abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76414595
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef Argo het volgende:

[..]

Zo erg is het niet als een gedelete word ik heb al een idee voor een volgende dus dat komt altijd goed =p
Probleem is dat er vaak zo'n 'volgende' niet door komt. In de razzia's van vorige maand hebben meerdere gebanden meerdere keren geprobeerd een nieuwe te maken, die werd ook gelijk genietokeed en verwijderd
pi_76414656
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
Jullie moeten wel even doorgaan met rellen hoor, nu ik weer terug ben!
Svart is in gevaar door zijn blijvende vriendschap met Laura, dus misschien wordt dat wel weer wat
Barry moet natuurlijk wel aan de kant van je beste vrienden staan; Famke & Karel
pi_76414728
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Svart is in gevaar door zijn blijvende vriendschap met Laura, dus misschien wordt dat wel weer wat
Barry moet natuurlijk wel aan de kant van je beste vrienden staan; Famke & Karel
Svart is wanhopig en zoekt een vriendin Ps ik geil niet op 16 jarige sletjes. Maar Svart is desperate

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2010 21:11:37 ]
pi_76414737
Godver noobs (=Argo&Kakpizza)..
Jullie moeten wel wat beter integreren hoor
Denken dat je 'zomaar' een nieuwe kan maken (als die uberhaupt overleeft) en 'zomaar' afscheid kan nemen van je oude profiel. Het is ontzettend vervelend als er telkens nieuwe profielen en vrienden bijkomen, want in principe moeten de 'karakters' elkaar dan weer beter leren kennen

Overigens @ Argo: please get rid of those fucking msn smileys like =p en xD
pi_76414800
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Suusje-V het volgende:
Denken dat je 'zomaar' een nieuwe kan maken (als die uberhaupt overleeft) en 'zomaar' afscheid kan nemen van je oude profiel. Het is ontzettend vervelend als er telkens nieuwe profielen en vrienden bijkomen, want in principe moeten de 'karakters' elkaar dan weer beter leren kennen

I know daarom heb ik ook 3 fotos van een echte Svart erop.. Maar als het zo is dan is het zo ? Ik kan de tijd niet terug zetten. Miscschien dat non noobs dat kunnen maar dat betwijfel ik ook.

Ok ik ga proberen de smileys niet te gebruiken! maar de macht der gewoonte zit er nogal dik in.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2010 21:13:31 ]
pi_76414845
Jenz heeft geen broers!
pi_76414907
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef Argo het volgende:

[..]

I know daarom heb ik ook 3 fotos van een echte Svart erop.. Maar als het zo is dan is het zo ? Ik kan de tijd niet terug zetten. Miscschien dat non noobs dat kunnen maar dat betwijfel ik ook.
Je kunt je hyve altijd aan letterlijk álles veranderen.
Je naam, de link naar je site, je foto's, je achtergrond, je lay-out, etc.
Famke was eerst een nepprofiel dat ik ooit had gemaakt met een vriendin omdat we foto's hadden gemaakt waarvan we niet wilden dat ze op onze eigen hyve kwamen
Daarna gewoon veranderd naar Famke dus

edit: je was overigens net op tijd met die =p te veranderen wilde er net weer wat van zeggen
  maandag 4 januari 2010 @ 21:16:51 #258
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76415002
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Suusje-V het volgende:

Maak je keuze niet zomaar, het is een keuze voor een lange tijd. Het is niet alsof je uitkiest wat je vandaag op je brood niet. Nee, maak een doordachte keuze. Ik weet zeker dat de makers van Barry en Famke ook nog geen moment spijt hebben van hun keuze
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_76415339
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Maak je keuze niet zomaar, het is een keuze voor een lange tijd. Het is niet alsof je uitkiest wat je vandaag op je brood niet. Nee, maak een doordachte keuze. Ik weet zeker dat de makers van Barry en Famke ook nog geen moment spijt hebben van hun keuze
Natuurlijk niet
Famke is veel beter dan Penelope en Paulien blij elkaar
Bovendien is het moeilijk om een goede, geloofwaardige vrouw uit te kiezen. De mannen hebben het veel makkelijker En om nou een man te spelen vind ik ook helemaal niets
  maandag 4 januari 2010 @ 21:24:18 #260
267675 standaard_broodrooster
doet alles met beleg
pi_76415405
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
Marly de Leeuw
een fokhyves legende
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
  maandag 4 januari 2010 @ 21:28:58 #261
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76415633
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:24 schreef standaard_broodrooster het volgende:

[..]

een fokhyves legende
Dat was ze zeker! En ook dat gedoe met degene waarvan je die foto's had
En maar volhouden dat het jouw foto's waren, tegen al die vriendinnen
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_76415697
Wie is John?
Wat een pauper zeg.
Ik heb perongeluk naar hem gekrabbeld, omdat ik op meerdere hyves tegelijk zat.
En ik zat op die van Karel terwijl ik dacht dat ik op die van Famke zat, dus ik reageerde boos naar hem terug door de krabbel die voor Karel bedoeld was :$
pi_76415867
Bwhehe, zullen we trouwens op niet-ok drukken bij John?
Weten we ook eens hoe het voelt om dat te doen
  maandag 4 januari 2010 @ 21:34:42 #264
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76415933
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:33 schreef Suusje-V het volgende:
Bwhehe, zullen we trouwens op niet-ok drukken bij John?
Weten we ook eens hoe het voelt om dat te doen
I'm in! Nog 4 anderen moeten dit ook doen.
  maandag 4 januari 2010 @ 21:37:10 #265
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76416058
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:30 schreef Suusje-V het volgende:
Wie is John?
Wat een pauper zeg.
Ik heb perongeluk naar hem gekrabbeld, omdat ik op meerdere hyves tegelijk zat.
En ik zat op die van Karel terwijl ik dacht dat ik op die van Famke zat, dus ik reageerde boos naar hem terug door de krabbel die voor Karel bedoeld was :$
Een boze krabbel naar Karel? Waaraan heeft hij dit verdiend?
pi_76416076
Welke John? Ik wil ook meedoen!
De Republiek
  maandag 4 januari 2010 @ 21:39:32 #267
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76416193
pi_76416215
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:37 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Een boze krabbel naar Karel? Waaraan heeft hij dit verdiend?
Hij zegt dattie matties is met jou en Jenz.
Is dat in het echt of wil hij gewoon op een troll-kansloze manier mee doen?

Zo ja, zeg tegen hem dat hij op moet pauperen met z'n kansloze getroll.
Zo nee, NIET OK NIET OK NIET OK
  maandag 4 januari 2010 @ 21:41:51 #269
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76416324
Ik heb slechts gezegd dat ik hem mag, omdat hij Svart gedisst heeft.
Doe maar gewoon Niet OK!
pi_76416348
als je op niet ok klikt: druk dan even op PESTEN/STALKEN en dus NIETTTT op nepprofiel.
Ik heb het idee dat ze er dan ook bij ons achter komen en dat ze ons gaan beschuldigen van het beschuldigen van anderen dat ze nepprofielen hebben terwijl die van ons zelf ook nep zijn
  maandag 4 januari 2010 @ 21:43:50 #271
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76416435
Dit geldt overigens voor de anderen die nog móeten klikken. Ik heb hem helaas allang aangegeven als nepprofiel
pi_76416443
lol, hij heeft mijn krabbels verwijderd,m maar niet die van jullie.
ik heb zelf 3x op niet ok geklikt, maar ik vraag me af of dat dan ook als 3 van de 6x telt
  maandag 4 januari 2010 @ 21:44:50 #273
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_76416488
Hij heeft Famkes krabbels verwijderd!
pi_76416542
beter komt iemand ff voor me op bij hem ofzo
door te zeggen dat hij je mattie helemaal niet is
pi_76416623
Sorry ik ben dood!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')