Dra-ha-ma.quote:
Maar zonder blauwe Mickey-balquote:Op maandag 4 januari 2010 00:41 schreef trovey het volgende:
Zo ben ik weer in het nieuwe topic....
voor de "niet-terug-lezers"quote:
quote:Top 100 van zondag 3 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 374 Cat22![]()
11. 189 Greys
18. 170 oh-oh
28. 148 Harajuku.
29. 146 tombolafan
32. 132 DeZwabber
60. 093 ElisaB
69. 084 Ml-etje
74. 082 kitao
91. 075 Stali
97. 073 Loveless85
quote:
Cat, wat heb je gedaan vandaag????quote:
Onder welk etenslijstje valt Eliesje nu?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- Loveless85
- Cat22
- ElisaB
- Barbaaf
- Stali + dochter
- Nokwanda
- Bamba
- Ingetje79 + zusje
- Maes
- Greys
Wie wil erna misschien ergens iets eten met zijn allen:
tip om te eten: www.croysehoeve.nl
- Cat22
- Tombolafan
- Nokwanda
Wie eet zeker NIET mee
- Ingetje 79 en zusje
- Bamba
Wie gaat zeker NIET meer mee
- P.F
- MrSubtle
- Gothic-Blackie
Zo beter???
Bovenaan sta je.quote:
Niet veel dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat, wat heb je gedaan vandaag????
Daar ga jequote:Op maandag 4 januari 2010 00:46 schreef Stali het volgende:
Bovenaan sta je..
Zeg, maar ik heb vandaag geen 75 posts gemaakt zeg, ben je bedonderd.
Dat kan gewoon niet.
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onder welk etenslijstje valt Eliesje nu?![]()
Garpje: ziet er goed uit! De mensen moet zich gewoon keurig bij jou melden en dan komt het goed.
Zodra je boven tong eindigt, moeten we praten!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:47 schreef Cat22 het volgende:
Niet veel dus.![]()
Ik had al zo'n vermoeden. Vannacht tot een uur of 2 doorgekletst en vanaf vanmorgen vrij onafgebroken een afspraak met mijn bank+internet.
Plekkie 2 hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Bovenaan sta je..
Zeg, maar ik heb vandaag geen 75 posts gemaakt zeg, ben je bedonderd.
Dat kan gewoon niet.
Dat kunnen we niet hebben nee.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zodra je boven tong eindigt, moeten we praten!
waar stond tong nu dan??? op 1 hoop ik?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet hebben nee.Gewoon té erg.
Vandaag stond hij volgens mij nergens.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar stond tong nu dan??? op 1 hoop ik?
Ik ga echt slapen trouwens, moet weer vroeg op...
Jij met je disclaimers steeds...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag stond hij volgens mij nergens.
Ik ga ook slapen. In mijn eigen bedje (disclaimer).![]()
De wekker gaat om kwart voor 7. Auch.....
Welterusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij met je disclaimers steeds...![]()
Hier gaat ie om 6.15
Jij komt op kantoor, pakt een bak koffie en maft nog wat verder op het toilet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics?quote:Op maandag 4 januari 2010 02:04 schreef kitao het volgende:
[..]
je ziet toch wel dat ik een reutje ben ?
Heel FOK! heeft mijn niet fotogenieke gezicht mogen aanschouwen.quote:Op maandag 4 januari 2010 02:09 schreef kitao het volgende:
[..]
wow onthullend , het zegt eerst terug naar anominiteit
ik wil best met je mate n maar vandaag niet meer , ik moet pitten , over 3 uur gaat de wekker.quote:Op maandag 4 januari 2010 02:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Heel FOK! heeft mijn niet fotogenieke gezicht mogen aanschouwen..
Je gaat maar gezellig mee en verder mokken op de meet.
Kom ook. Waarom niet?
Volgende week gewoon meemeten. Wat kan het je schelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 02:15 schreef kitao het volgende:
[..]
ik wil best met je mate n maar vandaag niet meer , ik moet pitten , over 3 uur gaat de wekker.
Ik onthou je naam wel stali in gragdt
of wil je nog even verder kletsen
ik vroeg net of ik je al kon , zeg je neequote:Op maandag 4 januari 2010 02:21 schreef Stali het volgende:
Ik heb al eerder gepost een cupB te hebben he.
12 uur in de middag.quote:Op maandag 4 januari 2010 02:21 schreef kitao het volgende:
sorry , ik kan niet en ik vind t te vroeg
je zet er geeneens een dag bij..quote:Op maandag 4 januari 2010 02:22 schreef Stali het volgende:
12 uur in de middag.
Okee dat kan.
Je durft gewoon niet.
iedere tiet is welkom nuquote:Op maandag 4 januari 2010 02:24 schreef Stali het volgende:
Dat is een klein handje vol.
Je bent toch niet echt wakker gebleven om mijn borsten wel?.
ik ben niet-sociaal , bovendien moet ik 16 jan werken.quote:Op maandag 4 januari 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
Volgende week, zaterdag. Begin van de middag.
Hup, je nest uit en meekomen.
Das mooi want dan hoef je 9 jan, niet te werken en ga je gezellig mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 02:28 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben niet-sociaal , bovendien moet ik 16 jan werken.
Heb je weleens gekeken in mijn fotoboek?quote:Op maandag 4 januari 2010 02:29 schreef kitao het volgende:
[..]
spring jij maar in mijn nest eerst...
ook , dan heb ik nachtquote:Op maandag 4 januari 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
Das mooi want dan hoef je 9 jan, niet te werken en ga je gezellig mee.
Dan slaap je in de ochtend en kun je prima mee.quote:
lastig voor jequote:Op maandag 4 januari 2010 02:33 schreef Stali het volgende:
Heb je weleens gekeken in mijn fotoboek?
Kutnewbie. Ik weeg 340 kilo meideke.
en dan snachts gelijk weer door naar de volgende nacht , dacht t nietquote:Op maandag 4 januari 2010 02:36 schreef Stali het volgende:
Dan slaap je in de ochtend en kun je prima mee.
Maar zeg het maar eerlijk, je durft niet.
Ik trouwens ook niet maar ik ga wel.
Ik ben stokoud, Kitao.quote:Op maandag 4 januari 2010 02:42 schreef kitao het volgende:
ik lok uit stali , net met nigeria gebeld ,heb problemen genoeg.
nu als je een lekker jong ding bent dan stuur je maar een pm , anders heb ik geen tijd om een dag met je uit te gaan , sorry.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
IK GA ZO ECHT, ZWABBER
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie niets van mij moest weten.
Succes vandaag@stage Q!quote:
ze heeft je gedrogeerd, dat was geen droomquote:Op maandag 4 januari 2010 08:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb over Elies gedroomd maar ik weet verder niets meer.
Hey wakkere Zwabberquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van zondag 3 januari 2010
02. 374 Cat22
11. 189 Greys
18. 170 oh-oh
28. 148 Harajuku.
29. 146 tombolafan
32. 132 DeZwabber
60. 093 ElisaB
69. 084 Ml-etje
74. 082 kitao
91. 075 Stali
97. 073 Loveless85
OMG Cat![]()
En ze is dr nog trots op ookquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 08:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze heeft je gedrogeerd, dat was geen droom
Was wel lekker indrukwekkend dusquote:Op maandag 4 januari 2010 08:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb over Elies gedroomd maar ik weet verder niets meer.
Misschien een strak planquote:Op maandag 4 januari 2010 09:18 schreef DeZwabber het volgende:
volgende keer minder GHB gebruiken dus
Of hij doet het expres, omdat hij het leuk vindtquote:Op maandag 4 januari 2010 09:23 schreef DeZwabber het volgende:
omg, de patsert van de buurt vertrekt net in zijn hummer, en slipt bizar in de bocht![]()
heb je zo'n wagen, kan je er niet meer rijden
Je weet toch hoe dat gaat. Op het moment dat je je ogen open doet weet je nog van alles, maar 2 seconden later weet je nog net over wie het ging. Enzo.quote:
hij reed bijna van de weg af, dus als hij het expres deed kan hij er maar beter mee stoppenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of hij doet het expres, omdat hij het leuk vindt
hoe je kind dus de komende 10 jaar niet te noemenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:33 schreef MrSubtle het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365195/1/1/100/daan-en-emma-populairste-namen.html
Emmah![]()
Morguhquote:Op maandag 4 januari 2010 09:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe je kind dus de komende 10 jaar niet te noemen![]()
mogge subtle
Ik denk dat je het kunt zien als een heel grote jetlag... bij een verschuiving van 1 uur moet je rekenen op 0 tot 1 dag slecht slapen. Bij een verschuiving van 9 uur zoals bij jou, moet je dus rekenen op 4.5 tot 9 dagen voor je weer goed slaapt...quote:Op maandag 4 januari 2010 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog niet perfect, maar het gaat al beter![]()
word nog steeds erg vaak wakker
dat zal vastquote:Op maandag 4 januari 2010 09:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk dat je het kunt zien als een heel grote jetlag... bij een verschuiving van 1 uur moet je rekenen op 0 tot 1 dag slecht slapen. Bij een verschuiving van 9 uur zoals bij jou, moet je dus rekenen op 4.5 tot 9 dagen voor je weer goed slaapt...
ik ga gewoon geconditioneerde reflexen kweken, als je een belletje rinkelt val ik in slaapquote:Op maandag 4 januari 2010 09:53 schreef nokwanda het volgende:
Het is gewoon herconditionering en dat neemt wat tijd in beslag
Da's wel heel droefquote:Op maandag 4 januari 2010 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
he wacht eens even, ik besef me net...
gaan we samen naar bed, denkt Hara aan jou!![]()
Ontbijt?quote:
Met wát?quote:
Lief dat je het aanbiedt, graagquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he wacht eens even, ik besef me net...
gaan we samen naar bed, denkt Hara aan jou!![]()
Oh, nee. Ik houd niet van mushy eten,quote:Op maandag 4 januari 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
smeerbare kruidenkaas![]()
roomkaas, mascarpone, bieslook
jij smeert je brood met baksteen?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, nee. Ik houd niet van mushy eten,.
Ze hoeft d'r brood niet te smeren, ze eet toch alleen de harde korstjesquote:Op maandag 4 januari 2010 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij smeert je brood met baksteen?
oke, das wel ieeuwwwwquote:Op maandag 4 januari 2010 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
En die mensen die daar dan nog een slok thee bij nemen, met t brood in de mond dus, eeeeeeeeewwwwwwwwwwwww.
Hoe eet jij groenten en zo?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
. Als ik brood eet rooster ik het, anders
.
Jij hebt mushy groenten? Je moet het niet helemaal dood koken hoor.quote:
ja, ongeveer zo ja, anders gaan ze niet slapenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
TOUCHDOWNNNN!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
weet je zeker dat je niet mee gaat de 9e????quote:Op maandag 4 januari 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
TOUCHDOWNNNN!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Als Haar hem niet wilquote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
Boterhammetje filet americain, Haar?Hihihi.
Sorry
Dat is niet alleen mushy maar ook gewoonquote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
Boterhammetje filet americain, Haar?Hihihi.
Sorry
Ik ben blij als blikquote:Op maandag 4 januari 2010 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg gun me even om een plaatje te googlen
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet mee gaat de 9e????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
ja dat wist ikquote:Op maandag 4 januari 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Tombolalalala, Maes en ik eten ook niet mee.
Wij gaan met Loveless weer eind van de middag naar het Rotterdamsche!
Maar we komen wel voorafgaand bij de Mac snacken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat is een ja he!? Ja toch? JA TOCH!!!!!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is een ja he!? Ja toch? JA TOCH!!!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
maar volgende keer ben ik erbij, beloofd
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef tombolafan het volgende:
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.ik word een beetje kriegel van die lange lijst steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Oh-oh, log eens uit de account van Zwabberquote:Op maandag 4 januari 2010 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik word een beetje kriegel van die lange lijst steeds
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja dat wist ik
maar ik had in eerste instantie alleen degenen die terug-gepmd hadden in de lijst verwerkt...Gaan wij trouwens ook vooraf snacken bij de mac?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en @Hara... lekkere tostie kaas uit de pan zonder boter?Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
*zucht*quote:Op maandag 4 januari 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh, log eens uit de account van Zwabber
Ondankbare vleghhhhel dat je d'r bentquote:
Oooooooooooooohh, jij kent mij.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaan wij trouwens ook vooraf snacken bij de mac?![]()
en @Hara... lekkere tostie kaas uit de pan zonder boter?
Ik snap écht niet dat mensen dat kunnen etenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondankbare vleghhhhel dat je d'r bent![]()
Ik zou wel een crackertje filet lusten nu eigenlijk
boter is zoooooo 1950quote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Leg hier voetbal uit aan ... vrouwen! WK is weer onderweg enzo, laten wij stiekem voetbal leren en daarna de mannen pwnen.
KOM VROUWEN, UNITE!
Dolly zou trots zijn op jou.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!111![]()
*verbrand bh*
Uiteraard!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
woehoe!!!!!! Fototoestel mee!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Zo ff douchen en dan op pad met Nakie
Succes en foto's maken he?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
IK WEET WAT BUITENSPEL IS!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Leg hier voetbal uit aan ... vrouwen! WK is weer onderweg enzo, laten wij stiekem voetbal leren en daarna de mannen pwnen.
KOM VROUWEN, UNITE!
Kijk de fipo dan.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
IK WEET WAT BUITENSPEL IS!
RAAK MIJ AAN!!!!11EINZ!!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
IK WEET WAT BUITENSPEL IS!
RAAK MIJ AAN!!!!11EINZ!!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
dan graag even 10 minuten stilte voor dit overleden topic![]()
OH NEE WACHT DIE ZIJN AL VOORBIJ
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind het wel een beetje asociaal Tombola... je gaat niet mee naar het DTH, maar wel mee eten?
Jij gaat helemaal niet mee (quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind het wel een beetje asociaal Tombola... je gaat niet mee naar het DTH, maar wel mee eten?
Ik wil wel maar ik mag niet van m'n vriendinquote:Op maandag 4 januari 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niet mee () dus leave Tombola aloooooooone
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik volg je even niet...quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- Loveless85
- Cat22
- ElisaB
- Barbaaf
- Stali + dochter
- Nokwanda
- Bamba
- Ingetje79 + zusje
- Maes
- Greys
- Tombolafan
Wie wil erna misschien ergens iets eten met zijn allen:
tip om te eten: www.croysehoeve.nl
- Cat22
- Tombolafan
- Nokwanda
Wie eet zeker NIET mee
- Ingetje 79 en zusje
- Bamba
- Stali + dochter
- ElisaB
- Maes
- Loveless85
- Greys
Wie gaat zeker NIET meer mee
- P.F
- MrSubtle
- Gothic-Blackie
- Bigbird + meneer Bigbird
oeh, meneer zit onder de plakquote:Op maandag 4 januari 2010 11:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik mag niet van m'n vriendin
En voor je gaat roepen dat ik m bijgewerkt heb;quote:
En wat is jouw reden ook al weer?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niet mee () dus leave Tombola aloooooooone
![]()
[ afbeelding ]
omdat jullie eng zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wat is jouw reden ook al weer?
Die van mij begint nu pasquote:Op maandag 4 januari 2010 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
zo ik weet niet wat ze hebben gedaan met het luchtalarm hier in de wijk, maar het klinkt ineens vrij angstaanjagend
Normaal sliep je nog, misschien dat dat scheelt?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
zo ik weet niet wat ze hebben gedaan met het luchtalarm hier in de wijk, maar het klinkt ineens vrij angstaanjagend
quote:
nee, normaal sliep ik nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal sliep je nog, misschien dat dat scheelt?
Je zou het haast wel denken, staat bijna in de tuin man. Naar,quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou het haast wel denken, staat bijna in de tuin man. Naar,.
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:Als ik zo door kan werken hoef ik niet eens veel langer te blijven vanaaf
hoi nonquote:Op maandag 4 januari 2010 12:25 schreef Nonneke het volgende:
crosspost:
En toen was Stephje weer alleen![]()
Vanmorgen Lotje dood gevonden in de ren, en gezien dr houding (volledig gestrekt) vermoeden we dat is is uitgegleden en dr rug heeft gebroken![]()
Arme Steph zit helemaal ingedoken in hun hoekje de arme stumpert, hijs ook niet voor het geluk geboren
[ afbeelding ]
En de laatste foto samen![]()
[ afbeelding ]
Dag meisje, slaap lekker
[ afbeelding ]
Oh nee! Wat erg!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:25 schreef Nonneke het volgende:
crosspost:
En toen was Stephje weer alleen![]()
Vanmorgen Lotje dood gevonden in de ren, en gezien dr houding (volledig gestrekt) vermoeden we dat is is uitgegleden en dr rug heeft gebroken![]()
Arme Steph zit helemaal ingedoken in hun hoekje de arme stumpert, hijs ook niet voor het geluk geboren
[ afbeelding ]
En de laatste foto samen![]()
[ afbeelding ]
Dag meisje, slaap lekker
[ afbeelding ]
als ik er nu een zou vinden zou ik dr direct ophalen. Maar het moet wel een buiten konijn zijn, ik kan onmogelijk nu een binnenkonijn buiten gaan gooien, maar ik kan hem ook niet naar binnen halen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
Och neee Nonneke wat erg!!! Arme konijntjesen arme jij.
Klinkt ontzettend stom op dit moment maar zou een nieuw vriendje helpen?
heeft whoopie een ei gelegd dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
Och neee Nonneke wat erg!!! Arme konijntjesen arme jij.
Klinkt ontzettend stom op dit moment maar zou een nieuw vriendje helpen?
Och jee ja, bij mij in de omgeving allemaal buiten konijnen dus vandaar dat ik er niet bij stil stond.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als ik er nu een zou vinden zou ik dr direct ophalen. Maar het moet wel een buiten konijn zijn, ik kan onmogelijk nu een binnenkonijn buiten gaan gooien, maar ik kan hem ook niet naar binnen halen.
zou het zó erg vinden als hij tot het voorjaar weer alleen zou moeten !
vind het voor mezelf lullig hoor, maar voor Steph breekt mn hart
Dus als iemand wat weet
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och jee ja, bij mij in de omgeving allemaal buiten konijnen dus vandaar dat ik er niet bij stil stond.
Zal eens kijken vanavond en vd week bij de super, You never know.
hollands atlantisquote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef MrSubtle het volgende:
Blergh wat sneu Non![]()
Waar woon jij ongeveer?
Ok ik kijk even dan! Enne nog stommer, check even i-net je wil niet weten hoeveel diertjes erop staan.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
moet wel een vrouwtje/vroedster zijn, hijs niet zo van andere mannen
![]()
Lief van je !
quote:
Okay daar weet ik nietsquote:Op maandag 4 januari 2010 12:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dies veul beter dan morderne snorkels
![]()
Flevoland omgeving Lelystad
dan mag tie uit allemaal nijntjes kiezen, en dan haal jij een emmer voor em?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay daar weet ik niets
Ik heb mijn 2e konijn destijds bij de konijnenopvang gehaald... daar ga je met je konijn naar toe, en dan mag ie uit een heleboel andere konijntjes kiezen welke het beste klikt
Ik ookquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay daar weet ik niets
Ik heb mijn 2e konijn destijds bij de konijnenopvang gehaald... daar ga je met je konijn naar toe, en dan mag ie uit een heleboel andere konijntjes kiezen welke het beste klikt
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan mag tie uit allemaal nijntjes kiezen, en dan haal jij een emmer voor em?
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dies veul beter dan morderne snorkels
helemaal omdat het hier heul vroeger al eens droog is geweest
![]()
Flevoland omgeving Lelystad
In opvangen zitten er zat, alleen zijn het allemaal binnenopvangenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay daar weet ik niets
woon zelf in swift, zeg altijd omg. lelystad dat kennen de meeste welquote:Op maandag 4 januari 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in Dronten gestudeerd/gewoond
Daar ben ik ook wel geweest ja!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
woon zelf in swift, zeg altijd omg. lelystad dat kennen de meeste wel
ben ik de enige die opgelet heeft met topo vroeger?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel geweest ja!
Maar bijna niemand kent het idd... Dronten ook niet...
Dat was bij mij op de basisschool wel grappig, ik ging toen na groep 8 zegmaar hier heen verhuizen in m'n vakantie.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik de enige die opgelet heeft met topo vroeger?
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dat was bij mij op de basisschool wel grappig, ik ging toen na groep 8 zegmaar hier heen verhuizen in m'n vakantie.
In groep 6 had ik ook topo gehad en Swift geleerd, dus wij vertellen waar we heengaan verhuizen, al die leraren doodleuk "nooit van gehoord !" terwijl ze het dus wel aan de kinderen leerde
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
Nou!
Ik denk ik pas het lijstje in de OP aan (volgorde van de namen gelijk met volgorde van ava's)
Maar ik weet 2 ava's niet en heb 3 namen over...
Zucht...quote:
quote:
inderdaad!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zegt toch wel wat over leraren
jou moet ik hebben. help!!!! wiens ava staat tussen Ynske en jou en wiens tussen f_r en enfermera????quote:Op maandag 4 januari 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]Toch maar wel gedaan?
Ja nu jij hem hebt twijfel ik ookMaar ik doe het toch maar niet!
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zucht...
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, BrandX maakt ze als je meldt welke awards je hebt gewonnen. Ik vind het toch wel leukquote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]Toch maar wel gedaan?
Ja nu jij hem hebt twijfel ik ookMaar ik doe het toch maar niet!
![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zucht...
Je mag gewoon die andere laten staan hoor, trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gaat die Q? Ben je het al zat, die stage?
Ik durf ook totaal niet aan de plaatjes te komen!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je mag gewoon die andere laten staan hoor, trouwens!
Oh, wel vervelend lijkt me, zo rustig?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
nog niet
Heb nu pauze. Een uur. Ben thuis. Ff Baloe uitgelaten en nu ff lekker aant eten.
Ik heb alleen niet zoveel te doende 1ste 2u deed ik niks, en toen kon ik eindelijk een systeem bouwen. Die is nu klaar
dus nu heb ik volgens mij weer niks te doen
Morgen die duo scopie
Ok, tussen Ynske en Greys staat Morretje trouwens.quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf ook totaal niet aan de plaatjes te komen!!!!
Ik zet alleen de namen in dezelfde volgorde
Dank je!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, tussen Ynske en Greys staat Morretje trouwens.
quote:
TNX!!!!!quote:
Dan heeft iemand die eruit gehaald want die stond er altijd wel.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
TNX!!!!!![]()
Die zijn dan van ava veranderd![]()
Maar nu klopt ie weer (behalve dat isdatzo er geen ava tussen heeft staan, maar die gooi ik wel achteraan dan)
Ik hou van kloppende lijstjes!!!!
ow...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan heeft iemand die eruit gehaald want die stond er altijd wel.
iemand met monty python in zn ava... En ik weet inderdaad wel dat ik die er ooit in heb zien staanquote:
Loveless had gekeken of er mensen in stonden die echt al maanden niet gepost hadden en die er uit gehaald inderdaad. Het lijstje noemt de 'stamgasten', dus als iemand er al heel lang niet is kan je daar niet echt meer toe rekenenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, Isdatzo is hier toch nooit meer, en nu op vakantie trouwensquote:Op maandag 4 januari 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...![]()
Ik niet! Ik durf nooit aan die plaatjes te komen...![]()
Nonneke staat er ook niet in trouwens!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mocht ik trouwens wel zomaar in jouw lijstje knippen en plakken?
zn naam staat er in.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless had gekeken of er mensen in stonden die echt al maanden niet gepost hadden en die er uit gehaald inderdaad. En daar waren een aantal van ons het mee eens inderdaad (voordat we besloten dat die hele lijst er ook wel uit kon). Maar mocht Isdatzo ons niet vergeten zijn en er weer in willen dan kan hij er zo weer in
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, Isdatzo is hier toch nooit meer, en nu op vakantie trouwens, dus laat hem er lekker uit
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor, dan sta ik tenminste lekker twee keer als eerste.
ja maar moet nonneke er wel in? ik bedoel, niemand mag haar toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...![]()
Ik niet! Ik durf nooit aan die plaatjes te komen...![]()
Nonneke staat er ook niet in trouwens!!!
Oh, ik had deze post gemistquote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless had gekeken of er mensen in stonden die echt al maanden niet gepost hadden en die er uit gehaald inderdaad. Het lijstje noemt de 'stamgasten', dus als iemand er al heel lang niet is kan je daar niet echt meer toe rekenen
En daar waren een aantal van ons het mee eens inderdaad (voordat we besloten dat die hele lijst er ook wel uit kon). Maar mocht Isdatzo ons niet vergeten zijn en er weer in willen dan kan hij er zo weer in
Oh Loveless had zijn naam er ook uitgehaald.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zn naam staat er in.
alleen zn ava niet
Ja daaaaaaaaaaaaag, ik heb het lijstje uit de laatste OP met lijst gebruikt hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Loveless had zijn naam er ook uitgehaald.
Maar toen kwam het lijstje van Hara weer en daar stond ie klaarblijkelijk wel in.
*KRAS*
Dit is nog ingewikkelder dan buitenspel!
(grapjuh)
Hij staat nu helemaal buitenspelquote:Op maandag 4 januari 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Loveless had zijn naam er ook uitgehaald.
Maar toen kwam het lijstje van Hara weer en daar stond ie klaarblijkelijk wel in.
*KRAS*
Dit is nog ingewikkelder dan buitenspel!
(grapjuh)
en vlak erna had loveless m gewist zeker!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaag, ik heb het lijstje uit de laatste OP met lijst gebruikt hoor
Krijg je ervan, awardjatter.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, dat had ik ff gemist!
Ik stond altijd als eerste in de lijst en nu ineens niet meer!
Haraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kusje
OMGquote:Op maandag 4 januari 2010 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, dat had ik ff gemist!
Ik stond altijd als eerste in de lijst en nu ineens niet meer!
Haraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kusje
Misschien wil ze er zelf wel helemaal niet in... Dus ik doe mooi niksquote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar moet nonneke er wel in? ik bedoel, niemand mag haar toch?
Whihihihi, sorryquote:
met allevier je awards? dat wordt een drukke UI...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi, sorry
Ik had op jou gestemd in die categorie, meer kon ik niet doen![]()
Ik twijfel nu of ik niet ook een UI zal laten makenFak.
Neeee, die van 'blablabla mod' hoef ik er sowieso niet in en die van de avatar ook niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
met allevier je awards? dat wordt een drukke UI...
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT
DIT
KÁN
IN
NEDERLAND!
Begin maar opnieuw hoor Tombola!
hahahaahahaha, was je bang dat ik het echt zou doen anders?quote:
Nee, doe mij dit niet aan. Ben ik jou straks ook nog kwijtquote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi, sorry
Ik had op jou gestemd in die categorie, meer kon ik niet doen![]()
Ik twijfel nu of ik niet ook een UI zal laten makenFak.
hier ook koud ja!!!! Maar bij jullie kouder zegt het nieuwsquote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Koud is het hier joh!
Ook sneu voor de wawa's, zijn ze ook es mee lopen we geen uur in de pauze![]()
En spekglad overal![]()
Pauze is weer om, ik ga weer ff doorknallen.
Ik hoop dat ik dr af en toe es aan denk om te spieken of Ing dr weer is want ik ben zoooooooooooo benieuwd
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Tombooooolaaaaa, DML is met hoofdletters eh
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geknipt en geplakt vanuit jouw lijstje
Hoe koud is het hier dan ?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier ook koud ja!!!! Maar bij jullie kouder zegt het nieuws
vanmorgen ook weer heel even sneeuw!!!! ik ben dat niet meer gewend hoor; zoveel dagen achter elkaar koud/sneeuw in Nederland!
weersite zegt -5...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe koud is het hier dan ?
Het voelt echt aan als -10 buiten of zo, ondanks de zon
ik weet niet meer waar hier is bij jouquote:
aangepast hoorquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe koud is het hier dan ?
Het voelt echt aan als -10 buiten of zo, ondanks de zon
zit ik hier even met een mediterraanse 0 gradenquote:
Oh, echt grappig, ik heb t echt zelden zo koud gehad midden op de dag idd!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weersite zegt -5...
maar ze hadden het er op het nieuws over dat in Limburg het tot -10 kon gaan, dus je kan best gelijk hebben...Sterkte voor jou en je hondjes!!!!!
drentehhhhquote:Op maandag 4 januari 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik weet niet meer waar hier is bij jou
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
zit ik hier even met een mediterraanse 0 graden
ja, en jij ze gister nog scheren!!!! hele isolatie weg!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, echt grappig, ik heb t echt zelden zo koud gehad midden op de dag idd!
Ik dacht al dat ik me aanstelde, maar Chico klapperde echt zowat uit zn voegen en als Karel ook loopt te rillen buiten dan moet het wel koud zijn
Wat goed geregeld!Lekker naar huisquote:Op maandag 4 januari 2010 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
nog niet
Heb nu pauze. Een uur. Ben thuis. Ff Baloe uitgelaten en nu ff lekker aant eten.
Ik heb alleen niet zoveel te doende 1ste 2u deed ik niks, en toen kon ik eindelijk een systeem bouwen. Die is nu klaar
dus nu heb ik volgens mij weer niks te doen
Morgen die duo scopie
Oh Billy heeft t het minst koud van ze allemaal hoor, maar die had wel net als Chico zn zebrapak aanquote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
ja, en jij ze gister nog scheren!!!! hele isolatie weg!!!
Woon jij in Drenthe?quote:
Zebrapakjestweelingquote:Op maandag 4 januari 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Billy heeft t het minst koud van ze allemaal hoor, maar die had wel net als Chico zn zebrapak aan
Dat wist ik tochquote:
Altijd matchende pakjes hequote:
Altijd die Zwabber weerquote:Op maandag 4 januari 2010 13:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat wist ik toch![]()
Zwabber moet niet voor zijn beurt praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |