Hier is het al -4.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam. Hier sneeuwt het niet en vriest het vast amper
Wij hebben geen thermometer, maar mijn raam staat open en mijn handen zijn nog niet bevroren, dus denk dat het iets warmer is hierquote:
Irritant dat ik nog niet weet voor iedereen waar hier is.. maar gelukkig hebben sommige mensen het nog op hun profiel staanquote:
Ik weet ook niet waar jouw 'hier' is, meneer die 16 is.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:16 schreef RealDug het volgende:
[..]
Irritant dat ik nog niet weet voor iedereen waar hier is.. maar gelukkig hebben sommige mensen het nog op hun profiel staan
Ooh staat nu op mijn profielquote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jouw 'hier' is, meneer die 16 is.
Tijgertje, en RenRen- is in de richting van Rotterdam. Ik woon in de buurt van Eindhoven.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef RealDug het volgende:
[..]
Irritant dat ik nog niet weet voor iedereen waar hier is.. maar gelukkig hebben sommige mensen het nog op hun profiel staan
Klopt, maar dan is het ook kouderquote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, juist niet, als het veel sneeuwt komt er niemand op school
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tijgertje, en RenRen- is in de richting van Rotterdam. Ik woon in de buurt van Eindhoven.
Oh oké.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:18 schreef RealDug het volgende:
[..]
Ooh staat nu op mijn profiel, Goes ( en dat ligt in zeeland)
Zij dus in Capelle, en ik in Rotterdam centrum.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tijgertje, en RenRen- is in de richting van Rotterdam. Ik woon in de buurt van Eindhoven.
Care, daar hebben ze de CV voor uitgevonden, da's nieuw in Rotterdamquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het ook kouder.
Fietsquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hier in het hoge noorden is het -7
Tofquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, daar hebben ze de CV voor uitgevonden, da's nieuw in Rotterdam
warme truiquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Care, daar hebben ze de CV voor uitgevonden, da's nieuw in Rotterdam
Het is fucking warm hier.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof. Maar met open raam is niet zo gezond lijkt me met dit weer
.
Raam open is altijd goed voor je!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof. Maar met open raam is niet zo gezond lijkt me met dit weer
.
Daar willen wij foto's van zien.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
warme truimet handschoenen en geiten wollen sokken
(+ string van wol)
Zeg maar gerust mstr tegen 'mquote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jouw 'hier' is, meneer die 16 is.
Niet als het vriestquote:Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Raam open is altijd goed voor je!
Mwah, frisse lucht is toffer dan zo'n muffe kamerquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet als het vriest. Mijn raam staat vaak open, maar in de winter toch niet vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |