Morguhquote:Op maandag 4 januari 2010 09:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe je kind dus de komende 10 jaar niet te noemen![]()
mogge subtle
Ik denk dat je het kunt zien als een heel grote jetlag... bij een verschuiving van 1 uur moet je rekenen op 0 tot 1 dag slecht slapen. Bij een verschuiving van 9 uur zoals bij jou, moet je dus rekenen op 4.5 tot 9 dagen voor je weer goed slaapt...quote:Op maandag 4 januari 2010 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog niet perfect, maar het gaat al beter![]()
word nog steeds erg vaak wakker
dat zal vastquote:Op maandag 4 januari 2010 09:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk dat je het kunt zien als een heel grote jetlag... bij een verschuiving van 1 uur moet je rekenen op 0 tot 1 dag slecht slapen. Bij een verschuiving van 9 uur zoals bij jou, moet je dus rekenen op 4.5 tot 9 dagen voor je weer goed slaapt...
ik ga gewoon geconditioneerde reflexen kweken, als je een belletje rinkelt val ik in slaapquote:Op maandag 4 januari 2010 09:53 schreef nokwanda het volgende:
Het is gewoon herconditionering en dat neemt wat tijd in beslag
Da's wel heel droefquote:Op maandag 4 januari 2010 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
he wacht eens even, ik besef me net...
gaan we samen naar bed, denkt Hara aan jou!![]()
Ontbijt?quote:
Met wát?quote:
Lief dat je het aanbiedt, graagquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he wacht eens even, ik besef me net...
gaan we samen naar bed, denkt Hara aan jou!![]()
Oh, nee. Ik houd niet van mushy eten,quote:Op maandag 4 januari 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
smeerbare kruidenkaas![]()
roomkaas, mascarpone, bieslook
jij smeert je brood met baksteen?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, nee. Ik houd niet van mushy eten,.
Ze hoeft d'r brood niet te smeren, ze eet toch alleen de harde korstjesquote:Op maandag 4 januari 2010 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij smeert je brood met baksteen?
oke, das wel ieeuwwwwquote:Op maandag 4 januari 2010 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
En die mensen die daar dan nog een slok thee bij nemen, met t brood in de mond dus, eeeeeeeeewwwwwwwwwwwww.
Hoe eet jij groenten en zo?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
. Als ik brood eet rooster ik het, anders
.
Jij hebt mushy groenten? Je moet het niet helemaal dood koken hoor.quote:
ja, ongeveer zo ja, anders gaan ze niet slapenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
TOUCHDOWNNNN!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
weet je zeker dat je niet mee gaat de 9e????quote:Op maandag 4 januari 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
TOUCHDOWNNNN!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Als Haar hem niet wilquote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
Boterhammetje filet americain, Haar?Hihihi.
Sorry
Dat is niet alleen mushy maar ook gewoonquote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
Boterhammetje filet americain, Haar?Hihihi.
Sorry
Ik ben blij als blikquote:Op maandag 4 januari 2010 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg gun me even om een plaatje te googlen
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet mee gaat de 9e????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
ja dat wist ikquote:Op maandag 4 januari 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Tombolalalala, Maes en ik eten ook niet mee.
Wij gaan met Loveless weer eind van de middag naar het Rotterdamsche!
Maar we komen wel voorafgaand bij de Mac snacken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is een ja he!? Ja toch? JA TOCH!!!!!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is een ja he!? Ja toch? JA TOCH!!!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
maar volgende keer ben ik erbij, beloofd
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef tombolafan het volgende:
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.ik word een beetje kriegel van die lange lijst steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Oh-oh, log eens uit de account van Zwabberquote:Op maandag 4 januari 2010 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik word een beetje kriegel van die lange lijst steeds
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja dat wist ik
maar ik had in eerste instantie alleen degenen die terug-gepmd hadden in de lijst verwerkt...Gaan wij trouwens ook vooraf snacken bij de mac?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en @Hara... lekkere tostie kaas uit de pan zonder boter?Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
*zucht*quote:Op maandag 4 januari 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh, log eens uit de account van Zwabber
Ondankbare vleghhhhel dat je d'r bentquote:
Oooooooooooooohh, jij kent mij.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaan wij trouwens ook vooraf snacken bij de mac?![]()
en @Hara... lekkere tostie kaas uit de pan zonder boter?
Ik snap écht niet dat mensen dat kunnen etenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondankbare vleghhhhel dat je d'r bent![]()
Ik zou wel een crackertje filet lusten nu eigenlijk
boter is zoooooo 1950quote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Leg hier voetbal uit aan ... vrouwen! WK is weer onderweg enzo, laten wij stiekem voetbal leren en daarna de mannen pwnen.
KOM VROUWEN, UNITE!
Dolly zou trots zijn op jou.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!111![]()
*verbrand bh*
Uiteraard!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
woehoe!!!!!! Fototoestel mee!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Zo ff douchen en dan op pad met Nakie
Succes en foto's maken he?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
IK WEET WAT BUITENSPEL IS!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Leg hier voetbal uit aan ... vrouwen! WK is weer onderweg enzo, laten wij stiekem voetbal leren en daarna de mannen pwnen.
KOM VROUWEN, UNITE!
Kijk de fipo dan.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
IK WEET WAT BUITENSPEL IS!
RAAK MIJ AAN!!!!11EINZ!!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
IK WEET WAT BUITENSPEL IS!
RAAK MIJ AAN!!!!11EINZ!!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
dan graag even 10 minuten stilte voor dit overleden topic![]()
OH NEE WACHT DIE ZIJN AL VOORBIJ
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind het wel een beetje asociaal Tombola... je gaat niet mee naar het DTH, maar wel mee eten?
Jij gaat helemaal niet mee (quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind het wel een beetje asociaal Tombola... je gaat niet mee naar het DTH, maar wel mee eten?
Ik wil wel maar ik mag niet van m'n vriendinquote:Op maandag 4 januari 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niet mee () dus leave Tombola aloooooooone
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik volg je even niet...quote:Op maandag 4 januari 2010 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- Loveless85
- Cat22
- ElisaB
- Barbaaf
- Stali + dochter
- Nokwanda
- Bamba
- Ingetje79 + zusje
- Maes
- Greys
- Tombolafan
Wie wil erna misschien ergens iets eten met zijn allen:
tip om te eten: www.croysehoeve.nl
- Cat22
- Tombolafan
- Nokwanda
Wie eet zeker NIET mee
- Ingetje 79 en zusje
- Bamba
- Stali + dochter
- ElisaB
- Maes
- Loveless85
- Greys
Wie gaat zeker NIET meer mee
- P.F
- MrSubtle
- Gothic-Blackie
- Bigbird + meneer Bigbird
oeh, meneer zit onder de plakquote:Op maandag 4 januari 2010 11:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik mag niet van m'n vriendin
En voor je gaat roepen dat ik m bijgewerkt heb;quote:
En wat is jouw reden ook al weer?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niet mee () dus leave Tombola aloooooooone
![]()
[ afbeelding ]
omdat jullie eng zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wat is jouw reden ook al weer?
Die van mij begint nu pasquote:Op maandag 4 januari 2010 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
zo ik weet niet wat ze hebben gedaan met het luchtalarm hier in de wijk, maar het klinkt ineens vrij angstaanjagend
Normaal sliep je nog, misschien dat dat scheelt?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
zo ik weet niet wat ze hebben gedaan met het luchtalarm hier in de wijk, maar het klinkt ineens vrij angstaanjagend
quote:
nee, normaal sliep ik nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal sliep je nog, misschien dat dat scheelt?
Je zou het haast wel denken, staat bijna in de tuin man. Naar,quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou het haast wel denken, staat bijna in de tuin man. Naar,.
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:Als ik zo door kan werken hoef ik niet eens veel langer te blijven vanaaf
hoi nonquote:Op maandag 4 januari 2010 12:25 schreef Nonneke het volgende:
crosspost:
En toen was Stephje weer alleen![]()
Vanmorgen Lotje dood gevonden in de ren, en gezien dr houding (volledig gestrekt) vermoeden we dat is is uitgegleden en dr rug heeft gebroken![]()
Arme Steph zit helemaal ingedoken in hun hoekje de arme stumpert, hijs ook niet voor het geluk geboren
[ afbeelding ]
En de laatste foto samen![]()
[ afbeelding ]
Dag meisje, slaap lekker
[ afbeelding ]
Oh nee! Wat erg!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:25 schreef Nonneke het volgende:
crosspost:
En toen was Stephje weer alleen![]()
Vanmorgen Lotje dood gevonden in de ren, en gezien dr houding (volledig gestrekt) vermoeden we dat is is uitgegleden en dr rug heeft gebroken![]()
Arme Steph zit helemaal ingedoken in hun hoekje de arme stumpert, hijs ook niet voor het geluk geboren
[ afbeelding ]
En de laatste foto samen![]()
[ afbeelding ]
Dag meisje, slaap lekker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |