MPGquote:
LLquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoi
zo, ik ga hier afsluiten, plassen, mn rem loshameren en dan eens voorzichtig naar huis
Lekker warmquote:
Hoiquote:
Iets lekkers, met pastaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:50 schreef Fha het volgende:
Marc![]()
![]()
Eigenlijk heb ik nog boerenkool, maar ik denk dat ik toch maar iets anders ga maken vandaag
OAquote:
planning is woensdagquote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker warm![]()
Weet je al wanneer je naar huis mag? Of blijf je toch maar hangen bij de verpleegsters?
dan zwaai ik nou alquote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Ik ga over 10 minuten ook maar richting trein.
TVP dus.
Dat gaat hem niet worden want ik heb niks in huisquote:
Goed zoquote:
Daarom ruim ik dus gewoon niet opquote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
^%^&%$#%*()*&%![]()
ben ik te ijverig geweest met paieren op te ruimen krijg ik die teingzooi niet meer gevonden
had ik ook beter kunnen doenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had ik ook beter kunnen doen
bij mij is het ergerquote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik weet precies waar alles ligt
al is het nu wel relatief opgeruimd haha
Sambalvis?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden want ik heb niks in huisDus dan maar sambalvis met rijst en groente
[..]
vis ingesmeerd met sambalquote:
whehehehequote:
Dat is het ook inderdaadquote:
Ik weet ook altijd waar alles ligt.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik weet precies waar alles ligt
al is het nu wel relatief opgeruimd haha
je laat bolle tegenwoordig je eten vangenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het ook inderdaad
Maar de vis was al deaudvermoord door Bolle hoor Marc, dus hij heeft niks gevoeld
Papierquote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet ook altijd waar alles ligt.
GFquote:
Ik neem iets ruimere reistijden met deze gladheid. Ik wil niet nog een keer *BAF* op mijn muil gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Ik ga over 10 minuten ook maar richting trein.
TVP dus.
Het is hier nu 1 graad en het regent, kom maar op met die vorstquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eindelijk thuis. En dan mag het nu 10 graden gaan dooien de komende week, want het is nu niet leuk meer buiten... daar waar niet gestrooid is, is het een grote ijsbaan.
Je mag die zooi zo hebben van mequote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier nu 1 graad en het regent, kom maar op met die vorst
Ja, pas mar op, het glibberen en glijen op de weg...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij GF kun je gratis parkeren op een schone parkingquote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag die zooi zo hebben van me.
Maar op het perron lag degene die voor mij de trein uitstapte al op zijn gat....
En ik heb er 10 minuten over gedaan om mijn auto te bereiken... moest toch een stuk ijsbaan oversteken op de parkeerplaats... ik snap ook niet waarom je moet betalen om daar te mogen staan, want de parkeerplaats nog een beetje begaanbaar houden, dat doen ze niet... en dan durven ze ook nog eens de tarieven te verhogen....
Jij woonde toch in Leiden of omgeving? Bussen reden niet tot nauwelijks, althans niet naar mijn woonplaats.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eindelijk thuis. En dan mag het nu 10 graden gaan dooien de komende week, want het is nu niet leuk meer buiten... daar waar niet gestrooid is, is het een grote ijsbaan.
Het leek wel een ijsbaanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, pas mar op, het glibberen en glijen op de weg...
Dat was hier dus het geval. Ook op mijn giecheltje gedonderd, 200 meter voor de ingang van de flat (en dus mijn thuisquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, pas mar op, het glibberen en glijen op de weg...
Maar dan moet ik eerst spijkerbanden kopen om daar veiig te kunnen komenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij GF kun je gratis parkeren op een schone parking.
Nee, Zandvoort. Maar ik stap wel over op Leiden, en vandaar neem ik de trein naar Heemstede-Aerdenhout. Maar als het woensdag weer dit soort weer wordt, dan probeer ik wel met de fiets station Zandvoort te bereiken, en dan ben ik maar een half uur later op mijn werkquote:Op maandag 4 januari 2010 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Leiden of omgeving? Bussen reden niet tot nauwelijks, althans niet naar mijn woonplaats.
Voordeel was wel dat de snelbus, die eigenlijk normaal maar bij 1 halte stopte, bijna langs alle haltes heeft gereden. Dus hoefde minder ver te lopen voordat ik thuis was
Opzadelen en erop gaan zittenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Symphonic het volgende:
ik ga naar mijn paard. Even een knuffel geven en kijken hoe ik haar weer thuis krijg.
Volgende keer proberen zo te mikken dat je giecheltje dan op je kussen landtquote:Op maandag 4 januari 2010 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was hier dus het geval. Ook op mijn giecheltje gedonderd, 200 meter voor de ingang van de flat (en dus mijn thuis)
In onderdelen?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Symphonic het volgende:
ik ga naar mijn paard. Even een knuffel geven en kijken hoe ik haar weer thuis krijg.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
Oke. Bolle ligt in de braadpan te slapenGreat, nou zit hij straks dus onder de sambal.
Waar ze nu staat is het een enorme ijsbaan, lijkt me niet zo'n goed ideequote:
Dat is een ideequote:
hij probeert de smaken op te nemen ofzo denk ikquote:
En laten staan is ook geen optie?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar ze nu staat is het een enorme ijsbaan, lijkt me niet zo'n goed ideeMijn auto trekt de trailer nu niet met die gladdigheid...
[..]
Dat is een idee
Wat een maf beest is het toch ookquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
Oke. Bolle ligt in de braadpan te slapenGreat, nou zit hij straks dus onder de sambal.
Mja, das ook weer zoquote:Op maandag 4 januari 2010 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst spijkerbanden kopen om daar veiig te kunnen komen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer proberen zo te mikken dat je giecheltje dan op je kussen landt
Niets dooien.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik ben toch wel op tijd thuis, zeg. Nu wordt het naast glad nog mistig ook buiten.
Maar MPG, ik vind nu dat je wel gelijk hebt: laat het maar flink dooien. Genoeg winter gehad, tijd voor de lente.
Met elke achterlijke actie van hem word ik meer verliefd oppum hahahaquote:
Ik wil ook een bollequote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Met elke achterlijke actie van hem word ik meer verliefd oppum hahaha
Hij heeft denk ik wel heel veel baby's gemaakt in de twee jaar dat hij zwerver wasquote:
En zielig trouwensquote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Fha gaat net koken.
Dus dat wordt SamBolle eten.
Ho ho!! Helemaal niet!!!!quote:
Bolle met sambalquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
coolquote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik wel heel veel baby's gemaakt in de twee jaar dat hij zwerver wasDus goed zoeken, in de polder
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Muck het volgende:
[..]
cool
Maar ik woon voorlopig met Jaws en Wollie in een studentenhuis
Hoe bevalt je nieuwe kamer?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Muck het volgende:
[..]
cool
Maar ik woon voorlopig met Jaws en Wollie in een studentenhuis
Die vindt Bolle vast lekker, vissenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]foto!! Zijn het vissen?
Tenminste, Jaws, wollie is het schaap toch?
Jaws woonde tot voor kort in zijn aquarium met Willy, maar Willy wilde niet mee naar Arnhemquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]foto!! Zijn het vissen?
Tenminste, Jaws, wollie is het schaap toch?
tot nu to primaquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vindt Bolle vast lekker, vissen
Bolle heeft gister de staarwedstrijd met de vis verloren. Het was een beste klap voor zijn ego. Vis heeft vandaag een rustige bolle-vrije dag gehadquote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vindt Bolle vast lekker, vissen
Oeh, spannendquote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Muck het volgende:
tot nu to prima
vanavond mijn eerste nacht daar
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle heeft gister de staarwedstrijd met de vis verloren. Het was een beste klap voor zijn ego. Vis heeft vandaag een rustige bolle-vrije dag gehad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]Ow, wat rot voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
werkenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
GF
Had je feest met oud&nieuw of was je vrij?
ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer thuis komen glibberen...
Het wordt tijd dat het warm water gaat regenen
je hebt nou toch al een pleister daarquote:Op maandag 4 januari 2010 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem iets ruimere reistijden met deze gladheid. Ik wil niet nog een keer *BAF* op mijn muil gaan.
20 graden dooien is beterquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
heb je je schaatsen al klaar liggen?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niet meerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij GF kun je gratis parkeren op een schone parking.
koop toch eens een mandje voor hemquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
veel succesquote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Fha gaat net koken.
Dus dat wordt SamBolle eten.
dan smaakt hij beterquote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
hij probeert de smaken op te nemen ofzo denk ik
zomerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik ben toch wel op tijd thuis, zeg. Nu wordt het naast glad nog mistig ook buiten.
Maar MPG, ik vind nu dat je wel gelijk hebt: laat het maar flink dooien. Genoeg winter gehad, tijd voor de lente.
Wederom bewijs je weer de balle verstand te hebben van kattenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
koop toch eens een mandje voor hem![]()
hij lijkt op mijn hondjesquote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Wederom bewijs je weer de balle verstand te hebben van katten![]()
Hij heeft een mandje. En dus slaapt hij daar niet in
Sucksquote:
Ja want in een SLOWchat gaat het om snelheidquote:Op maandag 4 januari 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sucks![]()
ik had alles sneller gepost als ik de ene na de andere had gepost
en om efficiencyquote:Op maandag 4 januari 2010 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want in een SLOWchat gaat het om snelheid
En vandaar dus de multi quotequote:
die zijn niet effiecientquote:
Zeker welquote:
Wedden dat GF gaat zeggen dat hij het daarom niet efficient vindtquote:Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeker welDan spam je namelijk niet in je eentje een heel topic vol.
dat doe ik ook niet in mijn eentjequote:Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeker welDan spam je namelijk niet in je eentje een heel topic vol.
ik zou wedden Fhaquote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat GF gaat zeggen dat hij het daarom niet efficient vindt.
Je hebt er wel een zeer groot aandeel in.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet in mijn eentje
omdat ik netjes ben opgevoed en ik dus antwoord geefquote:Op maandag 4 januari 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt er wel een zeer groot aandeel in.
Dan zou je altijd moeten spreken met (minstens) twee woorden. Ik zie ook regelmatig reacties voorbij komen die niet meer zijn dan een enkele emoticonquote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat ik netjes ben opgevoed en ik dus antwoord geef
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zou je altijd moeten spreken met (minstens) twee woorden. Ik zie ook regelmatig reacties voorbij komen die niet meer zijn dan een enkele emoticon
Je moet vooral hopen dat het niet gaat vriezen als je nu de sneeuw laat smelten!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga toch maar weer wat sneeuwruimen en wat extra strooien![]()
en dan hopen dat het vannacht niet meer gaat sneeuwen![]()
laters
dat had ik dus niet moeten zeggen het begint hier meteen weer te sneeuwenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga toch maar weer wat sneeuwruimen en wat extra strooien![]()
en dan hopen dat het vannacht niet meer gaat sneeuwen![]()
laters
pwnquote:Op maandag 4 januari 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had ik dus niet moeten zeggen het begint hier meteen weer te sneeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |