Gewoon, ik wil weten waarom mensen iets warms drinken op een hete zomerdag.quote:
Koffie is niet lekker. Koffie is bitter en zuigt ballen. Slootwater met eventueel suiker en/of melk.quote:
Wel.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Koffie is niet lekker. Koffie is bitter en zuigt ballen. Slootwater met eventueel suiker en/of melk.
TS zit in de brugklas.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Koffie is niet lekker. Koffie is bitter en zuigt ballen. Slootwater met eventueel suiker en/of melk.
Mensen die koffie drinken om de coffeïne.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:03 schreef F04 het volgende:
of je drinkt gewoon een paar red bull's
Ik las iets over de combinatie bitter zuigen en ballen en ik dacht niet meteen aan koffie!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
+ ongeacht tijd.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef teknomist het volgende:
Alleen echte mensen drinken koffie ongeacht of het zomer, winter, lente of herfst is.
WOTquote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die koffie drinken om de coffeïne.
helemaal mee eens, met kleine aanpassingquote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef teknomist het volgende:
Alleen echte mensen volwassenen drinken koffie ongeacht of het zomer, winter, lente of herfst is.
Dat dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
omdat koffie.
bitterballen?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las iets over de combinatie bitter zuigen en ballen en ik dacht niet meteen aan koffie!
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Coffeïnequote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 4 januari 2010 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
omdat koffie.
Maar dat is iets anders!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
TS drink jij in de winter dan ook geen koele dranken, omdat het buiten koud is?
http://www.creanite.com/DaviWB/Pagina19.htmlquote:
Wereldvreemd?quote:
Jij drinkt zeker ook alcoholvrij bier?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kan hier niks meer aan toevoegen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
omdat koffie.
Onzin, bier is tijdloos. Na een goed ontbijtje is dat geen probleem.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
Omdat niet iedereen het geoorloofd vind om 's ochtends al met bier te beginnen.
Een goed ontbijt, bestaande dus ook uit koffiequote:Op maandag 4 januari 2010 16:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Onzin, bier is tijdloos. Na een goed ontbijtje is dat geen probleem.
Failquote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
JIJ faalt harderquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.creanite.com/DaviWB/Pagina19.html
oh en een wiki voor als je het niet snapt http://nl.wikipedia.org/wiki/Cafe%C3%AFne
Omdat je er van afkoelt.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef Grimmjoww het volgende:
Dan ben je toch niet goed of heb ik het nou mis? Warme koffie drinken op een hete zomerdag....waarom mensen dat doen zal mij een raadsel blijven. Neem dan gewoon frisdrank of een ijsje of gewoon koud water?
Sterf ongedierte!quote:
Bovendien ga je er lichtelijk van zweten en dat komt de afkoeling weer ten goede.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef seatsniffer het volgende:
Het voelt verfrissender, maar als je echt dorst hebt in de zomer, kan je beter een kopje thee of koffie drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |