als ik er nu een zou vinden zou ik dr direct ophalen. Maar het moet wel een buiten konijn zijn, ik kan onmogelijk nu een binnenkonijn buiten gaan gooien, maar ik kan hem ook niet naar binnen halen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
Och neee Nonneke wat erg!!! Arme konijntjesen arme jij.
Klinkt ontzettend stom op dit moment maar zou een nieuw vriendje helpen?
heeft whoopie een ei gelegd dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
Och neee Nonneke wat erg!!! Arme konijntjesen arme jij.
Klinkt ontzettend stom op dit moment maar zou een nieuw vriendje helpen?
Och jee ja, bij mij in de omgeving allemaal buiten konijnen dus vandaar dat ik er niet bij stil stond.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als ik er nu een zou vinden zou ik dr direct ophalen. Maar het moet wel een buiten konijn zijn, ik kan onmogelijk nu een binnenkonijn buiten gaan gooien, maar ik kan hem ook niet naar binnen halen.
zou het zó erg vinden als hij tot het voorjaar weer alleen zou moeten !
vind het voor mezelf lullig hoor, maar voor Steph breekt mn hart
Dus als iemand wat weet
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och jee ja, bij mij in de omgeving allemaal buiten konijnen dus vandaar dat ik er niet bij stil stond.
Zal eens kijken vanavond en vd week bij de super, You never know.
hollands atlantisquote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef MrSubtle het volgende:
Blergh wat sneu Non![]()
Waar woon jij ongeveer?
Ok ik kijk even dan! Enne nog stommer, check even i-net je wil niet weten hoeveel diertjes erop staan.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
moet wel een vrouwtje/vroedster zijn, hijs niet zo van andere mannen
![]()
Lief van je !
quote:
Okay daar weet ik nietsquote:Op maandag 4 januari 2010 12:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dies veul beter dan morderne snorkels
![]()
Flevoland omgeving Lelystad
dan mag tie uit allemaal nijntjes kiezen, en dan haal jij een emmer voor em?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay daar weet ik niets
Ik heb mijn 2e konijn destijds bij de konijnenopvang gehaald... daar ga je met je konijn naar toe, en dan mag ie uit een heleboel andere konijntjes kiezen welke het beste klikt
Ik ookquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay daar weet ik niets
Ik heb mijn 2e konijn destijds bij de konijnenopvang gehaald... daar ga je met je konijn naar toe, en dan mag ie uit een heleboel andere konijntjes kiezen welke het beste klikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan mag tie uit allemaal nijntjes kiezen, en dan haal jij een emmer voor em?
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dies veul beter dan morderne snorkels
helemaal omdat het hier heul vroeger al eens droog is geweest
![]()
Flevoland omgeving Lelystad
In opvangen zitten er zat, alleen zijn het allemaal binnenopvangenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay daar weet ik niets
woon zelf in swift, zeg altijd omg. lelystad dat kennen de meeste welquote:Op maandag 4 januari 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in Dronten gestudeerd/gewoond
Daar ben ik ook wel geweest ja!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
woon zelf in swift, zeg altijd omg. lelystad dat kennen de meeste wel
ben ik de enige die opgelet heeft met topo vroeger?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel geweest ja!
Maar bijna niemand kent het idd... Dronten ook niet...
Dat was bij mij op de basisschool wel grappig, ik ging toen na groep 8 zegmaar hier heen verhuizen in m'n vakantie.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik de enige die opgelet heeft met topo vroeger?
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dat was bij mij op de basisschool wel grappig, ik ging toen na groep 8 zegmaar hier heen verhuizen in m'n vakantie.
In groep 6 had ik ook topo gehad en Swift geleerd, dus wij vertellen waar we heengaan verhuizen, al die leraren doodleuk "nooit van gehoord !" terwijl ze het dus wel aan de kinderen leerde
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
Nou!
Ik denk ik pas het lijstje in de OP aan (volgorde van de namen gelijk met volgorde van ava's)
Maar ik weet 2 ava's niet en heb 3 namen over...
Zucht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
inderdaad!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zegt toch wel wat over leraren
jou moet ik hebben. help!!!! wiens ava staat tussen Ynske en jou en wiens tussen f_r en enfermera????quote:Op maandag 4 januari 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]Toch maar wel gedaan?
Ja nu jij hem hebt twijfel ik ookMaar ik doe het toch maar niet!
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zucht...
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, BrandX maakt ze als je meldt welke awards je hebt gewonnen. Ik vind het toch wel leukquote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]Toch maar wel gedaan?
Ja nu jij hem hebt twijfel ik ookMaar ik doe het toch maar niet!
![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zucht...
Je mag gewoon die andere laten staan hoor, trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gaat die Q? Ben je het al zat, die stage?
Ik durf ook totaal niet aan de plaatjes te komen!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je mag gewoon die andere laten staan hoor, trouwens!
Oh, wel vervelend lijkt me, zo rustig?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
nog niet
Heb nu pauze. Een uur. Ben thuis. Ff Baloe uitgelaten en nu ff lekker aant eten.
Ik heb alleen niet zoveel te doende 1ste 2u deed ik niks, en toen kon ik eindelijk een systeem bouwen. Die is nu klaar
dus nu heb ik volgens mij weer niks te doen
Morgen die duo scopie
Ok, tussen Ynske en Greys staat Morretje trouwens.quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf ook totaal niet aan de plaatjes te komen!!!!
Ik zet alleen de namen in dezelfde volgorde
Dank je!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, tussen Ynske en Greys staat Morretje trouwens.
quote:
TNX!!!!!quote:
Dan heeft iemand die eruit gehaald want die stond er altijd wel.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
TNX!!!!!![]()
Die zijn dan van ava veranderd![]()
Maar nu klopt ie weer (behalve dat isdatzo er geen ava tussen heeft staan, maar die gooi ik wel achteraan dan)
Ik hou van kloppende lijstjes!!!!
ow...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan heeft iemand die eruit gehaald want die stond er altijd wel.
iemand met monty python in zn ava... En ik weet inderdaad wel dat ik die er ooit in heb zien staanquote:
Loveless had gekeken of er mensen in stonden die echt al maanden niet gepost hadden en die er uit gehaald inderdaad. Het lijstje noemt de 'stamgasten', dus als iemand er al heel lang niet is kan je daar niet echt meer toe rekenenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, Isdatzo is hier toch nooit meer, en nu op vakantie trouwensquote:Op maandag 4 januari 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...![]()
Ik niet! Ik durf nooit aan die plaatjes te komen...![]()
Nonneke staat er ook niet in trouwens!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mocht ik trouwens wel zomaar in jouw lijstje knippen en plakken?
zn naam staat er in.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless had gekeken of er mensen in stonden die echt al maanden niet gepost hadden en die er uit gehaald inderdaad. En daar waren een aantal van ons het mee eens inderdaad (voordat we besloten dat die hele lijst er ook wel uit kon). Maar mocht Isdatzo ons niet vergeten zijn en er weer in willen dan kan hij er zo weer in
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, Isdatzo is hier toch nooit meer, en nu op vakantie trouwens, dus laat hem er lekker uit
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor, dan sta ik tenminste lekker twee keer als eerste.
ja maar moet nonneke er wel in? ik bedoel, niemand mag haar toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...![]()
Ik niet! Ik durf nooit aan die plaatjes te komen...![]()
Nonneke staat er ook niet in trouwens!!!
Oh, ik had deze post gemistquote:Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless had gekeken of er mensen in stonden die echt al maanden niet gepost hadden en die er uit gehaald inderdaad. Het lijstje noemt de 'stamgasten', dus als iemand er al heel lang niet is kan je daar niet echt meer toe rekenen
En daar waren een aantal van ons het mee eens inderdaad (voordat we besloten dat die hele lijst er ook wel uit kon). Maar mocht Isdatzo ons niet vergeten zijn en er weer in willen dan kan hij er zo weer in
Oh Loveless had zijn naam er ook uitgehaald.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zn naam staat er in.
alleen zn ava niet
Ja daaaaaaaaaaaaag, ik heb het lijstje uit de laatste OP met lijst gebruikt hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Loveless had zijn naam er ook uitgehaald.
Maar toen kwam het lijstje van Hara weer en daar stond ie klaarblijkelijk wel in.
*KRAS*
Dit is nog ingewikkelder dan buitenspel!
(grapjuh)
Hij staat nu helemaal buitenspelquote:Op maandag 4 januari 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Loveless had zijn naam er ook uitgehaald.
Maar toen kwam het lijstje van Hara weer en daar stond ie klaarblijkelijk wel in.
*KRAS*
Dit is nog ingewikkelder dan buitenspel!
(grapjuh)
en vlak erna had loveless m gewist zeker!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaag, ik heb het lijstje uit de laatste OP met lijst gebruikt hoor
Krijg je ervan, awardjatter.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, dat had ik ff gemist!
Ik stond altijd als eerste in de lijst en nu ineens niet meer!
Haraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kusje
OMGquote:Op maandag 4 januari 2010 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, dat had ik ff gemist!
Ik stond altijd als eerste in de lijst en nu ineens niet meer!
Haraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kusje
Misschien wil ze er zelf wel helemaal niet in... Dus ik doe mooi niksquote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar moet nonneke er wel in? ik bedoel, niemand mag haar toch?
Whihihihi, sorryquote:
met allevier je awards? dat wordt een drukke UI...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi, sorry
Ik had op jou gestemd in die categorie, meer kon ik niet doen![]()
Ik twijfel nu of ik niet ook een UI zal laten makenFak.
Neeee, die van 'blablabla mod' hoef ik er sowieso niet in en die van de avatar ook niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
met allevier je awards? dat wordt een drukke UI...
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT
DIT
KÁN
IN
NEDERLAND!
Begin maar opnieuw hoor Tombola!
hahahaahahaha, was je bang dat ik het echt zou doen anders?quote:
Nee, doe mij dit niet aan. Ben ik jou straks ook nog kwijtquote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi, sorry
Ik had op jou gestemd in die categorie, meer kon ik niet doen![]()
Ik twijfel nu of ik niet ook een UI zal laten makenFak.
hier ook koud ja!!!! Maar bij jullie kouder zegt het nieuwsquote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Koud is het hier joh!
Ook sneu voor de wawa's, zijn ze ook es mee lopen we geen uur in de pauze![]()
En spekglad overal![]()
Pauze is weer om, ik ga weer ff doorknallen.
Ik hoop dat ik dr af en toe es aan denk om te spieken of Ing dr weer is want ik ben zoooooooooooo benieuwd
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Tombooooolaaaaa, DML is met hoofdletters eh
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geknipt en geplakt vanuit jouw lijstje
Hoe koud is het hier dan ?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier ook koud ja!!!! Maar bij jullie kouder zegt het nieuws
vanmorgen ook weer heel even sneeuw!!!! ik ben dat niet meer gewend hoor; zoveel dagen achter elkaar koud/sneeuw in Nederland!
weersite zegt -5...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe koud is het hier dan ?
Het voelt echt aan als -10 buiten of zo, ondanks de zon
ik weet niet meer waar hier is bij jouquote:
aangepast hoorquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe koud is het hier dan ?
Het voelt echt aan als -10 buiten of zo, ondanks de zon
zit ik hier even met een mediterraanse 0 gradenquote:
Oh, echt grappig, ik heb t echt zelden zo koud gehad midden op de dag idd!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weersite zegt -5...
maar ze hadden het er op het nieuws over dat in Limburg het tot -10 kon gaan, dus je kan best gelijk hebben...Sterkte voor jou en je hondjes!!!!!
drentehhhhquote:Op maandag 4 januari 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik weet niet meer waar hier is bij jou
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
zit ik hier even met een mediterraanse 0 graden
ja, en jij ze gister nog scheren!!!! hele isolatie weg!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, echt grappig, ik heb t echt zelden zo koud gehad midden op de dag idd!
Ik dacht al dat ik me aanstelde, maar Chico klapperde echt zowat uit zn voegen en als Karel ook loopt te rillen buiten dan moet het wel koud zijn
Wat goed geregeld!Lekker naar huisquote:Op maandag 4 januari 2010 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
nog niet
Heb nu pauze. Een uur. Ben thuis. Ff Baloe uitgelaten en nu ff lekker aant eten.
Ik heb alleen niet zoveel te doende 1ste 2u deed ik niks, en toen kon ik eindelijk een systeem bouwen. Die is nu klaar
dus nu heb ik volgens mij weer niks te doen
Morgen die duo scopie
Oh Billy heeft t het minst koud van ze allemaal hoor, maar die had wel net als Chico zn zebrapak aanquote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
ja, en jij ze gister nog scheren!!!! hele isolatie weg!!!
Woon jij in Drenthe?quote:
Zebrapakjestweelingquote:Op maandag 4 januari 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Billy heeft t het minst koud van ze allemaal hoor, maar die had wel net als Chico zn zebrapak aan
Dat wist ik tochquote:
Altijd matchende pakjes hequote:
Altijd die Zwabber weerquote:Op maandag 4 januari 2010 13:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat wist ik toch![]()
Zwabber moet niet voor zijn beurt praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |