dat dacht ik ook net!!! zeuren over hoe die meiden eruit zien, maar zelf kan ze ook wel een metamorfose gebruiken...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
Wat heeft die oude lerares van Van Del Tot Dame toch een ontzéttend naar gezicht![]()
Eierkoek, Moederkoek, Anusflapjes, Appelflapjes, Olliebollen met aambeitjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Anusflapje. Klinkt wel als iets dat je bij de bakker koopt...
Bakkersvrouw: Zegt u het maar...
ElisaB: Goedemorgen. Heeft u nog anusflapjes?
Bakkersvrouw: Jazeker. Vanmorgen versgebakken
ElisaB: En wat kosten ze?
Bakkersvrouw: ¤ 1,25 en 5 voor ¤ 6,00
ElisaB: Doe dan maar een eierkoek
Nee, met je neus in andermans vagina is nooit goedquote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Stali het volgende:
Ja, dat dus. Dat ga je een ander toch niet aandoen? Ongelooflijk.
het is nu... op rtl5...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:47 schreef P.F het volgende:
Waar kun je van del tot dame terug kijken op een groter scherm dan van de rtl5 site?
Mijn fotoboek begint keurig op het moment dat moeder en kind(ik dusquote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef P.F het volgende:
Mijn moeder staat ook in mijn babyfotoboek... Volgens mij mag ik dat boek niet eens zien of ben ik een van de weinigen! Maar goed dat hoort er ook wel bij
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Anusflapje. Klinkt wel als iets dat je bij de bakker koopt...
Bakkersvrouw: Zegt u het maar...
ElisaB: Goedemorgen. Heeft u nog anusflapjes?
Bakkersvrouw: Jazeker. Vanmorgen versgebakken
ElisaB: En wat kosten ze?
Bakkersvrouw: ¤ 1,25 en 5 voor ¤ 6,00
ElisaB: Doe dan maar een eierkoek
Ja die oude! Brrrr! Echt een 'tang' met zo'n zuur gezichtquote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die dunne he? Die is echt eng. Die moet eens naar de tandarts gaan!
En die amerikaanse dame toevoeging (lees: bimbo) is niet echt overtuigend.
borstvoeding geven kan heel discreet toch? een vriendin van mij doet dat met een soort sjaalachtig ding om haar&baby heen, je ziet niks...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, met je neus in andermans vagina is nooit goed![]()
En dan serieus: ik hoef echt andermans voorbips niet te zien hoor. Niet voor, niet tijdens en niet na een bevalling. Dat is zó ontzettend niet interessant.
Theorie: de euforie zorgt voor wat decorumverlies.
Ik hoef trouwens ook niet overal in het openbaar borstvoedende moeders te zien
Wees degene die voor de bevestiging zorgt; worden menschen ook blij vanquote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
Zie je. Ik ben gewoon te traag voor deze SC..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik bedoel meer dit (op een zonnig terrasje in de stad):quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
borstvoeding geven kan heel discreet toch? een vriendin van mij doet dat met een soort sjaalachtig ding om haar&baby heen, je ziet niks...
Ik dacht het ook te laat...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je de Mickey Mouse balquote:Op zondag 3 januari 2010 23:51 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ik tot de volgene Kerst hier met kerstballen in een schaal zit....iemand heeft ontzettend veel plezier met dee C1000 dingen
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
Dat gaat nooit goed, die vrouwen met drank en mooie mannen zonder toezicht
Jij hebt hem al gezien he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Prima timing voor die postquote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik vind haar enger dan anusflapjes!
[ afbeelding ]
Dat riep oh-oh in het begin ook altijd.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Hm... Nou ja... Ze zitten nu al 22 jaar in dat boek, ik ga ze er niet uithalenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn fotoboek begint keurig op het moment dat moeder en kind(ik dus) gewassen en schoon in het ouderlijk bed liggen op de dag van de geboorte....niets bevallingsfoto's
ja, maar dat is echt compleet naak!!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dit (op een zonnig terrasje in de stad):
[ afbeelding ]
In deze aflevering is dat niet maar in andere uitzendingen wisselt ze ook van haarkleur (grijs, bruin en alles daartussen). Freakey!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Compleet blootquote:Op zondag 3 januari 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
ja, maar dat is echt compleet naak!!!!!
dat gebeurt "hier" niet volgens mij hoor...
Je zou er toch bijna een camera indouwen he.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Ik heb een speciale relatie met Mickey Mousequote:Op zondag 3 januari 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wel!
Dat is een hele goede....welke heb ik eigenlijkquote:
quote:
Nah!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dit (op een zonnig terrasje in de stad):
[ afbeelding ]
Vandaar dat 'ie niets van mij moest weten.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een speciale relatie met Mickey Mouse
Yups, Mickey was blauwquote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef trovey het volgende:
Dat is een hele goede....welke heb ik eigenlijk....roze...mini, paarse...goofy en groene.....donald....nee geen mickey
....heb ik weer serie niet compleet
, 10 van die dingen gekregen maar in drie kleuren....was die met mickey niet een blauwe?
wel knap dat ze die Dan niet mee naar bed sleurt!quote:
Ik ook. Tot ik het op zonnige dagen óveral zag (mn in Blijdorp)quote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
![]()
(op je zere bipsebaps!
)
Ik had gewoon een ander beeld van borstvoeden in het openbaar...
Denk dat die theorie aardig klopt.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, met je neus in andermans vagina is nooit goed![]()
En dan serieus: ik hoef echt andermans voorbips niet te zien hoor. Niet voor, niet tijdens en niet na een bevalling. Dat is zó ontzettend niet interessant.
Theorie: de euforie zorgt voor wat decorumverlies.
Ik hoef trouwens ook niet overal in het openbaar borstvoedende moeders te zien
Egwelquote:Op zondag 3 januari 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
wel knap dat ze die Dan niet mee naar bed sleurt!
Daar kun je niet lekker zitten, ik denk dat dat meestal niet werkt.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
Je hebt toch in wc's een hokje voor borstvoeding/omkleedhok? Ik zou het daar doen denk ik! Niet in een restaurant of zo..
Ik vond Dan niet echt lekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel knap dat ze die Dan niet mee naar bed sleurt!
En dan als ze weggaan:quote:
quote:
Jamaar, de beestjes moet je niet meetellen hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. Tot ik het op zonnige dagen óveral zag (mn in Blijdorp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Dan niet echt lekker
Die Louis daarentegen....![]()
Maar goed...
ik vond m ook niet leuk (teveel Ken...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Dan niet echt lekker
Die Louis daarentegen....![]()
Maar goed...
ja, ze denkt dat Sam Dan wel in de badkamer genomen heeft...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
Zit die ene nou te liegen?
Is Samantha die ene die die Dan niet in bed sleurde?
Want er zit er eentje ontzettend te klikken
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk dat die theorie aardig klopt.
En wat betreft het vetgedrukte, dan zijn het ook van die functionele melkuiers geworden.
Had in die tijd een buurvrouw die wel gewoon in publiek borstvoeding gaf. Heel vrij en modern terwijl ze verder ontzettend burgerlijk was. Best apart. Het voeden an sich heb ik wel als heel intiem ervaren en daar hoefde een ander niet bij. Dan maar preuts.
Maar die zuurpruim kan de beelden toch gewoon nakijken dat het niet zo was?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ze denkt dat Sam Dan wel in de badkamer genomen heeft...
bitch...
maar sam lag toch met 2 mannen zelfs!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die zuurpruim kan de beelden toch gewoon nakijken dat het niet zo was?
Tja.... ik vind het wel iets wat erbij hoort eigenlijk. Niet dat je ze minuten lang en plein publiek laat zien, maar als je er als moeder geen probleem mee hebt dat anderen je borsten even zien tijdens het aanleggen dna moet het kunnen vind ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook zo gezellig als je op kraamvisiste komt en dan ineens...plop daar zijn ze...nou nee dank jemaar die borsten zagen er echt niet uit zoals op die zwart/wit foto....iets meer rode en blauwe aders, laat ik het maar voorzichtig brengen
Cheekyboy.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef tombolafan het volgende:
aaaaaaah, ze krijgt zijn nummer en email!!!!!
+1quote:Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja.... ik vind het wel iets wat erbij hoort eigenlijk. Niet dat je ze minuten lang en plein publiek laat zien, maar als je er als moeder geen probleem mee hebt dat anderen je borsten even zien tijdens het aanleggen dna moet het kunnen vind ik.
Want als het kindje drinkt zie je echt nauwelijks iets. In het openbaar zou ik er dan ook wel een sjaal of zo overheen doen trouwens. Maar dan vooral voor mijn eigen gevoel.
Tuurlijk hoort het erbij en het is goed dat ze gevoederd worden, anders gaan ze dood en dat willen we niet. Maar op een terrasje of in een restaurant mag het wmb wel wat minder nadrukkelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Tja.... ik vind het wel iets wat erbij hoort eigenlijk. Niet dat je ze minuten lang en plein publiek laat zien, maar als je er als moeder geen probleem mee hebt dat anderen je borsten even zien tijdens het aanleggen dna moet het kunnen vind ik.
Want als het kindje drinkt zie je echt nauwelijks iets. In het openbaar zou ik er dan ook wel een sjaal of zo overheen doen trouwens. Maar dan vooral voor mijn eigen gevoel.
Dat vond ik ook heel knap van d'r. Als je kijkt waar ze vandaan komt, zeg maar. Volgens mij de eerste in de serie die dat heeft gepresteerd.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Cheekyboy
Ik vind dat ze dat meisje wel hadden mogen prijzen dat ze niets met hem heeft gedaan
ja, ik had alleen mijn nummer gegeven als ik hem was...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Cheekyboy
Ik vind dat ze dat meisje wel hadden mogen prijzen dat ze niets met hem heeft gedaan
Dat vind ik ook!!!!! Helemaal omdat ze hem echt leuk vind!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook heel knap van d'r. Als je kijkt waar ze vandaan komt, zeg maar. Volgens mij de eerste in de serie die dat heeft gepresteerd.
Wat zeg je het toch weer leuk.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort het erbij en het is goed dat ze gevoederd worden, anders gaan ze dood en dat willen we niet. Maar op een terrasje of in een restaurant mag het wmb wel wat minder nadrukkelijk.
Maar ik kan er wel tegen heur
ja, die jenna is erg!!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:10 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh wat een bitch deze Jenna!
Die Samantha is veel erger dan die Kim.
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik hoop ook dat zij weg moetquote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die dames leraressen nog wel even die Jenna er op aanspreken dat het ook niet erg ladylike is om zo te bitchen en te verraden. Die mag van mij naar huis.
Lekker frisquote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zeg je het toch weer leuk.![]()
![]()
Waar ik me aan kan ergeren is ouders die poepluiers verschonen op een terras. Op de tafel nota bene!Daarna gingen ze weg, zeggen niks tegen de ober en er gaan vrolijk andere mensen zitten.
Daarvoor zijn echt toilethokjes uitgevonden. AL was het maar voor de geur waar de andere gasten (waaronder ik) ook van mochten meegenieten.
Ja, dat vond ik zo slecht.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die dames leraressen nog wel even die Jenna er op aanspreken dat het ook niet erg ladylike is om zo te bitchen en te verraden. Die mag van mij naar huis.
Ah, maar die ziet er elke dag zoveel. En ziet koeien ook niet met sjaaltjes frotten.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit was de vrouw van een achterneef van me....nooit echt eerder gezien die vrouw met hun eerste kind en nee dat ging niet bedekt dat voeden....doen ze niet aan op een melkveebedrijf....
inderdaad... echt stom, want ze zei het wel in de camera...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Belachelijk dat ze niets over die Jenna zeggen.
spoiler hier maar dan hoor, wil ik ook wetenquote:Op maandag 4 januari 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Welk seizoen zou dit zijn?
Ik ga spoilers zoeken om te kijken wie er wint
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook zo gezellig als je op kraamvisiste komt en dan ineens...plop daar zijn ze...nou nee dank jemaar die borsten zagen er echt niet uit zoals op die zwart/wit foto....iets meer rode en blauwe aders, laat ik het maar voorzichtig brengen
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, maar die ziet er elke dag zoveel. En ziet koeien ook niet met sjaaltjes frotten.
Welkom bij de club.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]!
Jah, ik had ook van die grote beaderde uiers. Was er trots op omdat ik ein-de-lijk eens grote borsten had..
Nu heb ik mijn normale B-cup weer.
Dit is trouwens ook weer veel te veel info..
Volgende week zap ik mee op RTL5. Ben wel benieuwd ook hoe het gaat met het wrattenmeisje maar dat zal wel niet uitgezonden worden.
* noteert cupmaat van Stali *quote:Op maandag 4 januari 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]!
Jah, ik had ook van die grote beaderde uiers. Was er trots op omdat ik ein-de-lijk eens grote borsten had..
Nu heb ik mijn normale B-cup weer.
Dit is trouwens ook weer veel te veel info..
Volgende week zap ik mee op RTL5. Ben wel benieuwd ook hoe het gaat met het wrattenmeisje maar dat zal wel niet uitgezonden worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Met deze reeks krijgt Tong80 het op den duur heul zwaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier heel treurig te F5en voor de dagcijfers.Echt te erg. Ik moet gaan slapen!
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* noteert cupmaat van Stali *Ik zal zaterdag een rolmaatje voor je meenemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ook... maar als jij dagcijfers gaat posten dan wacht ik nog evenquote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier heel treurig te F5en voor de dagcijfers.Echt te erg. Ik moet gaan slapen!
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
Ik zal zaterdag een rolmaatje voor je meenemen..
Ik kan niks posten als er in de GC niks nieuws komt.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook... maar als jij dagcijfers gaat posten dan wacht ik nog even
Ik moet echt eens voor mezelf gaan bijhouden wie er allemaal komt zaterdag. Leuk dat je erbij bent!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Met deze reeks krijgt Tong80 het op den duur heul zwaar.
Trusten voor straks!
[..]
Ik zal zaterdag een rolmaatje voor je meenemen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Net zo snel als de slak uit de OP.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:29 schreef tombolafan het volgende:
zo, zonder zwabber en hara gaat de nachtchat niet bijster snel he...
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet echt eens voor mezelf gaan bijhouden wie er allemaal komt zaterdag. Leuk dat je erbij bent!
Zeur niet!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie komt zeker:
Loveless85
Cat22
ElisaB
Barbaaf
Stali + dochter
Nokwanda
Bamba
TombolafanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeur niet!!!!
Wie komt zeker:
Loveless85
Cat22
ElisaB
Barbaaf
Stali + dochter
Nokwanda
Bamba
TombolafanTsk...tsk... je hebt Ingetje + zus eruit gemikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:
Zeur niet!!!!
Wie komt zeker:
Loveless85
Cat22
ElisaB
Barbaaf
Stali + dochter
Nokwanda
Bamba
TombolafanEchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greys staat er niet op
En Ingetje en haar zusje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |