dat dacht ik ook net!!! zeuren over hoe die meiden eruit zien, maar zelf kan ze ook wel een metamorfose gebruiken...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
Wat heeft die oude lerares van Van Del Tot Dame toch een ontzéttend naar gezicht![]()
Eierkoek, Moederkoek, Anusflapjes, Appelflapjes, Olliebollen met aambeitjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Anusflapje. Klinkt wel als iets dat je bij de bakker koopt...
Bakkersvrouw: Zegt u het maar...
ElisaB: Goedemorgen. Heeft u nog anusflapjes?
Bakkersvrouw: Jazeker. Vanmorgen versgebakken
ElisaB: En wat kosten ze?
Bakkersvrouw: ¤ 1,25 en 5 voor ¤ 6,00
ElisaB: Doe dan maar een eierkoek
Nee, met je neus in andermans vagina is nooit goedquote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Stali het volgende:
Ja, dat dus. Dat ga je een ander toch niet aandoen? Ongelooflijk.
het is nu... op rtl5...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:47 schreef P.F het volgende:
Waar kun je van del tot dame terug kijken op een groter scherm dan van de rtl5 site?
Mijn fotoboek begint keurig op het moment dat moeder en kind(ik dusquote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef P.F het volgende:
Mijn moeder staat ook in mijn babyfotoboek... Volgens mij mag ik dat boek niet eens zien of ben ik een van de weinigen! Maar goed dat hoort er ook wel bij
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Anusflapje. Klinkt wel als iets dat je bij de bakker koopt...
Bakkersvrouw: Zegt u het maar...
ElisaB: Goedemorgen. Heeft u nog anusflapjes?
Bakkersvrouw: Jazeker. Vanmorgen versgebakken
ElisaB: En wat kosten ze?
Bakkersvrouw: ¤ 1,25 en 5 voor ¤ 6,00
ElisaB: Doe dan maar een eierkoek
Ja die oude! Brrrr! Echt een 'tang' met zo'n zuur gezichtquote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die dunne he? Die is echt eng. Die moet eens naar de tandarts gaan!
En die amerikaanse dame toevoeging (lees: bimbo) is niet echt overtuigend.
borstvoeding geven kan heel discreet toch? een vriendin van mij doet dat met een soort sjaalachtig ding om haar&baby heen, je ziet niks...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, met je neus in andermans vagina is nooit goed![]()
En dan serieus: ik hoef echt andermans voorbips niet te zien hoor. Niet voor, niet tijdens en niet na een bevalling. Dat is zó ontzettend niet interessant.
Theorie: de euforie zorgt voor wat decorumverlies.
Ik hoef trouwens ook niet overal in het openbaar borstvoedende moeders te zien
Wees degene die voor de bevestiging zorgt; worden menschen ook blij vanquote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
Zie je. Ik ben gewoon te traag voor deze SC..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik bedoel meer dit (op een zonnig terrasje in de stad):quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
borstvoeding geven kan heel discreet toch? een vriendin van mij doet dat met een soort sjaalachtig ding om haar&baby heen, je ziet niks...
Ik dacht het ook te laat...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je de Mickey Mouse balquote:Op zondag 3 januari 2010 23:51 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ik tot de volgene Kerst hier met kerstballen in een schaal zit....iemand heeft ontzettend veel plezier met dee C1000 dingen
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
Dat gaat nooit goed, die vrouwen met drank en mooie mannen zonder toezicht
Jij hebt hem al gezien he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Prima timing voor die postquote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik vind haar enger dan anusflapjes!
[ afbeelding ]
Dat riep oh-oh in het begin ook altijd.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Hm... Nou ja... Ze zitten nu al 22 jaar in dat boek, ik ga ze er niet uithalenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn fotoboek begint keurig op het moment dat moeder en kind(ik dus) gewassen en schoon in het ouderlijk bed liggen op de dag van de geboorte....niets bevallingsfoto's
ja, maar dat is echt compleet naak!!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dit (op een zonnig terrasje in de stad):
[ afbeelding ]
In deze aflevering is dat niet maar in andere uitzendingen wisselt ze ook van haarkleur (grijs, bruin en alles daartussen). Freakey!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Compleet blootquote:Op zondag 3 januari 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
ja, maar dat is echt compleet naak!!!!!
dat gebeurt "hier" niet volgens mij hoor...
Je zou er toch bijna een camera indouwen he.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Ik heb een speciale relatie met Mickey Mousequote:Op zondag 3 januari 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wel!
Dat is een hele goede....welke heb ik eigenlijkquote:
quote:
Nah!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dit (op een zonnig terrasje in de stad):
[ afbeelding ]
Vandaar dat 'ie niets van mij moest weten.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een speciale relatie met Mickey Mouse
Yups, Mickey was blauwquote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef trovey het volgende:
Dat is een hele goede....welke heb ik eigenlijk....roze...mini, paarse...goofy en groene.....donald....nee geen mickey
....heb ik weer serie niet compleet
, 10 van die dingen gekregen maar in drie kleuren....was die met mickey niet een blauwe?
wel knap dat ze die Dan niet mee naar bed sleurt!quote:
Ik ook. Tot ik het op zonnige dagen óveral zag (mn in Blijdorp)quote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
![]()
(op je zere bipsebaps!
)
Ik had gewoon een ander beeld van borstvoeden in het openbaar...
Denk dat die theorie aardig klopt.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, met je neus in andermans vagina is nooit goed![]()
En dan serieus: ik hoef echt andermans voorbips niet te zien hoor. Niet voor, niet tijdens en niet na een bevalling. Dat is zó ontzettend niet interessant.
Theorie: de euforie zorgt voor wat decorumverlies.
Ik hoef trouwens ook niet overal in het openbaar borstvoedende moeders te zien
Egwelquote:Op zondag 3 januari 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
wel knap dat ze die Dan niet mee naar bed sleurt!
Daar kun je niet lekker zitten, ik denk dat dat meestal niet werkt.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
Je hebt toch in wc's een hokje voor borstvoeding/omkleedhok? Ik zou het daar doen denk ik! Niet in een restaurant of zo..
Ik vond Dan niet echt lekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel knap dat ze die Dan niet mee naar bed sleurt!
En dan als ze weggaan:quote:
quote:
Jamaar, de beestjes moet je niet meetellen hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. Tot ik het op zonnige dagen óveral zag (mn in Blijdorp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Dan niet echt lekker
Die Louis daarentegen....![]()
Maar goed...
ik vond m ook niet leuk (teveel Ken...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Dan niet echt lekker
Die Louis daarentegen....![]()
Maar goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |