quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:49 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
door te vragen of ik zijn middeltje voor voetschimmel kan lenen?
quote:En Karel, een middel tegen voetschimmel is niet nodig, want dat heb ik niet.
Ik denk dat het handiger is om zijn aids-medicijnen te lenen zodat we die kunnen uit delen aan iedereen die zijn aars uitgewoond heeft...
Hij zat kansloos te trollen naar iedereen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
Wat heeft ie eigenijk verkeerd gedaan? Ik heb alleen genietOK'd omdat jullie het zeiden
Ik vond John baziger dan Svartquote:Op maandag 4 januari 2010 21:50 schreef Argo het volgende:
Lol one man down hij was zowiezo meer kansloos dan onze nep hyves.
Bohhh, een geweldige p0wn als laatste krabbel bij deze verkapte paupertrollquote:En Karel, een middel tegen voetschimmel is niet nodig, want dat heb ik niet.
Ik denk dat het handiger is om zijn aids-medicijnen te lenen zodat we die kunnen uit delen aan iedereen die zijn aars uitgewoond heeft...
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:52 schreef Muchachooo het volgende:
jaaa bijna vol![]()
staan jullie tenminste niet de hele tijd meer in myAT
Svart is verlede tijd.. Eerst laat ik ze allemaal voelen hoe het is nu ik weg ben en daarna beken ik gewoon dat ik geen zelfmoord heb gepleegd. Maar dat ik eigenlijk de foto heb gesoept. Shit nu heb ik het verklapt. Maar jullie zullen wel versteld staan heh! ?quote:
ja en daar heb ik spijt vanquote:
Jammer dat niemand deze kon lezen, en hijzelf ook nietquote:Op maandag 4 januari 2010 21:52 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Bohhh, een geweldige p0wn als laatste krabbel bij deze verkapte paupertroll
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Svart is verlede tijd.. Eerst laat ik ze allemaal voelen hoe het is nu ik weg ben en daarna beken ik gewoon dat ik geen zelfmoord heb gepleegd. Maar dat ik eigenlijk de foto heb gesoept. Shit nu heb ik het verklapt. Maar jullie zullen wel versteld staan heh! ?
Dit dus.quote:Ps wat is er raar aan mij of mijn personage ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie lezen het nu toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Jammer dat niemand deze kon lezen, en hijzelf ook niet![]()
Of hij moet goedgekeurd worden door hyves HQ
je zou zeg maar het topic door kunnen lezenquote:
en niemand die me geloofdequote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat was ze zeker! En ook dat gedoe met degene waarvan je die foto's had![]()
En maar volhouden dat het jouw foto's waren, tegen al die vriendinnen
Omdat het leuk is om te trollen (op een vriendelijke manierquote:
Wil je je zinnen helemaal in het Nederlands alsjelieft doenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je zou zeg maar het topic door kunnen lezen
at least, normaal gaat dat op. hier moet je er écht niet aan beginnen
Ik ben geloof ik zelfs de hele dag weg, t/m 's avonds 9 uurquote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
en niemand die me geloofdegek he
maar hoelaat gaat morgen de plundertocht beginnen? ben pas half 5 van stage af (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |