quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan heeft iemand die eruit gehaald want die stond er altijd wel.
Ach, Isdatzo is hier toch nooit meer, en nu op vakantie trouwensquote:Op maandag 4 januari 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...![]()
Ik niet! Ik durf nooit aan die plaatjes te komen...![]()
Nonneke staat er ook niet in trouwens!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mocht ik trouwens wel zomaar in jouw lijstje knippen en plakken?
zn naam staat er in.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless had gekeken of er mensen in stonden die echt al maanden niet gepost hadden en die er uit gehaald inderdaad. En daar waren een aantal van ons het mee eens inderdaad (voordat we besloten dat die hele lijst er ook wel uit kon). Maar mocht Isdatzo ons niet vergeten zijn en er weer in willen dan kan hij er zo weer in
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, Isdatzo is hier toch nooit meer, en nu op vakantie trouwens, dus laat hem er lekker uit
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor, dan sta ik tenminste lekker twee keer als eerste.
ja maar moet nonneke er wel in? ik bedoel, niemand mag haar toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...![]()
Ik niet! Ik durf nooit aan die plaatjes te komen...![]()
Nonneke staat er ook niet in trouwens!!!
Oh, ik had deze post gemistquote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless had gekeken of er mensen in stonden die echt al maanden niet gepost hadden en die er uit gehaald inderdaad. Het lijstje noemt de 'stamgasten', dus als iemand er al heel lang niet is kan je daar niet echt meer toe rekenen
En daar waren een aantal van ons het mee eens inderdaad (voordat we besloten dat die hele lijst er ook wel uit kon). Maar mocht Isdatzo ons niet vergeten zijn en er weer in willen dan kan hij er zo weer in
Oh Loveless had zijn naam er ook uitgehaald.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zn naam staat er in.
alleen zn ava niet
Ja daaaaaaaaaaaaag, ik heb het lijstje uit de laatste OP met lijst gebruikt hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Loveless had zijn naam er ook uitgehaald.
Maar toen kwam het lijstje van Hara weer en daar stond ie klaarblijkelijk wel in.
*KRAS*
Dit is nog ingewikkelder dan buitenspel!
(grapjuh)
Hij staat nu helemaal buitenspelquote:Op maandag 4 januari 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Loveless had zijn naam er ook uitgehaald.
Maar toen kwam het lijstje van Hara weer en daar stond ie klaarblijkelijk wel in.
*KRAS*
Dit is nog ingewikkelder dan buitenspel!
(grapjuh)
en vlak erna had loveless m gewist zeker!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaag, ik heb het lijstje uit de laatste OP met lijst gebruikt hoor
Krijg je ervan, awardjatter.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, dat had ik ff gemist!
Ik stond altijd als eerste in de lijst en nu ineens niet meer!
Haraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kusje
OMGquote:Op maandag 4 januari 2010 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, dat had ik ff gemist!
Ik stond altijd als eerste in de lijst en nu ineens niet meer!
Haraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kusje
Misschien wil ze er zelf wel helemaal niet in... Dus ik doe mooi niksquote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar moet nonneke er wel in? ik bedoel, niemand mag haar toch?
Whihihihi, sorryquote:
met allevier je awards? dat wordt een drukke UI...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi, sorry
Ik had op jou gestemd in die categorie, meer kon ik niet doen![]()
Ik twijfel nu of ik niet ook een UI zal laten makenFak.
Neeee, die van 'blablabla mod' hoef ik er sowieso niet in en die van de avatar ook niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
met allevier je awards? dat wordt een drukke UI...
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT
DIT
KÁN
IN
NEDERLAND!
Begin maar opnieuw hoor Tombola!
hahahaahahaha, was je bang dat ik het echt zou doen anders?quote:
Nee, doe mij dit niet aan. Ben ik jou straks ook nog kwijtquote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi, sorry
Ik had op jou gestemd in die categorie, meer kon ik niet doen![]()
Ik twijfel nu of ik niet ook een UI zal laten makenFak.
hier ook koud ja!!!! Maar bij jullie kouder zegt het nieuwsquote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Koud is het hier joh!
Ook sneu voor de wawa's, zijn ze ook es mee lopen we geen uur in de pauze![]()
En spekglad overal![]()
Pauze is weer om, ik ga weer ff doorknallen.
Ik hoop dat ik dr af en toe es aan denk om te spieken of Ing dr weer is want ik ben zoooooooooooo benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |