quote:Op maandag 4 januari 2010 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Tombooooolaaaaa, DML is met hoofdletters eh
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geknipt en geplakt vanuit jouw lijstje
Hoe koud is het hier dan ?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier ook koud ja!!!! Maar bij jullie kouder zegt het nieuws
vanmorgen ook weer heel even sneeuw!!!! ik ben dat niet meer gewend hoor; zoveel dagen achter elkaar koud/sneeuw in Nederland!
weersite zegt -5...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe koud is het hier dan ?
Het voelt echt aan als -10 buiten of zo, ondanks de zon
ik weet niet meer waar hier is bij jouquote:
aangepast hoorquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe koud is het hier dan ?
Het voelt echt aan als -10 buiten of zo, ondanks de zon
zit ik hier even met een mediterraanse 0 gradenquote:
Oh, echt grappig, ik heb t echt zelden zo koud gehad midden op de dag idd!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weersite zegt -5...
maar ze hadden het er op het nieuws over dat in Limburg het tot -10 kon gaan, dus je kan best gelijk hebben...Sterkte voor jou en je hondjes!!!!!
drentehhhhquote:Op maandag 4 januari 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik weet niet meer waar hier is bij jou
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
zit ik hier even met een mediterraanse 0 graden
ja, en jij ze gister nog scheren!!!! hele isolatie weg!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, echt grappig, ik heb t echt zelden zo koud gehad midden op de dag idd!
Ik dacht al dat ik me aanstelde, maar Chico klapperde echt zowat uit zn voegen en als Karel ook loopt te rillen buiten dan moet het wel koud zijn
Wat goed geregeld!Lekker naar huisquote:Op maandag 4 januari 2010 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
nog niet
Heb nu pauze. Een uur. Ben thuis. Ff Baloe uitgelaten en nu ff lekker aant eten.
Ik heb alleen niet zoveel te doende 1ste 2u deed ik niks, en toen kon ik eindelijk een systeem bouwen. Die is nu klaar
dus nu heb ik volgens mij weer niks te doen
Morgen die duo scopie
Oh Billy heeft t het minst koud van ze allemaal hoor, maar die had wel net als Chico zn zebrapak aanquote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
ja, en jij ze gister nog scheren!!!! hele isolatie weg!!!
Woon jij in Drenthe?quote:
Zebrapakjestweelingquote:Op maandag 4 januari 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Billy heeft t het minst koud van ze allemaal hoor, maar die had wel net als Chico zn zebrapak aan
Dat wist ik tochquote:
Altijd matchende pakjes hequote:
Altijd die Zwabber weerquote:Op maandag 4 januari 2010 13:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat wist ik toch![]()
Zwabber moet niet voor zijn beurt praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |