idemquote:Op zondag 3 januari 2010 23:11 schreef betty_sue het volgende:
Als dit te dik is ben ik dik...Maar nog steeds alleen aan mn onderlichaam
Yay for fifties jurkjes!
Maar ik denk wel dat dit een beetje de maat van NL is. Lelijk is het niet, maar ik vind dunner toch ook mooier.
Of heb ik nu een verpest beeld? Van mezelf, of van de rest van NL
tsja, als je heupen rond zijn zit er oook aan de voorkant meestal wat vet en dús krijg je een rolletje als je zit...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:05 schreef P.F het volgende:
Ik vind die volle benen wel mooi, en die heupen ook wel maar niet een "rol" in de buik zoals de onderste foto, maar dat lijkt een beetje samen te hangen.
ze zijn ook dik. maar ik vind ze niet lelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de dames op de geplaatste foto's ook dik, sorry.
Dat bedoelde ik dus ook, het labeltje 'dik' betekent niet meteen ook 'vadsig zwijn' ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 23:11 schreef P.F het volgende:
Ze zijn toch ook dik? Maar wel mooi! Dik is niet per se negatief toch?
Ja ik vind die "sorryquote:Op zondag 3 januari 2010 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze zijn ook dik. maar ik vind ze niet lelijk.
Heb je onlangs nog in de spiegel gekeken?? Jij bent echt dunner dan dat! Je hebt wel hele andere verhoudingen, dus eigenlijk is het niet vergelijkbaar natuurlijk, maar jij bent echt veel slanker dan zij.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dit niet echt 'dik', wel mollig. Maargoed, ik mocht willen dat ik er als die tweede uitzag![]()
![]()
Mo ren eens naar de spiegel en kijk nog eensquote:Op zondag 3 januari 2010 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dit niet echt 'dik', wel mollig. Maargoed, ik mocht willen dat ik er als die tweede uitzag![]()
![]()
Ik gok dus dat dat eigenlijk gewoon make-up of photoshop is..quote:Op zondag 3 januari 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
En toch hebben ze een soort van "abs", want als je helemaal niet sport dan zou je niet dat lijntje aan de zijkant hebben!
Ik geloof er niks van! En anders is het weer tijd voor ondergoedfoto'squote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daarnet nog, en buik niet ingehouden is 't echt nog dikker dan dat..
nee, zo'n lijntje krijg je ook als je buikje een "kussentje" is op je lijf. ik heb dat zelfs als ik mn buik inhoud (plus een grote lijn van de permanentne rol bij mn navelquote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik gok dus dat dat eigenlijk gewoon make-up of photoshop is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
ja zal ik doen... das mn doel... die supermooie jeans weer aankunne (als ik ze niet weggegooid heb)quote:
want je denkt dat die modellen daar niet vreselijk hun buik staan in te houden??quote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daarnet nog, en buik niet ingehouden is 't echt nog dikker dan dat..
En natuurlijk zijn ook zij gefotoshopperttt!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
want je denkt dat die modellen daar niet vreselijk hun buik staan in te houden??
Bedoel je een slank bovenlijf en stevige benen? Dan ben ik niet Nederlandsquote:Op zondag 3 januari 2010 23:11 schreef betty_sue het volgende:
Als dit te dik is ben ik dik...Maar nog steeds alleen aan mn onderlichaam
Yay for fifties jurkjes!
Maar ik denk wel dat dit een beetje de maat van NL is. Lelijk is het niet, maar ik vind dunner toch ook mooier.
Of heb ik nu een verpest beeld? Van mezelf, of van de rest van NL
Hormonen bepalen waar je vet afzet, insuline ook. Vrouwelijke hormonen mikken op borsten, heupen enzo, insuline plempt je buik vol. En ik zou nog voor iemand onderbouwing zoeken, maar heb ik steeds geen tijd voor.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh dear, vergelijkingsmateriaal in de vorm van gesoepte modellen....ik waag me er niet aan!
[..]
Bedoel je een slank bovenlijf en stevige benen? Dan ben ik niet Nederlandsheb nauwelijks kuiten en bovenbenen, maar wel een mollig bovenlijf, met name mn buik....
Ik denk dat ze aan de achterkant met ducttape bij elkaar gehouden worden. Zou ik ook doen bij een ondergoedshoot. Curves zijn mooi, wanneer alles in verhouding is. Alleen behoor ik niet tot de groep mensen die gelijkmatig aanzetten, maar waar alles zich op de buik concentreert.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
want je denkt dat die modellen daar niet vreselijk hun buik staan in te houden??
Chips en friets is 'the best of both worlds', gefrituurde aardappel piekt sneller dan suiker en als bonus zit er ook nog vet in.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:56 schreef LadyBlack het volgende:
En doordat ik zo'n zoetekauw ben komt het dankzij de insuline dus op mn buik te zitten?
Misschien toch maar naar de chipszak grijpen dan voortaan
Ik heb bij de Aldi zo'n crunch-ding zien liggen, voor 15 euro..... denk dat ik die straks toch maar aan ga schaffen. Altijd goed om in huis te hebbenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan de achterkant met ducttape bij elkaar gehouden worden. Zou ik ook doen bij een ondergoedshoot. Curves zijn mooi, wanneer alles in verhouding is. Alleen behoor ik niet tot de groep mensen die gelijkmatig aanzetten, maar waar alles zich op de buik concentreert.
Goed argument voor mij om nu netjes te stabiliseren en wat buik- en bilspieroefeningen te blijven doen .
Ja dat heb ik ookquote:Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Chips en friets is 'the best of both worlds', gefrituurde aardappel piekt sneller dan suiker en als bonus zit er ook nog vet in.
Sinds ik met havermout ontbijt en een tijd suikertroep heb vermeden (lees: Guylian zeevruchten per kilo, schoon op in 2 of 3 dagen), heb ik nauwelijks nog trek in chocola en zoetigheid. Tijdens de oliebollen en appelflappen kwam die craving wel weer even terug.
Snap ik op zich, maar ik denk dat zo weinig eten die drang juist opwekt / blijft opwekken. Als ik niet één koekje of stukje chocolade (dat is dan weer mijn zwakke puntquote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef Rituals het volgende:
Het klopt inderdaad dat ik meer vetten zou moeten eten. Mijn probleem is alleen dat ik niet 'een paar' noten kan eten, bij mij gaat dan meteen het hele bakje/zakje leeg(vooral nu ik heel erg moet afkicken van de decembermaand). Lijnzaad zie ik hier vaker voorbij komen, waarvoor is dat precies nuttig?
Eens. Probleem zit hem - denk ik - vaak ook hierin, dat als mensen zich dan iets toestaan (suikerwafel, oliebol, ik noem maar wat) dit gaan compenseren door te gaan schrappen hun normale eten. Dan krijg je die snelle bloedsuikerstijging, daarna een dip en niets om het op te vangen. (immers, ze hebben net 'iets fouts gegeten', en mogen voorlopig niks van zichzelf). Ik denk dat als je circa elke 3 uur zorgt 'goede' voeding binnen te krijgen en koekjes e.d. echt als extra ziet (=dus ernaast neemt), je ook veel minder snel in die cirkel van honger/snoepen terecht komt.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:34 schreef loveli het volgende:
Dat heeft minder met zelfdiscipline te maken dan je denkt. Snelle suikers ontregelen je hongergevoel. Zoek op youtube naar 'bitter truth about sugar' en besteed anderhalf uur ontzettend nuttig. Afvallen is geen eenmalige actie. Slank worden lukt misschien met een dieet, maar slank blijven lukt de meesten alleen met een aanpassing van het voedingspatroon.
Hier sneeuwt het juist hele dikken vlokken!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef huuphuup het volgende:
goodmorning!
wat een baggerweer zeg![]()
en over die foto's, als ik echt heel eerlijk kijk ben ik waarschijnlijk iets dunner/weeg minder dan mevrouw 2 van links, maar ik heb wel precies zo'n figuur. Mn benen zijn slank te noemen en als ik afval zijn ze zelfs dun, maar mn buik...
Is je mevroi weer bezig?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Goed voornemen voor dit jaar: niet meer over me heen laten lopen. Door niemand.
Straks weer naar Zwolle. Bèh.
Utrecht weet ik niet, maar hier in Amsterdam is er een strakblauwe lucht en zon.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef pinquit het volgende:
hier geen sneeuw, mooi weerbijna blauw in de lucht.
shit ik heb nog niet ontbeten. schop me es?![]()
ik ga vandaag naar ikea in utrecht, sneeuw het daar? of komt iedereen hier uit groningen?![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:16 schreef pinquit het volgende:
dat 'bijna blauw in de lucht' was een grapje van mijn ogen geloof ik![]()
tis hier dik bewolkt.
Nee, ik bedoelde de maat van de modellen op de foto, dat dat wel een beetje gemiddeld is in NL.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh dear, vergelijkingsmateriaal in de vorm van gesoepte modellen....ik waag me er niet aan!
[..]
Bedoel je een slank bovenlijf en stevige benen? Dan ben ik niet Nederlandsheb nauwelijks kuiten en bovenbenen, maar wel een mollig bovenlijf, met name mn buik....
Ja, dat is wel waar geloof ikquote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de maat van de modellen op de foto, dat dat wel een beetje gemiddeld is in NL.
Mooie spulletjes kopen en daar al zwijmelend de winkel mee uitlopen zodat je die taart geeneens zietquote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef pinquit het volgende:
ohja en wat kan ik doen om de ikea-daimtaart te weerstaan?
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef pinquit het volgende:
ohja en wat kan ik doen om de ikea-daimtaart te weerstaan?
IIIIIIIEEEUWWWW!!!!!!!!!quote:
Plus?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:26 schreef Wolve000 het volgende:
Planning voor vandaag:
O/L: 2 maisboterhammen (:o) met smeerkaas (20+) en pindakaas
T: 2 volkorenboterhammen met iets
D: Broodje hamburger met andijviestamppot
oh ja dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 4 januari 2010 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar geloof ik
Zelfs mijn kleine, slanke vriendin leek vrij lomp toen we in Italië liepen
Oeh ja, die zijn natuurlijk ook mini....quote:Op maandag 4 januari 2010 11:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik ook altijd
ik werk uiteraard de hele dag met Chinezen en Japanners en op dagen dat mn zelfbeeld al beneden het vriespunt is maakt dat het er niet beter opIk voel me dan idd ontzettend lomp en boers naast hen, terwijl ik niet overdreven groot/breed ben.
Co dat plaatje gatver
Doe je nou thumbs up of middelvingers?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Het was koud op de ijsbaan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wolve:![]()
[..]
Doe je nou thumbs up of middelvingers?![]()
Mooi slanke benenEdit: en de rest ook!
334 gram voor 2 filets.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal! Gelukkig nieuwjaar!
Is bij jullie ook nog alles wit? Hier in Limburg wel.
Ek-Mei: kipfilet is heel mager dus daar heb je niet snel te veel van. Hoeveel weegt 'ie?
idd, dat moet ze vaker doen!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:13 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Eww.. tot zover mijn lekkere trek vandaag
Goed hè?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:13 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Eww.. tot zover mijn lekkere trek vandaag
beetje weinig denk ik totaal... haal maar eens door de caloriechecker. als je er geen vleesvervanger bij eet zit je schat ik op 1000-1200 kcal tenzij je echt bergen rijst eet...quote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Klopt, dat van de suikerspiegel en het hongergevoel wist ik wel![]()
Daarom neem ik zometeen een zeer verantwoorde lunch!
Lijstje voor vandaag:
O: Boterham met kaas en boterham met hagelslag
L: Boterham met kaas en komkommer, boterham met ?
T: peer met kwark (ff testen of dat ook lekker is)
D: Rijst met groene groenten in een teriyakisaus gewokt, misschien vleesvervanger erbij
kipfilet is ca. 110 kcal per 100 gram onbereid vlees. het zijn vrijwel allemaal magere eiwitten, en weinig vet, dus het is volgens mij niet zo erg als je wat meer ervan eet dan de aanbevolen 100 gram vlees per dag.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:33 schreef Ek-Mei het volgende:
Morge!
Ik kom ook weer meedoen, veel gesnaai afgelopen dagen, maar een kilo zwaarder, en het was echt VEEL wat ik naar binnen heb gewerkt dusbeetje "het is nu toch al te laat dus ik eet alles op wat ik tegen kom"
Vandaag:
O: yoghurt met lijnzaad en 2 lepels muesli
T: 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen kipfilet/rauwkost, beker optimel
T: appel
D: kipfilet, gekookte aardappels, broccoli
Is 1 hele kipfilet per persoon trouwens belachelijk veel of valt dat wel mee met de kcal weet iemand dat?
Als je thuisblijft kom je daar natuurlijk niet achter. Lig je een uurtje later met een gebroken heup/knie/nagel in het ziekenhuis, dan weet je het antwoord.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
De vraag: als ik vanavond besluit om om een uur of half 9 NIET naar de sportschool te fietsen, is dat dan zwak en watjes-achtig of een klassiek geval van know-thy-boundaries?
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je thuisblijft kom je daar natuurlijk niet achter. Lig je een uurtje later met een gebroken heup/knie/nagel in het ziekenhuis, dan weet je het antwoord.
Bij mij ook! Als ik wat zwaarder ben en het LIJKT alsof ik heupen heb, dan zijn het gewoon mijn lovehandles die een afdakje maken boven mijn benenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan de achterkant met ducttape bij elkaar gehouden worden. Zou ik ook doen bij een ondergoedshoot. Curves zijn mooi, wanneer alles in verhouding is. Alleen behoor ik niet tot de groep mensen die gelijkmatig aanzetten, maar waar alles zich op de buik concentreert.
Goed argument voor mij om nu netjes te stabiliseren en wat buik- en bilspieroefeningen te blijven doen .
Lijk jij mij sowieso al niet het type voorquote:Op maandag 4 januari 2010 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Goed voornemen voor dit jaar: niet meer over me heen laten lopen. Door niemand.
Straks weer naar Zwolle. Bèh.
Gaan je darmen goed van werkenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:49 schreef kwakz0r het volgende:
totaal 1480 kcal (ik eet namelijk zo'n grote glazen pot capucijners in mijn eentje leegen een bakje met spekreepjes... stevige bodem voor concert vanavond...)
I know... maar daar heb ik nooit zo'n last van eerlijk gezegdquote:
Weet je nog, vroeger, toen je je kwam melden met een plakje ontbijtkoek en 2 apels?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal ook weer eens ff een lijstje doen
O: 2 boterhammen; 1x volvette jonge kaas, 1x appelstroop
T: speculaasje
L: 3 boterhammen: 1x sandwichspread, 1x pindakaas, 1x appelstroop
T: mandarijntje
D: maaltijdsalade tonijn (ca.450 kcal)
S: RPM
T: bakje yoghurt
En hier ligt nog steeds geen sneeuw, dus voor mij geen barre tocht naar de sportschool met grote risico's gelukkig.
Hm... Mijn vriendinen hebben denk ik allemaal wel maat 36/38. En veel ook 34. En op roeien zijn er heel veel langere meisjes dan ik en veel zijn ook dunner/smaller gebouwd. (Niet de echte op roeien gebouwde meisjes). Bij de vereniging van mijn vriendje lopen deels petite meisjes met maat 34 rond maar ook meisjes waarvan je gewoon ziet dat ze heel erg aangekomen zijn na een jaar bier drinken. maar over het algemeen schat ik de meeste mensen op een maat 36. Zou ouder worden er zo veel mee te maken hebben danquote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de maat van de modellen op de foto, dat dat wel een beetje gemiddeld is in NL.
Ikzelf ben het slanke bovenlijf en de heupen/kont/benen stevig.
Maar toch ben ik wel blij dat het bij mij niet aan mn buik gaat zitten...
En een goedemorgen trouwens!
Geplande lijstje voor vandaag:
O/L Cruesli met yoghurt (ja, ik weet dat ik moet variëren maar tis zo lekker)
T:peperkoek
T:appel
D:restje gehakt/uitje/champignonsmeuk van gister.
T:mandarijntje denk ik
nou in mijn omgeving niet hoor. er zijn meisjes met maat 36/38. meer meisjes met 38 en maat 40 en ook een flinke groep met eerder maat 40/42 denk ik. en dan een aantal meiden die steviger zijn met maat 42/44. en nog de dikkerds met maat 46 tot 50quote:Op maandag 4 januari 2010 12:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm... Mijn vriendinen hebben denk ik allemaal wel maat 36/38. En veel ook 34. En op roeien zijn er heel veel langere meisjes dan ik en veel zijn ook dunner/smaller gebouwd. (Niet de echte op roeien gebouwde meisjes). Bij de vereniging van mijn vriendje lopen deels petite meisjes met maat 34 rond maar ook meisjes waarvan je gewoon ziet dat ze heel erg aangekomen zijn na een jaar bier drinken. maar over het algemeen schat ik de meeste mensen op een maat 36. Zou ouder worden er zo veel mee te maken hebben dan!!
Dat jaquote:Op maandag 4 januari 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou in mijn omgeving niet hoor. er zijn meisjes met maat 36/38. meer meisjes met 38 en maat 40 en ook een flinke groep met eerder maat 40/42 denk ik. en dan een aantal meiden die steviger zijn met maat 42/44. en nog de dikkerds met maat 46 tot 50
gemiddeld zou ik 38/40 zeggen. en die zijn écht niet dik. gewoon Hollands gebouwd met heupen enzo.
maat 32 wordt hier dan ook niet verkocht in de HenM, in tegenstelling tot in Rotterdam en Amsterdam. 34 is echt zeldzaam in mijn omgeving, en op de hele uni ook wel redelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heldinquote:Op maandag 4 januari 2010 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, is er bij jullie nog zoveel sneeuw gevallen? En heb je uitzicht op fietspaden van asfalt? Want het heeft hier nog redelijk gesneeuwd en de wegen in de woonwijken zijn ook inderdaad niet te doen, maar zodra je op asfalt komt is alles gewoon schoon! Ik (ik hè! Herinner je je mijn moeilijke gedoe van laatst nog?) ben vanochtend dus ook gewoon naar de supermarkt gefietst!
Vroegâhquote:Op maandag 4 januari 2010 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet je nog, vroeger, toen je je kwam melden met een plakje ontbijtkoek en 2 apels?
Kijk dan straks eerst maar hoe het eruit ziet! Hier is het trouwens niet glad!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heldin![]()
Nou, ik denk dat er hier nu meer ligt dan de eerste keer. Het is dieper iig, gisteren liepen we naar de bushalte en toen lag er overal een ENORM pakOp de wegen lag overal ijs / modderige meuk, en de auto's reden stapvoets zeg maar. Toen we naar huis gingen zagen we vanuit de stad de pekelwagens uitrukken, maar volgens mn vriend hebben ze de fietspaden niet gedaan (die is vanochtend op de fiets naar het station gegaan).
Ach ja, boodschaptijd zo
En je vriend moet zn oordopjes uit doen als je tegen hem praat
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Maar we hebben het dan ook over dezelfde uni dus dat scheelt
trouwens Kwaknope. maar die krijg ik meestal pas eind januari/begin februari volgens mij... toch? als ik t eerder wil doen kijk ik op de totalen onderaan mijn laatste salarisstrook (die komt altijd omdat ie anders is dan normaal omdat er een eindejaarsuitkering op staat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga vandaag in de weer met mn administratie zodat ik straks ook makkelijk aangifte kan doen... (zucht)
Kwak
oh okay hmm ik dacht me te herinneren dat ik vorig jaar heel vroeg aangifte had gedaan maar het zou ook best kunnen dat ik nog even moet wachten. Ik ben benieuwd wat het bedrag dit jaar isquote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope. maar die krijg ik meestal pas eind januari/begin februari volgens mij... toch? als ik t eerder wil doen kijk ik op de totalen onderaan mijn laatste salarisstrook (die komt altijd omdat ie anders is dan normaal omdat er een eindejaarsuitkering op staat)
ik ga vandaag in de weer met mn administratie zodat ik straks ook makkelijk aangifte kan doen... (zucht)
Wat een mooi lijstje.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:08 schreef Blurred86 het volgende:
Happy New Year Slankies!
Na een welverdiende vakantie met te veel vet, zoet en wijn ga ik nu weer netjes mijn best doen (weegschaal gaf 62.2 aan vanochtend, iets meer dan 1 kilo zwaarder dan voor de vakantie dus, valt me eigenlijk nog wel mee). Heb even teruggezocht en in jan 2009 woog ik 61 kilo dus ik ben best mooi stabiel gebleven.
Ik loop 11 topics achterdus ik ga niet eens proberen om nog bij te lezen, ik hou het vanaf hier wel weer bij
.
lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4x volkorenbrood (wit met vezels, er was niks beters in de ah gisteren) 1x dubbele vegapate en 1x tosti met ketchup +2x koffie met halfvolle melk
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus
T: yoghurt met blauwe bessen en muesli
Vitamine B, da's goed voor vanalles.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een mooi lijstje.Klinkt allemaal lekker, en geen echt nutteloze dingen ertussen.
Iemand hier trouwens ervaring met biergist? Ik heb ze gekocht voor m'n huid maar als ik het potje mag geloven is het voor zoveel verschillende dingen goed, het is moeilijk te geloven dat het echt zo'n wondermiddel is.
Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Die kleinere porties heb ik al geprobeerd met andere producten. Ik eet namelijk niet alleen makkelijk een bakje nootjes op, maar ook een zakje/bakje van 500 gr worteltjes/cherrytomaten of een pot augurken. Nu zijn dat misschien geen ongezonde producnten, maar ik moet gewoon leren om niet meteen een heel zakje/bakje leeg te eten. Daarom verdeel ik die bakjes/zakjes nu in 3 porties. Meestal gaat het goed, maar soms pak ik vervolgens net zo makkelijk een nieuwe portie. Dus misschien is het een idee om het eerst onder controle te krijgen met deze producten en het dan een keer te proberen met bijv. nootjes.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:34 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Snap ik op zich, maar ik denk dat zo weinig eten die drang juist opwekt / blijft opwekken. Als ik niet één koekje of stukje chocolade (dat is dan weer mijn zwakke punt) kan nemen zonder meteen de hele zak leeg te willen eten is dat voor mij een duidelijk signaal dat ik overall te weinig eet.
Ik denk dat je dat jezelf moet aanleren niet 'bang' te zijn voor voedsel. Dan wordt het ook geen probleem als je een keer op een verjaardag zit en er staan ineens schalen met chips en nootjes op tafel. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zou ermee oefenen. Koop bijv nootjes op de markt, begin met een kleine hoeveelheid, 100 gram ofzo. Verdeel het vooraf in kleinere porties ipv vanuit de grote zak te eten. Op = op dan, en het punt waar je 'te ver' gaat is duidelijk (nl je moet terug naar de kast om meer te pakken). Als je dagelijks wat (in dit geval nootjes) eet, verdwijnt de overmatige drang ernaar heel snel in mijn ervaring..
Lijnzaad is een goede bron van het omega-3 vetzuur Alfa-linoleenzuur (kortweg ALA). Dit is een essentieel vetzuur wat je lichaam niet zelf kan aanmaken. Als je voldoende ALA binnenkrijgt dmv je voeding kan je lichaam van daaruit ook de andere 2 omega-3 vetzuren (EPA en DHA, de bekende visvetzuren) aanmaken. Natuurlijk kun je die ook nog apart binnenkrijgen vanuit vette vis, maar ALA is dus een soort basisvetzuur.
Verder bevat lijnzaad veel lignanen. Deze hebben een gunstige invloed op de hormoonhuishouding en werken als anti-oxidanten (=maken schadelijke deeltjes in het lichaam onschadelijk). Daarnaast zitten er 30 g vezels / 100 g in, dus het is eveneens goed voor je darmflora en stoelgang, mits je er voldoende bij drinkt.
Om door je lichaam opgenomen te kunnen worden moet het vooraf gemalen/gebroken zijn. Wanneer het eenmaal gemalen is, is het echter niet lang meer houdbaar omdat de vetzuren binnenin vrij onstabiel zijn en snel oxideren bij blootstelling aan lucht. Als je eraan begint zou ik dus gaan voor hele zaadjes en deze dan zelf malen / breken vlak voordat je ze gebruikt.
Kortom, heul veel voordelen. Eén klein minpuntje is dat het niet smaakt naar chocoladeIk vind het vers gemalen ook niet vies trouwens, door de yoghurt is het goed te doen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:59 schreef Wolve000 het volgende:
MoBlo bij het smeren van de lunch: "ja, doe mij ook maar een derde, anders krijg ik weer gezeik".![]()
Het topic werkt dus blijkbaar...
Oja, dat wou ik ook nog zeggen! QFT!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:06 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, jou lijstje is gewoon mooi *stil is*
Zie het als een uitdagingquote:Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga mn plannen voor vandaag niet halendat wordt straks dus de deur uit in een snowproof outfit en dan morgen de hele teringzooi opruimen. boh.
Ben het wel met je eigen gedachten eens hoor, maar krijg gewoon een grijns als ik je lijstje lees. En ook van je eigen commentaar erop.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx gals!
En ik twijfelde nog, of het wel genoeg was met sporten![]()
. Vind het wel high-carb, maar dat is dan even jammer met dit weer. Morgen weer boodschappen doen en dan scoor ik wel weer wat salades e.d. voor de lunch.
Ik las: een halve bak kwark met ananas en rookworstquote:Op maandag 4 januari 2010 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
T: wél een halve bak kwark en een paar schijven ananas
D: stamppot met rode bietjes en een stukje rookworst
Zoals m'n pake altijd zei: "In je maag komt het toch ook allemaal bij elkaar."quote:Op maandag 4 januari 2010 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik las: een halve bak kwark met ananas en rookworst
Beterschapjes met je keelpijn!
O god....quote:Op maandag 4 januari 2010 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
beetje weinig denk ik totaal... haal maar eens door de caloriechecker. als je er geen vleesvervanger bij eet zit je schat ik op 1000-1200 kcal tenzij je echt bergen rijst eet...
Nou, ik denk dat ik zo dan een bakje kwark met een beschuit erdoor neem. Met een peer.Maar ik vrees dat ik dan propvol zitquote:Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, dus je moet nog wat meer eten zeg maarvooral door fysiek werk.
Wat plan je nog erbij?
Ben jij ook Daph_?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik zo dan een bakje kwark met een beschuit erdoor neem. Met een peer.Maar ik vrees dat ik dan propvol zit
Ohja, die calorieën is inclusief 2 glaasjes port of wijn die ik vanavond na de repetitie wrs drink, en dat tikte best aan zag ik!
Niet teveel van aantrekken hoor!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga straks mijn vriend ook eens die caloriechecker laten invullen, die zal wel schrikken!Ik zit namelijk al op teveel verzadigd vet
en hij eet een stuk meer kaas en vlees dan ik (en dan graag spekjes enzo)
Daar zit ik gelukkig goed, ik mag zout eten zoveel ik wil, is goed voor mn lage bloeddrukquote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken hoor!
Zelfs al vul ik alleen in: patat met zout...
Dan heb je al teveel natrium... Kom nou, gezond verstand moet je altijd erbij houden met alles hoor..
Valkuil. Koolhydraten zorgen minstens net zo hard voor een verhoogd cholesterol. Zie ook youtube 'the bitter truth about sugar'.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
(heeft nu al een buik, en ik wil niet weten wat dat vet met zn cholesterol en bloedvaten doet)
Is het nu misschien tijd voor die egopost?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Valkuil. Koolhydraten zorgen minstens net zo hard voor een verhoogd cholesterol. Zie ook youtube 'the bitter truth about sugar'.
Hee Vampie!! Alles goed? Jij had toch een nare blessure vorig jaar? Is dat nu over?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef vamperotica het volgende:
Ow ja.... jullie gaan hard... Was ik een beetje vergeten...
![]()
Lijstje voor vandaag
Ontbijt niet ivm de vakantie die afgelopen is en de kids die opeens op tijd op school moeten zijn..
Lunch 2 crackertjes 1 met gebraden gehakt en 1 met vlokjes
tussendoor wat chocola ( heus niet veel)
en straks chinees die we nog van gister over hebben....
Ik pas nu op een paar koters waaronder 1 zieke en 2 die doen alsof ze vechten. Nee dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Is het nu misschien tijd voor die egopost?
Dat moet je dan ook 's ochtends doen. In je nakie en na een plasje. Scheelt zo 2 kilo.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:25 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Nét op de weegschaal gestaan ( met kleren, zonder schoenen)
81 kg
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Vampie!! Alles goed? Jij had toch een nare blessure vorig jaar? Is dat nu over?
Geen 25?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook 's ochtends doen. In je nakie en na een plasje. Scheelt zo 2 kilo.
En links op de weegschaal leunen. Scheelt ook nog een pondquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook 's ochtends doen. In je nakie en na een plasje. Scheelt zo 2 kilo.
Dan val ik omquote:Op maandag 4 januari 2010 16:29 schreef loveli het volgende:
[..]
En links op de weegschaal leunen. Scheelt ook nog een pond
Misschien schat ik de maten niet goed in hoor! Maar mijn nieuwe jas in maat 36 is bijv. aan de ruime kant en ZO dun ben ik niet.. Wel slank, maar ook lang. Maar goed, de H&M is raar maar dat was al bekendquote:Op maandag 4 januari 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou in mijn omgeving niet hoor. er zijn meisjes met maat 36/38. meer meisjes met 38 en maat 40 en ook een flinke groep met eerder maat 40/42 denk ik. en dan een aantal meiden die steviger zijn met maat 42/44. en nog de dikkerds met maat 46 tot 50
gemiddeld zou ik 38/40 zeggen. en die zijn écht niet dik. gewoon Hollands gebouwd met heupen enzo.
maat 32 wordt hier dan ook niet verkocht in de HenM, in tegenstelling tot in Rotterdam en Amsterdam. 34 is echt zeldzaam in mijn omgeving, en op de hele uni ook wel redelijk
Het valt me de laatste tijd wel op dat de gemiddelde persoon de ik tegenkom eigenlijk helemaal niet zo stevig is als wat je altijd hoort over de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien schat ik de maten niet goed in hoor! Maar mijn nieuwe jas in maat 36 is bijv. aan de ruime kant en ZO dun ben ik niet.. Wel slank, maar ook lang. Maar goed, de H&M is raar maar dat was al bekend
Ja...... maar daar doet onze weegschaal dus mooi niet aan mee...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:29 schreef loveli het volgende:
[..]
En links op de weegschaal leunen. Scheelt ook nog een pond
Als het pas sinds verleden maand is kan het idd wel het afkicken van alle snoeperijen zijn. Een schema maken klinkt in elk geval als een goed begin. Als de avond je moeilijke moment is, plan dan ook iets in, zodat je iets hebt om naar uit te kijkenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:01 schreef Rituals het volgende:
Wat ik vervelend vind aan mezelf is dat ik me heel netjes aan een lijstje hou wanneer er andere mensen bij zijn, maar zodra ik alleen ben ga ik (sinds afgelopen maand) ineens eten. Overdag gaat het allemaal heel goed, maar vooral 's avonds ga ik eten. Ik eet dan niet per se ongezonde dingen, maar ik merk dat ik eet terwijl ik niet echt honger heb. Daar moet ik dus echt op gaan letten. Ik denk dat ik voor deze week ga proberen om een eetlijst te maken per dag waar ik me ook écht aan moet houden. Een soort weekmenu dus, maar dan voor een hele dag ipv alleen het avondeten.
Lijnzaad klinkt goed! Is dit gewoon verkrijgbaar bij de AH? Voor mij is het wellicht niet eens een minpunt dat het niet naar chocolade smaakt, dan eet ik tenminste niet een heel zakje op.
Oh en voor vandaag heb ik nog wat extra's toegevoegd aan mijn lijstje, namelijk een salade met gerookte kip.
Wie is dat danquote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Sugar??
Ik zie haar lkloon wel eens maar ik hoop dat ze nu wat meer grip op haarzelf heeft
Heb ik! Heb ik! En het zijn nog led-lampjes ook! Vorig jaar bij de Kruidvat gekocht, ze hadden ze dit jaar niet meerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt, wie kerstlampjes gaat maken aan een snoer dat niet in een rondje loopt, krijgt van mij een lintje.
Hoezo moest iedereen een kloonquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Syrena het volgende:
Ik weet hoe de kloon heet![]()
Wat nog best knap is, want ineens moest daar iedereen een kloon
Nee volgens mij niet. Volgens mij had het te maken met dat spotje van die vrouw die over straat loopt en een andere versie van haar loopt dan heel hard te roepen: Ik ben DIE EN DIE en met foto's te strooien, dus dat je een beetje moet uitkijken met wat je op het internet gooit.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoezo moest iedereen een kloon? Waren er rellen
?
Ik sta dus nu idd op Relatieplanet met een naam en een emailadres die niet lijken op wat ik nu hebquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef P.F het volgende:
Aaaah zo! Ja die fout maak je maar een keer!
Mij valt juist het tegendeel opquote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het valt me de laatste tijd wel op dat de gemiddelde persoon de ik tegenkom eigenlijk helemaal niet zo stevig is als wat je altijd hoort over de gemiddelde Nederlander.
Maat 34 kom ik niet veel tegen maar de meeste meiden in mijn omgeving zitten wel rond de 36/38 en niemand in mijn directe omgeving (van jonge personen) zit boven de 42.
WTFquote:i am micheal howard am looking for a house keeper who will help in keeping and cleaning of my house,i am willing to pay $20/hr.i hope it meet you in good condition. MAY GOD BLESS YOU
Helaas zijn de klonen nodig...We roddelen daar veel te veel, misschien dat het daaraan ligtquote:Op maandag 4 januari 2010 19:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Volgens mij had het te maken met dat spotje van die vrouw die over straat loopt en een andere versie van haar loopt dan heel hard te roepen: Ik ben DIE EN DIE en met foto's te strooien, dus dat je een beetje moet uitkijken met wat je op het internet gooit.
En de kinders worden allemaal groter, STEL NOU dat die allemaal gaan Googlen op hun naamof de nick van hun moeder
![]()
Of whatever. In elk geval wemelt het er nu van de klonen, hebben sommigen hun kinderen een fantasienaam gegeven of gebruiken alleen nog zoon, dochter of een voorletter.
Wij hebben qua dagindeling van cal. echt precies het omgekeerde!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
Uiteindelijk lijstje:
O: 2 knackebrodjes ozzewoz
L: 3 boterhammen (grof volkoren, 1 ozzewoz, 1 smeerkaas, 1 pindakaas)
T: 2 augurksticks
D: broodje hamburger en een bord andijviestamppot
T: stukje appelkruimelvlaai als toetje
T: biertje (grand prestige)
En de rest van de avond thee
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Ciske- het volgende:
Resultaat meting vanochtend:
65 kg
Heupen: 105 cm.![]()
Taille: 69 cm
Bovenbeen: 61 cm
Oh, vandaag was je thuis! Dan begrijp ik het al iets meer, dan eet ik ook minder overdag. Ik sta op een werkdag natuurlijk al om 6.15 op.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
makkelijken als ik dan wel eens trek heb trek ik nog een knackebrodje uit de kast. Wat thuis wel makkelijker gaat dan op de uni.
Als ik dus niet thuis ben maar daar, dan eet ik wel meestal meer Kccals overdag (brood).
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis met maatje 40quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij valt juist het tegendeel op. Veel maatje 40.
Meet de Duutserquote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef AKnynke het volgende:
Mijn BMI is er heel anders.Ik denk dat de aliens komen, denk jij niet?
Maar onze gouvernement wil vechten voor onze land!
Keep safe!!! Ik denk ik wil naar Mars verhuisen, en jullie?
![]()
Peace!
Heb je geblowd? Of het je een Zweeds tekstje gebabelfishd?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef AKnynke het volgende:
Mijn BMI is er heel anders.Ik denk dat de aliens komen, denk jij niet?
Maar onze gouvernement wil vechten voor onze land!
Keep safe!!! Ik denk ik wil naar Mars verhuisen, en jullie?
![]()
Peace!
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:38 schreef Merel het volgende:
Oooooh hoi Duitser!
Het klinkt als een erg intelligente jongeman Nynke, houden!
quote:
Ach, was du typst in Deutch, das macht kein flaus aus!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef Syrena het volgende:
Je Duutser is koel
![]()
En nu zit ik al 10 minuten een Duitse zin te bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Zo haal je de zon, in huis! </tellsell-stem>quote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
en dat terwijl de kerstboom er nog gezellig staat!
Manu Chao was live echt te waanzinnig energiek. Eén keer gezien op Lowlands, zo ongeveer vooraan, wauw!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Manu Chao is leuk,maar Mano Negra was stukken beter. Ik mis de energie die de muziek vroeger wel had.
Ik ben 1,74mquote:
Ja, mijn taille is vrij smal, ik kom daar ook amper aan als ik eens wat teveel eet. 'k Zet alles aan op mijn heupen, wat heel de boel uit verhouding trektquote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ciske: zo da's een ieniemienie taille!![]()
De mijne is geloof ik 79 cm, last time I checked, en dan loopt dat naar boven en beneden ook nog behoorlijk uit
![]()
wij nu ookquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
*luistert Welcome to Tijuana* Vrolijkheid!
Ga zo eens Mano Negra opzoeken, nog aanraders, Tink?
Dan zijn dat volgens mij prima maten, ik heb ongeveer dezelfde en ben 1.76quote:Op maandag 4 januari 2010 21:23 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Ik ben 1,74m
[..]
Ja, mijn taille is vrij smal, ik kom daar ook amper aan als ik eens wat teveel eet. 'k Zet alles aan op mijn heupen, wat heel de boel uit verhouding trektAltijd lastig met kleding kopen...
Ja hoor, The Best Of CDquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
*luistert Welcome to Tijuana* Vrolijkheid!
Ga zo eens Mano Negra opzoeken, nog aanraders, Tink?
Misschien werkt een kaasschaaf wel beterquote:Op maandag 4 januari 2010 21:33 schreef Ciske- het volgende:
M'n gewicht vind ik ook oké hoor. Enkel die heupen moeten tussen de drukpers. Alleen dat schijnt zeer te doen, dus probeer ik het maar via sporten en verantwoorde voeding![]()
Foto? Ho-hum. Misschien ooit, als ik zowel voor- als na-foto's heb
Dankjewel, ik ga eens rondkijken!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Als het pas sinds verleden maand is kan het idd wel het afkicken van alle snoeperijen zijn. Een schema maken klinkt in elk geval als een goed begin. Als de avond je moeilijke moment is, plan dan ook iets in, zodat je iets hebt om naar uit te kijkenEn zoek afleiding..
Lijnzaad is in de supermarkt soms wel te krijgen, maar da's meestal de gebroken versie (hier tenminste). In de reformzaak kun je ook de hele zaadjes krijgen, en op de markt hier staat ook altijd een soort reform-kraampje. Daar koop ik het meestal, 500 g voor 1,30 euro ofzo, goed te doen.
Die salade klinkt top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Een goede borrelquote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef Rituals het volgende:Jemig, ik kom net van het uiteten en krijg énorme buikkrampen
. Volgens mij is er iets niet goed gevallen. Ben bang dat een sausje iets te romig was (kan slecht tegen room). Iemand tips tegen buikkrampen?
Dan zou ik King Kong Five beluisteren. Dat was de grootse hit van Mano Negra. Ook een van de meer toegankelijke nummers vind ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noez! Er staat wel redelijk wat Mano Negra op joetjoep, tot nu toe is mijn beeld 'divers'Daarom vroeg ik me af wat een trademark liedje was
![]()
*checkt de tips van neen*
Niks mis met tropische muziek in de winter! Tegen eventuele winterdepressiesIk luister nu Paaseiland muziek, zo lollig! Eh Tookie Tooookie, horè horè! Of zoiets, ik versta er natuurlijk de ballen van
Dankjewel, maar ik heb het allemaal niet in huisquote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een goede borrel
Kopje zwarte thee of venkelthee
Een warm bad of een kruik
Paracetamol
Buiten in de sneeuw? Of gewoon binnen? Dat laatste zou raar zijn!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
Ik viel net op mijn rug. Zo plat. Ik bleef maar even liggen van de schrikIs al de 2e keer
Heb alleen een zere elleboog, mijn billen hebben de rest opgevangen!!
De luchtbedfoto? PMquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Syrena het volgende:
Ik denk: Ga dan posten op een forum waarvan je weet dat het niet openbaar is en je er eerst lid van moet zijn.
Ofzo.
Aan de ene kant vind ik het schromelijk overdreven. Aan de andere kant hoop ik ook niet dat iemand ooit mij gaan nazoeken op m'n nicknameaangezien ik zo snugger ben om die in m'n email en in m'n hyveadres te gebruiken.
Maar goed, tot er iemand naar me toe komt met: HEE, jij bent... en dan de luchtbedfoto laat zien denk ik maar dat het allemaal wel meevalt
Je viel soort van flauw of je vergat je voeten op te tillen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
Ik viel net op mijn rug. Zo plat. Ik bleef maar even liggen van de schrikIs al de 2e keer
Heb alleen een zere elleboog, mijn billen hebben de rest opgevangen!!
Nee het valt mee! Er liep een meisje achter mij die mij had zien vallen en vond het er verschrikkelijk uitzien en vroeg gelukkig hoe het met mij gingquote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een leuke duitser heeft Nynke.![]()
Niet al teveel pijn hoop ik PF?
Aahwquote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee het valt mee! Er liep een meisje achter mij die mij had zien vallen en vond het er verschrikkelijk uitzien en vroeg gelukkig hoe het met mij ging! Anders was ik echt blijven liggen haha
Ik hoor hier in de straat om de vijf minuten een gil of schreeuw van iemand die onderuit gaat. En aan de ene kant is dat heel grappig. En aan de andere kant levensgevaarlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef P.F het volgende:
Ik gleed uit op de sneeuw/ijsbaan/stoep.. Maar dan zo erg dat ik op mijn rug terecht kwam!!
Hihi, voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:51 schreef kwakz0r het volgende:
en vlak voor we de kerk uitgeschopt werden is er nog heel hard voor me gezongen.
Ik verwacht gewoon "gezellig etentje met aardige vent" en verder niks hoor. Ik ben niet meer zo'n positivo op mannengebiedquote:
en hij kan al heel goed Nederlands! Gister was echt een fijne avond, lekker gegeten, samen gebadderd enzo, tv gekeken, perfect.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een leuke duitser heeft Nynke.![]()
Niet al teveel pijn hoop ik PF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |