Zie het als een uitdagingquote:Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga mn plannen voor vandaag niet halendat wordt straks dus de deur uit in een snowproof outfit en dan morgen de hele teringzooi opruimen. boh.
Ben het wel met je eigen gedachten eens hoor, maar krijg gewoon een grijns als ik je lijstje lees. En ook van je eigen commentaar erop.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx gals!
En ik twijfelde nog, of het wel genoeg was met sporten![]()
. Vind het wel high-carb, maar dat is dan even jammer met dit weer. Morgen weer boodschappen doen en dan scoor ik wel weer wat salades e.d. voor de lunch.
Ik las: een halve bak kwark met ananas en rookworstquote:Op maandag 4 januari 2010 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
T: wél een halve bak kwark en een paar schijven ananas
D: stamppot met rode bietjes en een stukje rookworst
Zoals m'n pake altijd zei: "In je maag komt het toch ook allemaal bij elkaar."quote:Op maandag 4 januari 2010 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik las: een halve bak kwark met ananas en rookworst
Beterschapjes met je keelpijn!
O god....quote:Op maandag 4 januari 2010 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
beetje weinig denk ik totaal... haal maar eens door de caloriechecker. als je er geen vleesvervanger bij eet zit je schat ik op 1000-1200 kcal tenzij je echt bergen rijst eet...
Nou, ik denk dat ik zo dan een bakje kwark met een beschuit erdoor neem. Met een peer.Maar ik vrees dat ik dan propvol zitquote:Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, dus je moet nog wat meer eten zeg maarvooral door fysiek werk.
Wat plan je nog erbij?
Ben jij ook Daph_?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik zo dan een bakje kwark met een beschuit erdoor neem. Met een peer.Maar ik vrees dat ik dan propvol zit
Ohja, die calorieën is inclusief 2 glaasjes port of wijn die ik vanavond na de repetitie wrs drink, en dat tikte best aan zag ik!
Niet teveel van aantrekken hoor!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga straks mijn vriend ook eens die caloriechecker laten invullen, die zal wel schrikken!Ik zit namelijk al op teveel verzadigd vet
en hij eet een stuk meer kaas en vlees dan ik (en dan graag spekjes enzo)
Daar zit ik gelukkig goed, ik mag zout eten zoveel ik wil, is goed voor mn lage bloeddrukquote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken hoor!
Zelfs al vul ik alleen in: patat met zout...
Dan heb je al teveel natrium... Kom nou, gezond verstand moet je altijd erbij houden met alles hoor..
Valkuil. Koolhydraten zorgen minstens net zo hard voor een verhoogd cholesterol. Zie ook youtube 'the bitter truth about sugar'.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
(heeft nu al een buik, en ik wil niet weten wat dat vet met zn cholesterol en bloedvaten doet)
Is het nu misschien tijd voor die egopost?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Valkuil. Koolhydraten zorgen minstens net zo hard voor een verhoogd cholesterol. Zie ook youtube 'the bitter truth about sugar'.
Hee Vampie!! Alles goed? Jij had toch een nare blessure vorig jaar? Is dat nu over?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef vamperotica het volgende:
Ow ja.... jullie gaan hard... Was ik een beetje vergeten...
![]()
Lijstje voor vandaag
Ontbijt niet ivm de vakantie die afgelopen is en de kids die opeens op tijd op school moeten zijn..
Lunch 2 crackertjes 1 met gebraden gehakt en 1 met vlokjes
tussendoor wat chocola ( heus niet veel)
en straks chinees die we nog van gister over hebben....
Ik pas nu op een paar koters waaronder 1 zieke en 2 die doen alsof ze vechten. Nee dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Is het nu misschien tijd voor die egopost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |