Dat ligt er maar net aan.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef fokvragen het volgende:
Buitenspel, als de aanvaller zich tussen de laatste verdediger en keeper bevindt en dan de bal aangespeeld krijgt staat hij buitenspel.
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef ruud.nl het volgende:
Als je aan het einde van de wedstrijd meer goals dan de tegenstander hebt gemaakt, heb je gewonnen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
tvp, ik weet ook genoeg niet. Buitenspel dan weer wel,.
Als hij achter de keeper staat binnen de lijnen is het ook buitenspel dus dat hij er tussen staat doet er niet toe.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze Nr. 10 staat wel buitenspel omdat hij op het moment van spelen tussen de laatste verdediger (Bijv. Nr. 4) en de keeper staat!
Je hebt gelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij achter de keeper staat binnen de lijnen is het ook buitenspel dus dat hij er tussen staat doet er niet toe.
De regel die als eerste afgeschaft zou moeten worden wat mij betreft. Helaas gaat dit topic daar niet over.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
nou ik het zo uitgelegd zie, wat is dat buitenspel nou voor kutregel
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
nou ik het zo uitgelegd zie, wat is dat buitenspel nou voor kutregel
een kut is altijd te laat wanneer het voetbal betreft.quote:
Oh, maar als de aanvaller de keeper EN alle verdedigers voorbij rent en 'm er dan in trapt, is dat buitenspel?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef fokvragen het volgende:
Buitenspel, als de aanvaller zich tussen de laatste verdediger en keeper bevindt en dan de bal aangespeeld krijgt staat hij buitenspel.
Oja: de aanvaller moet zich ook dichter bij de doellijn bevinden dan de bal.
nee, een goalquote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh, maar als de aanvaller de keeper EN alle verdedigers voorbij rent en 'm er dan in trapt, is dat buitenspel?
Als hij de bal al heeft niet. Als hij iedereen voorbij gaat zonder bal en hij krijgt de bal aangespeeld dan wel.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh, maar als de aanvaller de keeper EN alle verdedigers voorbij rent en 'm er dan in trapt, is dat buitenspel?
Ligt eraan wanneer hij de bal krijgt.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Als hij op het moment van de pass zich achter de verdedigers bevindt niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |