Dat is wel een goeie :p.. tsjha omdat ik zo ben waarschijnlijk ...quote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom ga je als newbie alles eerst meelezen?
surequote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef RealDug het volgende:
[..]
Omdat ik dit al een weekje of 2 volgde voordat ik hier mee ging chatten
Thomquote:
Ja, en als je naar school moetquote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je zit in de winter meer binnen en je bent dus vaker bij andere mensen. En als je je huis dan lekker warm opstookt.
Nee tis oefenen voor m'n examens, maar ik loop al heeeel erg achter op mijn planning.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan ga je slapen, en begin je morgen aan de teksten. Tenzij ze morgen af moeten zijn.
Kunnen alleen de FA's / A's dacht ikquote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je hem niet door de kloonscanner gooien.
Hmm. Wanneer heb je examens? Volgende week?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee tis oefenen voor m'n examens, maar ik loop al heeeel erg achter op mijn planning.
Vieze Voyeurquote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef RealDug het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie :p.. tsjha omdat ik zo ben waarschijnlijk ...
Waarom kun je nu opeens niet meer normaal typen zoals je eerst deed?quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:34 schreef RealDug het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie :p.. tsjha omdat ik zo ben waarschijnlijk ...
Neequote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je hem niet door de kloonscanner gooien.
Hooooiiquote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Thom.
[..]
Ja, en als je naar school moet.
dan lijkt het geen kloon meer!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom kun je nu opeens niet meer normaal typen zoals je eerst deed?
Omdat ik me onder druk voel staanquote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom kun je nu opeens niet meer normaal typen zoals je eerst deed?
willen ze nietquote:
Ik zie dat je enkele prijzen in de wacht hebt gesleept.quote:
Jesss Tof hè, ik ben populairquote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie dat je enkele prijzen in de wacht hebt gesleept.
Oh, jammer.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
willen ze niet
we zitten aan hem vast
Op die ene uit je UI kun je inderdaad trots zijn, nee niet die van FB-Huilie.quote:
De 11e en 12e.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Wanneer heb je examens? Volgende week?
En al zouden ze het doen, zouden jullie alsnog aan me vast zitten.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
willen ze niet
we zitten aan hem vast
Aan Do zitten we toch al vast.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef RealDug het volgende:
[..]
En al zouden ze het doen, zouden jullie alsnog aan me vast zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |