Klikquote:Op zondag 3 januari 2010 18:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wil je alleen de tekst active of wil je bv een knopje active ofzo?
Volgens het boek dat ik hier heb wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef TwyLight het volgende:
Hij werkt toch ook? Active betekend niet dat als je op de pagina bent, active is dat als je KLIKT dat die een andere kleur krijgt
Whehe, dan had ik het dus toch goedquote:Op zondag 3 januari 2010 18:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Volgens het boek dat ik hier heb wel.
Maar, hoe kan ik die functie dan gebruiken?
Welk boek heb jij over CSS dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Volgens het boek dat ik hier heb wel.
Maar, hoe kan ik die functie dan gebruiken?
Aaaiittquote:
Sowieso... Gerard Jolingquote:Op zondag 3 januari 2010 19:18 schreef -SG- het volgende:
Echt de'r zit zo'n gare gerard joling fan (ja ze zijn allemaal gaar maar de slaat alles) bij carlo en irene, je zou er spontaan een kogel door de'r kop heen schieten
ok Robroquote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef RealDug het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, alleen kwam ik daar de eerste schooldag weer achter toen ik mijn boterhammetjes ging maken
Die stonden gek genoeg niet op mijn wensenlijstjequote:
Vind het wel een typische Do TTquote:
Neeeee. vertel.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:46 schreef Renesite het volgende:
Laten we ons wensenlijstje privé houden
Eujquote:
\quote:Op zondag 3 januari 2010 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben erg gesloten met die dingen![]()
Anti kraak, in een vervallen fabriek ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:53 schreef -SG- het volgende:
Moet even voor een vakantiehuisjes zoeken voor ons (ouders + oom en tante en nichtjes), typisch nederlands, voor een dubbeltje op de eerste rij. Dicht bij zee, villa + prive zwembad, 5 slaapkamers en het liefst 3 badkamers.
Maar wel voor een bepaald budget wat nooit kan.
Lastminutequote:Op zondag 3 januari 2010 19:53 schreef -SG- het volgende:
Moet even voor een vakantiehuisjes zoeken voor ons (ouders + oom en tante en nichtjes), typisch nederlands, voor een dubbeltje op de eerste rij. Dicht bij zee, villa + prive zwembad, 5 slaapkamers en het liefst 3 badkamers.
Maar wel voor een bepaald budget wat nooit kan.
Lastminute doen wij ook altijd, heb je meer geld over voor andere dingenquote:
Ik had van de zomer een dag voordat we gingen geboekt, en een dag voor het boeken ook maar beslist dat we best op vakantie zouden willenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:58 schreef RealDug het volgende:
[..]
Lastminute doen wij ook altijd, heb je meer geld over voor andere dingenen de vakantie is toch wel even leuk
Wut?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:34 schreef TwyLight het volgende:
Nou je hebt het voor elkaar hoor Zeroku
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef Schieganger het volgende:
in juni 11 dagen alleen thuis. DO I hear Fok! PUB Coke meet?
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:34 schreef TwyLight het volgende:
Nou je hebt het voor elkaar hoor Zeroku
quote:
Wel diet coke dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef Schieganger het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ga jou eens een keertje levend begraven denk ik.
Dan doe je een vest aanquote:Op zondag 3 januari 2010 19:17 schreef Remsjo het volgende:
Ik zit hier in een t-shirt maar sterf van de kou
Je denkt toch niet dat ik daar iemand voor nodig heb?quote:
Zijn schoffel.quote:
Hehhehe, je kan daar toch ziggo krijgen?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef Pinkerton het volgende:
Ik wil niet terug naar mijn pauper tv en kut digitenne in Driebergen
En doodsverwensingen zijn toegestaan, denk je?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar iemand voor nodig heb?
Ik laat alleen wat duitsers een kuil graven.
Doe normaal.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar iemand voor nodig heb?
Ik laat alleen wat duitsers een kuil graven.
Levend begraven.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En doodsverwensingen zijn toegestaan, denk je?
Ohja, dat overleef je ook zo makkelijk inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Levend begraven.
Ik wens je nergens dood.
Ik heb nooit gezegd dat ik je niet weer op zou gravenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, dat overleef je ook zo makkelijk inderdaad.
'Nee'.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Laat het dan eens van twee kanten komen, zoals tussen ons nu
Hij is bij elke post die ik plaats bezigquote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
'Nee'.
Dat is wat hij zei, en nu levend begraven? Ben je zo snel uit je tent te krijgen? Doe net als ik richting jou doe grotendeels, negeren.
Laten we het zo zeggen. Wat ooit gezegd is kan niet ongedaan gemaakt worden.
Meld het bij een moderator/FA van het betreffende subforum. Bij mij hoef je daarvoor niet te zijn. Al is het net als klikken bij de juf.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hij is bij elke post die ik plaats bezig
Neauuquote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef Schieganger het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hij is bij elke post die ik plaats bezig
Een gebouw / monument bij je in de buurt? Of een bekend museum / ander gebouw in Nederland.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:46 schreef Noortje. het volgende:
Lieve mensen!
Weten jullie misschien een onderwerp voor op een bankbiljet? Voor Beeldende Vorming moeten we dat namelijk ontwerpen ennnnnn dan moeten we vijf onderwerpen hebben en daarvan voorbeelden enzulks.
Zat zelf te denken aan Geert Wilders met een hoofddoek (kopvoddentax jeweet), maar weet niet of dat te maatschappijkritisch is volgens mijn leraar enzo.En ik heb een koe en architectuur maar verder..
Ja daar zat ik aan te denken, maar weet zo gauw niet echt iets. Misschien iets van de dam ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een gebouw / monument bij je in de buurt? Of een bekend museum / ander gebouw in Nederland.
Phillips toren misschienquote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja daar zat ik aan te denken, maar weet zo gauw niet echt iets. Misschien iets van de dam ofzo.
No Problemo.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet joh, supervet!
Dom is ook een goed plan.Danku.
Dat ga ik niet op een bankbiljet krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:54 schreef Zeroku het volgende:
Als het Europees mag zijn is de La Sagrada Familia ook een aanrader.
Wel een hoog gebouw inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat ga ik niet op een bankbiljet krijgen.
Het hoeft geen gebouw te zijn toch? Schrijf wat dingen op die bij Nederland horen, ookal zijn het stomme dingen (Kaas, vlaggetjes, dat botermeisje voor mijn part), en ga daar op door. Als je iets hebt wat niet zo inside the box is als een koe of de Dom, dan glijdt je lerares van haar stoel.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 20:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat ga ik niet op een bankbiljet krijgen.
Hier ook, en nogal koud. Ging net naar de bushalte maar daar was ik snel van genezen.quote:
Hahaha, bij Mark is het -7. Hier is het -4.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier ook, en nogal koud. Ging net naar de bushalte maar daar was ik snel van genezen.
Hier denk ik ook zoiets. Bushalte is nog geen 10 minuten lopen en ik bevroor al bijna. Ik las net dat het in Lelystad 12 graden vriestquote:Op zondag 3 januari 2010 21:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, bij Mark is het -7. Hier is het -4.
Volgens buienradar -5.5 hierquote:Op zondag 3 januari 2010 21:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, bij Mark is het -7. Hier is het -4.
Ja, het kon -20 gaan worden vannacht.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier denk ik ook zoiets. Bushalte is nog geen 10 minuten lopen en ik bevroor al bijna. Ik las net dat het in Lelystad 12 graden vriest.
Gelukkig dat ik mijnquote:Op zondag 3 januari 2010 21:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, het kon -20 gaan worden vannacht.
Gewoon de verwarming aanzetten.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik mijnelektrische deken
heb.
Ik woon in Rotterdam. Hier sneeuwt het niet en vriest het vast amperquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
heb.
Ooh dat is wel lekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
heb.
Kan ookquote:
Ben maar blijquote:Op zondag 3 januari 2010 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam. Hier sneeuwt het niet en vriest het vast amper
Ja, mijn bed staat tegen de verwarming aan, dus dat zou wel kunnen. Maar elektrische deken is leukerquote:Op zondag 3 januari 2010 21:08 schreef RealDug het volgende:
[..]
Ooh dat is wel lekker![]()
Ik heb alleen maar verwarming op mijn kamer.. maar als ik die aan zet stinkt het zo
Hier is het al -4.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam. Hier sneeuwt het niet en vriest het vast amper
Wij hebben geen thermometer, maar mijn raam staat open en mijn handen zijn nog niet bevroren, dus denk dat het iets warmer is hierquote:
Irritant dat ik nog niet weet voor iedereen waar hier is.. maar gelukkig hebben sommige mensen het nog op hun profiel staanquote:
Ik weet ook niet waar jouw 'hier' is, meneer die 16 is.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:16 schreef RealDug het volgende:
[..]
Irritant dat ik nog niet weet voor iedereen waar hier is.. maar gelukkig hebben sommige mensen het nog op hun profiel staan
Ooh staat nu op mijn profielquote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jouw 'hier' is, meneer die 16 is.
Tijgertje, en RenRen- is in de richting van Rotterdam. Ik woon in de buurt van Eindhoven.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef RealDug het volgende:
[..]
Irritant dat ik nog niet weet voor iedereen waar hier is.. maar gelukkig hebben sommige mensen het nog op hun profiel staan
Klopt, maar dan is het ook kouderquote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, juist niet, als het veel sneeuwt komt er niemand op school
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tijgertje, en RenRen- is in de richting van Rotterdam. Ik woon in de buurt van Eindhoven.
Oh oké.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:18 schreef RealDug het volgende:
[..]
Ooh staat nu op mijn profiel, Goes ( en dat ligt in zeeland)
Zij dus in Capelle, en ik in Rotterdam centrum.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tijgertje, en RenRen- is in de richting van Rotterdam. Ik woon in de buurt van Eindhoven.
Care, daar hebben ze de CV voor uitgevonden, da's nieuw in Rotterdamquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het ook kouder.
Fietsquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hier in het hoge noorden is het -7
Tofquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, daar hebben ze de CV voor uitgevonden, da's nieuw in Rotterdam
warme truiquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, daar hebben ze de CV voor uitgevonden, da's nieuw in Rotterdam
Het is fucking warm hier.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof. Maar met open raam is niet zo gezond lijkt me met dit weer
.
Raam open is altijd goed voor je!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof. Maar met open raam is niet zo gezond lijkt me met dit weer
.
Daar willen wij foto's van zien.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
warme truimet handschoenen en geiten wollen sokken
(+ string van wol)
Zeg maar gerust mstr tegen 'mquote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jouw 'hier' is, meneer die 16 is.
Niet als het vriestquote:Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Raam open is altijd goed voor je!
Mwah, frisse lucht is toffer dan zo'n muffe kamerquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet als het vriest. Mijn raam staat vaak open, maar in de winter toch niet vaak.
dat is slecht.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet als het vriest. Mijn raam staat vaak open, maar in de winter toch niet vaak.
Dat wel, maar ook goed om snel verkouden te worden.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, frisse lucht is toffer dan zo'n muffe kamer
Winter.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik in bed lig heb ik het over hé.quote:
die bestaan toch helemaal niet man!quote:
Je krijgt geen bacterie door frisse lucht, hooguit een loopneusquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook goed om snel verkouden te worden.
Velen kunnen breien.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die bestaan toch helemaal niet man!
Zeelandquote:Op zondag 3 januari 2010 21:18 schreef RealDug het volgende:
[..]
Ooh staat nu op mijn profiel, Goes ( en dat ligt in zeeland)
Dat bedoel ik ookquote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je krijgt geen bacterie door frisse lucht, hooguit een loopneus
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je krijgt geen bacterie door frisse lucht, hooguit een loopneus
quote:
Niet altijd neequote:
Ja, en dat houdt nog steeds een verkoudheid inquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ooit gehoord van 'catching a cold'?
Of een virus, w/equote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en dat houdt nog steeds een verkoudheid inEn dat is een bacterie.
MAAR waaaarom word je ziek als je buiten in de kou loopt?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en dat houdt nog steeds een verkoudheid inEn dat is een bacterie.
quote:
Omdat je weerstand lager is en er misschien iemand in de buurt is geweest die iets had, lijkt mij. Je wordt echt niet ziek van kou, dan zouden ze op de noordpool en in Rusland allemaal dood neervallen denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
MAAR waaaarom word je ziek als je buiten in de kou loopt?
Die zijn er aan gewend.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat je weerstand lager is en er misschien iemand in de buurt is geweest die iets had, lijkt mij. Je wordt echt niet ziek van kou, dan zouden ze op de noordpool en in Rusland allemaal dood neervallen denk ik
Nee, ik ben serieus.. ik ben echt geen mstr..quote:
Kan ook gewoon aan je mindere weerstand liggen die je overdag ook opbouwtquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die zijn er aan gewend.
Maar alsnog word ik wel sneller verkouden als ik het raam opengooi 's nachts.
10/100%quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar bouwkunde! Vind je me nu weer lief?
Je kunt het ook combinerenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef Noortje. het volgende:
Bittersweet Symphony is ook al zo geweldig.Ik moet eigenlijk Engels doen nog twee teksten, maar die muziek is zo mooooooi.
Waarom weet jij als newbie wie mstr is?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef RealDug het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus.. ik ben echt geen mstr..
maar als jullie dat niet geloven.. dan denken jullie maar dat ik mstr ben
Jamaar als dat elke keer is als ik mijn raam open zet is dat wel toevallig.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan ook gewoon aan je mindere weerstand liggen die je overdag ook opbouwt
Nee want ik luister naar de tekst en kan me dan niet concentreren op het lezen watn ik ben zegmaar heel moe.quote:
Toen ik met -10 en blote benen buiten liep riep iedereen dat ik ziek zou worden.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef RenRen- het volgende:
Ik bedoel het niet gemeen, maar ik geloof gewoon niet dat je ziek kunt worden van het koude weer![]()
Ik krijg ook weleens een loopneus als ik net buiten ben geweest, maar dat is loskomend vocht oid
GMTA@Eerste dingquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom weet jij als newbie wie mstr is?
[..]
Jamaar als dat elke keer is als ik mijn raam open zet is dat wel toevallig.
Oké, dan blijven we dat denkenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef RealDug het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus.. ik ben echt geen mstr..
maar als jullie dat niet geloven.. dan denken jullie maar dat ik mstr ben
Omdat ik dit al een weekje of 2 volgde voordat ik hier mee ging chattenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom weet jij als newbie wie mstr is?
[..]
Jamaar als dat elke keer is als ik mijn raam open zet is dat wel toevallig.
Ach het interesseert me oko niet. Raam open slapen is kut in de winter.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
GMTA@Eerste ding
Toeval dan jaIk weet ook niet wat het kan zijn. Misschien was je het dan al
Dan ga je slapen, en begin je morgen aan de teksten. Tenzij ze morgen af moeten zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee want ik luister naar de tekst en kan me dan niet concentreren op het lezen watn ik ben zegmaar heel moe.
Mijn verwarmingen zijn kapot, dus ik moet welquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ach het interesseert me oko niet. Raam open slapen is kut in de winter.
Waarom ga je als newbie alles eerst meelezen?quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:32 schreef RealDug het volgende:
[..]
Omdat ik dit al een weekje of 2 volgde voordat ik hier mee ging chatten
Dat is wel een goeie :p.. tsjha omdat ik zo ben waarschijnlijk ...quote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom ga je als newbie alles eerst meelezen?
surequote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef RealDug het volgende:
[..]
Omdat ik dit al een weekje of 2 volgde voordat ik hier mee ging chatten
Thomquote:
Ja, en als je naar school moetquote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je zit in de winter meer binnen en je bent dus vaker bij andere mensen. En als je je huis dan lekker warm opstookt.
Nee tis oefenen voor m'n examens, maar ik loop al heeeel erg achter op mijn planning.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan ga je slapen, en begin je morgen aan de teksten. Tenzij ze morgen af moeten zijn.
Kunnen alleen de FA's / A's dacht ikquote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je hem niet door de kloonscanner gooien.
Hmm. Wanneer heb je examens? Volgende week?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee tis oefenen voor m'n examens, maar ik loop al heeeel erg achter op mijn planning.
Vieze Voyeurquote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef RealDug het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie :p.. tsjha omdat ik zo ben waarschijnlijk ...
Waarom kun je nu opeens niet meer normaal typen zoals je eerst deed?quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:34 schreef RealDug het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie :p.. tsjha omdat ik zo ben waarschijnlijk ...
Neequote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je hem niet door de kloonscanner gooien.
Hooooiiquote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Thom.
[..]
Ja, en als je naar school moet.
dan lijkt het geen kloon meer!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom kun je nu opeens niet meer normaal typen zoals je eerst deed?
Omdat ik me onder druk voel staanquote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom kun je nu opeens niet meer normaal typen zoals je eerst deed?
willen ze nietquote:
Ik zie dat je enkele prijzen in de wacht hebt gesleept.quote:
Jesss Tof hè, ik ben populairquote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie dat je enkele prijzen in de wacht hebt gesleept.
Oh, jammer.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
willen ze niet
we zitten aan hem vast
Op die ene uit je UI kun je inderdaad trots zijn, nee niet die van FB-Huilie.quote:
De 11e en 12e.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Wanneer heb je examens? Volgende week?
En al zouden ze het doen, zouden jullie alsnog aan me vast zitten.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
willen ze niet
we zitten aan hem vast
Aan Do zitten we toch al vast.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef RealDug het volgende:
[..]
En al zouden ze het doen, zouden jullie alsnog aan me vast zitten.
Oh, dan heb je nog evenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
De 11e en 12e.Ik ben er echt bang voor, vooral voor Nederlands.
Alle argumentensoorten, tekstfuncties etc etc, en verder tekstbegrip en samenvatting. Maar als ik één tekst niet goed doorheb heb ik gelijk het hele examen verpest.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dan heb je nog even. Wat moet je voor Nederlands kennen dan?
Hmm, klinkt als een strenge normering. Heb wat dat betreft best geluk op HAVOquote:Op zondag 3 januari 2010 21:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alle argumentensoorten, tekstfuncties etc etc, en verder tekstbegrip en samenvatting. Maar als ik één tekst niet goed doorheb heb ik gelijk het hele examen verpest.
Net als met Engels, ik snapte één tekst niet goed en ik heb een 6.3 voor mijn oefenexamen.
Dat kan ookquote:
Ja dat wel, maar ook begripvragen enzo en het is echt heel streng en fuuuucking hell. Als ik er aan denk flip ik echt.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, klinkt als een strenge normering. Heb wat dat betreft best geluk op HAVO. Tekstfuncties en samenvatting valt op zich toch wel mee
?
Komt wel goedquote:Op zondag 3 januari 2010 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ook begripvragen enzo en het is echt heel streng en fuuuucking hell. Als ik er aan denk flip ik echt.Dus daarom maar even bijslapen, scheelt ook weer in stress.
Waar?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Daniane het volgende:
1e dag carnaval zie ik New Kids in t echt
Die serie is geloof ik alleen grappig als je zelf uit Brabant komtquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:57 schreef Daniane het volgende:
daar moet je blij mee zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Daniane het volgende:
Je moest eens horen bij ons op school. Brabant dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die serie is geloof ik alleen grappig als je zelf uit Brabant komt
Wil je wat geld verdienen door hun koud te maken?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Daniane het volgende:
helaas heb ik klasgenoten die de hele dag: JONGE en KUTD roepenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moest eens horen bij ons op school. Brabant dus.
Ja, dat probleem ken ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
helaas heb ik klasgenoten die de hele dag: JONGE en KUTD roepen
Welke vakken heb je?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Zeroku het volgende:
En toen werd ik zenuwachtig voor examens morgen.
Morgen Wiskunde en Engels. Engels is het probleem niet, dat zijn verhaaltjes. Maar wiskunde, het grootste gedeelte snap ik maar dan zul je zien dat wat ik niet snap in het examen zit.quote:
Vinkelquote:
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
How much?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wil je wat geld verdienen door hun koud te maken?
Neejoh. Komt goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Morgen Wiskunde en Engels. Engels is het probleem niet, dat zijn verhaaltjes. Maar wiskunde, het grootste gedeelte snap ik maar dan zul je zien dat wat ik niet snap in het examen zit.
Nee hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
SUPERTOF JOH
Ik heb een kaartje gekocht voooooorr
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, ik ga al naar Miley Cirus in Ahoy dan!![]()
Dankje, is wel te hopenquote:
Er is een hele goede screener van onlinequote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
HOE.
Die gaat 2502 pas in première.
Pm eensquote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Er is een hele goede screener van onlineOngeveer DVD-kwaliteit.
Heb jij je 400 gig download al binnen?quote:
quote:
En dat staat nu dus online. En is strafbaar.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Upload hem dan en stuur mij de link.
weekje of 2 ofzo alquote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb jij je 400 gig download al binnen?
Zo'n film uploaden duurt sowieso ziek lang. Denk dat Kevin die tijd er niet voor over heeft. Net als ik normaalquote:Op zondag 3 januari 2010 22:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En dat staat nu dus online. En is strafbaar.
Lijkt me niet slim.
Bart is wel jammer, de rest was wel terecht.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 22:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Nijn.
Was het nu echt nodig om al die jongens te laten bannen?
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bart is wel jammer, de rest was wel terecht.
waarom is do geband trouwensquote:Op zondag 3 januari 2010 22:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Nijn.
Was het nu echt nodig om al die jongens te laten bannen?
en bart danquote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bart zat net zo hard mee te rellen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ze heel hard aan het zeuren waren op dat Bramtopicquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 22:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
waarom is do geband trouwens? en dionisyou?
Bart heeft al excuses ontvangen, excuses van een mod, dan zal het heus wel meevallen.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 22:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bart zat net zo hard mee te rellen.
Maar er zijn enorm vaak zulke topics. En opeens moeten mensen gelijk geband worden.
Beetje jammer.
Ik heb de hele dag geslapenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ze heel hard aan het zeuren waren op dat Bramtopic
[..]
Bart heeft al excuses ontvangen, excuses van een mod, dan zal het heus wel meevallen.
"Jullie"?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:45 schreef nijnja het volgende:
Omdat jullie hier elkaar lekker op zaten te stoken.
Dit was het
Bramtopic, dat grappige topic over het filmpje van dat meisje. En een paar waren ervan overtuigd dat het een relkloon was, en 3 van de 4 gingen na een waarschuwing van BT door, waarna Nijn een banaan-vraag heeft gedaan, althans, neem aan dat hij het was, met het opschoonslotje.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 22:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geslapenleg eens uit
?
dat zegt genoeg, dat krijg je niet vaak als userquote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bart heeft al excuses ontvangen, excuses van een mod, dan zal het heus wel meevallen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jullie hoeft niet perse iedereen te zijn
jwzquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef -SG- het volgende:
Waarom druk maken over de gesneuvelde, de echte helden zitten hier. He Heimen.
Banaan-vraagquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bramtopic, dat grappige topic over het filmpje van dat meisje. En een paar waren ervan overtuigd dat het een relkloon was, en 3 van de 4 gingen na een waarschuwing van BT door, waarna Nijn een banaan-vraag heeft gedaan, althans, neem aan dat hij het was, met het opschoonslotje.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh over bans wordt niet gepraat op het forum.
ONDER WELKE STEEN HEB JIJ GEWOOHOOND ZEG.quote:
Al ben ik over het algemeen weer wijs.quote:
Je mag heul niet wijzen!!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat weet ik nog uit mijn mod tijd
Wijs man was ik toen.
Behalve, je quote jezelfquote:Op zondag 3 januari 2010 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Al ben ik over het algemeen weer wijs.
steen 24, naast beppie en berta!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ONDER WELKE STEEN HEB JIJ GEWOOHOOND ZEG.
gut, jij ook al?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik voel een vreetkick aankomen, maar ik moet eigenlijk gaan slapen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:50 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar weer zoeken naar actionscript, want blijkbaar is 4 weken zoeken nog niet genoeg.
You're welcomequote:
Morgen, het bewerken kostte even meer tijd dan verwacht.quote:
Oké. Tof.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Morgen, het bewerken kostte even meer tijd dan verwacht.
mits ze er heel aantrekkelijk uitzietquote:Op zondag 3 januari 2010 23:02 schreef Rechterbal het volgende:
Volgens mij ben ik verliefd na 1x gedanst te hebben met een meid.
Hoe ziek is dat.
En nu voel ik misplaatste grappen aankomenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef Rechterbal het volgende:
Ik voel misselijkheid opkomen als ik aan haar denk, maar ik word ook heel gelukkig.
MehIk haat verliefd zijn.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |