Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat dusquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:59 schreef Ladylike het volgende:
wat een TT fouten maakt die GF in zijn snelheid zeg
dat kloptquote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou....
maar zat. iig wel
netjes braaf geweest toen je mn rug wastte
Mja, anders had je aanwezigheid in de doucheruimte overbodig geweest
quote:
ik vergeet iig niet KSC in de TTquote:
heb ik je rug afgedroogtquote:Op maandag 4 januari 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga jij mee om hitsige mannen te weren en dan val je me zelf aan.. zou echt onlogisch zijn
Maar vond het trouwens wel lief dat je mn rug ook afdroogde
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik je rug afgedroogt![]()
dat weet ik dus al niet meer
glittersquote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel ff toch... nawee van het schrobben denk ik
ben trouwens wel van alle glitters af
(die liggen volgens mij in jouw douche en toilet)
ja man, had mn hele lijf vol glitters en een glitter "bikini" aan (en een heel kort kanten rokje)quote:Op maandag 4 januari 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glitters![]()
[fok!-mode]
pics or it didn't happen
[/fok!-mode]
ik wist er zo snel geen te verzinnen ik had de lapo niet verwachtquote:
whehehehequote:
dat zal het zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel ff toch... nawee van het schrobben denk ik
ben trouwens wel van alle glitters af
(die liggen volgens mij in jouw douche en toilet)
en dat zag er jammie uitquote:Op maandag 4 januari 2010 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man, had mn hele lijf vol glitters en een glitter "bikini" aan (en een heel kort kanten rokje)
whehehequote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef john-frusciante het volgende:
tis toch niet te geloven![]()
http://www.carnavalvieren.nl/cursus-carnaval.php
oh mijn god..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef john-frusciante het volgende:
vond ik ookquote:
alleen de glitters mag je de volgende keer wel weg latenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vond ik ook
vandaar dat ik het ook aan wilde doen
ik wilde jou poetswerk gevenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de glitters mag je de volgende keer wel weg laten
quote:
er zal een rede voor zijn dat het minder wordt.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef john-frusciante het volgende:
heb je nog wat te doen als de parkeerplaats schoon isquote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de glitters mag je de volgende keer wel weg laten
Uh, dit is het iig niet wat ik nu doen, dus kijk langzaam verder. Maar met mijn opleidingen kijk ik wel wat er wel en niet mee kan.quote:wil je weer van baan gaan veranderen?
of is het gewoon extra pluspunten voor deze job?
vaker komenquote:
ervoor, anders krijg je de kans niet meerquote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt bter klaarkomen als klaar zijn
scherp +1quote:Op maandag 4 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ervoor, anders krijg je de kans niet meer
valt wel meequote:
dat is wel makkelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 15:37 schreef john-frusciante het volgende:
ik pak net een 7 up fles van buiten ik maak die open, en had direct crushed ice
binnen is alles al gepoetstquote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je nog wat te doen als de parkeerplaats schoon is
en dat houd in dat je morgen langer moet werken?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
nog 20 minuten voor ik weg ga![]()
komt de planner binnen lopen: eeh wok, we hebben een probleem.![]()
morgen storingsdienst![]()
![]()
![]()
quote:
eigenlijk wel, maar vanaf deze week mogen we nog maar 36 uur.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat houd in dat je morgen langer moet werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |