Is het ookquote:
Nee, nog niet met Barryquote:Op zondag 3 januari 2010 12:20 schreef KeizerKuzco het volgende:
Niet Barry!!!![]()
![]()
Al vaker op niet oké gestaan met Barry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Trouwens ik ben ook 14 jaar.
Check je profiel nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je probeert Vivian van Barry af te pakken niet!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:33 schreef Argo het volgende:
Ik ben 17 btw dat werd gevraagd.
Ps heb nu 4 fotos
http://viking77.hyves.nl/
Ben ik nu safe ?
Ben jij Barry ? Je ging toch vreemd ?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als je probeert Vivian van Barry af te pakken niet!
Wat doet Jenz dan verkeerd ?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Welke lambal zit overal op niet OK te drukken? Straks drukken ze ook nog bij mij erop.![]()
Tuig.
Karel zal erop letten dat niemand aan Vivian komt!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als je probeert Vivian van Barry af te pakken niet!
We zijn toch echt. Je moet eigenlijk nog jenz fotos kunnen vinden >.<.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat doen Barry en Bennie verkeerd?
Alleen omdat we nep zijn.
Waar heb jij je karel fotos eigenlijk opgedoken ?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Karel zal erop letten dat niemand aan Vivian komt!
Jep, van dezelfde Amerikaanse onzekere lelijkerdquote:Op zondag 3 januari 2010 11:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Famke heeft ook meerdere foto's niet?
Godverquote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, nog niet met BarryHoe kan dat nou, ik heb de laatste tijd helemaal geen hangjugend gepest!
Dat kan toch niet? Hij staat op niet-OK..quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef AdvancedPower het volgende:
Kut, ik heb per ongeluk Barry 'ontvriend'. Ik drukte op vriendschap verbreken maar ik dacht dat ik zo doorgelinkt werd naar Barry zijn profiel. Omdat je namelijk genietOKtbent. Kun je me weer even toevoegen Bar?
Dat zou wel echt naaiend zijn, want ik heb een berichtje naar die 3 meiden gestuurd hoe alles zat..quote:Op zondag 3 januari 2010 12:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dan toch die zogenaamde 'vriendinnen' van Vivian die jou als een bedreiging zien
OP DE BRANDSTAPEL ERMEE!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat zou wel echt naaiend zijn, want ik heb een berichtje naar die 3 meiden gestuurd hoe alles zat..
Maarja, ik heb ook alleen wat teruggekregen van die Dounia, van de rest niets
Arrogante kut-13yrold-sletjes
Nee, dat is niet het hyves HQ.. Dat zijn gewoon paupertjes die op Niet-OK klikken..quote:Op zondag 3 januari 2010 14:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bennie gisteren, nu Barry. Volgens mij heeft hyves HQ weer een klopjacht opgezet, net als toen ik Pake weer tot leven wilde wekken, en met Jonas Grafheuvel![]()
Ik hoop dat we er doorheen komen!
Van die malloten die jaloers zijn dat wij gewoon lol hebben. Hyves is zowiezo klote ik zit zelde op die van mij. En heb er al 4 ofzo verwijderd. Nu heb ik het alleen om wat contact te houden met mensen maar dat doe ik zelden.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Welke malloot vind het nou leuk om op "niet OK" te klikken.
Geen ideequote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Welke malloot vind het nou leuk om op "niet OK" te klikken.
Tsja, dat heb je eigenlijk helemaal zelf in de handquote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik denk als ik op niet OK wordt gezet dat ik er niet door kom.
Ik heb maar wat nep foto's gedaan van mensen die op mij lijken. Zodat het niet lijkt dat ik maar 1 foto heb.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je eigenlijk helemaal zelf in de hand
Barry bevond zich al de hele tijd op glad ijs met z'n profielfoto
Volgens mij is dit al langer dan een half jaar bezig hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef Muchachooo het volgende:
ik kom een tijdje niet in ONZ en dan besluiten jullie zoiets leuks als dit te gaan doen zonder mij
ik zei toch dat ik al een tijdje niet meer op ONZ was geweestquote:Op zondag 3 januari 2010 14:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al langer dan een half jaar bezig hoor
Ja klopt, daarvoor zijn er nog 100en anderen topics over dit fenomeen gemaakt in zowel ONZ als KLBquote:Op zondag 3 januari 2010 14:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik al een tijdje niet meer op ONZ was geweest
nee maar de OP van deel 1 dateert 29 december 2009...
Dat zie je toch aan die foto's van hem?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef KeizerKuzco het volgende:
Oh ik wist niet dat Antonio ook een bekende was
Mijn hele bemanning valt uiteen![]()
![]()
oh dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 3 januari 2010 14:50 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja klopt, daarvoor zijn er nog 100en anderen topics over dit fenomeen gemaakt in zowel ONZ als KLB
Nee? Die foto kan overal opgeduikeld zijn. Als je googled op Antonio Maldini zie je dat hij uit een spel komt ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 14:50 schreef Suusje-V het volgende:
Dat zie je toch aan die foto's van hem?
Hij is dan ook bekend als Antonio M.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:55 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee? Die foto kan overal opgeduikeld zijn. Als je googled op Antonio Maldini zie je dat hij uit een spel komt ofzo
Moet je ff dat topic checken.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat was dat voor plaatje joh, ik heb wat gemist
In wat baggertopics in ONZ/KLB vannacht rond een uur of 5..quote:Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ja dat topic heb ik gezien. Waar heb je dat plaatje gepost dan?
5 notes is inderdaad wel erg veel voor zoiets
haha ik checkte net ook, heb er pas 2quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam aan 37 notes?
Ik heb het vanaf 3 april 2009 met 2 notes gedaan (eigenlijk daarvoor nog een hele tijd zonder notes).quote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha ik checkte net ook, heb er pas 2
ik heb die twee notes te danken aan één ding geloof ik (heb zo ver ik weet alleen maar iemand geband vrijdag toen ik ineens redactie FP was)quote:Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf 3 april 2009 met 2 notes gedaan (eigenlijk daarvoor nog een hele tijd zonder notes).
En na vannacht ineens 5 erbij
Je bent best wel kansloos als je midden in de nacht 5 notes gaat uit delen voor 1 plaatje dat een lief meisje met dikke tieten heeft gepost
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:14 schreef Argo het volgende:
http://viking77.hyves.nl/(...)os/834030666/0/d5yz/
Valt deze in de smaak ? =p
Nee, maar als je een hele hoop (errug slechte) notes hebt, dan is de kans wel groter dat je een langere ban krijgt.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik heb die twee notes te danken aan één ding geloof ik (heb zo ver ik weet alleen maar iemand geband vrijdag toen ik ineens redactie FP was)
snap ik ook niet helemaal.
maar wat doen notes verder? het is toch niet zo dat als je bijvoorbeeld 10 notes hebt dat dat je een ban opleverd ofzo?
Neequote:Op zondag 3 januari 2010 15:14 schreef Argo het volgende:
http://viking77.hyves.nl/(...)os/834030666/0/d5yz/
Valt deze in de smaak ? =p
Hij heeft een goede reden voor zijn heethoofdigheid, vertrouw daarop.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Karel wordt zo langzamer hand een dictator!
Oke.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hij heeft een goede reden voor zijn heethoofdigheid, vertrouw daarop.
Famke heeft die reden nog niet gevonden, en zal daar daarom ook niet op vertrouwenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hij heeft een goede reden voor zijn heethoofdigheid, vertrouw daarop.
Als Karel zo door gaat gaat Famke zeker niet mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik neem aan dat de reis nu niet meer doorgaat?
Als Gremco haar vervanger wordt ga ik niet meer mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als Karel zo door gaat gaat Famke zeker niet mee.
Kuzco had gelijk, de hele groep valt uit elkaar zonder Barryquote:Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als Gremco haar vervanger wordt ga ik niet meer mee.
Natuurlijk ga ik daar heenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Argo het volgende:
Daar gaat dan Karels boot crew. Ik ga lekker naar het vechtsport kamp:) komt ook mee allemaal.
Pake is ook een deel van Karel, vergeet dat niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik daar heen
Hans is tenminste een échte trouwe vriend
Én natuurlijk gebroed van Pake
Er bestaat nog een 3e optie: Óf je maakt het goed met Famkequote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Pake is ook een deel van Karel, vergeet dat niet.
Of ik moet zo snel vervanging vinden voor Famke, anders word het inderdaad uitgesteld.
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Karel wordt zo langzamer hand een dictator!
Als Karel goed had opgelet had hij gezien dat ze een stuk minder koppig is en een compromis heeft gesloten met Antonio, waardoor deze 2 weer met elkaar om kunnen gaanquote:Op zondag 3 januari 2010 17:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
Famke is te koppig. Ze zit splinters bij de anderen maar mist de balk in haar eigen oog. Niet alleen Karels maar ook Famkes obsessie hebben hiertoe geleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:56 schreef Kakpizza het volgende:NEE !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:48 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als Karel goed had opgelet had hij gezien dat ze een stuk minder koppig is en een compromis heeft gesloten met Antonio, waardoor deze 2 weer met elkaar om kunnen gaan
Ook wacht ze nogsteeds op een reactie terug van KarelAh die krabbel moet ik gemist hebben, ik ga hem opzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig dit, en het laat meteen zien hoe hard we Barry nodig hebben
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
Van wat?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:21 schreef Argo het volgende:
Verdomme heb het limiet bereikt das klote...
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:56 schreef Kakpizza het volgende:Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je veroorzaakt onrust.quote:
Godver, ik haat newbsquote:
Vooral de eerste 4, de oude gardequote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Suusje-V het volgende:
En nou wil ik het allemaal ff op een rijtje hebben
Welke user is nou welke hyver?
Suusje-V = Famke
KeizerKuzco = Karel
9611Niels = Barry (R.I.P.)
standaard_broodrooster = Inge
stroopdoosch = Jozef
Vierkantblokje = Leroy
AdvancedPower = Jenz (noob)
Argo = Svart (noob)
Kakpizza = Kapitein Kees (noob)
Nu wil ik nog weten:
Wie zijn Tim, Connie, Andrej, Hans, Laliltje, Adolf, Gremco, Antonio, Jantina, Rick, Marcel, Willem en Ron?
Voornamelijk Connie, Hans, Jantina, Antonio en Rick ben ik nieuwsgierig naar
Oh, haha, okequote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Vooral de eerste 4, de oude garde![]()
Het brein achter Connie is een kameraad van mij, geen Fokker
Ik ben nou geen noob meer.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Suusje-V het volgende:
Suusje-V = Famke
KeizerKuzco = Karel
stroopdoosch = Jozef
Vierkantblokje = Leroy
Argo = Svart (noob)
Nu wil ik nog weten:
Wie zijn Tim, Connie, Andrej, Hans, Laliltje, Adolf, Gremco, Antonio, Jantina, Rick, Marcel, Willem en Ron?
Ik zag het jaquote:
Trouwens, ik heb even wat nieuwe foto's gesoept.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hmmz ja, da's waar. Jenz is al redelijk ingeburgerd
Ik ben geen noob!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Suusje-V het volgende:
Suusje-V = Famke
KeizerKuzco = Karel
stroopdoosch = Jozef
Vierkantblokje = Leroy
Argo = Svart (noob)
Nu wil ik nog weten:
quote:
quote:geregistreerd op: maandag 7 december 2009 @ 18:57
Uhh, jawel..quote:Hyver sinds 30-12-2009
Als Karel weer helemaal lief doet en zich gedraagt als haar beste vriend wel, jaquote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik hoop dat het hiermee is opgelost. Zijn Famke en Karel weer vriendjes?
Waarom staat Famke nergens bij?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb even wat nieuwe foto's gesoept.![]()
Kijk maar even.
Ah Karel beschouw je nog steeds als de enige schuldige, merk ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als Karel weer helemaal lief doet en zich gedraagt als haar beste vriend wel, ja![]()
![]()
Mooi, ik vind dat profiel persoonlijk namelijk iets te ver gaanquote:Op zondag 3 januari 2010 20:19 schreef Argo het volgende:
Heb zonet met adolf gepraat hij zit niet op fok. dus hij is een stand alone project.
Ze krabbelt wel naar anderen (zelfs 10 minuutjes geleden nog!) maar niet naar Karel en/of Famkequote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ah Karel beschouw je nog steeds als de enige schuldige, merk ik.
Laat maar dit is achter de rug!![]()
Karel geeft Laura nog een kans om haar gedrag goed te praten, doet ze dit niet dan is Karel genoodzaakt een punt achter de relatie te zetten.
Hij heeft haar streng toegesproken. Het zal zo wel komen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ze krabbelt wel naar anderen (zelfs 10 minuutjes geleden nog!) maar niet naar Karel en/of Famke
Ze is niet goed voor Karel
In dit geval dus Hans, Kakpizzaquote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Godver, ik haat newbs
Komen even binnenbanjeren in ons nep-hyves gezelschap en denken gelijk maar dat ze alles en iedereen (met name Famke, de oldbie) kunnen vermoorden
Dat was ooit Pake's zoon!quote:
Sterf newbies.. STERRRFFF!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat was ooit Pake's zoon!![]()
Ik heb een speciale band met Hans!
Hij is best grappig hij heeft allemaal van die emo's op hyves. Maar weet wel hoe hij er aan komt nu.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mooi, ik vind dat profiel persoonlijk namelijk iets te ver gaan
Deels grappig, grotendeels TOO FURRRR
Oh god naamquote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Famke.![]()
http://jenz-janssen.hyves(...)os/834812989/0/DFBy/
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij is best grappig hij heeft allemaal van die emo's op hyves. Maar weet wel hoe hij er aan komt nu.
Heeft ze hyves? :")quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
Laura die snol![]()
Ze bevindt zich op glad ijs!
Barry is niet RIP, hij wordt vast goedgekeurd door Hyvesquote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Suusje-V het volgende:
Suusje-V = Famke
KeizerKuzco = Karel
stroopdoosch = Jozef
Vierkantblokje = Leroy
Argo = Svart (noob)
Nu wil ik nog weten:
Niet te snelquote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Newbs
Laura is Karels ex-verloofde..
Whehe, alwéér! Die oude foto's van haar waren ook al door de eigenaresse ontdekt!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
De eigenaar van Inge's foto's heeft het ontdekt![]()
http://ottermansinge.hyves.nl/
Ik had het gezien jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
De eigenaar van Inge's foto's heeft het ontdekt![]()
http://ottermansinge.hyves.nl/
Niet pro fotoshoeper pro lege tijd hebben. Als ik veel tijd had had ik ook hitler fotos kunne shoppen. En hitler is best makelijk te soepen. Hij heeft geen ingewikkeld kapsel. En hij maakt zichzelf lid van een hyve voor mensen die vrienden zoeken. Zo komt hij aan heel veel van die emo meide op zijn hyves. lquote:Op zondag 3 januari 2010 20:47 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste?
Hij is ook wel een pro-fotosoeper, maar dat 'karakter' gaat wel net iets te ver
Niet dat ik een moraalridder ben ofzo, maar ik heb m'n grenzen...
Famke is het zat! En heeft haar eens even goed de waarheid verteld!quote:laura (1124)
vandaag, 22:14
Ik heb je door en ik krijg je nog wel bitch :-@ wacht maar op mijn leger van sterke negers
quote:Famke (64)
vandaag, 22:17
Ik probeer jullie uit elkaar te drijven?
Kom dat dan eens in mijn gezicht zetten, lafbek!
Of in ieder geval op m'n hyve!
En dan tegen Karel zeggen dat je zwanger van hem bent! Je hebt hem nog nooit gezien.
Zeg het nou maar, je bent gewoon een sletje.
Dat kind is niet van Karel, maar van één van de players die je geneukt hebt..
Oh, een krabbeltje van je, eindelijk!
Nou nou, wéér gescheld?
Leg mij nou verdomme eens uit waarom je zo kinderachtig tegen mij doet, trut!
Je legertje van negers? Negers die jou in je kont geneukt hebben zul je bedoelen.
Karel moet maar eens op zoek gaan naar iemand van zijn eigen leeftijd. Minderjarigen lopen nou eenmaal mentaal een heel stuk achter...
Ik heb het aardig geprobeerd, en jij bleef maar kinderachtig reageren.
Nu is de maat vol, ik ben je zat.
En ik hoop dat Karel jou bekrompen kinderzieltje ook in ziet...
Kansloos jij he.
Woehoew!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef fredhaak het volgende:
Mijn nephyvers top 5:
1. BarryRIP
2. Famke
3. Karel
4. Antonio
5. Jenz
yeah dude, you're missin' out on a whole fucking lotquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Kut, net als het een leuke soap wordt kan ik niet inloggen
Famke, het onzekere lelijke eendje, komt dit keer ook eens voor zichzelf (en haar vrienden) op!quote:
En hiermee is Karel verlost van deze vrouw. Hij kan eindelijk weer doorgaan met zijn leven.quote:Laura het is voorbij. Ik heb je veel kansen gegeven maar je nam ze niet aan. Ik hield van je. Ik gaf je mijn msnmaar je nam misbruik van de situatie.
Ik geloof niet dat het mijn kind is, en zo ja, dan zoek ik hem wel een keertje op, later.
Ik wil je wijzen op je levensstijl, deze moet veranderen als je moeder word, dit zeg ik uit bezorgdheid.
Laura ik heb een hekel aan je, en dit zal niet snel veranderen. Ik heb een lange tijd om het te overdenken tijdens de bootreis, misschien geef ik je ooit nog een kans om tot mijn vriendengroep toe te treden. Maar zoals het er nu uitziet ben ik furieus.
Laura ik wil dat je Famke en mijn vrienden met rust laat. Veel succes in je leven, je hebt het hard nodig.
De laatste groeten van Karel.
En Karel is Famke heel erg dankbaarquote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Famke, het onzekere lelijke eendje, komt dit keer ook eens voor zichzelf (en haar vrienden) op!
Haar beste vrienden hebben haar sterker gemaakt
Kudo's voor deze bazenkrabbelquote:Karel (54)
vandaag, 22:34
Laura het is voorbij. Ik heb je veel kansen gegeven maar je nam ze niet aan. Ik hield van je. Ik gaf je mijn msn:-@ maar je nam misbruik van de situatie.
Ik geloof niet dat het mijn kind is, en zo ja, dan zoek ik hem wel een keertje op, later.
Ik wil je wijzen op je levensstijl, deze moet veranderen als je moeder word, dit zeg ik uit bezorgdheid.
Laura ik heb een hekel aan je, en dit zal niet snel veranderen. Ik heb een lange tijd om het te overdenken tijdens de bootreis, misschien geef ik je ooit nog een kans om tot mijn vriendengroep toe te treden. Maar zoals het er nu uitziet ben ik furieus.
Laura ik wil dat je Famke en mijn vrienden met rust laat. Veel succes in je leven, je hebt het hard nodig.
De laatste groeten van Karel.
En zo is het tot een goed einde gekomen van onze mooie soapquote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En Karel is Famke heel erg dankbaarZonder haar was hij gevallen voor haar zielige vertoning.
Dat weet Famke noch Karel.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef fredhaak het volgende:
Wordt het nog wat tussen Famke en Karel? het zou toch wat worden als het uit zou zijn met Laura?
Wat een zielig kind zeg, Laura met haar negerleger![]()
P.S. Gaat ze zichzelf nu niet snijden ofzo??
En met deze prachtige uitspraak verlaat ik dit topic. Bedtijd!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat weet Famke noch Karel.
Ze zullen het allemaal wel zien tijdens de lange bootreis![]()
Maar voor nu, zijn ze beste vrienden
Tot morgen!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En met deze prachtige uitspraak verlaat ik dit topic. Bedtijd!![]()
Tot morgen hyvers!
Wanneer leren jullie het toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef fredhaak het volgende:
Wie is karin? of is die serieus![]()
Al 29 leden bij de bennie en barry moeten blijven hyvesik neem aan dat als het hyves HQ ernaar kijkt, dat er wel meer nephyvers worden geslacht
http://benniebarry.hyves.nl/
Ja, nu zijn het er 9.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:36 schreef fredhaak het volgende:
nu zijn het er 9, maar het is OF ze is heel zielig en bestaat echt en weet niemand beters dan nep hyvers toe te voegen OF ze maakt een nephyve met een te normale naam/plaats en foto.
Maar zij is de eerste met een normale foto; die ze op een huppelkutmanier 'ick' noemt.
Die foto lijkt op laura dekker![]()
BARRYquote:
BARRY!!quote:
Nee, komt omdattie uhn obvious-trollin'-nephyve hadquote:Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef fredhaak het volgende:
Bennie is helaas overleden, maar barry leeft voort.
Inderdaad gebanned door hyves. Komt denk ik door de laura dekker foto's![]()
[ afbeelding ]
Wie is zijn vader dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik altijd maar denken dat Jenz zijn vader dood is. Krabbelt die hem in een keer.
Maar Laura blijft maar door trollenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
Het is weer zoals vanouds inderdaad![]()
Laura geditched, Barry is er weer om de groep bij elkaar te houden!
Heel goed, en morgen natuurlijk de plundertocht
Oh, en Hans zei dat het vechtkamp is verplaatst naar morgen 16.00quote:Op maandag 4 januari 2010 18:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
Heel goed, en morgen natuurlijk de plundertocht
Huh?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jenz zijn vader is dood. En zijn moeder ook. Omgekomen met een vliegreis naar Thailand.
Kuthans met zijn kutkampquote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh, en Hans zei dat het vechtkamp is verplaatst naar morgen 16.00
Kan Karel niet wat later vertrekken met de boot, 's avonds of de volgende dag?
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar Laura blijft maar door trollen
Ze roept er heel sneaky vrienden van Karel en Famke bij en manipuleert ze op haar 16yrold-sletje manier zodat ze medelijden met haar krijgen.
Ook doet ze nogsteeds gemeen tegen Famke. Gisteravond heeft ze een tik gestuurd naar Famke "Laura pest Famke", en dat was nádat Karel het uit had gemaakt en ná de discussies tussen hun 3.
Erg kinderachtig hoor, van Laura. Ze heeft er blijkbaar niets van geleerd..
En waarom zou het Famkes schuld zijn dat het uit is? Het zijn Karels gevoelens, niet de hare
Nee, een of andere baardaap, genaamd Brend, doet zich voor als Jenz zijn vader.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Huh?
Sjonnie (13)
vandaag, 16:58
Jenz heeft zijn vader gevonden (h)
inge ottermans, hehe, er was alweer een meisje erachter gekomen dat je haar foto's had gebruikt toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef standaard_broodrooster het volgende:
heey verrek zijn jullie nog op het forum
veteraan hierzo, inge ottermans is gister opgedoekt en miranda muizenhof, haar tweelingzus is terug!
Je loopt wel anderhalf topic achter. Miranda is oud en een manquote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef standaard_broodrooster het volgende:
heey verrek zijn jullie nog op het forum
veteraan hierzo, inge ottermans is gister opgedoekt en miranda muizenhof, haar tweelingzus is terug!
haha ja vorige keer had ik dat ook al, toen ging ik zo ver dat ik HAAR beschuldigde MIJN fotos over had genomenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
inge ottermans, hehe, er was alweer een meisje erachter gekomen dat je haar foto's had gebruikt toch?
Iemand die geband is op Fok, was eerst mr Visserquote:
Welke usert dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Iemand die geband is op Fok, was eerst mr Visser
Meester Visser was zo tof he, Pake en hij waren de beste vrienden.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Iemand die geband is op Fok, was eerst mr Visser
Net toen Lijst Visscher bekender werd kwam Penelope om het hoekje kijken.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:33 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Meester Visser was zo tof he, Pake en hij waren de beste vrienden.
En natuurlijk de grondlegger van Lijst Visscher
Nou als dit weer gebeurd hoop ik dat Jenz het ook overleefd.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Net toen Lijst Visscher bekender werd kwam Penelope om het hoekje kijken.
Zij heeft de val van Meester Visser nog meegemaakt, toen de anti-fake-hyve begon toe te slaan met niet-OK-en
Bij haar contact met de groep, waarvan het overgrote deel ge-niet-okeed en verwijderd werd, gebeurde hetzelfde met haar, en haar opvolger Paulien Cornelisse
Gelukkig heeft Famke dit alles wel overleefd
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kutjes.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:40 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Stelletje teringnerds![]()
hyves is voor het hosselen vanEn jij noemt ons teringnerds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kutjes.
Pauper![]()
Ja dat doe ik ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:42 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
En jij noemt ons teringnerds?
Pauper
Waarom zou ik 16 jarige kutjes willen versieren via hyves?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:44 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ja.
Stinkpauper
Posts editen kan niet meer na 48 uurquote:Op maandag 4 januari 2010 19:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Als iedereen zijn posts even edit en alle Hyves en Hyvesnamen er uit halen?
Zodat ze moeilijk te vinden zijn. Als je dan een adres wil weten gewoon even PM'en.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef Suusje-V het volgende:
anti-fakers-hyve. Want er schijnt daar een lijstje te zijn met hyvers die nepprofielen hebben zodat iedereen op Niet-OK kan klikken
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Posts editen kan niet meer na 48 uur![]()
Klopt, bovendien heeft het ook niet veel zin.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Posts editen kan niet meer na 48 uur![]()
quote:Beste HYVERS,
Er zijn heel veel FAKERS op hyves..
Pas op..
- Ze proberen je zover te krijgen dat je met ze gaat cam sexen.
- Ze proberen kinderen te lokken.
Er zijn veel pedofielen actief op internet. Ze gebruiken foto's van anderen om tieners en kinderen te lokken zodat ze hen kunnen misbruiken..
- Ze proberen je voor de gek te houden.
- Ze proberen je te bespioneren. Misschien een ex van je.. of iemand die jou pijn wil doen.
- Ze proberen klanten te lokken voor hen sexclub enz.
- Ze zijn ziek zijn in hun hoofd. Misschien hyve jij wel met een psyco..
Misschien is er al een fakeprofiel met jouw foto!
Fuck fakers
Word lid van de anti fakers club..
Wat is jouw voordeel?
* Als je lid bent kun je zien wie deze fakers zijn. mischien zit er wel een paar in je vriendenlijst.
* Je kan zelf een foto of de link van een faker plaatsen.
* Je kan een melding maken van de faker die misbruikt maakt van jouw foto.
* Tips om fakers te herkennen!
* sexy foto's en filmpjes
* JE KAN IN CONTACT KOMEN MET ECHTE MENSEN.. twijfel gevallen worden niet geaccepteerd.
Wie mogen lid worden?
Alleen mensen die een geloofwaardige profiel en foto's hebben. Mensen die kunnen bewijzen dat ze echt zijn..
Je hebt maar een foto en je bent niet fake. stuur een bericht met je gegevens. Naam enz..
Als uw profiel niet zichtbaar is voor de beheerder, dan wordt u als vriend toegevoegd zodat de beheerder uw profiel kan bekijken. Daarna beoordeeld de beheerder of u lid mag worden.
Leden die niet geloofwaardig overkomen worden verwijderd.
FAKERS LET OP!!
Je mag een poging wagen...
Als ik het niet vertrouw, wordt uw ip-adres en uw gegevens nagetrokken. Ik ken mensen die dat kunnen.. dus u bent van harte welkom.. dan kunnen we het aan iedereen door geven dat u fake bent.
WORD LID!!!
WEG MET FAKERS![]()
Idd, en is er niet een mod/admin die het even wil doen?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Vanaf nu in de OP zetten geen adressen en volledige namen te posten.
Ja wel namen, maar niet achternaam erbij.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
Als we geen namen meer mogen posten, waar zijn deze topics dan nog goed voor?
WTF?!quote:Wat is jouw voordeel?
* Als je lid bent kun je zien wie deze fakers zijn. mischien zit er wel een paar in je vriendenlijst.
* Je kan zelf een foto of de link van een faker plaatsen.
* Je kan een melding maken van de faker die misbruikt maakt van jouw foto.
* Tips om fakers te herkennen!
* sexy foto's en filmpjes
Die bedreigingen ookquote:Wie mogen lid worden?
Alleen mensen die een geloofwaardige profiel en foto's hebben. Mensen die kunnen bewijzen dat ze echt zijn..
Je hebt maar een foto en je bent niet fake. stuur een bericht met je gegevens. Naam enz..
Als uw profiel niet zichtbaar is voor de beheerder, dan wordt u als vriend toegevoegd zodat de beheerder uw profiel kan bekijken. Daarna beoordeeld de beheerder of u lid mag worden.
Leden die niet geloofwaardig overkomen worden verwijderd.
FAKERS LET OP!!
Je mag een poging wagen...
Als ik het niet vertrouw, wordt uw ip-adres en uw gegevens nagetrokken. Ik ken mensen die dat kunnen.. dus u bent van harte welkom.. dan kunnen we het aan iedereen door geven dat u fake bent.
quote:Joosje (GEEN KERELS) (342)
gisteren, 23:18
hmm lekkere geile fotos heb jij ! ben al helemaal nat !!
quote:monica(girls add me) (544)
gisteren, 23:21
jij hebt anders ook niet te klagen ik ben ook zeiknat
lekkere foto's zeg kusje..!!
gisteren, 23:22
thx ! ben net zo open als ik geloof ik he
gisteren, 23:23
ja ik heb weinig geheimen
gisteren, 23:27
zou wel eens met je willen stoeien !!
gisteren, 23:34
ik kan niet genoeg van je foto's krijgen
gisteren, 23:35
ik kan niet genoeg krijgen van jou
tuurlijk is die kersten nepquote:Op maandag 4 januari 2010 20:20 schreef Suusje-V het volgende:
WTF
Zijn dit échte lesbo's/bi's/rare mensen, zijn het FOK!kers met een nephyve, of zijn het gewoon rare mensen met een nephyve?
http://kersten86.hyves.nl/
http://monica-kus.hyves.nl/
Zoals Jenz.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef fredhaak het volgende:
Alsof onze profielfoto's zo geil zijn dat er ook maar echt 14 jarige meisjes op vallen![]()
(er zijn uitzonderingen)
Dat zijn melige 14jarige meisjes met humor.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef fredhaak het volgende:
Alsof onze profielfoto's zo geil zijn dat er ook maar echt 14 jarige meisjes op vallen![]()
(er zijn uitzonderingen)
Alleen het kan zijn dat de vriendinnen van die mensen dan op 'niet oke' drukken, en ik denk ook dat als je een meisjes nepprofiel hebt, men minder snel de neiging heeft om op 'niet oke' te drukken, jantina zal denk ik nooit gebanned wordenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef Suusje-V het volgende:
Dat zijn melige 14jarige meisjes met humor.
Nou, Jantina vind ik wel erg overdreven.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef fredhaak het volgende:
[..]
Alleen het kan zijn dat de vriendinnen van die mensen dan op 'niet oke' drukken, en ik denk ook dat als je een meisjes nepprofiel hebt, men minder snel de neiging heeft om op 'niet oke' te drukken, jantina zal denk ik nooit gebanned worden
Iddquote:Op maandag 4 januari 2010 20:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Karel is ook goedgekeurd, de reden blijft me een raadsel, Karel kan toch niet echt zijn1![]()
Dat Barry weer oké is is natuurlijk een feest maar ook dat vind ik vreemd!
Ze zijn als een blok voor de charmes van Barry gevallenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
IddMisschien kwam het door het berichtje dat ze me niet moesten verwijderen omdat ik best een lieve jongen ben
Dat is ook een voorbeeld van een hyves die er hoogstwaarschijnlijk nooit doorheen zal komen mocht deze ooit niet oké wordenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
IddMisschien kwam het door het berichtje dat ze me niet moesten verwijderen omdat ik best een lieve jongen ben
Sommige nep-account-makers vragen er gewoon zelf om, door het account dat ze aanmakenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat is ook een voorbeeld van een hyves die er hoogstwaarschijnlijk nooit doorheen zal komen mocht deze ooit niet oké worden
Zo erg is het niet als een gedelete word ik heb al een idee voor een volgende dus dat komt altijd goed =pquote:Op maandag 4 januari 2010 20:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Sommige nep-account-makers vragen er gewoon zelf om, door het account dat ze aanmaken
Wat dat betreft vind ik Famke nog wel redelijk bedacht van mezelf
Dik een halve dag research zitten doen naar foto's van lelijk-maar-normale mensen
Terug schelden xD ? =pJohn is volgesmij ook een fake troll... gebasseerd op zon progamma als kanker kachel!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Een of andere John zit mij uit te schelden bij mijn profielfoto.
I got your back.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Een of andere John zit mij uit te schelden bij mijn profielfoto.
Waarom doet die gozer zich voor als Jenz zijn broer?quote:Ewa mattie ik ben Berend en ben 24 jaar
Mijn hobby's zijn motor crossen en trampoline springen. Mijn familie is tijdens een vliegtuigreis naar taailand neergestort swa, ik en mijn broer gingen op scoutingkamp swa.
Faka mattie genoeg over mij swa, als je hete chick bent voeg me snel toe dan!! JE WEET TOCH
Oke later mensen peace out
may the force be with you
groetjes van berend
Probleem is dat er vaak zo'n 'volgende' niet door komt. In de razzia's van vorige maand hebben meerdere gebanden meerdere keren geprobeerd een nieuwe te maken, die werd ook gelijk genietokeed en verwijderdquote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo erg is het niet als een gedelete word ik heb al een idee voor een volgende dus dat komt altijd goed =p
Svart is in gevaar door zijn blijvende vriendschap met Laura, dus misschien wordt dat wel weer watquote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
Jullie moeten wel even doorgaan met rellen hoor, nu ik weer terug ben!
Svart is wanhopig en zoekt een vriendin Ps ik geil niet op 16 jarige sletjes. Maar Svart is desperatequote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Svart is in gevaar door zijn blijvende vriendschap met Laura, dus misschien wordt dat wel weer wat
Barry moet natuurlijk wel aan de kant van je beste vrienden staan; Famke & Karel
I know daarom heb ik ook 3 fotos van een echte Svart erop.. Maar als het zo is dan is het zo ? Ik kan de tijd niet terug zetten. Miscschien dat non noobs dat kunnen maar dat betwijfel ik ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Suusje-V het volgende:
Godver noobs (=Argo&Kakpizza)..
Jullie moeten wel wat beter integreren hoor
Denken dat je 'zomaar' een nieuwe kan maken (als die uberhaupt overleeft) en 'zomaar' afscheid kan nemen van je oude profiel. Het is ontzettend vervelend als er telkens nieuwe profielen en vrienden bijkomen, want in principe moeten de 'karakters' elkaar dan weer beter leren kennen
Overigens @ Argo: please get rid of those fucking msn smileys like =p en xD
Je kunt je hyve altijd aan letterlijk álles veranderen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef Argo het volgende:
[..]
I know daarom heb ik ook 3 fotos van een echte Svart erop.. Maar als het zo is dan is het zo ? Ik kan de tijd niet terug zetten. Miscschien dat non noobs dat kunnen maar dat betwijfel ik ook.
Maak je keuze niet zomaar, het is een keuze voor een lange tijd. Het is niet alsof je uitkiest wat je vandaag op je brood niet. Nee, maak een doordachte keuze. Ik weet zeker dat de makers van Barry en Famke ook nog geen moment spijt hebben van hun keuzequote:Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Suusje-V het volgende:
Godver noobs (=Argo&Kakpizza)..
Jullie moeten wel wat beter integreren hoor
Denken dat je 'zomaar' een nieuwe kan maken (als die uberhaupt overleeft) en 'zomaar' afscheid kan nemen van je oude profiel. Het is ontzettend vervelend als er telkens nieuwe profielen en vrienden bijkomen, want in principe moeten de 'karakters' elkaar dan weer beter leren kennen
Overigens @ Argo: please get rid of those fucking msn smileys like =p en xD
Natuurlijk nietquote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Maak je keuze niet zomaar, het is een keuze voor een lange tijd. Het is niet alsof je uitkiest wat je vandaag op je brood niet. Nee, maak een doordachte keuze. Ik weet zeker dat de makers van Barry en Famke ook nog geen moment spijt hebben van hun keuze
een fokhyves legendequote:
Dat was ze zeker! En ook dat gedoe met degene waarvan je die foto's hadquote:Op maandag 4 januari 2010 21:24 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
een fokhyves legende
I'm in! Nog 4 anderen moeten dit ook doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:33 schreef Suusje-V het volgende:
Bwhehe, zullen we trouwens op niet-ok drukken bij John?
Weten we ook eens hoe het voelt om dat te doen
Een boze krabbel naar Karel? Waaraan heeft hij dit verdiend?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:30 schreef Suusje-V het volgende:
Wie is John?
Wat een pauper zeg.
Ik heb perongeluk naar hem gekrabbeld, omdat ik op meerdere hyves tegelijk zat.
En ik zat op die van Karel terwijl ik dacht dat ik op die van Famke zat, dus ik reageerde boos naar hem terug door de krabbel die voor Karel bedoeld was :$
Hij zegt dattie matties is met jou en Jenz.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Een boze krabbel naar Karel? Waaraan heeft hij dit verdiend?
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:49 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
door te vragen of ik zijn middeltje voor voetschimmel kan lenen?
quote:En Karel, een middel tegen voetschimmel is niet nodig, want dat heb ik niet.
Ik denk dat het handiger is om zijn aids-medicijnen te lenen zodat we die kunnen uit delen aan iedereen die zijn aars uitgewoond heeft...
Hij zat kansloos te trollen naar iedereen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
Wat heeft ie eigenijk verkeerd gedaan? Ik heb alleen genietOK'd omdat jullie het zeiden
Ik vond John baziger dan Svartquote:Op maandag 4 januari 2010 21:50 schreef Argo het volgende:
Lol one man down hij was zowiezo meer kansloos dan onze nep hyves.
Bohhh, een geweldige p0wn als laatste krabbel bij deze verkapte paupertrollquote:En Karel, een middel tegen voetschimmel is niet nodig, want dat heb ik niet.
Ik denk dat het handiger is om zijn aids-medicijnen te lenen zodat we die kunnen uit delen aan iedereen die zijn aars uitgewoond heeft...
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:52 schreef Muchachooo het volgende:
jaaa bijna vol![]()
staan jullie tenminste niet de hele tijd meer in myAT
Svart is verlede tijd.. Eerst laat ik ze allemaal voelen hoe het is nu ik weg ben en daarna beken ik gewoon dat ik geen zelfmoord heb gepleegd. Maar dat ik eigenlijk de foto heb gesoept. Shit nu heb ik het verklapt. Maar jullie zullen wel versteld staan heh! ?quote:
ja en daar heb ik spijt vanquote:
Jammer dat niemand deze kon lezen, en hijzelf ook nietquote:Op maandag 4 januari 2010 21:52 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Bohhh, een geweldige p0wn als laatste krabbel bij deze verkapte paupertroll
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Svart is verlede tijd.. Eerst laat ik ze allemaal voelen hoe het is nu ik weg ben en daarna beken ik gewoon dat ik geen zelfmoord heb gepleegd. Maar dat ik eigenlijk de foto heb gesoept. Shit nu heb ik het verklapt. Maar jullie zullen wel versteld staan heh! ?
Dit dus.quote:Ps wat is er raar aan mij of mijn personage ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie lezen het nu toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Jammer dat niemand deze kon lezen, en hijzelf ook niet![]()
Of hij moet goedgekeurd worden door hyves HQ
je zou zeg maar het topic door kunnen lezenquote:
en niemand die me geloofdequote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat was ze zeker! En ook dat gedoe met degene waarvan je die foto's had![]()
En maar volhouden dat het jouw foto's waren, tegen al die vriendinnen
Omdat het leuk is om te trollen (op een vriendelijke manierquote:
Wil je je zinnen helemaal in het Nederlands alsjelieft doenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je zou zeg maar het topic door kunnen lezen
at least, normaal gaat dat op. hier moet je er écht niet aan beginnen
Ik ben geloof ik zelfs de hele dag weg, t/m 's avonds 9 uurquote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
en niemand die me geloofdegek he
maar hoelaat gaat morgen de plundertocht beginnen? ben pas half 5 van stage af (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |