Lekker frisquote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zeg je het toch weer leuk.![]()
![]()
Waar ik me aan kan ergeren is ouders die poepluiers verschonen op een terras. Op de tafel nota bene!Daarna gingen ze weg, zeggen niks tegen de ober en er gaan vrolijk andere mensen zitten.
Daarvoor zijn echt toilethokjes uitgevonden. AL was het maar voor de geur waar de andere gasten (waaronder ik) ook van mochten meegenieten.
Ja, dat vond ik zo slecht.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die dames leraressen nog wel even die Jenna er op aanspreken dat het ook niet erg ladylike is om zo te bitchen en te verraden. Die mag van mij naar huis.
Ah, maar die ziet er elke dag zoveel. En ziet koeien ook niet met sjaaltjes frotten.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit was de vrouw van een achterneef van me....nooit echt eerder gezien die vrouw met hun eerste kind en nee dat ging niet bedekt dat voeden....doen ze niet aan op een melkveebedrijf....
inderdaad... echt stom, want ze zei het wel in de camera...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Belachelijk dat ze niets over die Jenna zeggen.
spoiler hier maar dan hoor, wil ik ook wetenquote:Op maandag 4 januari 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Welk seizoen zou dit zijn?
Ik ga spoilers zoeken om te kijken wie er wint
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook zo gezellig als je op kraamvisiste komt en dan ineens...plop daar zijn ze...nou nee dank jemaar die borsten zagen er echt niet uit zoals op die zwart/wit foto....iets meer rode en blauwe aders, laat ik het maar voorzichtig brengen
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, maar die ziet er elke dag zoveel. En ziet koeien ook niet met sjaaltjes frotten.
Welkom bij de club.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]!
Jah, ik had ook van die grote beaderde uiers. Was er trots op omdat ik ein-de-lijk eens grote borsten had..
Nu heb ik mijn normale B-cup weer.
Dit is trouwens ook weer veel te veel info..
Volgende week zap ik mee op RTL5. Ben wel benieuwd ook hoe het gaat met het wrattenmeisje maar dat zal wel niet uitgezonden worden.
* noteert cupmaat van Stali *quote:Op maandag 4 januari 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]!
Jah, ik had ook van die grote beaderde uiers. Was er trots op omdat ik ein-de-lijk eens grote borsten had..
Nu heb ik mijn normale B-cup weer.
Dit is trouwens ook weer veel te veel info..
Volgende week zap ik mee op RTL5. Ben wel benieuwd ook hoe het gaat met het wrattenmeisje maar dat zal wel niet uitgezonden worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Met deze reeks krijgt Tong80 het op den duur heul zwaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier heel treurig te F5en voor de dagcijfers.Echt te erg. Ik moet gaan slapen!
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* noteert cupmaat van Stali *Ik zal zaterdag een rolmaatje voor je meenemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ook... maar als jij dagcijfers gaat posten dan wacht ik nog evenquote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier heel treurig te F5en voor de dagcijfers.Echt te erg. Ik moet gaan slapen!
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
Ik zal zaterdag een rolmaatje voor je meenemen..
Ik kan niks posten als er in de GC niks nieuws komt.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook... maar als jij dagcijfers gaat posten dan wacht ik nog even
Ik moet echt eens voor mezelf gaan bijhouden wie er allemaal komt zaterdag. Leuk dat je erbij bent!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Met deze reeks krijgt Tong80 het op den duur heul zwaar.
Trusten voor straks!
[..]
Ik zal zaterdag een rolmaatje voor je meenemen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Net zo snel als de slak uit de OP.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:29 schreef tombolafan het volgende:
zo, zonder zwabber en hara gaat de nachtchat niet bijster snel he...
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet echt eens voor mezelf gaan bijhouden wie er allemaal komt zaterdag. Leuk dat je erbij bent!
Zeur niet!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie komt zeker:
Loveless85
Cat22
ElisaB
Barbaaf
Stali + dochter
Nokwanda
Bamba
TombolafanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeur niet!!!!
Wie komt zeker:
Loveless85
Cat22
ElisaB
Barbaaf
Stali + dochter
Nokwanda
Bamba
TombolafanTsk...tsk... je hebt Ingetje + zus eruit gemikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:
Zeur niet!!!!
Wie komt zeker:
Loveless85
Cat22
ElisaB
Barbaaf
Stali + dochter
Nokwanda
Bamba
TombolafanEchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greys staat er niet op
En Ingetje en haar zusje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |