Dat was bij mij op de basisschool wel grappig, ik ging toen na groep 8 zegmaar hier heen verhuizen in m'n vakantie.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik de enige die opgelet heeft met topo vroeger?
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dat was bij mij op de basisschool wel grappig, ik ging toen na groep 8 zegmaar hier heen verhuizen in m'n vakantie.
In groep 6 had ik ook topo gehad en Swift geleerd, dus wij vertellen waar we heengaan verhuizen, al die leraren doodleuk "nooit van gehoord !" terwijl ze het dus wel aan de kinderen leerde
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
Nou!
Ik denk ik pas het lijstje in de OP aan (volgorde van de namen gelijk met volgorde van ava's)
Maar ik weet 2 ava's niet en heb 3 namen over...
Zucht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
inderdaad!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zegt toch wel wat over leraren
jou moet ik hebben. help!!!! wiens ava staat tussen Ynske en jou en wiens tussen f_r en enfermera????quote:Op maandag 4 januari 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]Toch maar wel gedaan?
Ja nu jij hem hebt twijfel ik ookMaar ik doe het toch maar niet!
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zucht...
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, BrandX maakt ze als je meldt welke awards je hebt gewonnen. Ik vind het toch wel leukquote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]Toch maar wel gedaan?
Ja nu jij hem hebt twijfel ik ookMaar ik doe het toch maar niet!
![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zucht...
Je mag gewoon die andere laten staan hoor, trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gaat die Q? Ben je het al zat, die stage?
Ik durf ook totaal niet aan de plaatjes te komen!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je mag gewoon die andere laten staan hoor, trouwens!
Oh, wel vervelend lijkt me, zo rustig?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
nog niet
Heb nu pauze. Een uur. Ben thuis. Ff Baloe uitgelaten en nu ff lekker aant eten.
Ik heb alleen niet zoveel te doende 1ste 2u deed ik niks, en toen kon ik eindelijk een systeem bouwen. Die is nu klaar
dus nu heb ik volgens mij weer niks te doen
Morgen die duo scopie
Ok, tussen Ynske en Greys staat Morretje trouwens.quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf ook totaal niet aan de plaatjes te komen!!!!
Ik zet alleen de namen in dezelfde volgorde
Dank je!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, tussen Ynske en Greys staat Morretje trouwens.
quote:
TNX!!!!!quote:
Dan heeft iemand die eruit gehaald want die stond er altijd wel.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
TNX!!!!!![]()
Die zijn dan van ava veranderd![]()
Maar nu klopt ie weer (behalve dat isdatzo er geen ava tussen heeft staan, maar die gooi ik wel achteraan dan)
Ik hou van kloppende lijstjes!!!!
ow...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan heeft iemand die eruit gehaald want die stond er altijd wel.
iemand met monty python in zn ava... En ik weet inderdaad wel dat ik die er ooit in heb zien staanquote:
Loveless had gekeken of er mensen in stonden die echt al maanden niet gepost hadden en die er uit gehaald inderdaad. Het lijstje noemt de 'stamgasten', dus als iemand er al heel lang niet is kan je daar niet echt meer toe rekenenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan heeft iemand die eruit gehaald want die stond er altijd wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |