een pleister daarquote:Op maandag 4 januari 2010 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem iets ruimere reistijden met deze gladheid. Ik wil niet nog een keer *BAF* op mijn muil gaan.
20 graden dooien is beterquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
heb je je schaatsen al klaar liggen?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niet meerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij GF kun je gratis parkeren op een schone parking.
koop toch eens een mandje voor hemquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
veel succesquote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Fha gaat net koken.
Dus dat wordt SamBolle eten.
dan smaakt hij beterquote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
hij probeert de smaken op te nemen ofzo denk ik
zomerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik ben toch wel op tijd thuis, zeg. Nu wordt het naast glad nog mistig ook buiten.
Maar MPG, ik vind nu dat je wel gelijk hebt: laat het maar flink dooien. Genoeg winter gehad, tijd voor de lente.
Wederom bewijs je weer de balle verstand te hebben van kattenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
koop toch eens een mandje voor hem![]()
hij lijkt op mijn hondjesquote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Wederom bewijs je weer de balle verstand te hebben van katten![]()
Hij heeft een mandje. En dus slaapt hij daar niet in
Sucksquote:
Ja want in een SLOWchat gaat het om snelheidquote:Op maandag 4 januari 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sucks![]()
ik had alles sneller gepost als ik de ene na de andere had gepost
en om efficiencyquote:Op maandag 4 januari 2010 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want in een SLOWchat gaat het om snelheid
En vandaar dus de multi quotequote:
die zijn niet effiecientquote:
Zeker welquote:
Wedden dat GF gaat zeggen dat hij het daarom niet efficient vindtquote:Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeker welDan spam je namelijk niet in je eentje een heel topic vol.
dat doe ik ook niet in mijn eentjequote:Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeker welDan spam je namelijk niet in je eentje een heel topic vol.
ik zou wedden Fhaquote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat GF gaat zeggen dat hij het daarom niet efficient vindt.
Je hebt er wel een zeer groot aandeel in.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet in mijn eentje
omdat ik netjes ben opgevoed en ik dus antwoord geefquote:Op maandag 4 januari 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt er wel een zeer groot aandeel in.
Dan zou je altijd moeten spreken met (minstens) twee woorden. Ik zie ook regelmatig reacties voorbij komen die niet meer zijn dan een enkele emoticonquote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat ik netjes ben opgevoed en ik dus antwoord geef
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zou je altijd moeten spreken met (minstens) twee woorden. Ik zie ook regelmatig reacties voorbij komen die niet meer zijn dan een enkele emoticon
Je moet vooral hopen dat het niet gaat vriezen als je nu de sneeuw laat smelten!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga toch maar weer wat sneeuwruimen en wat extra strooien![]()
en dan hopen dat het vannacht niet meer gaat sneeuwen![]()
laters
dat had ik dus niet moeten zeggen het begint hier meteen weer te sneeuwenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga toch maar weer wat sneeuwruimen en wat extra strooien![]()
en dan hopen dat het vannacht niet meer gaat sneeuwen![]()
laters
pwnquote:Op maandag 4 januari 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had ik dus niet moeten zeggen het begint hier meteen weer te sneeuwen
die veeg ik eerst weg en daarna ga ik pas strooien op het sneeuwvrij gedeeltequote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet vooral hopen dat het niet gaat vriezen als je nu de sneeuw laat smelten!
Je gaat de gele sneeuw opeten?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga toch maar die tip die WOK me gaf gebruiken als het zo door blijft gaan met die kutsneeuw
Kutsneeuw, das dan wel de juiste sneeuw voor bij jouw tokoquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga toch die tip die WOK me gaf gebruiken als het zo door blijft gaan met die kutsneeuw
wegbrandenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan, maar dit is leuker![]()
[ afbeelding ]
Ieeeeeeeeeeeeeelh!!!!!quote:
whehehequote:Op maandag 4 januari 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Kutsneeuw, das dan wel de juiste sneeuw voor bij jouw toko.
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Wederom bewijs je weer de balle verstand te hebben van katten![]()
Hij heeft een mandje. En dus slaapt hij daar niet in
HIj heeft er vant zomer wel veel in gelegenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaof dat JIJ de balle verstand hebt van katten natuurlijk
Jij koopt eoa dom mandje. Maar DAAR gaat meneer toch zeker niet in liggen. Wat denk je wel
ook goedenavond Flashquote:Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaof dat JIJ de balle verstand hebt van katten natuurlijk
Jij koopt eoa dom mandje. Maar DAAR gaat meneer toch zeker niet in liggen. Wat denk je wel
Nee, woensdag ga ik weg hier. En zolang ik plat op mń rug lig heb ik praatjes zatquote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
Fles!
Hoe voel je je nu? Heb je het ziekenhuis al mogen verlaten?.
krijg je ook geen pijnstilling meer ?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, woensdag ga ik weg hier. En zolang ik plat op mń rug lig heb ik praatjes zat![]()
ik doe daar zo zuinig mogelijk mee, stronteigenwijs als ik benquote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg je ook geen pijnstilling meer ?
Geef het aan mijquote:Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik doe daar zo zuinig mogelijk mee, stronteigenwijs als ik ben
Je hangt gewoon de bikkel uit om de verpleegsters te imponeren?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is niet zo'n dom ideequote:Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hangt gewoon de bikkel uit om de verpleegsters te imponeren?
Morgen naar de sportschool lopen word een sport opzich geloof ikquote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo we zijn weer naar huis geglibberd.
Damn wat is het glad...
ik ben bang van wel jaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Morgen naar de sportschool lopen word een sport opzich geloof ik
Hier ook... ik zag daarstraks waterplassen toen het regende... nu liggen die plassen er opvallend stil en vlak bijquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bang van wel ja
Het heeft hier pittig geregend en het vriest, niet zo'n fijne combinatie.
So far so good hier wat betreft de regen.. Maar ik ben in ieder geval gewaarschuwd. Hopelijk ga ik dan morgen niet meteen weer keihard onderuit als ik net 1 stap buiten de deur zetquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bang van wel ja
Het heeft hier pittig geregend en het vriest, niet zo'n fijne combinatie.
ik krijg nu "standaard" 4000 mg paracetamol per dag. Dat is "toevallig" ook de maximum toelaatbare hoeveelheid voordat je permanente leverschade oplooptquote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
is niet zo'n dom idee
met de pijnstillers doe je eerder dingen die eigenlijk niet goed zijn voor je rug.
Jups, be carefulquote:Op maandag 4 januari 2010 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
So far so good hier wat betreft de regen.. Maar ik ben in ieder geval gewaarschuwd. Hopelijk ga ik dan morgen niet meteen weer keihard onderuit als ik net 1 stap buiten de deur zet
hier valt het gelukkig nog meequote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo we zijn weer naar huis geglibberd.
Damn wat is het glad...
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
En zoals verwacht weigerde mijn paard me aan te kijken.
Niks van: leuk baasje dat je terug bent van vakantie
Mevrouw draaide zich met haar kont naar me toe. Het snoepje werd nog wel geaccepteerd en daarna werd het hoofd weer weggedraaid
HEt is zo'n muts, en ze houdt het een week vol
Als de weg weer begaanbaar is met de trailer.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
wanneer denk je dat je d'r gaat weghalen daar?
anders lig je straks nog naast Flash in het zkh.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
So far so good hier wat betreft de regen.. Maar ik ben in ieder geval gewaarschuwd. Hopelijk ga ik dan morgen niet meteen weer keihard onderuit als ik net 1 stap buiten de deur zet
geloof ik graagquote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg nu "standaard" 4000 mg paracetamol per dag. Dat is "toevallig" ook de maximum toelaatbare hoeveelheid voordat je permanente leverschade oploopt
Dus als ik het eens een dagje met 3000 kan uitzingen heeft dat absoluut de voorkeur
met een trailer is het idd nog linker op de weg.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de weg weer begaanbaar is met de trailer.
Ik durf het nu niet aan.
quote:
niet van een weekje hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg nu "standaard" 4000 mg paracetamol per dag. Dat is "toevallig" ook de maximum toelaatbare hoeveelheid voordat je permanente leverschade oploopt
Dus als ik het eens een dagje met 3000 kan uitzingen heeft dat absoluut de voorkeur
Er van uit gaande dat Fles compleet gezond is niet nee.. Maar gezond is het nietquote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet van een weekje hoor, niet zo snel bang zijn je lichaam kan wel wat aan hoor
neuh, zoveel is inderdaad niet gezon.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat Fles compleet gezond is niet nee.. Maar gezond is het niet
nja er van uitgaande dat een alcoholist pas naar jaren last van zijn lever krijgt..........quote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat Fles compleet gezond is niet nee.. Maar gezond is het niet
idd niet gezond en je lichaam gaat eraan wennen dus wordt de werking op den duur minderquote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat hoeft nietquote:Op maandag 4 januari 2010 23:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja er van uitgaande dat een alcoholist pas naar jaren last van zijn lever krijgt..........
lijkt me dit niet erg zorgwekkend, en btw de doktors weten wat ze doen
idd Fhaquote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat hoeft nietEn ik denk niet dat dokters je echt een compleet doorlichten voor ze je medicijnen geven, dus voorzichtigheid kan echt geen kwaad.
Als ik iets geleerd heb is het dat vooral ook dokters regelmatig fouten maken.
er zijn geen dodelijke slachtoffers die na een bak bier omvallen, duurt meestal jaren....quote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat hoeft nietEn ik denk niet dat dokters je echt een compleet doorlichten voor ze je medicijnen geven, dus voorzichtigheid kan echt geen kwaad.
Als ik iets geleerd heb is het dat vooral ook dokters regelmatig fouten maken.
of het moet van het balkon op hun kop zijn gevallenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn geen dodelijke slachtoffers die na een bak bier omvallen, duurt meestal jaren....
nja ik denk dat die gasten niet voor niks jaren studeren.......quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef Fha het volgende:
Ik blijf er bij dat ik voorzichtigheid helemaal niet zo raar vind omdat ik gok dat er echt niet is gekeken naar hoe Fles' nieren er op dit moment bij staan
Daarbij doet je lijf gewoon wat het wil en dat gaat allemaal niet volgens het boekje
Ik heb 6 jaar lang mijn eczeem alleen maar erger gemaakt omdat mijn dermatoloog verkeerde shit voor schreef. Ook die had gestudeerd. Zo heb ik nog wel meer voorbeelden van artsen die de boel bij mij flink hebben weten te verprutsen. Nu jij weerquote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ik denk dat die gasten niet voor niks jaren studeren.......
Dus wacht je tot het fout gaat ipv in het begin gewoon al voorzichtig te zijn?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn geen dodelijke slachtoffers die na een bak bier omvallen, duurt meestal jaren....
ja en de echte junks............ die all meerdere overdosis hebben gehad en nog steeds levenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of het moet van het balkon op hun kop zijn gevallen
Jep, maar het blijven wel mensen. En ja ook zij staan bijvoorbeeld wel eens met een kater achter de operatietafelquote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ik denk dat die gasten niet voor niks jaren studeren.......
dan is het een dierenartsquote:Op maandag 4 januari 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep, maar het blijven wel mensen. En ja ook zij staan bijvoorbeeld wel eens met een kater achter de operatietafel...
*proest*quote:
dan kun je maar beter thuis blijven, want met oversteken kun je ook doodgereden worden, nu ligt er sneeuw kun je ook een dwarslesie riskeren. nja zo kan ik nog wel uren doorgaan.........quote:Op maandag 4 januari 2010 23:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus wacht je tot het fout gaat ipv in het begin gewoon al voorzichtig te zijn?
We hadden het over medicatiequote:Op maandag 4 januari 2010 23:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan kun je maar beter thuis blijven, want met oversteken kun je ook doodgereden worden, nu ligt er sneeuw kun je ook een dwarslesie riskeren. nja zo kan ik nog wel uren doorgaan.........
ik quote mezelf ff want hier word waarschijnlijk overheen gelezenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:40 schreef john-frusciante het volgende:
fles krijgt 4000 mg, 10 tot 15 gram kan leverschade ontstaan, bij 20 to 25 gram kan fataal zijn, dus leverschade lijkt me onwaarschijnlijk
Niet door mij in ieder gevalquote:Op maandag 4 januari 2010 23:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik quote mezelf ff want hier word waarschijnlijk overheen gelezen
ik had het gezienquote:Op maandag 4 januari 2010 23:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik quote mezelf ff want hier word waarschijnlijk overheen gelezen
van 4000 mg paracetamol krijg je het niet aan je lever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
van voorzichtigheid is ook nog nooit iemand dood gegaan. Medicatie is niet gezond. Voorzichtigheid kan echt geen kwaad hoor. Als Fles het ook red met 3000mg dan is dat heel erg mooi meegenomen. !!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
van 4000 mg paracetamol krijg je het niet aan je lever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben jij een doktor????quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
van voorzichtigheid is ook nog nooit iemand dood gegaan. Medicatie is niet gezond. Voorzichtigheid kan echt geen kwaad hoor. Als Fles het ook red met 3000mg dan is dat heel erg mooi meegenomen. !!!!!!!!!!!!!
Ben jij op je achterhoofd gevallen dat je denkt dat medicatie vet goed voor je lijf is en je er dus zo veel mogelijk van moet nemen? Mijn hemel..quote:
daar ben ik het helemaal met je eensquote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
van voorzichtigheid is ook nog nooit iemand dood gegaan. Medicatie is niet gezond. Voorzichtigheid kan echt geen kwaad hoor. Als Fles het ook red met 3000mg dan is dat heel erg mooi meegenomen. !!!!!!!!!!!!!
Zeg nooit nooit....quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
van 4000 mg paracetamol krijg je het niet aan je lever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Achterlijk ben je ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ken zelfs mensen die nog nooit gerookt hebben maar aan longkanker overleden zijn.
Daar gaat het niet om.
Er vanuit gaan dat een arts al faalt voordat hij begonnen is met de behandeling is sowieso niet goed. Ook ik ken het falen van de medische wetenschap maar al te goed, ben op mijn 18e daardoor zelfs mijn vader verloren. Leer mij niets over medisch falen... Ik kan een boek erover schrijven.
Het enige dat ik probeer duidelijk te maken is dat de dosis die Flash op dit moment krijgt, noodzakelijk is voor zijn behandeling en echt wel veilig (zie mijn qoute) voor hem op dit moment is. Ik neem aan dat zijn artsen weten wat ze doen. Dat andere mensen meteen aannemen dat die medicatie niet juist is, kan ik niet veranderen, maar ik hoop dat mijn mening wel gerespecteerd wordt
Achterlijk ben ik niet.
excuus aanvaardquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Achterlijk ben je ook nietexcuses.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik er van uit ga dat de artsen van Fles niet weten wat ze doen. Ik zeg alleen dat ik het helemaal niet een verkeerde beslissing van Fles vind om minder medicatie te nemen als hij het daarmee ook red.
hij krijgt overigens 4 gramquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
excuus aanvaard
ik vind dat je een beetje "je keutel intrekt" maar goed, met die mening ben ik het wel eens.
Het is alleen niet zo dat Fles van zijn huidige dosis meteen (binnen een week of 2) leverschade oploopt omdat hij maar 0,4g krijgt en vanaf 10g schade kan veroorzaakt worden.
Dat is het enige dat ik wilde zegen.
maar inderdaad als hij het met minder kan doen moet hij het zeker doen
Ik heb mezelf gequote voor aan te geven wat ik bedoelde, maar toen was ik achterlijk
Slaap lekkerquote:
nja dan zit ik nog 6 tot 11 gr onder de hoeveelheid waarbij schade kan ontstaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
hij krijgt overigens 4 gram. Maar ik denk dat we nu wel redelijk op een lijn zitten
.
[..]
Slaap lekker
trusten Fhaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:16 schreef Fha het volgende:
Ik duik mijn bed in anders komt het niet meer goed deze nacht.Slaap lekker allemaal straks
slaap ze Symquote:
Mja, dat punt ga ik iets te vlot over, omdat ik het meer vanuit de kant van het menselijk lichaam bekijk. De dosis die schadelijk kan zijn, verschilt van mens tot mens. In die zin geef ik dus aan dat ik vind: hoe minder, hoe beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja dan zit ik nog 6 tot 11 gr onder de hoeveelheid waarbij schade kan ontstaan
Het ging mij niet om flash maar om de werking van paracetamol maar daar werd overheengelezen.
maar dan ben ik achterlijk
slaap ze MPGquote:
werken krengquote:
quote:Top 100 van maandag 4 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 247 goldfinger1963
20. 145 indahnesia.com
58. 085 Ladylike
76. 076 DjRex89
82. 073 Symphonic
98. 064 Fha
en natuurlijk geen een wat als spam kan worden afgedaanquote:
zal eens wat post versturen vandaag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hier de Top 100 van de maandag waar we kijken wat eraan koffie werd gedronken door de KSCers![]()
[..]
pak eerst maar een bak koffiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps. Aan de slag maar weer.
op Fokquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal eens wat post versturen vandaag.
werd al stomend afgeleverd enkele seconden geleden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pak eerst maar een bak koffie
zegt wie ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:48 schreef indahnesia.com het volgende:
De crisis is voorbij!
Aantal passagiers Schiphol ongekend gedaald
Postkantoor he, moet toch iets doen om ergens bovenaan te staan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op Fok![]()
of ga je weer naar het postkantoor
dat is beterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
werd al stomend afgeleverd enkele seconden geleden.
dan kijk maar niet naar de cijfers van KSC zelfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Postkantoor he, moet toch iets doen om ergens bovenaan te staan.
Daarom moet ik hem nog tonen als een normaal pasje ipv ervan gebruik makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de bekende roepers... hetzelfde als dat er geen problemen zijn met de OV-chipkaart.
die roepersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de bekende roepers... hetzelfde als dat er geen problemen zijn met de OV-chipkaart.
vandaag al problemen ermee gehad CGM?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daarom moet ik hem nog tonen als een normaal pasje ipv ervan gebruik maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |