Bart is wel jammer, de rest was wel terecht.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 22:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Nijn.
Was het nu echt nodig om al die jongens te laten bannen?
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bart is wel jammer, de rest was wel terecht.
waarom is do geband trouwensquote:Op zondag 3 januari 2010 22:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Nijn.
Was het nu echt nodig om al die jongens te laten bannen?
en bart danquote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bart zat net zo hard mee te rellen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ze heel hard aan het zeuren waren op dat Bramtopicquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 22:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
waarom is do geband trouwens? en dionisyou?
Bart heeft al excuses ontvangen, excuses van een mod, dan zal het heus wel meevallen.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 22:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bart zat net zo hard mee te rellen.
Maar er zijn enorm vaak zulke topics. En opeens moeten mensen gelijk geband worden.
Beetje jammer.
Ik heb de hele dag geslapenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ze heel hard aan het zeuren waren op dat Bramtopic
[..]
Bart heeft al excuses ontvangen, excuses van een mod, dan zal het heus wel meevallen.
"Jullie"?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:45 schreef nijnja het volgende:
Omdat jullie hier elkaar lekker op zaten te stoken.
Dit was het
Bramtopic, dat grappige topic over het filmpje van dat meisje. En een paar waren ervan overtuigd dat het een relkloon was, en 3 van de 4 gingen na een waarschuwing van BT door, waarna Nijn een banaan-vraag heeft gedaan, althans, neem aan dat hij het was, met het opschoonslotje.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 22:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geslapenleg eens uit
?
dat zegt genoeg, dat krijg je niet vaak als userquote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bart heeft al excuses ontvangen, excuses van een mod, dan zal het heus wel meevallen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jullie hoeft niet perse iedereen te zijn
jwzquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef -SG- het volgende:
Waarom druk maken over de gesneuvelde, de echte helden zitten hier. He Heimen.
Banaan-vraagquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bramtopic, dat grappige topic over het filmpje van dat meisje. En een paar waren ervan overtuigd dat het een relkloon was, en 3 van de 4 gingen na een waarschuwing van BT door, waarna Nijn een banaan-vraag heeft gedaan, althans, neem aan dat hij het was, met het opschoonslotje.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh over bans wordt niet gepraat op het forum.
ONDER WELKE STEEN HEB JIJ GEWOOHOOND ZEG.quote:
Al ben ik over het algemeen weer wijs.quote:
Je mag heul niet wijzen!!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat weet ik nog uit mijn mod tijd
Wijs man was ik toen.
Behalve, je quote jezelfquote:Op zondag 3 januari 2010 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Al ben ik over het algemeen weer wijs.
steen 24, naast beppie en berta!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ONDER WELKE STEEN HEB JIJ GEWOOHOOND ZEG.
gut, jij ook al?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik voel een vreetkick aankomen, maar ik moet eigenlijk gaan slapen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:50 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar weer zoeken naar actionscript, want blijkbaar is 4 weken zoeken nog niet genoeg.
You're welcomequote:
Morgen, het bewerken kostte even meer tijd dan verwacht.quote:
Oké. Tof.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Morgen, het bewerken kostte even meer tijd dan verwacht.
mits ze er heel aantrekkelijk uitzietquote:Op zondag 3 januari 2010 23:02 schreef Rechterbal het volgende:
Volgens mij ben ik verliefd na 1x gedanst te hebben met een meid.
Hoe ziek is dat.
En nu voel ik misplaatste grappen aankomenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef Rechterbal het volgende:
Ik voel misselijkheid opkomen als ik aan haar denk, maar ik word ook heel gelukkig.
MehIk haat verliefd zijn.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |