Probleem is dat er vaak zo'n 'volgende' niet door komt. In de razzia's van vorige maand hebben meerdere gebanden meerdere keren geprobeerd een nieuwe te maken, die werd ook gelijk genietokeed en verwijderdquote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo erg is het niet als een gedelete word ik heb al een idee voor een volgende dus dat komt altijd goed =p
Svart is in gevaar door zijn blijvende vriendschap met Laura, dus misschien wordt dat wel weer watquote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
Jullie moeten wel even doorgaan met rellen hoor, nu ik weer terug ben!
Svart is wanhopig en zoekt een vriendin Ps ik geil niet op 16 jarige sletjes. Maar Svart is desperatequote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Svart is in gevaar door zijn blijvende vriendschap met Laura, dus misschien wordt dat wel weer wat
Barry moet natuurlijk wel aan de kant van je beste vrienden staan; Famke & Karel
I know daarom heb ik ook 3 fotos van een echte Svart erop.. Maar als het zo is dan is het zo ? Ik kan de tijd niet terug zetten. Miscschien dat non noobs dat kunnen maar dat betwijfel ik ook.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Suusje-V het volgende:
Godver noobs (=Argo&Kakpizza)..
Jullie moeten wel wat beter integreren hoor
Denken dat je 'zomaar' een nieuwe kan maken (als die uberhaupt overleeft) en 'zomaar' afscheid kan nemen van je oude profiel. Het is ontzettend vervelend als er telkens nieuwe profielen en vrienden bijkomen, want in principe moeten de 'karakters' elkaar dan weer beter leren kennen
Overigens @ Argo: please get rid of those fucking msn smileys like =p en xD
Je kunt je hyve altijd aan letterlijk álles veranderen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef Argo het volgende:
[..]
I know daarom heb ik ook 3 fotos van een echte Svart erop.. Maar als het zo is dan is het zo ? Ik kan de tijd niet terug zetten. Miscschien dat non noobs dat kunnen maar dat betwijfel ik ook.
Maak je keuze niet zomaar, het is een keuze voor een lange tijd. Het is niet alsof je uitkiest wat je vandaag op je brood niet. Nee, maak een doordachte keuze. Ik weet zeker dat de makers van Barry en Famke ook nog geen moment spijt hebben van hun keuzequote:Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Suusje-V het volgende:
Godver noobs (=Argo&Kakpizza)..
Jullie moeten wel wat beter integreren hoor
Denken dat je 'zomaar' een nieuwe kan maken (als die uberhaupt overleeft) en 'zomaar' afscheid kan nemen van je oude profiel. Het is ontzettend vervelend als er telkens nieuwe profielen en vrienden bijkomen, want in principe moeten de 'karakters' elkaar dan weer beter leren kennen
Overigens @ Argo: please get rid of those fucking msn smileys like =p en xD
Natuurlijk nietquote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Maak je keuze niet zomaar, het is een keuze voor een lange tijd. Het is niet alsof je uitkiest wat je vandaag op je brood niet. Nee, maak een doordachte keuze. Ik weet zeker dat de makers van Barry en Famke ook nog geen moment spijt hebben van hun keuze
een fokhyves legendequote:
Dat was ze zeker! En ook dat gedoe met degene waarvan je die foto's hadquote:Op maandag 4 januari 2010 21:24 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
een fokhyves legende
I'm in! Nog 4 anderen moeten dit ook doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:33 schreef Suusje-V het volgende:
Bwhehe, zullen we trouwens op niet-ok drukken bij John?
Weten we ook eens hoe het voelt om dat te doen
Een boze krabbel naar Karel? Waaraan heeft hij dit verdiend?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:30 schreef Suusje-V het volgende:
Wie is John?
Wat een pauper zeg.
Ik heb perongeluk naar hem gekrabbeld, omdat ik op meerdere hyves tegelijk zat.
En ik zat op die van Karel terwijl ik dacht dat ik op die van Famke zat, dus ik reageerde boos naar hem terug door de krabbel die voor Karel bedoeld was :$
Hij zegt dattie matties is met jou en Jenz.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Een boze krabbel naar Karel? Waaraan heeft hij dit verdiend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |