Gewoon, ik wil weten waarom mensen iets warms drinken op een hete zomerdag.quote:
Koffie is niet lekker. Koffie is bitter en zuigt ballen. Slootwater met eventueel suiker en/of melk.quote:
Wel.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Koffie is niet lekker. Koffie is bitter en zuigt ballen. Slootwater met eventueel suiker en/of melk.
TS zit in de brugklas.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Koffie is niet lekker. Koffie is bitter en zuigt ballen. Slootwater met eventueel suiker en/of melk.
Mensen die koffie drinken om de coffeïne.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:03 schreef F04 het volgende:
of je drinkt gewoon een paar red bull's
Ik las iets over de combinatie bitter zuigen en ballen en ik dacht niet meteen aan koffie!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
+ ongeacht tijd.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef teknomist het volgende:
Alleen echte mensen drinken koffie ongeacht of het zomer, winter, lente of herfst is.
WOTquote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die koffie drinken om de coffeïne.
helemaal mee eens, met kleine aanpassingquote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef teknomist het volgende:
Alleen echte mensen volwassenen drinken koffie ongeacht of het zomer, winter, lente of herfst is.
Dat dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
omdat koffie.
bitterballen?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las iets over de combinatie bitter zuigen en ballen en ik dacht niet meteen aan koffie!
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Coffeïnequote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 4 januari 2010 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
omdat koffie.
Maar dat is iets anders!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
TS drink jij in de winter dan ook geen koele dranken, omdat het buiten koud is?
http://www.creanite.com/DaviWB/Pagina19.htmlquote:
Wereldvreemd?quote:
Jij drinkt zeker ook alcoholvrij bier?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kan hier niks meer aan toevoegen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
omdat koffie.
Onzin, bier is tijdloos. Na een goed ontbijtje is dat geen probleem.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
Omdat niet iedereen het geoorloofd vind om 's ochtends al met bier te beginnen.
Een goed ontbijt, bestaande dus ook uit koffiequote:Op maandag 4 januari 2010 16:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Onzin, bier is tijdloos. Na een goed ontbijtje is dat geen probleem.
Failquote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
JIJ faalt harderquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.creanite.com/DaviWB/Pagina19.html
oh en een wiki voor als je het niet snapt http://nl.wikipedia.org/wiki/Cafe%C3%AFne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |