quote:
Omdat je weerstand lager is en er misschien iemand in de buurt is geweest die iets had, lijkt mij. Je wordt echt niet ziek van kou, dan zouden ze op de noordpool en in Rusland allemaal dood neervallen denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
MAAR waaaarom word je ziek als je buiten in de kou loopt?
Die zijn er aan gewend.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat je weerstand lager is en er misschien iemand in de buurt is geweest die iets had, lijkt mij. Je wordt echt niet ziek van kou, dan zouden ze op de noordpool en in Rusland allemaal dood neervallen denk ik
Nee, ik ben serieus.. ik ben echt geen mstr..quote:
Kan ook gewoon aan je mindere weerstand liggen die je overdag ook opbouwtquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die zijn er aan gewend.
Maar alsnog word ik wel sneller verkouden als ik het raam opengooi 's nachts.
10/100%quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar bouwkunde! Vind je me nu weer lief?
Je kunt het ook combinerenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef Noortje. het volgende:
Bittersweet Symphony is ook al zo geweldig.Ik moet eigenlijk Engels doen nog twee teksten, maar die muziek is zo mooooooi.
Waarom weet jij als newbie wie mstr is?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef RealDug het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus.. ik ben echt geen mstr..
maar als jullie dat niet geloven.. dan denken jullie maar dat ik mstr ben
Jamaar als dat elke keer is als ik mijn raam open zet is dat wel toevallig.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan ook gewoon aan je mindere weerstand liggen die je overdag ook opbouwt
Nee want ik luister naar de tekst en kan me dan niet concentreren op het lezen watn ik ben zegmaar heel moe.quote:
Toen ik met -10 en blote benen buiten liep riep iedereen dat ik ziek zou worden.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef RenRen- het volgende:
Ik bedoel het niet gemeen, maar ik geloof gewoon niet dat je ziek kunt worden van het koude weer![]()
Ik krijg ook weleens een loopneus als ik net buiten ben geweest, maar dat is loskomend vocht oid
GMTA@Eerste dingquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom weet jij als newbie wie mstr is?
[..]
Jamaar als dat elke keer is als ik mijn raam open zet is dat wel toevallig.
Oké, dan blijven we dat denkenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef RealDug het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus.. ik ben echt geen mstr..
maar als jullie dat niet geloven.. dan denken jullie maar dat ik mstr ben
Omdat ik dit al een weekje of 2 volgde voordat ik hier mee ging chattenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom weet jij als newbie wie mstr is?
[..]
Jamaar als dat elke keer is als ik mijn raam open zet is dat wel toevallig.
Ach het interesseert me oko niet. Raam open slapen is kut in de winter.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
GMTA@Eerste ding
Toeval dan jaIk weet ook niet wat het kan zijn. Misschien was je het dan al
Dan ga je slapen, en begin je morgen aan de teksten. Tenzij ze morgen af moeten zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee want ik luister naar de tekst en kan me dan niet concentreren op het lezen watn ik ben zegmaar heel moe.
Mijn verwarmingen zijn kapot, dus ik moet welquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ach het interesseert me oko niet. Raam open slapen is kut in de winter.
Waarom ga je als newbie alles eerst meelezen?quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:32 schreef RealDug het volgende:
[..]
Omdat ik dit al een weekje of 2 volgde voordat ik hier mee ging chatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |