Een gebouw / monument bij je in de buurt? Of een bekend museum / ander gebouw in Nederland.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:46 schreef Noortje. het volgende:
Lieve mensen!
Weten jullie misschien een onderwerp voor op een bankbiljet? Voor Beeldende Vorming moeten we dat namelijk ontwerpen ennnnnn dan moeten we vijf onderwerpen hebben en daarvan voorbeelden enzulks.
Zat zelf te denken aan Geert Wilders met een hoofddoek (kopvoddentax jeweet), maar weet niet of dat te maatschappijkritisch is volgens mijn leraar enzo.En ik heb een koe en architectuur maar verder..
Ja daar zat ik aan te denken, maar weet zo gauw niet echt iets. Misschien iets van de dam ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een gebouw / monument bij je in de buurt? Of een bekend museum / ander gebouw in Nederland.
Phillips toren misschienquote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja daar zat ik aan te denken, maar weet zo gauw niet echt iets. Misschien iets van de dam ofzo.
No Problemo.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet joh, supervet!
Dom is ook een goed plan.Danku.
Dat ga ik niet op een bankbiljet krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:54 schreef Zeroku het volgende:
Als het Europees mag zijn is de La Sagrada Familia ook een aanrader.
Wel een hoog gebouw inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat ga ik niet op een bankbiljet krijgen.
Het hoeft geen gebouw te zijn toch? Schrijf wat dingen op die bij Nederland horen, ookal zijn het stomme dingen (Kaas, vlaggetjes, dat botermeisje voor mijn part), en ga daar op door. Als je iets hebt wat niet zo inside the box is als een koe of de Dom, dan glijdt je lerares van haar stoel.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 20:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat ga ik niet op een bankbiljet krijgen.
Hier ook, en nogal koud. Ging net naar de bushalte maar daar was ik snel van genezen.quote:
Hahaha, bij Mark is het -7. Hier is het -4.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier ook, en nogal koud. Ging net naar de bushalte maar daar was ik snel van genezen.
Hier denk ik ook zoiets. Bushalte is nog geen 10 minuten lopen en ik bevroor al bijna. Ik las net dat het in Lelystad 12 graden vriestquote:Op zondag 3 januari 2010 21:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, bij Mark is het -7. Hier is het -4.
Volgens buienradar -5.5 hierquote:Op zondag 3 januari 2010 21:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, bij Mark is het -7. Hier is het -4.
Ja, het kon -20 gaan worden vannacht.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier denk ik ook zoiets. Bushalte is nog geen 10 minuten lopen en ik bevroor al bijna. Ik las net dat het in Lelystad 12 graden vriest.
Gelukkig dat ik mijnquote:Op zondag 3 januari 2010 21:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, het kon -20 gaan worden vannacht.
Gewoon de verwarming aanzetten.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik mijnelektrische deken
heb.
Ik woon in Rotterdam. Hier sneeuwt het niet en vriest het vast amperquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
heb.
Ooh dat is wel lekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
heb.
Kan ookquote:
Ben maar blijquote:Op zondag 3 januari 2010 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam. Hier sneeuwt het niet en vriest het vast amper
Ja, mijn bed staat tegen de verwarming aan, dus dat zou wel kunnen. Maar elektrische deken is leukerquote:Op zondag 3 januari 2010 21:08 schreef RealDug het volgende:
[..]
Ooh dat is wel lekker![]()
Ik heb alleen maar verwarming op mijn kamer.. maar als ik die aan zet stinkt het zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |