idemquote:Op zondag 3 januari 2010 23:11 schreef betty_sue het volgende:
Als dit te dik is ben ik dik...Maar nog steeds alleen aan mn onderlichaam
Yay for fifties jurkjes!
Maar ik denk wel dat dit een beetje de maat van NL is. Lelijk is het niet, maar ik vind dunner toch ook mooier.
Of heb ik nu een verpest beeld? Van mezelf, of van de rest van NL
tsja, als je heupen rond zijn zit er oook aan de voorkant meestal wat vet en dús krijg je een rolletje als je zit...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:05 schreef P.F het volgende:
Ik vind die volle benen wel mooi, en die heupen ook wel maar niet een "rol" in de buik zoals de onderste foto, maar dat lijkt een beetje samen te hangen.
ze zijn ook dik. maar ik vind ze niet lelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de dames op de geplaatste foto's ook dik, sorry.
Dat bedoelde ik dus ook, het labeltje 'dik' betekent niet meteen ook 'vadsig zwijn' ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 23:11 schreef P.F het volgende:
Ze zijn toch ook dik? Maar wel mooi! Dik is niet per se negatief toch?
Ja ik vind die "sorryquote:Op zondag 3 januari 2010 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze zijn ook dik. maar ik vind ze niet lelijk.
Heb je onlangs nog in de spiegel gekeken?? Jij bent echt dunner dan dat! Je hebt wel hele andere verhoudingen, dus eigenlijk is het niet vergelijkbaar natuurlijk, maar jij bent echt veel slanker dan zij.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dit niet echt 'dik', wel mollig. Maargoed, ik mocht willen dat ik er als die tweede uitzag![]()
![]()
Mo ren eens naar de spiegel en kijk nog eensquote:Op zondag 3 januari 2010 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dit niet echt 'dik', wel mollig. Maargoed, ik mocht willen dat ik er als die tweede uitzag![]()
![]()
Ik gok dus dat dat eigenlijk gewoon make-up of photoshop is..quote:Op zondag 3 januari 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
En toch hebben ze een soort van "abs", want als je helemaal niet sport dan zou je niet dat lijntje aan de zijkant hebben!
Ik geloof er niks van! En anders is het weer tijd voor ondergoedfoto'squote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daarnet nog, en buik niet ingehouden is 't echt nog dikker dan dat..
nee, zo'n lijntje krijg je ook als je buikje een "kussentje" is op je lijf. ik heb dat zelfs als ik mn buik inhoud (plus een grote lijn van de permanentne rol bij mn navelquote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik gok dus dat dat eigenlijk gewoon make-up of photoshop is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
ja zal ik doen... das mn doel... die supermooie jeans weer aankunne (als ik ze niet weggegooid heb)quote:
want je denkt dat die modellen daar niet vreselijk hun buik staan in te houden??quote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daarnet nog, en buik niet ingehouden is 't echt nog dikker dan dat..
En natuurlijk zijn ook zij gefotoshopperttt!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
want je denkt dat die modellen daar niet vreselijk hun buik staan in te houden??
Bedoel je een slank bovenlijf en stevige benen? Dan ben ik niet Nederlandsquote:Op zondag 3 januari 2010 23:11 schreef betty_sue het volgende:
Als dit te dik is ben ik dik...Maar nog steeds alleen aan mn onderlichaam
Yay for fifties jurkjes!
Maar ik denk wel dat dit een beetje de maat van NL is. Lelijk is het niet, maar ik vind dunner toch ook mooier.
Of heb ik nu een verpest beeld? Van mezelf, of van de rest van NL
Hormonen bepalen waar je vet afzet, insuline ook. Vrouwelijke hormonen mikken op borsten, heupen enzo, insuline plempt je buik vol. En ik zou nog voor iemand onderbouwing zoeken, maar heb ik steeds geen tijd voor.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh dear, vergelijkingsmateriaal in de vorm van gesoepte modellen....ik waag me er niet aan!
[..]
Bedoel je een slank bovenlijf en stevige benen? Dan ben ik niet Nederlandsheb nauwelijks kuiten en bovenbenen, maar wel een mollig bovenlijf, met name mn buik....
Ik denk dat ze aan de achterkant met ducttape bij elkaar gehouden worden. Zou ik ook doen bij een ondergoedshoot. Curves zijn mooi, wanneer alles in verhouding is. Alleen behoor ik niet tot de groep mensen die gelijkmatig aanzetten, maar waar alles zich op de buik concentreert.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
want je denkt dat die modellen daar niet vreselijk hun buik staan in te houden??
Chips en friets is 'the best of both worlds', gefrituurde aardappel piekt sneller dan suiker en als bonus zit er ook nog vet in.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:56 schreef LadyBlack het volgende:
En doordat ik zo'n zoetekauw ben komt het dankzij de insuline dus op mn buik te zitten?
Misschien toch maar naar de chipszak grijpen dan voortaan
Ik heb bij de Aldi zo'n crunch-ding zien liggen, voor 15 euro..... denk dat ik die straks toch maar aan ga schaffen. Altijd goed om in huis te hebbenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan de achterkant met ducttape bij elkaar gehouden worden. Zou ik ook doen bij een ondergoedshoot. Curves zijn mooi, wanneer alles in verhouding is. Alleen behoor ik niet tot de groep mensen die gelijkmatig aanzetten, maar waar alles zich op de buik concentreert.
Goed argument voor mij om nu netjes te stabiliseren en wat buik- en bilspieroefeningen te blijven doen .
Ja dat heb ik ookquote:Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Chips en friets is 'the best of both worlds', gefrituurde aardappel piekt sneller dan suiker en als bonus zit er ook nog vet in.
Sinds ik met havermout ontbijt en een tijd suikertroep heb vermeden (lees: Guylian zeevruchten per kilo, schoon op in 2 of 3 dagen), heb ik nauwelijks nog trek in chocola en zoetigheid. Tijdens de oliebollen en appelflappen kwam die craving wel weer even terug.
Snap ik op zich, maar ik denk dat zo weinig eten die drang juist opwekt / blijft opwekken. Als ik niet één koekje of stukje chocolade (dat is dan weer mijn zwakke puntquote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef Rituals het volgende:
Het klopt inderdaad dat ik meer vetten zou moeten eten. Mijn probleem is alleen dat ik niet 'een paar' noten kan eten, bij mij gaat dan meteen het hele bakje/zakje leeg(vooral nu ik heel erg moet afkicken van de decembermaand). Lijnzaad zie ik hier vaker voorbij komen, waarvoor is dat precies nuttig?
Eens. Probleem zit hem - denk ik - vaak ook hierin, dat als mensen zich dan iets toestaan (suikerwafel, oliebol, ik noem maar wat) dit gaan compenseren door te gaan schrappen hun normale eten. Dan krijg je die snelle bloedsuikerstijging, daarna een dip en niets om het op te vangen. (immers, ze hebben net 'iets fouts gegeten', en mogen voorlopig niks van zichzelf). Ik denk dat als je circa elke 3 uur zorgt 'goede' voeding binnen te krijgen en koekjes e.d. echt als extra ziet (=dus ernaast neemt), je ook veel minder snel in die cirkel van honger/snoepen terecht komt.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:34 schreef loveli het volgende:
Dat heeft minder met zelfdiscipline te maken dan je denkt. Snelle suikers ontregelen je hongergevoel. Zoek op youtube naar 'bitter truth about sugar' en besteed anderhalf uur ontzettend nuttig. Afvallen is geen eenmalige actie. Slank worden lukt misschien met een dieet, maar slank blijven lukt de meesten alleen met een aanpassing van het voedingspatroon.
Hier sneeuwt het juist hele dikken vlokken!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef huuphuup het volgende:
goodmorning!
wat een baggerweer zeg![]()
en over die foto's, als ik echt heel eerlijk kijk ben ik waarschijnlijk iets dunner/weeg minder dan mevrouw 2 van links, maar ik heb wel precies zo'n figuur. Mn benen zijn slank te noemen en als ik afval zijn ze zelfs dun, maar mn buik...
Is je mevroi weer bezig?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Goed voornemen voor dit jaar: niet meer over me heen laten lopen. Door niemand.
Straks weer naar Zwolle. Bèh.
Utrecht weet ik niet, maar hier in Amsterdam is er een strakblauwe lucht en zon.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef pinquit het volgende:
hier geen sneeuw, mooi weerbijna blauw in de lucht.
shit ik heb nog niet ontbeten. schop me es?![]()
ik ga vandaag naar ikea in utrecht, sneeuw het daar? of komt iedereen hier uit groningen?![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:16 schreef pinquit het volgende:
dat 'bijna blauw in de lucht' was een grapje van mijn ogen geloof ik![]()
tis hier dik bewolkt.
Nee, ik bedoelde de maat van de modellen op de foto, dat dat wel een beetje gemiddeld is in NL.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh dear, vergelijkingsmateriaal in de vorm van gesoepte modellen....ik waag me er niet aan!
[..]
Bedoel je een slank bovenlijf en stevige benen? Dan ben ik niet Nederlandsheb nauwelijks kuiten en bovenbenen, maar wel een mollig bovenlijf, met name mn buik....
Ja, dat is wel waar geloof ikquote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de maat van de modellen op de foto, dat dat wel een beetje gemiddeld is in NL.
Mooie spulletjes kopen en daar al zwijmelend de winkel mee uitlopen zodat je die taart geeneens zietquote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef pinquit het volgende:
ohja en wat kan ik doen om de ikea-daimtaart te weerstaan?
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef pinquit het volgende:
ohja en wat kan ik doen om de ikea-daimtaart te weerstaan?
IIIIIIIEEEUWWWW!!!!!!!!!quote:
Plus?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:26 schreef Wolve000 het volgende:
Planning voor vandaag:
O/L: 2 maisboterhammen (:o) met smeerkaas (20+) en pindakaas
T: 2 volkorenboterhammen met iets
D: Broodje hamburger met andijviestamppot
oh ja dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 4 januari 2010 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar geloof ik
Zelfs mijn kleine, slanke vriendin leek vrij lomp toen we in Italië liepen
Oeh ja, die zijn natuurlijk ook mini....quote:Op maandag 4 januari 2010 11:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik ook altijd
ik werk uiteraard de hele dag met Chinezen en Japanners en op dagen dat mn zelfbeeld al beneden het vriespunt is maakt dat het er niet beter opIk voel me dan idd ontzettend lomp en boers naast hen, terwijl ik niet overdreven groot/breed ben.
Co dat plaatje gatver
Doe je nou thumbs up of middelvingers?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Het was koud op de ijsbaan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wolve:![]()
[..]
Doe je nou thumbs up of middelvingers?![]()
Mooi slanke benenEdit: en de rest ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |