hij probeert de smaken op te nemen ofzo denk ikquote:
En laten staan is ook geen optie?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar ze nu staat is het een enorme ijsbaan, lijkt me niet zo'n goed ideeMijn auto trekt de trailer nu niet met die gladdigheid...
[..]
Dat is een idee
Wat een maf beest is het toch ookquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
Oke. Bolle ligt in de braadpan te slapenGreat, nou zit hij straks dus onder de sambal.
Mja, das ook weer zoquote:Op maandag 4 januari 2010 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst spijkerbanden kopen om daar veiig te kunnen komen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer proberen zo te mikken dat je giecheltje dan op je kussen landt
Niets dooien.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik ben toch wel op tijd thuis, zeg. Nu wordt het naast glad nog mistig ook buiten.
Maar MPG, ik vind nu dat je wel gelijk hebt: laat het maar flink dooien. Genoeg winter gehad, tijd voor de lente.
Met elke achterlijke actie van hem word ik meer verliefd oppum hahahaquote:
Ik wil ook een bollequote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Met elke achterlijke actie van hem word ik meer verliefd oppum hahaha
Hij heeft denk ik wel heel veel baby's gemaakt in de twee jaar dat hij zwerver wasquote:
En zielig trouwensquote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Fha gaat net koken.
Dus dat wordt SamBolle eten.
Ho ho!! Helemaal niet!!!!quote:
Bolle met sambalquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
Oke. Bolle ligt in de braadpan te slapenGreat, nou zit hij straks dus onder de sambal.
coolquote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik wel heel veel baby's gemaakt in de twee jaar dat hij zwerver wasDus goed zoeken, in de polder
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Muck het volgende:
[..]
cool
Maar ik woon voorlopig met Jaws en Wollie in een studentenhuis
Hoe bevalt je nieuwe kamer?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Muck het volgende:
[..]
cool
Maar ik woon voorlopig met Jaws en Wollie in een studentenhuis
Die vindt Bolle vast lekker, vissenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]foto!! Zijn het vissen?
Tenminste, Jaws, wollie is het schaap toch?
Jaws woonde tot voor kort in zijn aquarium met Willy, maar Willy wilde niet mee naar Arnhemquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]foto!! Zijn het vissen?
Tenminste, Jaws, wollie is het schaap toch?
tot nu to primaquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vindt Bolle vast lekker, vissen
Bolle heeft gister de staarwedstrijd met de vis verloren. Het was een beste klap voor zijn ego. Vis heeft vandaag een rustige bolle-vrije dag gehadquote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vindt Bolle vast lekker, vissen
Oeh, spannendquote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Muck het volgende:
tot nu to prima
vanavond mijn eerste nacht daar
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle heeft gister de staarwedstrijd met de vis verloren. Het was een beste klap voor zijn ego. Vis heeft vandaag een rustige bolle-vrije dag gehad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]Ow, wat rot voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |