Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat dusquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:59 schreef Ladylike het volgende:
wat een TT fouten maakt die GF in zijn snelheid zeg
dat kloptquote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou....
maar zat. iig wel
netjes braaf geweest toen je mn rug wastte
Mja, anders had je aanwezigheid in de doucheruimte overbodig geweest
quote:
ik vergeet iig niet KSC in de TTquote:
heb ik je rug afgedroogtquote:Op maandag 4 januari 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga jij mee om hitsige mannen te weren en dan val je me zelf aan.. zou echt onlogisch zijn
Maar vond het trouwens wel lief dat je mn rug ook afdroogde
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik je rug afgedroogt![]()
dat weet ik dus al niet meer
glittersquote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel ff toch... nawee van het schrobben denk ik
ben trouwens wel van alle glitters af
(die liggen volgens mij in jouw douche en toilet)
ja man, had mn hele lijf vol glitters en een glitter "bikini" aan (en een heel kort kanten rokje)quote:Op maandag 4 januari 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glitters![]()
[fok!-mode]
pics or it didn't happen
[/fok!-mode]
ik wist er zo snel geen te verzinnen ik had de lapo niet verwachtquote:
whehehehequote:
dat zal het zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel ff toch... nawee van het schrobben denk ik
ben trouwens wel van alle glitters af
(die liggen volgens mij in jouw douche en toilet)
en dat zag er jammie uitquote:Op maandag 4 januari 2010 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man, had mn hele lijf vol glitters en een glitter "bikini" aan (en een heel kort kanten rokje)
whehehequote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef john-frusciante het volgende:
tis toch niet te geloven![]()
http://www.carnavalvieren.nl/cursus-carnaval.php
oh mijn god..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef john-frusciante het volgende:
vond ik ookquote:
alleen de glitters mag je de volgende keer wel weg latenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vond ik ook
vandaar dat ik het ook aan wilde doen
ik wilde jou poetswerk gevenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de glitters mag je de volgende keer wel weg laten
quote:
er zal een rede voor zijn dat het minder wordt.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef john-frusciante het volgende:
heb je nog wat te doen als de parkeerplaats schoon isquote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de glitters mag je de volgende keer wel weg laten
Uh, dit is het iig niet wat ik nu doen, dus kijk langzaam verder. Maar met mijn opleidingen kijk ik wel wat er wel en niet mee kan.quote:wil je weer van baan gaan veranderen?
of is het gewoon extra pluspunten voor deze job?
vaker komenquote:
ervoor, anders krijg je de kans niet meerquote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt bter klaarkomen als klaar zijn
scherp +1quote:Op maandag 4 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ervoor, anders krijg je de kans niet meer
valt wel meequote:
dat is wel makkelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 15:37 schreef john-frusciante het volgende:
ik pak net een 7 up fles van buiten ik maak die open, en had direct crushed ice
binnen is alles al gepoetstquote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je nog wat te doen als de parkeerplaats schoon is
en dat houd in dat je morgen langer moet werken?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
nog 20 minuten voor ik weg ga![]()
komt de planner binnen lopen: eeh wok, we hebben een probleem.![]()
morgen storingsdienst![]()
![]()
![]()
quote:
eigenlijk wel, maar vanaf deze week mogen we nog maar 36 uur.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat houd in dat je morgen langer moet werken?
quote:
daar kan wokkin niets aan doenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
dat kan niet!
ik ga met je baas praten
heb je weer mzzlquote:Op maandag 4 januari 2010 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar vanaf deze week mogen we nog maar 36 uur.
en overwerken mocht ook al niet meer.
geluukig wil een collega het laatste deel van de dag wel doen.
of juist veelquote:
had je maar in de beschaafde wereld moeten gaan wonenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
tuurlijk, ik wil naar huis.
http://www.nu.nl/binnenla(...)roblemen-sneeuw.html
Ik ga iig met mn brommer over de weg ipv het fietspadquote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
daar woon ik ook, randstad je weetzquote:Op maandag 4 januari 2010 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je maar in de beschaafde wereld moeten gaan wonen
we hadden het over beschaafd niet beestachtigquote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar woon ik ook, randstad je weetz
hier geen carnaval dus beschaafd volkquote:Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hadden het over beschaafd niet beestachtig
whehehequote:Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hadden het over beschaafd niet beestachtig
als je maar verzichtig bent!!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga iig met mn brommer over de weg ipv het fietspad
wolk zequote:Op maandag 4 januari 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
16:02![]()
operatie stofsneeuwwolk uitvoeren
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga iig met mn brommer over de weg ipv het fietspad
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je maar verzichtig bent!!
Weet je nog met die meid die de alfa van onderen wilde bekijken
vandaar dat ik ook over de weg ga, op het stukje fietspad in het industrieterrein hier was ik al bijna 3 keer uitgegledenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je maar verzichtig bent!!
Weet je nog met die meid die de alfa van onderen wilde bekijken
Dat geld voor mij ook geloof ik, ik vind het nog best ingewikkeld om te werken en ondertussen de KSC bij te houden. af en toe denk ik van FF lezen, en dan moet ik dus alle eerdere posts lezen omdat ik het anders niet snap.quote:
Ja dat is echt een geweldig topicquote:Op maandag 4 januari 2010 16:07 schreef Ladylike het volgende:
soms ...
Waarom drinken mensen koffie in de zomer
Nee joh, gewoon reageren op een post. Je merkt vanzelf of het onzin is of niet. Werk echt goed, zo doe ik het ookquote:Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat geld voor mij ook geloof ik, ik vind het nog best ingewikkeld om te werken en ondertussen de KSC bij te houden. af en toe denk ik van FF lezen, en dan moet ik dus alle eerdere posts lezen omdat ik het anders niet snap.
vooral als er dat soort reacties gegeven worden, bedoeld om TS af te zeiken maar met als resultaat dat ze zichzelf belachelijk makenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is echt een geweldig topic
en dat werktquote:Op maandag 4 januari 2010 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon reageren op een post. Je merkt vanzelf of het onzin is of niet. Werk echt goed, zo doe ik het ook
hier is de sneeuw vandaag grotenddels weggeregend.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
Dank je!quote:
Ik had je wel doorquote:
Aah zo doe je dat dus, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon reageren op een post. Je merkt vanzelf of het onzin is of niet. Werk echt goed, zo doe ik het ook
Blij toe. Een kutjaar, in stijl afgesloten. Bah.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blij toe. Een kutjaar, in stijl afgesloten. Bah.
wat een topicquote:Op maandag 4 januari 2010 16:07 schreef Ladylike het volgende:
soms ...
Waarom drinken mensen koffie in de zomer
Hoiquote:
Hahaha ja dat dacht ik alquote:Op maandag 4 januari 2010 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
Zoen jij mij trouwens maar, ik lig toch hulpeloos nergens heen te kunnen
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blij toe. Een kutjaar, in stijl afgesloten. Bah.
quote:
hoiquote:
Die is inderdaad wel ernstig...quote:
Hier ookquote:Op maandag 4 januari 2010 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel ernstig
Maar mijn kloondetektor gaat als een razende tekeer
Hmmmpfquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Fha het volgende:
Haha ja dat dacht ik alIk zet Bolle wel even op je buik, dan kun je hem aaien
symquote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef Symphonic het volgende:
Shitm is het al zo laat.
Ik ga ook afsluiten hier.